رنگینک بوشهری

رنگینک بوشهری

رنگینک بوشهری   وجود نخلستان‌های سرسبز و ساخت فراوان نخلیات در استان‌های جنوبی و علی الخصوص بوشهر موجب شده تا انسان ها استان بوشهر و

مشاهده مطلب
ترکیب رنگ دکوراسیون برای پاییز امسال

ترکیب رنگ دکوراسیون برای پاییز امسال

فهرست مطالب

ترکیب رنگ دکوراسیون برای پاییز امسال

ترکیب رنگ دکوراسیون برای پاییز امسال

ضرورت گزینش ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی منزل مساله ای می باشد که بارها و بارها در مطالب متفاوت به ان پرداخته ایم و حالا با بهانه تبدیل فصل تعدادی الگوی رنگی مطلوب برای فصل پاییز را شناسایی خواهیم کرد. رنگهایی که شفافیت و دلگرمی را به خارج نتقل می کند و احساس گرما می بخشد.

ترکیب رنگ دکوراسیون

ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی خانه برای فصل پاییز 

خوب ترین ترکیب رنگها برای دکوراسیون داخلی منزل 

ترکیب تخته سنگی 
این طیف از رنگ خاکستری را نمی توان دوست نداشت. کافیست آن را در یک اتاق به منزله ی پس عرصه ای برای رنگ های روشن بهره ببرید.

ترکیب رنگ دکوراسیون

همانطور که می بینید در این ترکیب رنگ جالب هم رنگ های شاد و روشنی در کنار خاکستری گذاشته شده. ولو خاکستری تخته سنگی به تنهایی نیز می تواند زیاد زیبا جلوه کند.

ترکیب دائم بهار
متخصصان دکوراسیون و رنگ ها در وب سایت HGTV.com سان هر سال زحمت شناسایی ترکیب های رنگ را کشیده اند و 12 مورد را به منزله ی مدهای پاییزی شناسایی نموده اند. در این رنگ ها از سبز گرفته تا سرخ به رنگ سیب وجود دارد.

ترکیب رنگ دکوراسیون

همه طیف های رنگ سبز زیبا و دوست داشتنی می باشد لکن سبزی که در این ترکیب به نیکی جلوه گری می کند سبز جنگلی می باشد. این ترکیب رنگ حسی کلاسیک و نوستالوژیک دارد. سبز جنگلی کمی زیادتر از سبز معمولی شاداب می باشد و با بعدی رنگ های طبیعی این ترکیب به نیکی یکنواخت شده.

ترکیب آبی طاووسی

ترکیب رنگ دکوراسیون

این رنگ به هر دکوراسیونی زیبایی می دهد ولو در صورتی که تنها مقداری از آن را بهره ببرید. باید از آن هر استفاده ای که می خواهید بکنید، دیوارها را رنگ بزنید، مبلمان را به آن رنگ در بیاورید و هر موردی که دوست داشته بمانید.

ترکیب آلویی شاداب 
هنگامی پاییز می آید، احساس می کنیم می بایست رنگ های براق تابستانی را کنار بگذاریم و به جهت رنگ های زیتونی، خردلی، زغالی و قهوه ای شکلاتی برویم.

ترکیب رنگ دکوراسیون

این رنگ آلویی غنی یکی از خوب ترین نکاتی می باشد که می توان با آن به پاییز قدم گذاشت. این رنگ عمیق تر و تیره تر از رنگ های روشن و براق تابستانی می باشد لکن همچنان به اندازه کافی ممتاز است که در یک اتاق به نیکی جلوه کند.

ترکیب رنگ پاییزی برای دکوراسیون منزل + تصاویر

35

این مقاله سودمند بود ؟32

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *