ترفند طراحی داخلی و دکوراسیونی برای بزرگنمایی دستشویی کوچک

ترفند طراحی داخلی و دکوراسیونی برای بزرگنمایی دستشویی کوچک

فهرست مطالب

ترفند اجرای داخلی و دکوراسیونی برای بزرگنمایی دستشویی کوچک

ترفند اجرای داخلی و دکوراسیونی برای بزرگنمایی دستشویی کوچک

اخیراً که زیادی از اشخاص وسع خریداری خانه عالی را ندارند و به خاطر فزونی جمعیت خانه ها کوچک ساخته می شوند ، دیگر اجزای خانه شبیه اتاق ها ، آشپزخانه ، حمام و دستشویی و… هم کوچک می باشند . کوچک بودن دستشویی موجب نمی گردد تا نتوانیم آن را به روشی زیبا تزئین و دکور کنیم.

ما می توانیم با ترفندهایی در دکوراسیون سرویس بهداشتی این فضا را عالی تر نشان دهید. در این قسمت از جهان مد نمناک شما را با ترفندهای عالی کردن فضای دستشویی باخبر می کنیم ، با ما دنبال بمانید.

ترفندهای عالی نشان دادن دستشویی کوچک

ادوات نوین و براق

با استفاده از اکسسوری یا جزئیات ریز، شیک و براق در سرویس های بهداشتی شبیه نوع های دستگیره، آویز، شیرآلات و آینه طلایی و براق باید سرویس بهداشتی کوچک خویش را علاوه بر اینکه به زیبایی تزئین نمایید ، نظر بیننده را هم به سوی این ادوات زیبا بکشانید تا کوچکی سرویس بهداشتی به چشم نیاید.

دستشویی کوچک

دستشویی کوچک را چطور عالی نشان دهیم؟

ابزار ای عجیب و بی ربط

برای ساخت یک تحول اصلی در فضای سرویس بهداشتی از ادوات سراسر بی ربط شبیه یک لوستر تعدادی شاخه بهره ببرید تا باعث جذب دقت افزون بیننده شود تا کوچکی سرویس بهداشتی به چشم نیاید.

مدل عمودی

از به جز آن کارهایی که به زیبایی و عالی تر دیده شدن سرویس بهداشتی یاری می کند استفاده از مدل و طریق طریق های عمودی هست . استفاده از این مدل ها این توهم را ساخت می کند که فضای اتاق بلند و عالی هست.

تناسب کف و دیوار

یک عمل راحت، بی نهایت ساده برای اینکه سرویس بهداشتی خویش را عالی تر از آنچه است، نشان دادن دهید ، این هست که کاشی، رنگ و طرحی که برای کف حمام گزینش نموده اید را روی دیوارها نیز باقی مطلب دهیدتا باعث عالی تر دیده شدن عمق فضا شود.

حموم و دستشویی کوچک

اجرای داخلی دستشویی کوچک

استفاده از سینک های روشویی پایه دار ممنوع

توالت های فرنگی و سینک های روشویی پایه دار فضای بسیاری را اشغال میکنند, سپس میتوان از تجهیزات شناوری استفاده کنید که احتیاج به فضای محدود دارند.

عالی جلوه دادن فضاهای کوچک با نورپردازی

نورپردازی نمود بسیاری در عالی جلوه دادن ، فضاهای کوچک دارد . شما باید با استفاده از نورپردازی فضا را بزرگتر و زیباتر نشان دهید.

استفاده از تجهیزات قفسه دار

کمبود فضا را در فضاهای کوچک با استفاده از تجهیزات قفسه دار مدیریت کنید به عنوان مثال در سرویس های بهداشتی کوچک روشویی هایی را گزینش نمایید که داری طبقه و قفسه باشند.

چیدمان توالت کوچک

دکوراسیون دستشویی های کوچک

استفاده از رنگ آمیزی

فضای دستشویی کوچک خویش را باید به یاری رنگ آمیزی عالی نشان دهید تا دقت بیننده به رنگ ها جذب گردد نه به متراژ دستشوییتان . برای این هدف خوب تر هست اول راهکار رنگ آمیزی درست را بدانید . برای عالی تر و عریض تر دیده شدن دیوارها ، آنان را با نوارهای افقی رنگ نمایید. در صورتی که سقف دستشویی را هم رنگ آمیزی نمایید بیننده هشیار کوچک بودن اتاق نمی گردد.

ساخت عمق در فضا با استفاده از کاغذ دیواری

مدل بعضی از کاغذ های دیواری موجب ساخت عمق و توهم در فضا می گردد . شما باید از این نوع کاغذهای دیواری در فضای کوچک دستشوییتان بهره ببرید و فضا را عالی نشان دهید چون این نوع کاغذ دیواری ها به گونه ای هست که گویا در پشت دستشویی فضا باقی مطلب دارد.

کاغذ دیواری های گل های درشت

پیش از این نیز در قسمت دکوراسیون جهان مد نمناک گفتیم که در صورتی که فضای دستشوییتان کوچک هست و فقط می خواهید نگاه ببیننده را جذب زیبایی نمایید به صورتی که او هشیار کوچک بودن فضا نشود خوب تر هست از کاغذ دیواری هایی که مدل های زیاد عالی و گل های درشت دارند، بهره ببرید و سقف را هم کاغذ دیواری بچسبانید.

کاغذ دیواری دستشویی

استفاده از کاغذ دیواری در دستشویی کوچک

آینه کاری برای عالی نشان دادن فضای کوچک

یکی از قدیمی ترین ترفندهای معماری برای عالی نشان دادن فضای کوچک استفاده از آینه های عالی برای این فضاها هست. برای اینکه کل شی دوبرابر دیده گردد علاوه بر یک آینه عالی در بخش دستشویی، در سه کنج آن هم آینه عمل بگذارید . در صورتی که کناره های این آینه ها لامپ های تخت داخلی را عمل بگذارید علاوه بر اینکه نور زیادتری ساخت می شود فضا هم عالی تر به نظر می رسد.

دوش حمام بدون اتاقک

در صورتی که فضای شما برای تفکیک حمام و دستشویی کافی نیست آنان را در یک اتاق قرار دهید و هیچ حایلی بین آنان نگذارید . برای اینکه فضا کوچکتر دیده نشود برای قسمت حمام مورد نیاز نیست از اتاقک یا دیوار جداکننده بهره ببرید و حمام و دستشویی را کنار نیز در یک اتاق عمل نمایید لیکن برای پیشگیری از پوسیدگی دیوارها زمین تا سقف دستشویی را کاشی نمایید.

خلاقیت در اجرای

در صورتی که حمامتان فقط برای یک وان فضا دارد و با نصب وان فضایی برای سینک و کابینت دستشویی برقرار نبود خوب تر هست برای مصرف کم در فضا با کمی خلاقیت ، سینک دستشویی و آینه را پشت دیوار شیشه ای وان، نصب نمایید.

وسایل سرویس بهداشتی

چیدمان دستشویی کوچک برای بزرگنمایی

استفاده از کاشی های زیبا و مدل دار

از نوع های کاشی های زیبا و مدل دار برای کف زمین دستشویی بهره ببرید تا با دیدن کف دستشویی کوچکی دستشویی به نظر بیننده نیاید. برای زیبا شدن چندین معادل فضا همان ایده را در پشت پنجره نیز به عمل برید.

استفاده بهینه از فضا

دستشویی نیز یکی از اتاق های خانه هست پس می بایست از دیوارهای آن بالاترین استفاده را نمایید و از آن برای انبار ادوات افزوده یا کتاب های خویش استفاده کنید . باید در دستشویی باید علاوه بر ساخت کتابخانه دیواری برای تزئین آن از قاب نگاره و شمعدان نیز بهره ببرید.

 

با این ترفندها دستشویی کوچک را عالی جلوه دهید

4.613

این مقاله سودمند بود ؟121

مسلماً بخوانید : اصول فنگ شویی اتاق نشیمن
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *