اختلال عملکرد جنسی زنان

اختلال عملکرد جنسی زنان

اختلال عملکرد جنسی زنان مقاربت دردناک به علت مشکل های مختلفی از عبارت آندومتریوز، تودهٔ لگن، کیست تخمدان، واژینیت، عدم تحریک‌پذیری کافی واژن و …

مشاهده مطلب
استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

فهرست مطالب

استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

رنگ نارنجی آدم را یاد تاکسی می اندازد. این اگر چه نتیجه با اهمیت رنگ نارنجی در گرفتن دقت را نشان می دهد. هر تکه نارنجی در فضا اطراف می تواند نگاه ها را به جهت خویش بکشاند. یک تی شرت نارنجی، یک بیلبورد مناسب آگهی در اتوبان با عرصه ای به رنگ نارنجی، یک تاکسی در ترافیک و همین طور دیواری در اتاق شخصی، به رنگ نارنجی. این رنگ را روی دیوارهایی بهره ببرید که قرار هست حسابی گرفتن دقت کند.

قواعد استفاده از رنگ نارنجی در چیدمان داخلی

نارنجی از ترکیب رنگ های زرد و قرمز به وجود می آید. ترکیب دو رنگ گرم ثمر ای جز شور و هیجان ندارد. روانشناس ها استفاده از رنگ نارنجی را به آدم های افسرده توصیه می کنند. این رنگ آدم های فعال و پر انرژی هست. نارنجی با دو رنگی که از آنان به وجود آمده، هماهنگی چشم نوازی دارد. به عنوان مثال گذاشتن یک صندلی یا روکش نارنجی مقابل دیواری به رنگ زرد، نگاره را پر از انرژی می کند. نارنجی با درصد زیادتری از رنگ زرد در مقایسه با قرمز، ترکیبی فوق العاده با رنگ قرمز می سازد. به عنوان مثال قرار گرفتن قاب تصویر های چوبی به رنگ قرمز، روی دیواری به رنگ نارنجی کم رنگ.
 
 دکوراسیون نارنجی

استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون 

شعله آتش یکی از زیباترین ترکیب های رنگ را آشناسازی می کند؛ آبی پررنگ (نزدیک به سرمه ای) در ترکیب با نارنجی پررنگ. این ترکیبی شگفت انگیز هست که نگاه ها را خیره می کند. اتاقی را فرض نمایید که دیوارهایی به رنگ آبی پررنگ دارد و پرده اتاق به رنگ نارنجی گزینش شده هست. در این اتاق در صورتی که از رنگ نارنجی در تعدادی شیء تزیینی بقیه نیز استفاده گردد، فضایی منحصر به شخص مقابل نگاه ها قرار می گیرد. ایده بقیه برای چیدمان داخلی اتاقی با دیوار آبی پررنگ استفاده از تصاویری هست که عرصه ای به رنگ نارنجی دارند. به عنوان مثال پاییز که با شنیدن نامش اکثراً رنگ نارنجی را به دلیل می آورند.

دسته بندی رنگ ها بر طبق تم های رویای

دسته بندی رنگ ها بر طبق تم هایی نظیر جدی یا رویای زیادتر دستاورد سلیقه شخصی و باورهای عمومی هست. با این اکنون زیادتر ملت این طور اندیشه می کنند که نارنجی در طیف رنگ های رویای قرار می گیرد. به این ترتیب این رنگ پر انرژی زیادتر در محل هایی حرفه ای نظیر گالری ها و آتلیه ها و همین طور محل هایی عمومی با رویکرد رویای (نظیر کافه ها و رستوران ها) مورد استفاده قرار می گیرد. اگر چه رنگ نارنجی در زمره رنگ های اشتهابرانگیز نیز قرار می گیرد، در نتیجه انتخابی ایده آل برای فضا های مرتبط با غذا انگاشته می گردد.
 
استفاده از رنگ نارنجی، به هیچ منزله ی در اتاق خواب ها توصیه نمی گردد. این رنگ شاید اشخاص را عصبی کند. نارنجی اشتها را بیشتر شدن می دهد و شاید نیمه شب حس گرسنگی به شما دست دهد. در اتاق خواب توانایی دارید از رنگ نارنجی به منزله ی رنگ کمکی بهره ببرید. به عنوان مثال توانایی دارید در رنگ آباژور اتاق خواب، بالش، روتختی و ابزار در دسترس در ویترین از آن بهره ببرید.
 
 رنگ نارنجی

استقاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل

نارنجی رنگ گرم هست و زندگی طولانی مدت در اتاقی به رنگ نارنجی شاید مشکل ها عصبی به کنار بیاورد. با این اکنون نارنجی انتخابی مطلوب برای اتاق هایی هست که رو به جنوب نیستند، به خاطر این که چنین اتاق هایی عموماً نورگیر نیستند. یک دیوار به رنگ نارنجی می تواند انرژی گرم و آرام قسمتی را به اتاق بیاورد. نارنجی با رنگ های خنثی ترکیبی کم مانند می سازد. برای نمونه نارنجی در ترکیب با خاکستری فوق العاده هست. چنین ترکیبی هیچ وقت تکراری و خسته کننده به نظر نمی رسد. ضمناً ترکیب گرمای نارنجی با خنثی بودن خاکستری، چنین اتاقی را جایگزین به فضایی برای دست یابی به آرامش می کند.

رنگ نارنجی

نارنجی رنگی هست بین قرمز و زرد. رنگ نارنجی در یک طیف قابل رؤیت در طول موج حدود 585–620 نانومتر خودنمایی می کند. نارنجی یک فام ممتاز بر روی چرخ رنگ ها بشمار می آید.

استفاده از دکوراسیون نارنجی در منزل

53

این مقاله سودمند بود ؟30

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *