باور خوردن پاستا و چاقی و چاق شدن اشتباه از آب درآمد

باور خوردن پاستا و چاقی و چاق شدن اشتباه از آب درآمد

خوردن مواد غذایی همچون پاستا و چاقی در بین تمام افراد به عنوان یک باور کاملا ثابت شده رواج دارد تا جایی که اگر یکی از دوستانتان برای لاغر شدن شما را راهنمایی کند اول از هر چیز می گوید: از همین امروز ماکارونی ممنوع!

مشاهده مطلب
اشتباهات رایج نورپردازی منزل

اشتباهات رایج نورپردازی منزل

فهرست مطالب

اشتباهات متداول نورپردازی منزل

اشتباهات متداول نورپردازی منزل

خیلی از ما ایرانی ها ذهن میکنیم که اجرای داخلی منزل تنها گزینش مبلمان شیک و مطلوب، کاغذ دیواری زیبا، پرده مجلل و چیدمان ابزار هست لیکن یکی از قسمت های واجب که اغلب آن را فراموش میکنیم، نورپردازی مشاغل ای و حرفه ای فضاهای متفاوت خانه هست. احتمالاً برایتان جذاب باشد که بدانید اجرای نورپردازی رشته ای خاص هست پس با استفاده از تعدادی نور رنگی و چراغ های تزیینی ذهن نکنید به نورپردازی حرفه ای و ایده آلی رسیده اید.

برگزیدن ابزار روشنایی، معین کردن مکان مطلوب نصب آنان و نوع رنگ و شدت آنان از عبارت چیزهایی هست هست که می بایست سراسر هوشمندانه و دقیق تمام گردد.

نورپردازی منزل

نورپردازی حرفه ای و مشاغل ای منزل 

نورپردازی منزل می بایست اصولی و سراسر مشاغل ای تمام گردد تا نمایی فوق العاده به منزل ببخشد، در این قسمت از جهان مد نمناک هدف داریم شما را با اشتباهات متداول نورپردازی منزل مانوس کنیم تا از مرتکب شدن آنان پیشگیری نمایید.

– یکی از بدترین اشتباهاتی که اکثرمان مرتکب می شویم این هست که از چراغ های استوانه ای به علت ارزان ارزش بودن شان در مجموع قسمت های خانه استفاده میکنیم. این لامپ های استوانه ای نمیتوانند همه ی نور تابیده شده را را از لامپ عبور دهند به همین علت با استفاده از این لامپ های استوانه ای دیوارها چمدان روشن نخواهند شد.

اشتباهات نورپردازی

اشتباهات نورپردازی در دکوراسیون داخلی

– اینکه از لامپ های هالوژن بیشتر در داخل سقف بهره ببرید نادرست هست زیاده روی در استفاده از لامپ های هالوژن برای داخل سقف هرگز نمای جالبی ندارد بلکه موجب میشود سقف صورت پنیر سوئیسی گردد.

– لامپ های سقفی پرنور را فراموش نمایید چون هرگز چراغ های پرنور برای بالای سر مطلوب نیستند به جای آنان خوب تر هست از لامپ هایی با نور ملایم برای بخش های متفاوت خانه بهره ببرید.

نورپردازی مخفی

اشتباهات نورپردازی سقف

– تنها به یک منبع نور اکتفا کردن نادرست هست، می بایست از ترکیب لامپ های هالوژن، استوانه ای، چراغ های رومیزی و … در فضای منزل سود مند شوید تا به یک نورپردازی ایده آلی برسید.

– تنها دیوارهای نشیمن و پذیرایی نیستند که احتیاج به نورپردازی دارند بلکه داخل کمد، کابینت ها و… هم محتاج نورپردازی می باشند.

نورپردازی موضعی

نورپردازی حرفه ای کابینت های آشپزخانه

 

اشتباهات برتر در نورپردازی منزل که نباید مرتکب شد + نگاره

3.723

این مقاله سودمند بود ؟176

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *