پاره شدن کاندوم

پاره شدن کاندوم

نکات مهم در مورد پاره شدن کاندوم اگر در حین رابطه جنسی با شخصی که مشکوک به اچ‌آی‌وی است کاندوم پاره شود: اگر کمتر از ۷۲ ساعت از آن اتفاق میگذرد، میتوانید از داروهایی بهره ببرید که می تواند مانع آلوده شدن شما شود (حتی اگر شریک جنسی شما قطعا آلوده بوده باشد). برای این […]

مشاهده مطلب
استایل شخصی در دکوراسیون خانه

استایل شخصی در دکوراسیون خانه

فهرست مطالب

استایل شخصی در دکوراسیون خانه

استایل شخصی در دکوراسیون خانه

پیاده سازی دکوراسیون داخلی خانه و گزینش اجزای دکوراتیو فضاهای شخصی منزل، به خودی خویش مسئله ای چالش برانگیز می باشد.

ما با طرز لباس پوشیدن و نوع رفتار و گفتارمان، استایل شخصی و منحصربه خودمان را به ارائه می گذاریم. به این معنا که با دیدن ظاهر هر فردی تا اندازه ای می توان به فرهنگ، سلیقه و مقدار علم او پی برد. ولی این نکته تنها به لباس و خویش آدمیزاد مربوط نمی گردد، شما در دکور خانه نیز توانایی دارید سبک و سلیقه اختصاصی خویش را داشته بمانید.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه با استایل شخصی

برای این هدف یا حسابی پولدار هستید و هر شی ای باب میلتان می باشد می خرید کردن و خانه را می نمایید همان جایی که دقیقا در ذهنتان می باشد؛ یا با یک دسته ترفندهای گوناگون سبک و استایل خویش را در خانه پیاده می نمایید.

1. دقت به جزئیات

کسانی که استایل شخصی دارند، می دانند که جزئیات در تمام شی نتیجه ی خیلی دارد. به طور نمونه، استفاده از لوازم دکوری کوچک یا غیرمنتظره در ساخت تبدیل نتیجه ی خیلی دارد. هدف از جزئیات، کابینت، کمد، کتابخانه، جعبه های چوبی و دکوری و … می باشند که توانایی دارید به خانه خویش چهره متفاوتی ببخشید.

2. مجسمه و اکسسوری

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه با استایل شخصی

استفاده از دکوری های برگزیده همانند مجسمه دست های برنزی یا به جز آن اکسسوری های فلزی و شیشه ای، بوک اِندهای شیشه ای، سفالی یا برنزی، گلدان های برگزیده با رنگ های گوناگون و جیغ یا هر شی گوناگون و منحصربه شخص به جز آن، در کتابخانه، روی میز جلوی مبل یا ولو بالای شومینه، علاوه بر ساخت تبدیل و زیباسازی فضا، نشان دهنده استایل شخصی مالک خانه هم می باشد.

3. ارائه برگزیده بودن
دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه با استایل شخصی

لوستر برتر تر از اندازه درست، رنگ ویژه در گوشه ای از خانه، ابزار غیر مرتبط، صندلی برتر، تابلویی با نقش و نگار برگزیده و … مثال هایی از تزئین به سبک شخصی می باشد.

4. ساخت یک گوشه دنج و شیک برای مطالعه

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه با استایل شخصی

برای اینکه با سایر تمایز داشته بمانید و کتابخانه شما طوری باشد که در سایر خانه ها نیست، توانایی دارید یک گوشه دنج خانه را گزینش و آن را قفسه بندی نمایید. در هر طبقه مدل های مختلف کتاب ها را برعکس دائم که عمودی چیده می شوند، افقی روی نیز بگذارید و آنان را با مدل های مختلف لوازم تزئینی و اکسسوری و ولو تابلوهای دیواری تزئین نمایید. ولو برای ساخت گوناگونی توانایی دارید دیوار ورودی خانه را برای این هدف گزینش نمایید.

5. استفاده از گیاه و گلدان

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه با استایل شخصی

یکی از خوب ترین چاره ها برای روح بخشیدن به فضای داخلی خانه، استفاده از گلدان و گیاهان جدید می باشد. برای اینکه استایل شخصی خویش را در فضای خانه تان هم ارائه دهید و ضمناً، برای ساخت کنتراست، گوناگونی، گرما و آسانی به خانه توانایی دارید از مدل های مختلف گل و گیاه های ارگانیک و طبیعی بهره ببرید.

6. پتوهای لوکس

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه با استایل شخصی

از پتوهای شیک که هم زمان نرم و آسان نیز می باشند هم توانایی دارید به موضوع عنصری برای تزئین خانه بهره ببرید. برای این هدف، پتوها را طوری روی تخت یا کاناپه قرار دهید که از یک طرف آویزان باشند و روی زمین قرار بگیرند.

دکوراسیون خانه بر طبق استایل شخصی + تصاویر

53

این مقاله سودمند بود ؟30

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *