ارتودنسی فانکشنال

ارتودنسی فانکشنال

ارتودنسی فانکشنال ارتودنسی یکی از راهکارهای درمانی برای صاف کردن دندان ها و رفع عیوب فک می باشد. از بین روش های ارتودنسی می توان

مشاهده مطلب
اهمیت پرده در پذیرایی

اهمیت پرده در پذیرایی

فهرست مطالب

ضرورت پرده در پذیرایی

ضرورت پرده در پذیرایی

زمانی برای بار نخست وارد یک منزل تازه می‌شوید، نخستین موردی که چشمتان به آن خواهد خورد ، دکوراسیون داخلی آن هست. میتوان ضمناً در یک محله ارزان هزینه و پایین شهر هم از یک دکوراسیون داخلی عالی مصرف برد. اگر چه نیت من صرفا استفاده از اجناس گران هزینه نیست، بلکه بکار بردن اصولی وسایل دکوراسیون می‌تواند شکوه و زیبایی وصف ناپذیری به منزل شما دهد. از مبلمان گرفته تا کابینت ها کل تاثیرگذار می باشند. لکن می‌خواهیم راجع به اصلی ترین رکن هر دکوراسیون به این معنا که پرده ها بحث کنیم. به جرات میتوان گفت پرده ها، خصوصاً پرده پذیرایی چراغ و روشنایی هر خانه می باشند. 
پرده تنها برای زیبایی نیست. آنان حریم خصوصی شما را حفظ و نور منزل شما را هم فراهم آوردن می‌کنند. پرده ها در همه نقاط منزل استفاده می‌گردد. آشپزخانه، اتاق خواب، سالن نشیمن، پذیرایی و ضمناً حمام. در این بین گزینش پرده پذیرایی از ضرورت زیادتری دارا هست. در نتیجه علاوه بر اینکه می بایست همه خصوصیات یک پرده مطلوب را دارا باشد، ظاهر شیک و ناب این پرده میتواند موجب بالا رفتن شخصیت و بها خانه شما نزد مهمان ها شود.

نکاتی که می بایست زمان خرید کردن پرده پذیرایی رعایت کرد

گذشته از اینکه بخواهم راجع به نوع پرده انتخابی برای پذیرایی بحث کنم، می بایست اصولی را بگویم که گذشته از خرید کردن هر نوع پرده برای این بخش از منزل مطمئناً می بایست رعایت گردد. این قواعد حاوی مورد های زیر هست:

متناسب با دیگر اجزای خانه

پرده ای که برای پذیرایی گزینش می‌نمایید جرئی از فضای داخلی منزل شما به حساب می آید. در ثمر می بایست با دیگر وسایل منزل همخوانی داشته باشد. بار ها دیده شده وسایل و دکور منزل نظیر مبل ها، فرش و … ماهیتی کلاسیک دارد لکن برای پذیرایی از پرده های حرفه ای استفاده شده و بالعکس. این نوع گزینش ها موجب ساخت شلختگی در دکوراسیون منزل می‌گردد. رنگ پرده پذیرایی هم می بایست با رنگ دیگر بخش ها نظیر مبلمان و دیوارها همخوانی داشته باشد. منظورم این نیست که دقیقا همان رنگ باشد لکن نیکوتر هست رنگ ها به گونه ای گزینش شوند که به اصطلاح به نیز بیایند. 

از نور نباید غافل شد!

منازلی که از نور طبیعی مصرف می‌برند زیبایی و طراوت دو چندانی در مقایسه با خانه هایی که در طول روز از لامپ و لوستر استفاده می‌کنند دارند. نور طبیعی برای هر خانه ای نعمت هست. پس سعی نمایید پرده های پذیرایی را به گونه ای گزینش نمایید که علاوه بر حفظ حریم خصوصی بتواند نور منزل شما را هم در طول روز فراهم آوردن کند.

متناسب بودن پرده با متراژ منزل

مطمئناً در فیلم ها و سریال ها پرده های خاصی را ملاحظه کردید که اعلا خانه های مشهور هست. استفاده از این سبک پرده ها برای پذیرایی خانه هایی که متراژ آنان کوچک هست اصلاً توصیه نمی‌گردد. چون استفاده از آنان موجب ازدحام و نامرتب شدن منزل شما خواهد شد. 

پرده پذیرایی

آشناسازی پرده های حرفه ای برای پذیرایی

همان طور که گویش شد پرده با دکوراسیون منزل می بایست هماهنگی داشته باشد. به این معنا که استفاده از سبک های کلاسیک یا حرفه ای پرده برای منزل رعایت گردد. سال های گذشته بیشتر دکوراسیون ها کلاسیک بود. به همین خاطر از پرده های کلاسیک و پر حجم برای پذیرایی استفاده می‌کردند. با موفقیت فناوری و مدرنیته شدن زندگی بشر، سبک های دکوراسیون نیز رو به حرفه ای شدن رفته هست. به همین خاطر میخواهم 4 طرح از پرده های حرفه ای که زیادترین استفاده در پذیرایی را دارند را به شما آشناسازی کنم.

1.پرده زبرا

زمانی اسم پرده زبرا آورده می‌گردد، ناخوداگاه یاد بیرون های اداری می افتیم. لکن واقعیت این هست که از پرده های زبرا فقط برای بیرون های اداری و آشپزخانه استفاده نمی‌گردد. طرح های خاصی از این پرده ها می باشند که میتوان از آنان در پذیرایی هم استفاده کرد همچون پرده زبرا گلدوزی شده.

2.پرده شب و روز دبل شید

احتمالاً بشود برچسب اداری بودن را روی پرده زبرا زد، لکن پرده هایی نیز می باشند که مکانیزم مانند پرده زبرا دارند لکن رسمی تر. پرده های شب و روز از یک لایه شید تور همچون که معمولاً دیزاین دار می باشند به همقدم یک لایه شید راحت به منزله آستر تشکیل شده هست. شما می‌توانید از این پرده در روز و شب با دو نوع ظاهر مختلف بهره ببرید.

3.پرده پانچ

پرده پانچ محصولی هست که از قدیم استفاده میشد. لکن امروزه با صورت و شمایلی مختلف طرفداران زیادی پیدا نموده هست. این پرده ها که از جنس های متفاوتی از عبارت مخمل و کتان ساخته شده، به ابزار حلقه هایی به اسم پانچ از میل پرده رد شده و نصب می‌گردد. پرده های پانچ را میتوان حدفاصل بین پرده های کلاسیک و حرفه ای دانست. به همین خاطر برای هر دو آنان قابل استفاده هست. از مزایای پرده پانچ برای پذیرایی میتوان به نصب راحت و مدت وقت حاضر سازی کوتاه اشاره کرد.

پرده پانچ

4.پرده ورتیکال دیکی 

پرده ورتیکال یا دیکی را میتوان نسل جدیدی از پرده های حرفه ای که سراسر مطلوب پذیرایی هست دانست. این پرده ها که از اسلت های پارچه ای عمودی تشکیل شده هست بر خلاف پرده های زبرا، به سوی چپ یا راست جمع می شوند. پرده های ورتیکال هم مزایای اضافه برای استفاده در پذیرایی دارد که از اصلی ترین آن میتوان به تنظیم نور ورودی بدون احتیاج به آستر دانست.

سوی رایزنی مجانی و نظاره مثال های اقسام پرده های حرفه ای برای پذیرایی یا دیگر بخش های خانه توانایی دارید با مشاوران ما در سروین دکور ارتباط نتیجه فرمایید..

021-22229444
0901-4237863

نگاهی بر پرده‌های حرفه ای برای پذیرایی

57

این مقاله سودمند بود ؟70

مطمئناً بخوانید :  مدل شومینه های جدید
منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *