طرز تهیه فسنجون با مرغ

طرز تهیه فسنجون با مرغ

طرز تهیه فسنجون با مرغ طرز تهیه ساده ترین و بهترین روش پخت خورشت فسنجانمواد لازم برای خورشت فسنجان مغز گردو ی آسیاب شده 500 گرمگوشت مرغ تکه

مشاهده مطلب
اصول مناسب برای دکوراسیون داخلی حمام

اصول مناسب برای دکوراسیون داخلی حمام

فهرست مطالب

قواعد مطلوب برای دکوراسیون داخلی حمام

قواعد مطلوب برای دکوراسیون داخلی حمام

حمام یکی از برجسته ترین عناصر معماری هر خانه ای هست. در گذشته حمام نه تنها محلی برای استحمام ، بلکه جایی برای انبار کردن وسایل و ابزار کهنه بود . اخیراً غیر از این حمام مکان آرایش و پیرایش جسم و روح تلقی می گردد . ضمناً گاهی استراحت فردی از همین نقطه آغاز می گردد .برخی از حمام های امروزی کاربری های تجملی و رفاهی بسیاری هم دارند :استخرهای کوچک ، سونا و جکوزی برای تفریح و سلامت اعضای خانواده در این فضا قرار داده می گردد . برخی غیر از این از حمام های امروزی که در آپارتمان های کوچک وجود دارند ، از ابعاد کوچک تری برخوردارند . کاربری این گروه از حمام ها برای بر طرف خستگی روزمره و سلامت و پاکیزگی جسم می باشند . برجسته نیست که ابعاد حمام شما برتر یا کوچک هست بلکه برجسته این هست که از این فضا خوب ترین استفاده را برای آرامش جسم و روح خویش به عمل آورید.

عناصر مهمی که در ساخت یک حمام زیبا و بی نقص وجود داردعبارت هست از :کفپوش مطلوب ، پوشش دیواری ، استفاده از هواکشی با قدرت مطلوب برای تخلیه ی بخار ، کابینت هایی برای گذاشتن حوله و غیر از این وسایل جانبی ، نوع های بافت ها و رنگ ها. با انتخابی مناسب از همه ی این دسته به فضای دلخواه که آرامش شما را باقی کند دست می یابید.

 

دکوراسیون داخلی

حمام ها برای بر طرف خستگی روزمره و سلامت و پاکیزگی جسم می باشند

 

قواعد دکوراسیون حمام

به زمان گزینش کفپوش مطلوب برای حمام مواردی سان مرغوبیت ، سایز ، رنگ ، الگو ، مدل و بافت را می بایست در نظر داشته شوید . خوب ترین گزینش هنگامی شکل می گیرد که بخشی از کف حمام را که خیلی توی چشم هست با آن کفپوش مورد تمایل دکور نمایید ( به این معنا که در نخست آن را نصب نکنید ) بعد از آن در صورتی که نوع ، مدل و رنگ را پسندیدید ، آن را برای نصب در مجموع حمام گزینش نمایید .فقط بایک امتحان کوچک این قابلیت برای شما به وجود می آید که از انتخابی که کردید ، ناراضی و پشیمان نشوید .از خوب ترین گزینه های انتخابی برای کفپوش حمام ، سرامیک هست . چرا که به آسانی تمیز می گردد ، در معادل آب مقاوم و از نظر مدل و رنگ نیز خیلی جذاب هست .استفاده از سرامیک های شیار دار در اطراف وان خیلی توصیه می گردد چرا که به زمان خیس بودن کف حمام این گروه از سرامیک ها امنیت بالاتری را فراهم می کنند ، به این معنا که مقدار سر خوردگی را کمتر می کنند .نیکوتر هست برای داشتن حمامی با ایمنی بالا ، در اطراف وان و زیر سینک روشویی از کفپوش های دو لایه شامل لاتکس بهره ببرید.

این کفپوش ها به دست لاتکس زیرین به کف حمام نصب می گردد و لایه ی بیرونی که دارای بافت ناهموار هست مقدار سر خوردگی را کم شدن می دهد .با رعایت این تعدادی مساله باید شاهد آن شوید که مقدار آسیب دیدگی در حمام به شکل چشمگیری کم شدن پیدا می کند .در حمام هایی که کف آن شیب بسیاری دارد نیکوتر هست موزائیک هایی با سایز کوچک نصب نمایید تا نیز شیب کمتر به نظر رسد و نیز شکستگی و آسیب دیدگی در بین موزائیک ها به وجود نیاید .باید ردیف یا ردیف هایی از این موزائیک ها را طرحدار گزینش نمایید تا دکور حمام شما دارای بافت و رنگ باشد . نیکوتر هست این ردیف ها رنگی متضاد و گوناگون در مقایسه با رنگ عرصه داشته باشد . در صورتی که کفپوش از سرامیک های سفید و روشن مخفی شده هست نیکوتر هست رنگ قرمز ، زرد و آبی را برای ردیف ها گزینش نمایید . دقت داشته شوید که رنگ عرصه در صورتی که سفید باشد، حمام را به فضایی نورانی و وسیع مبدل می سازد .

در سبک ویکتورین استفاده از سرامیک های مدل دار و گلدار خیلی متداول هست . استفاده از سرامیک هایی با مدل گل می تواند فضایی آرام قسمت و شاعرانه ساخت کند . در این سبک عموماً از رنگ های آبی روشن، سبز روشن و صورتی کمرنگ استفاده می گردد.

در سبک حرفه ای استفاده از سرامیک هایی به رنگ سفید و با ادغامی از رنگ های تند و گرم خیلی متداول هست . رنگ سرامیک برای آرامش بخشیدن به شما و برقراری پوششی سرشار از انرژی خیلی برجسته هست .پس نیکوتر هست رنگی را گزینش نمایید که نیز روشن باشد و نیز با روحیات شما و اعضای خانواده سازگاری داشته باشد . استفاده از رنگ های مورد تمایل در حمام موجب می گردد که علاوه بر آرامش بخشیدن به شما روزی جدید و پر انرژی را آغاز نمایید . در صورتی که سبک های شلوغ را می پسندید از رنگ های هلویی و زرد درخشان بهره ببرید . این رنگ ها فضا را شلوغ تر و پر اثاثیه تر نمایان می کنند . در صورتی که می خواهید که حمام شما برتر تر از آنچه می باشد نمایان گردد نیکوتر هست از رنگ های طبیعی برای سرامیک ها بهره ببرید . خوب ترین توصیه ی دکوراتورها استفاده از سرامیک هایی به رنگ سفید و بژ و گاهی زرد و کرم خیلی روشن هست که به نیکی نور را منعکس می کند و فضا را برتر تر جلوه می دهد.

 

دکوراسیون داخلی

حمام ها برای بر طرف خستگی روزمره و سلامت و پاکیزگی جسم می باشند

 

در صورتی که حمامی برتر و عریض دارید نیکوتر هست از رنگ های تیره بهره ببرید تا کوچک تر و گرم تر به نظر برسد . استفاده از وسایل جانبی سان تابلوهای تزئینی و دکورهای چوبی در این حمام ها موجب می گردد که فضا کوچک تر و گرم تر جلوه کند . استفاده از حوله های طرحدار و پوشش دیواری نقش دار ، پیرامون حمام را به جایی دنج و گرم جایگزین می سازد .

استفاده از آینه در هر مکانی موجب نورانی شدن و برتر جلوه داده شدن آن فضا می گردد سپس استفاده از آینه در حمام خیلی توصیه می گردد و در کنار این موجب تمیزتر جلوه دادن این فضا می گردد .بنا بر سبک دکور حمام باید نوع های آینه را همراه با آن سبک گزینش نمایید . برای نمونه در صورتی که کف حمام سرامیک هست و سبک حرفه ای دارد نیکوتر هست از آینه های حرفه ای که دور آنان قاب فلزی به رنگ استیل و برنز هست بهره ببرید . در صورتی که کفپوش حمام به رنگ چوب هست و کابینت های استفاده شده در آن از نوع چوبی می باشند نیکوتر هست آینه ای را گزینش نمایید که قاب چوبی داشته باشد تا سبکی همراه را ساخت کند . در نظر داشته شوید که استفاده از کابینت های چوبی آن نیز به رنگ تیره احساس القای گرمای حمام را اکثر می کند .

گزینش دکوراسیون داخلی مطلوب برای حمام

51

این مقاله سودمند بود ؟10

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *