جوراب واریس

جوراب واریس

جوراب واریس گسترده شدن شهر‌نشینی و صنعتی‌شدن شهر‌ها، به تدریج موجب خلق چاقی، افزوده وزن و در کنار این کم شدن تحرک در اشخاص شده

مشاهده مطلب
کاهش اشتها ی کاذب

کاهش اشتها ی کاذب

اشتهای کاذب زمانیست که برای خوردن غذا می نشینید وخیلی گرسنه باشید زیاد خواهید خورد. در این زمان شما غذاهای نامناسب خورده و یا چند بار بشقاب خود را پر خواهید کرد. اما باید این عادت را کنار بگذارید. وجلوی اشتهای کاذب خود را بگیرید.

مشاهده مطلب
نحوه چیدن قاب عکس روی دیوار

نحوه چیدن قاب عکس روی دیوار

فهرست مطالب

روش چیدن قاب نگاره روی دیوار

روش چیدن قاب نگاره روی دیوار

عناصر بسیاری وجود دارند که از آنان برای دکوراسیون منزلمان استفاده می کنیم. یکی از این عنصرها قاب نگاره هست که بسته به نوع سلیقه هر فرد می تواند گزینش شود.

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا مساله های خیلی را می بایست دقت نمایید. یکی از این مساله ها، چیدن اصولی قاب ها هست. می بایست در چیدن قاب های تان تعدادی مساله برجسته را رعایت نمایید.

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا، قاب های تان را اینگونه بچینید
از هر گرافیست داخلی که بپرسید به شما خواهد گفت که چیدمان نگاره های شخصی داخل خانه به طوری که نیز زیبا باشد و نیز مشاغل ای یک هنر هست. برای اینکه بتوانید نگاره های خانوادگی تان را به شکل مشاغل ای به ارائه ی بگذارید از توصیه های گرافیست مشهور Nate Berkus پیروی نمایید.

چیدن قاب عکس

چیدن قاب نگاره روی دیوار

قاب نگاره ها می توانند یک تالیف هنری باشند و یا نگاره موردعلاقه خانوادگی تان، ولی به طور حتم می گوییم که می توانند فضای خانه شما را زیباتر گردانند. تعدادی سالی هست که با داخل شدن زمینه دیجیتال به زندگی مان، نگاره های چاپی را کمتر می بینیم، ولی در صورتی که در این مقاله هم گام ما شوید با نیز راهکارهایی را برای برگشتن به اکنون و هوای سالیان پیش، مرور خواهیم کرد.

از قاب نگاره هایی با جنس های متفاوت بهره ببرید
در صورتی که چه بی نهایت ساده هست که قاب نگاره هایی یک شمایل و یک از جنس بخرید و یک روزه همه نگاره هایتان را قاب نمایید. ولی Berkus داخلی می گوید احتمالاً این طریق به نظرتان مقرون به صرفه باشد ولی از دید یک دکوراتور مشاغل ای نیست. او در برابر پیشنهاد می کنند قاب هایی از جنس ها و پلن های مختلف، از چوب و فلز گرفته تا سنگ و چرم بخرید.

واجب نیست یک روز را برای خریدن قاب نگاره اختصاص دهید. تنها هر وقت و هرجا قاب زیبایی دیدید آن را بخرید، در مسافرت، نمایشگاه های هنری و فروش‌گاه های ابزار تزئینی. پیدا کردن قاب های زیبا موضوع راحت ای هست!

چیدن قاب عکس

طرح چیدن قاب نگاره روی دیوار

بدون شک نصب قاب ها بر روی دیوار، طرح های مختلفی دارد؛ شبیه نصب نامنظم، منظم، تکی، خطی (که خویش به 2 قسمت افقی و عمودی تقسیم می گردد) و نتورک ای.

با سایز ها و فرم های متفاوت بازی نمایید
از کنار نیز قرار دادن قاب های ضخیم و قوی و قاب های کوچک و ظریف نترسید. در این نوع چیدمان گوناگون، زیبایی خاصی دیده می گردد. قاب نگاره افقی. عمودی. مستطیل شمایل. جزئیات کوچک تمایز های قوی خلق می کند.

چیدن قاب عکس

روش چیدن قاب نگاره روی دیوار

کل قاب ها را در یک زاویه بچرخانید
اساس اطلاق Berkus در این عرصه می بایست همسانی وجود داشته باشد. کل قاب نگاره ها با جنس ها و فرم های متفاوت روی میز یا بالای شومینه می بایست کل به یک سمت چرخانده شوند. او می گوید:من دائم به خانه هایی می روم که قاب نگاره ها هر کدام به یک جهت هست، با این چیدمان نگاره ها هیچ داستانی برای ما ندارند.

قاب نگاره ها را اینگونه روی دیوار بچینید! +نگاره

4.26

این مقاله سودمند بود ؟51

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *