درب های شیک منزل رنگ مشکی

درب های شیک منزل رنگ مشکی

فهرست مطالب

درب های شیک منزل رنگ مشکی

درب های شیک منزل رنگ مشکی

درب های داخلی منازل مسکونی نقشی مهمی در زیبایی و جذابیت اجرای داخلی منزل دارند از این رو خوب تر هست در موقع گزینش رنگ و جنس درب های داخلی خانه دقت کافی را داشته بمانید, در تداوم نوع ها طرح درب های با رنگ مشکی را نظاره خواهید کرد.

می دانم شما یا دست کم خیلی از شما نظیر من تا به اکنون به درب های داخلی با رنگ سیاه در اجرای داخلی منزل تان اندیشه نکرده اید. من نیز نظیر شما نخستین بار بود که به این مبحث پرداختم و برداشت نمی کردم رنگ سیاه در درب های داخلی بتواند تا این حد دکوراسیون داخلی منزل را تحت نتیجه ی قرار داده و متحول کند.

درب های منزل

درب های منزل به رنگ مشکی

در صورتی که منزل شما دارای معماری داخلی زیبایی هست خوب تر هست با گزینش طرح درب شیک برای بخش های متفاوت منزل اجرای داخلی خانه تان را نوین و جالب تر نمایید.خوب تر هست در موقع گزینش طرح درب اتاق های منزل خویش به سبک دکوراسیون منزل هم دقت نمایید و درب های اتاق با برنامه کلاسیک و یا نوین را گزینش نمایید.

درب های داخلی سیاه شیک می باشند!
درب ورودی سفید، جالب و کلبه ای به نظر می رسد، لیکن بیایید اندکی گوناگون باشیم و با رنگ آمیزی درب ورودی منزل مان به رنگ سیاه، آغازی شیک برای دکوراسیون شیک تر منزل مان رقم بزنیم.

درب داخلی سیاه در کنار برجستگی های سیاه!
در صورتی که در فضاهای داخلی منزل تان از رنگ سیاه استفاده نموده اید، درب سیاه هم می تواند به آن دسته افزوده گردد و آن را تکمیل کند.

درب های منزل

درب های منزل به رنگ مشکی

به عنوان مثال در این مثال درب سیاه با رنگ قاب تخت خواب همراه شده هست و به فضا حسی سنگین و مردانه بخشیده هست. پس با رنگ سیاه اتاق خواب تان را جالب و گوناگون نمایید. توجه نمایید که در این مثال ها چارچوب درب به رنگ سفید هست.

نواقص در درب های سیاه به چشم نمی آیند!
آیا دربی در منزل تان دارید که می خواهید نواقص آن را از دید بپوشانید؟ رنگ سیاه برای پوشاندن نواقص زیاد مطلوب هست.

درب های منزل

درب های منزل به رنگ مشکی

درب های سیاه چشم انداز ها را قاب می کنند!
همان طور که یک تاثیر هنری هنگامی قاب می گردد، خوب تر به نظر می رسد، منظره هم با قاب شدن دقت زیادتری را جذب می کند. این درب های فرانسوی سیاه موجب خاص شدن منظره ی سبز بیرونی شده اند. درب های فرانسوی از نوع ها درب های چوبی زیبا برای داخل خانه می باشند.

درب های منزل

درب های منزل به رنگ مشکی

چشم انداز الزاما نباید به فضاهای بیرونی باشد. درب های سیاه برای قاب کردن فضاهای داخلی قابل توجه همچون این مثال هم زیاد مطلوب اند.

درب سیاه، نقاط سیاه منزل تان را متعادل می کند!
این اتاق حال زیبا و متعادل به نظر می رسد لیکن هنگامی که تلویزیون خاموش هست، یک سوراخ قوی سیاه در این فضای کوچک خلق می گردد. با وجود درب سیاه این اتفاق متعادل شده و صفحه پخش غیر از این فقط نقطه ی تاریک فضا نیست.

درب های منزل

درب های منزل به رنگ مشکی

تاثیر انگشت بر روی درب های سیاه معین نمی گردد!
تمیز کردن لکه های تیره در اطراف دستگیره ی درب کاری خسته کننده هست. درب های سیاه شما را از این دردسر همیشگی نجات می دهند.

درب های سیاه مقصد را معین می کنند!
این درب سیاه همچون یک نقطه در ته خط هست – این درب نهایت راهروی طویل را معین می کند. این یکی از کاربردهای رنگ سیاه در اجرای داخلی هست.

درب های منزل

درب های منزل به رنگ مشکی

درب های سیاه در کنار کف های تیره عالی به نظر می رسند!
شاید درب سفید هم در این فضا نیکو به نظر می رسید، لیکن این درب سیاه وضعیت گرم و نمایشی که کف تیره خلق نموده را وسعت بخشیده هست. شما باید از رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشم گیر همچون این مثال بهره ببرید.

درب های سیاه به فضا درخشش می دهند!
هر فضا به اندکی بازتاب و انعکاس احتیاج دارد، مخصوصا هنگامی که عناصر غیر از این بافت دار یا خنثی می باشند. یک راهکار افزودن آینه به فضا و راهکار غیر از این استفاده از رنگ سیاه برای درب هست.

درب های سیاه سقف را بلندتر نشان می دهند!
کنتراست چشم را به خویش جذب می کند، پس یک درب سیاه باریک، چشم را به جهت بالا می کشد و یک سقف کوتاه را بلندتر نشان می دهد. این مبحث درب های سیاه را خصوصاً برای زیر زمین ها یا فضاهای کسی دیگر با سقف کوتاه زیاد پر مصرف و مطلوب می سازد.

منزلی شیک با درب های مشکی + تصاویر

3.33

این مقاله سودمند بود ؟21

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *