بهترین و بدترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

بهترین و بدترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

فهرست مطالب

خوب ترین و بدترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

خوب ترین و بدترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

رنگ ها تاثیرات بسیاری در جهان ما دارند و به جز اینکه می توانند افکار و احساسات ما را تحت سلطه خویش درآورند، می توانند بر درجه سیری یا گرسنگی ما اثر بگذارند و اشتهای ما را سرکوب و یا تحریک کنند. گزینش رنگ اتاق غذا خوری خیلی پر اهمیت می باشد در اشتهای مهمانان نتیجه ی فراوان دارد.

خیلی از رستوران دارها از دانش رنگ شناسی برای جذب کاربر استفاده می کنند و رستوران های خویش را به رنگی در می آورند که اشتها را اکثر تحریک کند. در تداوم این قسمت از جهان مد نمناک 3 رنگی که موجب کم شدن اشتها و 3 رنگی که موجب فزونی آن می شوند را به شما شناسایی خواهیم کرد.

3 رنگ مطلوب برای اتاق غذاخوری که موجب فزونی اشتها می شوند:

رنگ قرمز برای اتاق پذیرایی

کدام رنگ ها برای اتاق غذاخوری مطلوب می باشند

رنگ قرمز یکی از مطلوب ترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

رنگ ها تماس تنگاتنگی با اشتها دارند و رنگ قرمز باعث فزونی اشتها می گردد . در صورتی که سالن غذا خوریتان به رنگ قرمز می باشد مطمئناً دقت نمایید که غذای کافی برای مهمانانتان حاضر نموده بمانید چون با دیدن این رنگ اشتهای آنان تحریک می گردد.

رنگ زرد از خوب ترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

مناسب ترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

مطلوب ترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

رنگ زرد از حرف رنگ های گرمی می باشد که یادآور سرخوشی، روزهای آفتابی، و فضاهای شاد هست . این رنگ موجب فزونی اشتها می گردد و برای سالن غذا خوری خیلی مطلوب می باشد چون موجب صمیمی شدن فضا می گردد . رنگ زرد فضای غذا خوریتان را زیباتر می کند و باعث می شود مهمانان همه ی غذای خودشان را تا آخر بخورند.

رنگ نارنجی از رنگ های اشتها آور و مطلوب برای اتاق غذاخوری

 بهترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

فزونی اشتها با خوب ترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

رنگ نارنجی از حرف رنگ های اشتها بر انگیز می باشد. با دیدن این رنگ اشتهایتان تحریک می گردد و حالت گرسنگی به شما دست می دهد. خوب تر می باشد از رنگ نارنجی با سایه ای از رنگ طالبی اتاق غذا خوریتان را رنگ آمیزی نمایید و با این شغل اشتهای مهمانانتان را بر انگیزید.

3 رنگ بد برای اتاق غذاخوری که موجب کم شدن اشتها می شوند:

رنگ اتاق پذیرایی

کدام رنگ ها برای اتاق غذاخوری بد می باشد

رنگ آبی یکی از بدترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

در صورتی که در رژیم غذایی به سر می برید خوب تر می باشد غذا خوریتان را رنگ آبی بزنید چون رنگ آبی سرکوب کننده اشتها می باشد و با استراحت و آرامش تماس رو به جلویی دارد . استفاده این رنگ در اتاق غذا خوری باعث می گردد مهمانانتان گرسنه بمانند و اشتهایشان کم گردد.

رنگ صورتی روشن یکی از بد ترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

رنگ نامناسب برای اتاق غذاخوری

بدترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

یکی غیر از این از رنگ های آرام قسمت ولی سرکوب کننده اشتها رنگ آبی می باشد . رنگ آبی باعث کم شدن اشتها می گردد ، استفاده این رنگ در سالن غذا خوری با تناژ خاکستری یا آبی باعث می شود مهمانانتان از غذای لذیذ شما خوشی نبرند.

رنگ سبز زمردی از رنگ های بد برای اتاق غذا خوری که باعث کم شدن اشتها می گردد

نامناسب ترین رنگ برای اتاق غذاخوری

بد ترین رنگ برای اتاق غذاخوری 

رنگ سبز زمردی، رنگیست که موجب پر انرژی شدن اشخاص می گردد ولی بعد ازمدتی از این رنگ خسته می شوند. گزینش این رنگ برای سالن غذا خوری مطلوب نیست چون اشتها را کم شدن می دهد و باعث می گردد مهمانان شما به خاطر خستگی بسیاری زود میز غذا را ترک کنند.

 

خوب ترین و بدترین رنگ ها برای اتاق غذاخوری

4.614

این مقاله سودمند بود ؟131

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *