ایده های عالی برای استفاده کاربردی از بالکن

ایده های عالی برای استفاده کاربردی از بالکن

فهرست مطالب

ایده های عالی برای استفاده پر کاربرد از بالکن

ایده های عالی برای استفاده پر کاربرد از بالکن

خیلی از ما وقتی که می خواهیم خانه ای بخریم، به بالکن دقت اضافه نداریم لیکن بالکن می تواند یک فضای تنفسی برای ما شمرده گردد و کاربرد های اضافه برایمان داشته باشد. به همین خاطر در این بخش از نمناک ایده های استفاده پر کاربرد از بالکن را به شما آشناسازی می کنیم که قبلا هیچ وقت به آنان ذهن نکرده بودید.

محلی برای مطالعه

بالکن در منزل می تواند محلی برای مطالعه باشد و موجب می گردد تا شما بتوانید زیاد ساده در فضای باز و پر از اکسیژن مطالعه نمایید که مطمئناًً کیف این شغل را برای شما تعدادی معادل می‌ کند. کافی هست که یک نشیمنگاه ساده با یک الی دو قفسه در بالکن بزنید و آن را برای خواندن کتاب، تزئین نمایید.

ایده برای بالکن خانه

ساخت فضای اکثر برای گذاشتن ابزار

بالکن می تواند فضایی باشد که از روش آن ابزار اضافی خویش را داخلش قرار دهید؛ مخصوصا در صورتی که بالکن شما مخفی باشد. در چنین حالتی سایر باران و برف به ابزار شما آسیب وارد نمی کند و باید چیزهایی که کم تر استفاده می نمایید را به شمایل مطلوب و مرتب داخل آن قرار دهید.

گلخانه

بالکن را باید با گذاشتن گل و گیاه به خوب ترین شمایل ممکن جایگزین نمایید و از حضور در آن کیف ببرید. با تکمیل این شغل اکسیژن زیادتری را در این ناحیه حالت می نمایید، فضا را زیبا تر می نمایید و باید از آن به موضوع محلی برای مدیتیشن و اقدامات آرامش قسمت نیز استفاده کنید.

کاربرد بالکن

اتاق خواب یدکی

هیچ مورد کیف قسمت تر از این نیست که شب ها داخل بالکن بخوابید و از هوای مطبوع بهره ببرید. کافی هست یک تخت خواب کوچک یا یک عدد مبل که جایگزین به رختخواب می گردد را داخل بالکن قرار دهید و به موضوع یک اتاق خواب یدک از آن بهره ببرید.

مکان شغل

شغل کردن زیر نور طبیعی شرایط زیاد عالی را فراهم می کند و موجب می گردد که میزان مصرف وری تان بیشتر شدن پیدا کند و شما انرژی بالاتری داشته شوید. برای تکمیل این شغل احتیاج به میز کامپیوتر و سیم کشی دارید و خواهید دید که چقدر شغل کردن در بالکن کیف قسمت خواهد شد.

ایده دیزاین بالکن

باشگاه کوچک خانگی

در صورتی که برایتان مقدور هست، می‌ توانید بالکن را به یک باشگاه شخصی برای خودتان جایگزین نمایید. تجهیزات ورزشی کوچک را داخل آن بگذارید. در صورتی که جا اکثر هست، می‌ توانید تردمیل را نیز داخل آن قرار دهید و در فضای باز داخل بالکن ورزش نمایید.

چیدمان واقعی ابزار کوچک

شما باید فضای نشیمنگاهی عالی را در بالکن به وجود بیاورید؛ به شرطی که ابزاری که در آن استفاده می‌ نمایید و لوازمی که داخل بالکن قرار می‌ دهید، کوچک باشند تا بتوانید حداکثر استفاده را از آن نمایید و زمان ها در آن جا بنشینید.

تزیین بالکن

پرورش سبزیجات و گیاهان خوراکی

شما باید از فضای بالکن به موضوع محلی برای پرورش سبزیجات و گیاهان خوراکی بهره ببرید. کافی هست گلدان های اعلا را خریداری نمایید و آنان را داخل بالکن بگذارید. تکمیل این شغل موجب می گردد که نور طبیعی و اکسیژن کافی به گیاه برسد و میوه یا سبزی خوشمزه تحویل تان بدهد.

ایده های به درد بخور برای استفاده از بالکن

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *