با این تغییر دکوراسیون آرامش را به خانه بیاورید

با این تغییر دکوراسیون آرامش را به خانه بیاورید

فهرست مطالب

با این دگرگونی دکوراسیون آرامش را به خانه بیاورید

با این دگرگونی دکوراسیون آرامش را به خانه بیاورید

خانه امن ترین جای دنیاست و محلی می باشد که اشخاص زیادترین و عالی ترین ساعات عمرشان را در آن می گذرانند . خانه می بایست احساس آرامش را در اشخاص ابداع کند . دگرگونی دکوراسیون داخلی خانه برای دگرگونی روحیه اهالی خانه الزامی می باشد لیکن می بایست دقت داشته باشیم که این دگرگونی دکوراسیون در سوی و سمت آرامش اشخاص خانه باشد به این معنا که با تغییری جزئی در دکوراسیون داخلی خانه بتوانیم احساس مناسب و انرژی موافق را به اهالی خانه منتقل کنیم.
در اکنون حاضر دانش ثابت نموده می باشد تنها به علت این که خانه تان تمیز و شیک می باشد بدین مفهوم نیست که شما در آن حس آرامش و صلح داشته بمانید.این که در خانه تان حس آرامش و امنیت نمایید تماماً الزامی می باشد. و خوشبختانه امور اندک لیکن موثری وجود دارند که شما بدان ابزار قادر به بهبود ارزش شادی در فضای خانه تان خواهید بود.

مطالعات گوناگون در این عرصه نشان داده رنگ ها، رایحه ها و ابزار تزئینی مخصوص قادر به تحت نمود گذاشتن تولید و خوی شما است. و در ضمن شانستان را برای خوشایند همه و مطلق فزونی می دهد.

نیز حال، با دگرگونی چه چیزهایی توانایی دارید فرصت را برای ابداع شادی همه و مطلق فراهم نمایید؟

دگرگونی دکوراسیون خانه به شرط آرامش

گل های جدید و باطراوت

با این که گل ها مادام العمر نیستند، لیکن خریدن ثابت گل های جدید برای خانه تان به طور جدی ارزش شادیتان را فزونی داده و باعث اندوخته گذاری مجددتان روی شکوفه های کوچکتر لیکن بانشاط خواهد شد.

 
 تغییر دکوراسیون

استفاده از گل های جدید احساس آرامش را در دکوراسیون خانه ابداع میکند

تحقیقات پایان شده به دست دانشگاه راتگرز نشان داده که وجود گل ها موجب ابداع احساسات موافق و فزونی خوشایند اشخاص حاضر در خانه می گردد.

پس سایر چه بهانه ای خوب تر از درمان خودتان یا شریکتان برای خریداری یک سری گل رز وجود دارد؟!

قاب نگاره های حس برانگیز

با دقت به مطالعه در دانشگاه پورتسموث، کاوش در قاب نگاره های قدیمی به شما حس صلح و آرامش داده و باعث فزونی احساسات موافق می شود.

 
تغییر دکوراسیون

در دگرگونی دکوراسیون خانه مطمئناً جایی برای قاب عکسهایتان باز نمایید

سپس، چرا کنار آباژور بسترتان از نزدیکترین و عزیزترینان قاب عکسی نمی گذارید تا خانه تان را به گالری احساسات موافق مبدل نمایید؟

دکوراسیون داخلی سبز یا زرد

شاید رنگ های سبز یا زرد موردعلاقه و پسند مجموع افراد نباشد لیکن این رنگ ها باعث حس شادی درونیتان می شوند.

محققان در طی مطالعه ای که در دانشگاه Vrije آمستردام پایان شد یافتند دو رنگ سبز یا زرد خارج از همه رنگ های رنگین کمان عالی ترین و قوی ترین احساسات شادی آور را می آفرینند.

 
تغییر دکوراسیون

دکوراسیون داخلی سبز شما را شاد میکند

در صورتیکه قادر به دگرگونی رنگ دیوارهایتان نیستید با قرار دادن تعدادی ابزار جانبی یا تزئینی به همین دو رنگ شادی را به خانه تان می آورید.

شمع های وانیلی

پس از یک روز پر تنش، روشن کردن یک یا تعدادی شمع به سهولت به وضعیت معمولی برگردانده می شوید. لیکن به نظر می رسد بعضی رایحه ها اکثر از سایر رایحه ها آرامبخش می باشند.

 
 تغییر دکوراسیون

رایحه شمع های وانیلی در خانه آرامش قسمت می باشد

مطالعه حواس شیمیایی نشان داده که دانه های وانیل فوق العاده نشاط قسمت می باشند. سپس در صورتی که هدف بهبود تولید و خویتان را دارید، به ادامه یک رایحه شیرین بمانید. ما به شما عطر وانیل را پیشنهاد می کنیم. روشن کردن یک شمع وانیلی در شب شما را سر اکنون می آورد.

مرتب کردن تختخواب

احتمالاً خنده دار به نظر برسد لیکن دانش آن را به اثبات رسانده می باشد. مرتب کردن رختخواب یا تختخواب به شما یاری می کند تا روزتان را به وضوح شروع نمایید.

 
تغییر دکوراسیون

مرتب کردن تختخوابتان شما را آرام میکند

وارسی های این روزها پایان شده نشان داد 71 درصد از کسانی که پس از بیداری صبح تختخواب هایشان را خودشان مرتب کردند اکثر از 62 درصد از کسانی که تختخواب هایشان را مرتب نکردند، خوشحال تر و راضی تر به نظر می رسیدند.

احتمالاً دو دقیقه مرتب کردن بها شادی و رضایتتان را تا نهایت روز داشته باشد!

ابداع احساس آرامش در خانه با دگرگونی دکوراسیون

45

این مقاله سودمند بود ؟41

مطمئناً بخوانید :
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *