تغییر دکواسیون منزل در فصل های مختلف

تغییر دکواسیون منزل در فصل های مختلف

فهرست مطالب

تحول دکواسیون منزل در فصل های گوناگون

تحول دکواسیون منزل در فصل های گوناگون

هر خانه ای هرازگاهی به تحول دکوراسیون احتیاج دارد تا برای اشخاص خانواده تکراری و خسته کننده نشود، خوب ترین وقت برای تحول دکوراسیون وقت تحول فصل ها می باشد به این معنا که با آغاز هر فصل تازه شما دکوراسیون خانه تان را به روز نمایید.

قوانین دکوراسیون منزل در فصل های گوناگون را بدانید و با دقت به آنان دکوراسیون منزل تان را تحول دهید به عنوان مثال دکوراسیون بهاری چه رنگ هایی مورد نیاز دارد یا دکوراسیون تابستانی چه اکسسوری هایی میخواهد.

تغییر دکوراسیون

ایده های تحول دکوراسیون فصلی

تحول دکوراسیون بهاری

فصل بهار مکرر یادآور گل، شکوفه طراوت و تازگی می باشد که شما می بایست همین لوگو های بهار را به خانه بیاورید لیکن چطور؟ میتوانید کاغذ دیواری های گلدار، کوسن های گل گلی، تابلوهای گل و… را وارد دکوراسیون تان نمایید. رنگ های فصل بهار از حرف سبز، صورتی، زرد و آبی را به دکوراسیون منزل تان دعوت نمایید به عنوان مثال برای رنگ دیوار، ادوات منزل و اکسسوری ها از این رنگ ها بهره ببرید. برای تزیین منزل در فصل بهار خوب ترین گزینه گل ها و گیاهان می باشند.

اصول تغییر دکوراسیون

قواعد تحول دکوراسیون مطلوب با فصل

تحول دکوراسیون تابستانی

فصل تابستان یادآور نور خورشید و گرما می باشد شما نیکوتر می باشد در فصل تابستان از رنگ های سرد در دکوراسیون منزل تان بهره ببرید مانند آبی و یاسی . پرده های منزل را ازای نمایید و از پرده های نازک بهره ببرید، تابلوهای طبیعت را به دیوارها افزوده نمایید.

اصول تغییر دکوراسیون

دکوراسیون تابستانی منزل

تحول دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون منزل در فصل پاییز بی نهایت زیبا میشود در صورتی که از رنگ های پاییزی شبیه خردلی، نارنجی، قرمز و صورتی در دکوراسیون منزل بهره ببرید. برای تزیین دکوراسیون منزل و پاییزی تر شدن آن میتوانید از کدو تنبل و میوه های کاج در قسمت های گوناگون منزل بهره ببرید. هیچ موقع برگ های پاییزی را فراموش نکنید و از آنان در دکوراسیون منزل بهره ببرید.

دکوراسیون منزل

پاییزی کردن دکوراسیون منزل

تحول دکوراسیون زمستانی

برای دکوراسیون منزل در فصل زمستان میتوانید از دو ایده بهره ببرید یکی اینکه از رنگ سفید در دکوراسیون منزل بهره ببرید که نماد برف می باشد و بعدی اینکه دکوراسیون منزل تان با رنگ های گرم باشد. رنگ های گرم شبیه قهوه ای و نارنجی به منزل گرما میدهند و برای فصل زمستانی زیاد مطلوب اند، پرده های ضخیم را تبدیل پرده های نازک نمایید و از شمع اکثر در دکوراسیون تان بهره ببرید.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون زمستانی منزل با رنگ های گرم

 

تحول دکوراسیون ارزان و زیاد شیک مطلوب چهار فصل + تصویر

4.48

این مقاله سودمند بود ؟71

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *