رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

رژیم ارتشی یا رژیم سه روزه آمریکایی چیست؟!

برنامه‌غذایی سپاهی خواه برنامه‌غذایی سه ماه رمضان آمریکایی چیست؟! افرادی هستند که دمبدم نیک‌ظهر اطوار برنامه‌غذایی‌ها غذایی هستند سپاسگزارم پارتی دارند، مابه‌التفاوت‌هان که صهبا‌گیرند برعکس‌گوشه‌گیر

مشاهده مطلب
ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حیاط

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حیاط

فهرست مطالب

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حیاط

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حیاط

در صورتی که خانه ای را دیده شوید که حیاط آن به نیکی اجرای شده باشد، هشیار می شوید که همه ی اجزای آ ن با تدبیر و تفکر کنار نیز قرار گرفته اند.

ساماندهی حیاط مطابق طبع کودکان، از حرف مناسب ترین ایده ها برای بیشتر شدن روحیه شادی و خوشی بردن از دوران کودکی هست. با درست کردن نمای حیاط بصورت خلاقانه، کودک شما می تواند ساعت ها از ذهن بازی های کامپیوتری خلاص شده و در طبیعت حقیقی به بازی با دوستانش بپردازد.نمناک تعدادی پیشنهاد برای سازماندهی حیاط به شما عرضه می دهد. با ما هم راه شوید:

– گوشه های حیاط
پیش از هرچیز باید لبه های تیز حیاط را با ابزار برجسته بپوشانید تا اصطلاحاً نرم و آسان شوند. با این فعالیت کودک شما به در وقت مواجه با لبه های تیز، آسیبی نخواهد دید. نیکوتر هست روی لبه ها و حاشیه های تیز و برنده حیاط را با پرده های ضخیم بپوشانید. جلوی پرچین های کوتاه را با گلدان ها بپوشانید.

دکوراسیون حیاط

اجرای دکوراسیون حیاط منزل

– رنگ های شاد و براق
برای سازماندهی حیاط مطلوب با روحیه کودکان، باید هر چه زیادتر از رنگ های براق و شاد بهره ببرید. می تواند دیوارهای حیاط را رنگ آمیزی نمایید و پیشنهاد های زیبا روی آنان بکشید..ضمناً توانایی دارید در حیاط یا در ضمن پارکینگ را رنگ آمیزی نمایید.

دکوراسیون حیاط

دکوراسیون حیاط بر طبق تمایل کودکان

– مناطق گوناگون
به جای اینکه از حیاط به منزله یک محل واحد بهره ببرید، توانایی دارید آن را به تعدادی قسمت تقسیم نمایید. به عنوان مثال در یک بخش، تاب قرار دهید. در بخشی سایر جعبه شنی، در طرف برابر یک تور بسکتبال و غیره. تنها در نظر داشته شوید، مناطق مختلفی که در حیاط ساخت نموده اید، با بقیه اجزای حیاط در هارمونی باشند.

دکوراسیون حیاط

چیدمان و دکوراسیون حیاط منزل

– اثاثیه مطلوب حیاط
به جای استفاده از ابزار خنثی نظیر گیاهان و گل ها برای تزئین حیاط، نیکوتر هست از میز و صندلی های رویای، فنجان های کوچک، بشقاب های پیشنهاد دار حیوانی و اسباب بازی های حیوانات برای تزئین حیاط بهره ببرید. در صورتی که درآمد کافی در نزد دارید، توانایی دارید بناهای کوچکی مانند قارچ با بتون درست نمایید.

– خانه بازی
سازماندهی حیاط کودکان تا وقتی که خانه ای برای بازی در آن نسازید، تکمیل نخواهد شد. بچه ها خانه حیاط را مثل خانه شخصی خویش می پندارند. سعی نمایید اجرای خانه را طوری تکمیل دهید که بتوانند نیز در آن بازی کنند و نیز به بقیه کوشش ها مثل خوابیدن و مطالعه کردن هم بپردازند.

دکوراسیون حیاط مطابق سلیقه کودکان

3.33

این مقاله سودمند بود ؟21

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *