وسایلی که باید از اتاق خواب حذف شوند

وسایلی که باید از اتاق خواب حذف شوند

فهرست مطالب

وسایلی که می بایست از اتاق خواب حذف شوند

وسایلی که می بایست از اتاق خواب حذف شوند

به دکوراسیون اتاق خواب و راه چیدمان آن می بایست اکثر از دیگر قسمت های خانه ضرورت دهید چون دکوراسیون اتاق خواب در داشتن خوابی آرام و عمیق خیلی نتیجه گذار می باشد، راه چیدمان اتاق خواب و ادوات آن میتوانند موجب آرامش شوند و ضمناً برعکس آرامش را از شما بگیرند.

در این قسمت از جهان مد نمناک هدف داریم شما را با وسایلی که نباید در اتاق خواب باشند مانوس کنیم.

فنگ شویی اتاق خواب

موارد پر اهمیت دکوراسیون اتاق خواب

تلفن هم گام

به تعدادی خاطر تلفن هم گام تان را به اتاق خواب نیاورید، نخستین خاطر این می باشد که تلفن هم گام تان از هر شی ای که اندیشه نمایید کثیف تر می باشد دومین خاطر این می باشد که نگاه کردن به صفحه موبایل موجب میشود خواب تان بپرد و چشمان تان خسته گردد.

حیوان خانگی

در صورتی که حیوان خانگی دارید هیچ موقع آن را به اتاق خواب تان طریق ندهید چون حیوانات خانگی موجب بیدار شدن شما در طول شب میشوند و شما نیمتوانید خواب با کیفیتی تجربه نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب

ادوات حذف شدنی اتاق خواب

سبد پر از لباس های چرک

سبدی که پر از رخت چرک می باشد را در اتاق خواب نگه ندارید و آن را نزدیک ماشین لباس شویی بگذارید چون در صورتی که در اتاق خواب باشد شما با دیدن آن یاد کارهایی که می بایست تمام دهید می افتید و استرس تان بالا میرد در ثمر خواب آسانی نخواهید داشت.

وسایل آرایش تاریخ مصرف گذشته

وسایل آرایش هایی که مدت ها می باشد آنان را دارید و استفاده ای از آنان نمیکنید مسلماً تاریخ مصرف شان گذشته و شما می بایست آنان را دور بریزید، اینگونه وسایل آرایشی ها باکتری های خطرناکی دارند.

دیزاین اتاق خواب

وسایل آرایش های دور ریختنی

ادوات قدیمی و بدون استفاده

ادوات کهنه ای که هیچ استفاده ای از آنان ندارید را از اتاق خواب تان حذف نمایید ضمناً سعی نمایید تردمیل و تلویزیون را داخل اتاق خواب تان قرار ندهید.

 

وسایلی که می بایست از اتاق خواب تان حذف نمایید + نگاره

3.972

این مقاله سودمند بود ؟5616

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *