تزیین دکوراسیون خانه اجاره ای

تزیین دکوراسیون خانه اجاره ای

فهرست مطالب

تزیین دکوراسیون خانه کرایه ای

تزیین دکوراسیون خانه کرایه ای

قطعاً شما تا به اکنون هدف داشته اید فضای خانه تان را تزیین نمایید اما نمی خواستید ریسک آسیب زدن به دیوار ها ، کف پوش ها و بقیه اجزای دایمی واحد کرایه شده را بپذیرید . با الهام گرفتن و خلاقیت شما باید مسیر های جذابی برای تزیین خانه خویش پیدا نمایید که و ضرر کمتری داشته بمانید .

هنگامی که هدف دکوراتیو کردن خانه ی کرایه ای خویش دارید ، از تغییرات دایمی بپرهیزید و به جست و جو لوازم تزیینی موقتی که به آسانی می توان آنان را جدا کرد بروید . آغاز نمایید و روی موردی که دوست دارید درآمد گذاری نمایید لکن مطمئن بمانید که این لوازم وقتی که می خواهید آن محل را ترک نمایید را بر دارید و به خانه هیچ آسیبی نزنید.

دکوراسیون خانه اجاره ای

دیزاین دکوراسیون خانه کرایه ای

ما به شما 9 مسیر راحت و لوازم موقتی نشان می دهیم تا بتوانیم به ایده های شما شاخ و برگ بدهیم . این ها ایده های آسان ای می باشند که با هم یاری تفکرات شما زیبا تر نیز خواهند شد.

1. استفاده از تابلوهای هنری عالی و کاغذ دیواری های قابل جا به جایی برای پوشاندن فضاهای زشتی می باشد که نمی توان آن ها را رنگ کرد..

برای افرادی که عاشق رنگ می باشند و دوست دارند هر جا که زندگی می کنند آن جا را مانند خودشان کنند و بر طبق نیازها و سلایق خویش تولید کنند هیچ مورد بدتر از این نیست که نتوانند خانه  کرایه ای خویش را رنگ کنند. لکن به جای پذیرش این نوع محدودیت ها، کمی خلاق بمانید و از تابلوهای هنری عالی (می توانید آن ها را بخرید یا خودتان دست به کنش شده و آن ها را بسازید) و ولو کاغذ دیواری های قابل جا به جایی بهره ببرید.
 
2. با استفاده از مبلمان نیز می توانید رنگ را وارد خانه کرایه ای خویش نمایید.
در چنین موقعیتی، این که نمی توانید از رنگ در دیوارها و یا سقف خانه کرایه ای خویش بهره ببرید به این معنی نیست که دست شما در خلق یک پالت رنگی زیبا در فضای خانه بسته می باشد. همان انرژی که می خواهید برای رنگ کردن دیوارها یا سقف خرج نمایید در خصوص مبلمان به کنش ببرید، و یا کمی جسورتر بمانید و از پرده های رنگی و دیزاین دار بهره ببرید.
دکوراسیون خانه اجاره ای

تزئین دکوراسیون خانه کرایه ای

 نیز چنین می توانید از قالیچه های رنگارنگ با دیزاین های فوق العاده جالب بهره ببرید و یا با به کارگیری لوازم تزئینی رنگی مرغوبیت تولید خانه کرایه ای خویش را فزونی دهید. برای این که در پایان از لحاظ دیداری به فضایی یکدست و یکپارچه دست پیدا نمایید نیکوتر می باشد رنگ های گوناگون را در بخش های گوناگون خانه خویش، از بالا تا پایین و از چپ به راست، پخش نمایید.
 
3. استفاده از گیاهان یکی از عالی ترین ها مسیر ها برای مخفی کردن چیزهایی می باشد که به آن ها تمایل ندارید.
مسیر های اضافه برای مخفی کردن چیزهایی که در خانه های کرایه ای به آن ها تمایل ندارید وجود دارد، لکن هیچ کدام از این مسیر ها تاثیرگذارتر و ساده تر از گذاشتن گل ها و گیاهان در جایی مطلوب در خانه نیست. مساله سودمند این می باشد که گیاهان دائم احساس و حالی سرزنده و غنی به فضای خانه می دهند و به هر اکنون استفاده از آن ها ایده درست و مفیدی می باشد.
 
4. استفاده از پرده های مطلوب احساس و حالی همه ی و پخته به فضای خانه می دهد.
چه از دیوارهای همه ی سفید خانه کرایه ای خویش بیزار هستید، و چه آپارتمان شما دارای عنصری معمارانه نیست که به شما انرژی سودمند بدهد، استفاده از پرده های مطلوب و زیبا می تواند ظاهر کلی اتاق شما را جالب تر نموده و به آن جلوه ای شاد و سرزنده بدهد. به همه ی جزئیات و عناصر مربوط به پرده دقت نمایید؛ به عنوان مثال در خصوص اندازه پرده می توانید در این مورد تصمیم بگیرید که پرده ای که گزینش می نمایید کمی بلندتر و عریض تر از چارچوب پنجره باشد تا این مورد حضوری ممتاز و گیرا در اتاق داشته باشد. نیز چنین استفاده از پرده ها راهی زیاد مطلوب برای افزوده کردن رنگ و دیزاین به فضای خانه می باشد.
 
5. بر روی وسایلی درآمد گذاری نمایید که می توانید آن ها را با خویش به خانه بعدی ببرید.
افرادی که در خصوص مبلغ خرج کردن در یک خانه کرایه ای مردد می باشند می بایست کمی در خصوص تفکر خویش در این عرصه تجدید نظر کنند. بر روی وسایلی درآمد گذاری نمایید که به آن ها تمایل دارید و در علاوه بر می توانید آن ها را کنار خویش به خانه  بعدی ببرید. تنها موقع گزینش این لوازم به این مساله دقت نمایید که نیکوتر می باشد آن ها دارای کارکردهای گوناگون و سبک انعطاف پذیری باشند تا بتوانید از آن ها در خانه بعدی خویش هم بهره ببرید.
 
دکوراسیون خانه اجاره ای

چیدمان و دکوراسیون خانه کرایه ای

 6. وجود کفپوش های زشت در خانه کرایه ای به معنی از بین رفتن تولید نیست.
مساله ای که در خصوص کفپوش های بی مرغوبیت و گاهی زشت وجود دارد این می باشد که درست می باشد که نمی توان آن ها را جا به جایی کرد لکن مسیر های زیاد اضافه برای بهبود ظاهر آن ها وجود دارد. از استفاده از کفپوش های موقت گرفته تا استفاده از قالیچه های عالی و زیبا، مسیر هایی می باشند که می توان کفپوش های خانه را تبدیل داد. در صورتی که خانه کرایه ای شما دارای کفپوش های زشت و بی مرغوبیت می باشد اصلاً ناامید نشوید، مسیر های اطلاق شده را امتحان نمایید و مطمئن بمانید که این مسیر ها اثربخش و سودمند می باشند.
 
7. سامان بعضی از تغییرات زیاد کارامد می باشد، لکن این تغییرات را از یاد نبرید.
گاهی اوقات مستاجران نخستین کاری که سریعاً سامان می دهند مخفی کردن چیزهایی می باشد که به آن ها تمایل ای ندارند. لکن می بایست دقت داشت که می توان بعضی از عناصر خانه های کرایه ای را مقابل کرد و یا به جای آن ها از عناصر خوب تری استفاده کرد. تنها کافی می باشد عناصر اساسی را حفظ نموده تا زمانی می خواهید از این خانه نقل محل نمایید آن ها را سر جای خوشان بگذارید. اگر چه نیکوتر می باشد این تغییرات را جایی یادداشت نمایید تا از یادتان نروند. از لوسترهای زشت و بی مرغوبیت گرفته تا روکش های بد درهای ورودی می توان عناصر اضافه را تبدیل داد. دوباره تکرار می کنیم تغییرات و روش نصب عناصر اساسی را از یاد نبرید تا موقع ترک این خانه به آسانی بتوانید آن ها را سر جای خودشان بگذارید.
 
8. استفاده از فضاهای نگهدارنده در هر فضای کوچکی مهم می باشد.
خواه شما دارای یک کمد کوچک هستید و خواه شمار اضافه کمد، مدتی طول می کشد تا شما عالی ترین فضا را برای نگهداری از لوازم خویش در خانه کرایه ای پیدا نمایید. این لوازم می توانند لباس های زمستانی باشند و یا ولو قابلمه و ماهی تابه. زمانی شمار اضافه فضای نگهدارنده در خانه خویش ندارید، از مسیر های اضافه برای خلق چنین فضاهایی می توانید بهره ببرید. این فضاهای نگهدارنده می بایست به آسانی نصب شوند و بتوانید موقع نقل محل از این خانه آن را با خویش به خانه بعدی ببرید. حال در خرید و فروش گزینه های اضافه در دسترس شما می باشند و شما می توانید بر طبق احتیاج خویش دست به گزینش بزنید.
 
9. خانه کرایه ای خویش را بر طبق سلایق خویش تولید نمایید.
شرایط خانه کرایه ای خویش را به توجه بسنجید و ببینید که چه تغییراتی را با دقت به توان مالی تان می توانید در آن انجام نمایید. سعی نمایید فضای زندگی خویش را بر طبق نیازها و سلایق خویش تولید نمایید، ولو در صورتی که این فضا متعلق به شما نباشد.

زیباتر شدن دکوراسیون خانه کرایه ای با این موارد!

45

این مقاله سودمند بود ؟41

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *