روانشناسی شخصیت چیست؟

روانشناسی شخصیت چیست؟

روانشناسی شخصیت چیست؟ شخصیت دقیقا چه موردی می باشد؟ فهم دقیق و درست شخصیت چطور می‌تواند بینش عمیقی درباره احساساتتان فراهم کند؟ شخصیت همان موردی

مشاهده مطلب
انواع کوسن ها و تاثیرشان در دکوراسیون منزل

انواع کوسن ها و تاثیرشان در دکوراسیون منزل

فهرست مطالب

نوع ها کوسن ها و تاثیرشان در دکوراسیون منزل

نوع ها کوسن ها و تاثیرشان در دکوراسیون منزل

کوسن ها طرح های مختلف و نقشه های جالبی دارند که دکوراسیون منزل را زیباتر میکنند، کوسن ها در نقشه های زیبا و رنگ های شاد وجود دارند که میتوانید به یاری آنان به منزل تان عمق ببخشید و رنگ و لعاب زیادتری به دکوراسیون منزل تان بدهید. در صورتی که دوست دارید دگرگونی دکوراسیون کوچکی را تجربه نمایید خوب ترین کنش جا به جایی کوسن ها هست، با ازای کردن کوسن های مبل و تخت خواب دکوراسیونی نو و تازه خواهید داشت.

انواع کوسن

نوع ها طرح کوسن های تازه

کوسن با لبه های تیز

– راحت ترین و پرطرفدار ترین نوع کوسن ها همین کوسن های با لبه های تیز می باشند که عموماً پارچه های مخملی و راحت دارند، این نوع کوسن ها برای مبلمان های نوین و کلاسیک مطلوب می باشند.

کوسن کلاسیک

طرح کوسن راحت و کلاسیک

کوسن های سوسیسی

– کوسن های سوسیسی نوع شخصی دیگر از کوسن های محبوب می باشند که استوانه ای صورت اند و دو طرف مبل قرار میگیرند، این نوع کوسن ها میتوانند از دو نوع پارچه دوخته شوند و عموماً برای مبلمان های سلطنتی مورد استفاده قرار میگیرند.

کوسن های سوسیسی

کوسن های سوسیسی برای مبلمان سلطنتی

کوسن های گرد

– کوسن های گرد را میتوان جزو کوسن های توهم شمرد که برای نوع ها مبلمان و سبک های متفاوت دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرند. کوسن های گرد نقشه های مختلفی دارند که ترکیب آنان با کوسن های سوسیسی فوق العاده میشود.

کوسن گرد چین دار

طرح کوسن گرد چین دار

کوسن های منگوله دار

– کوسن های منگوله دار جزو کوسن های جدیدی می باشند که موجب خلاقانه به نظر دست یابی دکوراسیون منزل تان میشوند، کوسن هایی که از چهار گوشه ان ها منگوله آویزان هست تماماً مختلف و منحصر به شخص اند.

کوسن هایی با لبه پارچه ای 

این کوسن ها نوع شخصی دیگر از کوسن های منگوله دار می باشند که می توان در اتاق خواب ها از آنان استفاده نمود لکن به جای منگوله در لبه های آنان از پارچه خویش کوسن ها استفاده شده و باعث می گردد این نوع کوسن ها ظاهری زیبا یابد.

کوسن منگوله دار

نوع ها طرح کوسن منگوله دار

کوسن های پولکی

– نوین ترین و به روز ترین طرح کوسن های امروزی کوسن های پولکی با نقشه های توهم می باشند، این نوع کوسن ها برای مبلمان های نوین و توهم مطلوب می باشند و خانه ای دوست داشتنی برایتان به ارمغان می آورند.

کوسن پولکی

کوسن پولکی با نقشه توهم

کوسن های مکعبی

این کوسن ها مانند یک مکعب هست که از دو کف و چهار تکه پارچه برای اتنصال دو کف تشکیل شده هست. اندازه این کوسن ها می تواند متغیر باشد و این اندازه به شرایط مبلمان و دکوراسیون داخلی تان بستگی دارد. در صورتی که خانه شما دکور توهم داشته شوید باید هر تکه پارچه را به یک رنگ گزینش کنید.

کوسن های مکعبی

نوع ها کوسن مکعبی برای مبل

 کوسن های ترکیه ای 

این کوسن ها مانند به کوسن های با لبه های تیز هستند لکن پایه و بنیاد نخستین شان همان هست. این کوسن ها در لبه های خویش ریسمان هایی ضخیم دارند .

کوسن های ترکیه ای

کوسن های ترکیه ای راحت و نقشه دار

کوسن هایی به صورت پشتی 

در صورتی که نوعی ساختارشکنی را در دکوراسیون داخلی خانه تان به وجود بیاورد باید از این نوع از کوسن ها با ابعاد متفاوت در گوشه های دنج خانه بهره ببرید . این نوع کوسن ها برای خواندن یک کتاب بلند مطلوب هستند و می توان از ابعاد مشهور این کوسن ها بهره ببرید و آن راتبدیل به نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه تان کنید.

کوسن طرح پشتی

نوع ها کوسن به صورت پشتی

کوسن های تخت

این کوسن ها برای تزیین تخت ها و کاناپه ها استفاده می گردد و عرض شان در مقایسه با سایر کوسن ها کمتر هست. عموماً این کوسن ها را در شمار افزون تهیه می کنند و به علت عرض کم، کارآیی شان به نسبت سایر کوسن ها کمتر هست.

کوسن های تخت

نوع ها کوسن تخت با نقشه گل دار

 

نوع ها کوسن ها و کاربردهای متفاوت آنان + نگاره

429

این مقاله سودمند بود ؟236

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *