خوراک پیتزا

خوراک پیتزا

خوراک پیتزا خوراک پیتزا مواد واجب : تخم مرغ  ۴ عدد پنیر موزارلا  ۲ فنجان پنیر چدار رنده شده  ۱ فنجان کره آب نموده  ۲

مشاهده مطلب
خوشبختی چیست؟

خوشبختی چیست؟

خوشبختی چیست؟ زمانی از ما سوال می گردد خوشبختی چیست واقعا جوابی برایش نداریم. عالی ترین کنش این هست که تعدادی ثانیه توقف کنیم و

مشاهده مطلب
تعیین قیمت گچبری سقف

تعیین قیمت گچبری سقف

فهرست مطالب

تعیین هزینه گچبری سقف

تعیین هزینه گچبری سقف

هزینه گچبری سقف برای آشپزخانه یا پذیرایی و یا اتاق خواب یه میزان معین نمی باشد. به این معنا که نمی توان یک هزینه ثابت برای آن گفت؛ چون که هزینه گچبری سقف پذیرای یا گچبری سقف آشپزخانه به نکاتی بستگی دارند. این مسائل عبارتند از:

  • پیشنهاد و طرح گچبری
  • سبک ساخت و رنگ های مطلوب
  • متراژ و اندازه ی مکانی که قرار هست گچکاری گردد
پس هزینه گچبری سقف پذیرایی و یا گچبری سقف آشپزخانه و یا گچبری سقف اتاق به نکاتی که ذکر شد بستگی دارد. نیکوتر هست بدانید که گچبری از مابقی کارها به صرفه تر هست و می توان با خرج قیمت ای مطلوب این حاصل را پایان داد.

گچبری سقف آشپزخانه

قلب هر خانه ای آشپزخانه ی آن است و در دید مجموع ی اشخاص ساکن در خانه است؛ چون که غذای مورد احتیاج اشخاص در این بخش تهیه می گردد. به همین دلیل بایستی به این قسمت از خانه ضرورت بسیاری قائل شد. پس در صورتی که قرار هست دگرگونی دکوراسیونی در آشپزخانه رخ دهد، می بایست عالی ترین پیشنهاد و طرح را برای آن به حاصل برد.

از هنگامی که آشپزخانه ها به شکل اپن شده اند، زیبایی آشپزخانه ها زیادتر مورد دقت اصل شده هست چون که زیبایی آشپزخانه های اپن در زیبایی تمام خانه نتیجه می گذارد. پس برای تکثیر زیبایی آشپزخانه ها می توان از گچبری سقف آشپزخانه استفاده کرد تا آن را جالب تر کرد.

در زمان حالا به همان دلیلی که در بالا ذکر شد کسانی که در پذیرایی نششته اند می توانند بی نهایت ساده داخل آشپزخانه را دیدن کنند، به همین دلیل آشپزخانه و خصوصاً سقف آشپزخانه در زیبایی خانه بسیارتاثیر گذار هست. پس شما باید از خدمت های مربوط به گچبری سقف آشپزخانه برای زیباتر شدن آشپزخانه و همین طور تمام خانه بهره ببرید.

گچبری پلی یورتان

برای دگرگونی روحیه و ساخت احساس موافق گاهی کافی هست یک خانه بازسازی گردد و یا یک پنجره جا به جایی شود.گاهی نیز ساخت تغییراتی در دیوارها موجب گوناگونی و نیکوتر شدن فضای منزل می گردد.برای دگرگونی ظاهر و ساخت تزئینات در آپارتمان ها، از گچبری استفاده می گردد که این راهکار به دو شکل پایان می گیرد:

1.راهکار سنتی :

برای پایان گچبری از راهکار سنتی به میله گرد و راویزنیازاست و با هم یاری جوشکاری این حاصل پایان می گردد پس قیمت ها به خاطر مواد مصرفی، بیشتراست.
در کنار این پایان این شیوه ازگچبری، دارای سختی هایی بوده و فضای مطلوب شلوغ و کثیف می گردد.علاوه برآن، برای پایان این کارزمان بسیاری هم کافی هست و در صورتی که بعد از گذشت هنگامی دراز ، بازهم احتیاج به تغییرو گوناگونی داشته بمانید می بایست این مراحل از نو تکرار شود.

2.راهکار نوین با گچبری پیش ساخته پلی یورتان:

در این شیوه بقیه به راهکار سنتی عمل نمی گردد و گچ پر مصرف ندارد. برای گچبری نوین، از وسایل مختلفی سان فایبرگلاس ، وسایل پلی یورتان،MDF و…استفاده می شود.
هرکدام از این وسایل، دارای معایب و مزایای متفاوتی هسشتند لکن اگربخواهیم یکی ازبهترین مصالح برای گچبری در ساختمان ها و منازل را نام ببریم، گچبری پیش ساخته پلی یورتان را شناساندن می کنیم.

مزیت های ابزارپیش ساخته پلی یورتان در گچبری پیش ساخته ساختمان

پلی یورتان یک نوع ماده ی شمایل پذیر بوده که درطراحی دکوراسیون و صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد. گچبری پیش ساخته پلی یورتان به خاطر مزایای بسیاری که دارد در مقایسه با گچبری سنتی راهکار به صرفه ترو خوب تری به حساب می آید.با ما دنبال بمانید تا در باقی مطلب به مزایای آن وعلت شاخص این برتری بپردازیم:
وسایل گچی و ابزارپلی یورتان دارای شباهت های بسیاری می باشند لکن دو مؤلفه ی شاخص، موجب فرق این دو رقیب ازهم می شود:
  1. نوع مواد مصرفی
  2. محل هایی که هر کدام مورد استفاده قرار می گیرند
ابزارپلی یورتان ازمتریال پلیمری طراحی شده که این اتفاق موجب مزایای بالای آن گردیده هست

مزایای ابزارپلی یورتان

  • طول شاخه ی بلندتر به اندازه حدودا 240سانتی متر
  • ضدآب 
  • برای بناهای به شمایل منحنی دارای انعطاف بالایی است

معایب ابزارپلی یورتان

  • رنگ پذیری کم
  • در معادل ضربه های خیلی سخت، له می شوند
  • در شکل خراب شدن، افزون امکان ترمیم مجدد را ندارد و می بایست جا به جایی شود
  • در مقایسه با وسایل گچی، دارای هزینه بالاتری هست

گچبری پیش ساخته

در کل، ابزارپیش ساخته گچبری پیش ساخته پلی یورتان، در مقایسه با گچ سبک تر بوده و همین سبک بودن سازه ی موردنظرهنگام وقوع برخورد هایی نظیر  زلزله، برای کم شدن ردپا تخریبی مساله ی شاخص و حائزاهمیتی هست.

در کنار این ابزارپیش ساخته پلی یورتان دارای شمایل پذیری بالایی بوده و به همین خاطر در مسائل مختلفی نظیر وسایل گلویی، قاب لامپ یا لوسترها و دیگرموارد تزئینی به کاربرده می گردد.

مساله ی شاخص دیگراینکه، این وسایل درابعاد و پیشنهاد های متفاوت ارائه می شود که همین اتفاق موجب شده تا با هر سلیقه ای سازگار باشد و جنس مقاوم ابزارپیش ساخته گچبری پیش ساخته پلی یورتان موجب شده که دربرابر تغییرات جوی دوام زیادتری داشته باشد چرا که ضدآب بوده واین اتفاق خصوصاً در مناطق گرمسیری و دارای رطوبت،در کنار این در فضای حمام منازل، موجب کاربرد بالای آن شده هست.برعکس، گچ بری های سنتی در برابررطوبت مقاومت آنچنانی ندارند.

ابزارپیش ساخته پلی یورتان دارای وزن کمی هست که موجب شده تا عمل برش برای حرفه ای مورد نظرو در کنار این جابه جایی ونصب آن ساده تر گردد.

مسیر های ارتباطی برای سفارش از دکارت استور
بزرگ راه صدر شرقی خیابان قلندری جنوبی کوچه دهم پلاک 1 واحد 8
شماره ارتباط     22645084-021-  22645086-021  5190982-0912
 
منبع:گچبری پیش ساخته دکارت استور
 

 

مزیت های گچبری پیش ساخته پلی یورتان در گچبری سقف ساختمان

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *