اتاق خواب هایی با رنگ و بوی طبیعت

اتاق خواب هایی با رنگ و بوی طبیعت

فهرست مطالب

اتاق خواب هایی با رنگ و بوی طبیعت

اتاق خواب هایی با رنگ و بوی طبیعت

الهام از طبیعت در اجرای اتاق خواب نیز می تواند پر کاربرد باشد ، هریک از ما به هم یاری احساس نیکی که از طبیعت می گیریم ،در پیرامون خویش نشانی از آن را زنده میکنیم.

گاه با یک کلکسیون کوچک از صدف های دریایی و گاه با تیرهای چوبی نمایان در سقف که با همان شمایل نخستین، خودنمایی نموده اند، لیکن در اینجا می خواهیم به فضاهایی بپردازیم که طبیعت، خویش را در آنان با قدرت زیادتری نشان می دهد، فضاهایی که با دیدن آنان فوراً یکی از سردمداران این کره خاکی (دریا، کوه، بیابان و …) را به یاد می آوریم.

اتاق خواب جنگلی

برای اجرای اتاق خوابی با رنگ و بوی جنگل، می بایست پا را اندکی جلوتر از وضعیت پیش بگذارید و درختچه ها را تبدیل گیاهان کوچک نمایید. بامبوها و شاخه های خشکیده درختان هم می توانند در این عرصه به شما هم یاری کنند.

خزه ها و گیاهانی از این دست که در جنگل می رویند هم گزینه های نیکی می باشند. یادتان باشد در جنگل علاوه بر سبزینگی، چوب هم قدرت بسیاری دارد، پس در این فضا هم از این آیتم معجزه گر غافل نشوید.

اتاق خواب

اتاق خواب هایی با تم طبیعت

اتاق خواب چوبی

وصف قیمت و زیبایی چوب، سخنی گزاف می باشد، چراکه کل ما بر این عنوان واقفیم و در بیشتر خانه ها حضور این آیتم طبیعی را به وفور احساس می کنیم. آنچه این اتاق خواب را به شکل اغراق آمیزی چوبی نشان می دهد، استفاده از الوارهای درشت و طبیعی چوب می باشد که از سقف گرفته تا کف و ضمناً مبلمان فضا هم از آن بی سود نمانده می باشد. استفاده از چوب با این قدرت و شدت در فضا به آن سبک روستیک می بخشد.

 

اتاق خواب

اتاق خواب هایی با تم طبیعت

اتاق خواب غارنشین

غارها مکرر مرموز به نظر می رسند. فضاهایی که با داخل شدن به آنان به یک باره با دنیایی تازه روبه رو می شویم؛ دنیایی مخوف و درعین اکنون دنج و امن. در صورتی که می خواهید اتاق خوابتان بی نهایت دنج باشد، پیشنهاد من برای آوردن طبیعت به این فضا، الهام از غارهاست. بنا بر سلیقه خویش باید غارهای روشن و نمکی را گزینش نمایید یا غاری تاریک و سنگی. هنگامی فضای خوابتان را به این شمایل اجرای کنید، هرکسی با داخل شدن به اتاقتان غافلگیر خواهد شد.

اتاق خواب

اتاق خواب هایی با تم طبیعت

اتاق خواب کوهستانی

من کوهستان را به شفافیت می شناسم؛ جایی که هوای آن رقیق تر از اینجا و نورش زلال تر از هر جای شخصی دیگر می باشد، پس پیشنهادم این می باشد که در صورتی که می خواهید فضای خوابتان شفاف و خالص باشد، عرصه کوهستانی را برای آن گزینش نمایید. سنگ های تراش نخورده در کنار پنجره های برتر و نورگیر می توانند این احساس را به فضای شما القا کنند. استفاده از منسوجات پوستی و پشمی هم احساس کوهستانی اتاق خوابتان را دوچندان خواهد کرد.

اتاق خواب

اتاق خواب هایی با تم طبیعت

اتاق خواب ساحلی

برای آوردن احساس و اکنون دریا به فضای خوابتان باید از رنگ ، نقشه و بافت های دریایی و ساحلی بهره ببرید. رنگ هایی مانند آبی در طیف های متفاوت و رنگ ماسه این احساس را تماماًً به شما منتقل خواهند کرد. پیاده کردن نقشه موج های دریا روی روتختی و روبالشی ها هم ایده نیکی می باشد. استفاده از عناصری سان طناب های ماهیگیری و صدف های دریایی هم به هم یاری شما خواهند آمد. در ضمنً یک نگاره از دریا هم می تواند چاشنی نیکی برای دکوراسیون دریایی شما باشد.

اتاق خواب

اتاق خواب هایی با تم طبیعت

طبیعت را به اتاق خواب تان بیاورید

3.84

این مقاله سودمند بود ؟31

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *