هرم غذایی

هرم غذایی

هرم غذایی این هرم غذایی به شما هم یاری می‌کند میزان و نوع مواد غذایی که می بایست در هر وعده مصرف نمایید را به

مشاهده مطلب
ایده های نصب انواع میز اتو های تاشو و دیواری

ایده های نصب انواع میز اتو های تاشو و دیواری

فهرست مطالب

ایده های نصب نوع های میز اتو های تاشو و دیواری

ایده های نصب نوع های میز اتو های تاشو و دیواری

میز اتو ها در نوع های و شکل ها متفاوت به هر اکنون جایی برای قرار گرفتن و نصب شدن احتیاج دارند. جایی که با گذاشتن میز اتو در انجا اختلالی در دکوراسیون و نظم خانه خلق نشود.

در خانه های امروزی که کمبود جا و فضا یکی از تیک خورده های ثابت دکوراسیون داخلی منزل هست می توان با ایده های خلاقانه برای جاسازی و نظم دادن به وسایل ریز و درشت خانه سازمان بخشید.مبحث این قسمت از دکوراسیون داخلی جهان مد نمناک تولید و تعیین جای مطلوب میز اتو در گوشه کنار خانه هست.میز اتوهای امروزی تاشو می باشند و به خاطر جمع شوندگی پایه ها و پهنا اساسی ان به آسانی در جاهای کوچک نیز جاسازی می شوند.

میز اتو

مناسب ترین جا برای نصب میز اتو تاشو و دیواری در دکوراسیون داخلی

ایده هایی پر کاربرد جای مطلوب میز اتو:

میز اتوهای تاشو

کشوهای کابینت و کمد لباس جایی مطلوب برای میزاتو. همانطور که در تصاویر می بینید با گزینش میزاتوهای تاشو و نصب انها به بخش داخلی کشوهای کابینت توانایی دارید قسمتی از فضای آشپزخانه و یا اتاق خواب را برای اتوکردن لباس ها اختصاص دهید . مزایای این سبک جاسازی میز اتو این هست که بدون انکه میز اتو قابل دید باشد در موقع ها احتیاج از ان استفاده می نمایید و اینکه احتیاج نیست هر بار برای اتو کشی لباس ها میز را از جایی به جای بعدی حمل نمایید. 

میز اتوی جدید

میز اتو تاشو

جای مطلوب برای گذاشتن میز اتو تاشو

از کشوها و طبقات خالی جاکفشی ها و جالباسی ها نیز توانایی دارید برای نصب میز اتوهای تاشو و کمجا بهره ببرید. در حقیقت این نیز نوعی استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون داخلی منزل هست.

میز اتوی تاشو

میز اتوی تاشو

ایده ای برای نصب میز اتوی تاشو

میز اتوی ریلی

این گروه از میز اتوها همانطور که از اسمشان پیداست با داشتن ریل هایی در بخش زیرین به آسانی در زیر صفحات و قسمت های متفاوت آشپزخانه و اتاق خواب قرار می گیرند.

میز اتو جدید

میز اتوی ریلی

میز اتوی جدید

جای مطلوب میز اتوی ریلی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و اتاق خواب

میز اتوهای دیواری

مسلماً شما نیز انیمیشن موش و گربه را دیده اید که در خیلی از قسمت های این انیمیشن گربه با تصادف به میز اتوهایی که با بازشدن یک درب کوچک از ان خارج می شد متوقف می شد. این میز اتوها نیز همانند ان گروه از میزاتوها به آسانی قابل نصب شدن در فرورفتگی های دیوار – پشت دربهای داخل کمد می باشند.

میز اتوی دیواری

میز اتوی دیواری

میز اتوی دیواری و داخل کمد

کابینت هایی دیواری کوچکی نیز می توان برای گذاشتن این میز اتوها در قسمتی از اتاق شستشو نصب کرد و در لحظه مورد احتیاج از ان استفاده کرد.

میز اتو ، مناسب ترین جا برای نصب نوع های میز اتو در خانه های کوچک

4.735

این مقاله سودمند بود ؟332

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *