علل زودانزالی چیست؟

علل زودانزالی چیست؟

علل زودانزالی چیست؟ هنگام مطالعه: 3 دقیقه تاریخ انتشار 1399-06-11 در توسعه بهداشت در جامعه سهیم شوید اختلالات انزال از اختلالات شایع در مردان می

مشاهده مطلب
بازسازی، تعمیر و نوسازی خانه چه تفاوتی دارند؟

بازسازی، تعمیر و نوسازی خانه چه تفاوتی دارند؟

فهرست مطالب

بازسازی، تعمیر و نوسازی خانه چه تفاوتی دارند؟

بازسازی، تعمیر و نوسازی خانه چه تفاوتی دارند؟

بازسازی خانه به معنی دوباره ساختن می باشد، لیکن هر دوباره ساختنی، بازسازی شمرده نمی گردد. برخی از دوباره سازی ها حجم زیاد کمی دارند که به آن تعمیرِ خانه اطلاق می گردد. برای نمونه قسمتی از کاشی های کف اتاق ترک برداشته و احتیاج می باشد تا تعمیر شوند. در برخی موقع ها، حجم دوباره سازی زیاد بیشتر می باشد به طوری که اسکلت کلی ساختمان تحول نموده و خانه به نوسازی احتیاج دارد. در بازسازی اسکلت کلی ساختمان تحول داده نمی گردد. بازسازی خانه کل اقداماتی می باشد که تمام می گردد تا عمر یک ساختمان ازدیاد یابد. تعمیرات هم به حفظ و نگهداری ساختمان هم یاری می کند.

در بازسازی خانه چه کارهایی تمام می گردد؟

بازسازی خانه، سان نازک کاری می باشد. بازسازی حاوی مجموع بخش هایی می باشد که پس از سفت کاری ساختمان تمام می شوند.

بازسازی آشپزخانه

بعد از تصمیم برای بازسازی خانه، نخستین و شاخص ترین قدم معین کردن خاطر و نوع بازسازی می باشد. این قدم ضرورت بسیاری دارد. در صورتی که ندانید کدام قسمت و چرا قرار می باشد بازسازی گردد، شاید سرمایه و منابع خویش را سراسر دور بریزید.
سپس، داشتن نقشه و برنامه نخستین و کلی برای تعیین آنچه بازسازی خواهد شد، ضرورت زیاد بسیاری دارد. چون هرچقدر که این قسمت دقیق تر تمام گردد، کارها با سرعت زیادتری پیش خواهند رفت. سردرگمی زمان فعالیت هم از بین می رود. برای این فعالیت، می توان لیستی از آن چه می خواهیم تمام دهیم را تهیه کنیم. در این راستا، گشت و پژوهش در اینترنت هم یاری بسیاری به ازدیاد دانش دقیق از شرایط و چگونگی تمام کارمی کند.
مقدار بها های مورد نیاز برای تمام فعالیت را هم معین نمایید. پس از لیست کردن کارهای مورد احتیاج، تعیین سرمایه تمام می گردد. برای این فعالیت نیز می بایست از کارشناسان و متخصصین این حیطه هم یاری بگیرید. بها های بازسازی حاوی مواد و مصالح و دستمزد اشخاص می گردد. کنترل و مدیریت بها ها در این قسمت زیاد شاخص می باشد. می بایست بها ها به گونه ای باشند که قیمت خرج وقت و منابع را داشته باشد. برای نمونه، بها ی خریداری و بازسازی یک خانه قدیمی نباید بسیاری بیشتر گردد و در ضمن این بها می بایست بسیاری کمتر از بها برای خریداری یک خانه تازه باشد.

هدف بازسازی چه محلی از خانه را دارید؟

برای بازسازی خانه نخست می بایست تصمیم بگیرید هدف بازسازی چه محلی از خانه را دارید. برای نمونه شاید هدف بازسازی آشپزخانه را داشته بمانید. یا شاید بخواهید اتاق ها یا قسمت های غیر از اینی از خانه را بازسازی نمایید. در باقی مطلب قسمتی از عملیات بازسازی دو قسمت شاخص در خانه را تشریح خواهیم داد.

1. بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه به 2 شکل کلی و جزیی زیر قابل تمام می باشد:
  • بازسازی کلی آشپزخانه:
در بازسازی کلی آشپزخانه احتمال دارد کاشی ها، سرامیک، لوله کشی سرد و گرم، لوله کشی برق، روشنایی و چیدمان ابزار آشپزخانه را تحول دهید. یا شاید قسمتی از دیوارها را برداشته و آشپزخانه را اُپن نمایید. یا در ضمن قابلیت دارد تولید کلی آن را تحول و بخواهید آشپزخانه ای نوین داشته بمانید. بستگی به مقصود تان دارد که چه کاری تمام دهید.
  • بازسازی جزئی آشپزخانه:
در بازسازی جزئی آشپزخانه، فقط قسمتی از مورد های اطلاق شده در بالا تمام می گردد. شاید قسمتی از دیوارها خراب شده و مجبور بمانید آن را تحول دهید. احتمالاً دوست داشته بمانید آشپزخانه را تحول داده و اپن نمایید. در تحول دکوراسیون و بازسازی جزئی آشپزخانه، در ضمن شاید تغییرات زیاد کوچک مانند نصب برچسب روی کابینت تمام گردد. در ضمن شاید بخواهید کابینت ها را تعمیر و ترمیم نمایید. پس مورد نیاز می باشد دقیق معین نمایید چه نوع تغییرات و بازسازی را می خواهید تمام دهید.
در باقی مطلب تعدادی نمونه از نوع ها بازسازی آشپزخانه را ذکر خواهیم کرد. نکات بازسازی آشپزخانه عبارت اند از:
  •  ابداع تغییرات در کابینت آشپزخانه
  • تغییرات مورد نیاز در کاشی کاری و دیوارها
  • تغییرات مورد نیاز در نورپردازی آشپزخانه و اتاق ها
  • تغییرات مورد نیاز در تولید کابینت و دکوراسیون آشپزخانه
  • تحول پوشش کف آشپزخانه

2. بازسازی اتاق خواب

بازسازی اتاق خواب هم طرح غیر از اینی از بازسازی خانه می باشد. اتاق خواب قسمت مهمی از خانه می باشد که نتیجه بسیاری در زیبایی ظاهری و تولید دکوراسیون دارد. در وقت بازسازی اتاق، با بها تقریباً کم می توان تغییرات بسیاری ابداع کرد. ابداع تغییرات در اتاق خواب، زیبایی بسیاری به دکوراسیون خانه می بخشد. رنگ آمیزی، استفاده درست چیدمان، ترکیب بندی مطلوب، استفاده از کف پوش مطلوب و … نکاتی می باشند که هم یاری می کنند بازسازی اتاق، جالب و زیبا به نظر برسد.
بازسازی اتاق خواب

سخن انتها

برای تمام تغییرات در دکوراسیون و نمای ظاهری خانه، مورد نیاز می باشد تا تحقیقات مورد احتیاج تمام گردد. می بایست معین نمایید چه کاری می خواهید تمام دهید. داشتن طرح کانال و نقشه کلی برای بازسازی ساختمان، هم یاری می کند تا بها ها و منابع خویش را دور نریزید.
درصورت داشتن هرگونه سوال و پیچیدگی، توانایی دارید آن را در قسمت نظرات بپرسید. این مقاله را برای افرادی که می خواهند بازسازی خانه تمام دهند بفرستید تا آنان هم بتوانند منابع و بها های خویش را مدیریت کنند.

بازسازی، روحی دوباره برای خانه ، چطور خانه خویش را بازسازی کنیم؟

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *