سفر کارت برای کویرگردی!

سفر کارت یکی از محصولات جدید سایت علی بابا است و جزو هدایای سازمانی خاص و خلاقانه محسوب می‌شود.در ادامه این مقاله قصد داریم تا درباره کویرگردی با سفر کارت علی بابا صحبت کنیم.

مشاهده مطلب
اشتباهات در تزیین منزل

اشتباهات در تزیین منزل

فهرست مطالب

اشتباهات در تزیین منزل

اشتباهات در تزیین منزل

برای دست یابی به دکوراسیونی شیک و متعادل، عدم غلط و دانش از مراحل زیر، در بازسازی و تحول دکوراسیون نقش مهمی دارد.

از گذشته رها شوید و جزییات تازه را تجربه نمایید. استفاده از یک سبک دکوراسیون برای مدت های دراز می تواند کسالت آور باشد. نیکوتر هست بعد از مدتی ظاهر دکوراسیون خویش را تحول دهید و چهره ی منحصر به فردی به آن ببخشید.

تزیین منزل

تزیین شیک منزل

غلط های عالی در تزیین منزل زیادی از آدم ها استفاده از تزیینات در فضای داخلی را امری پر بها می دانند. لکن می بایست بگوییم برای داشتن یک تزیین منزل منحصر به شخص احتیاج به خرج بها های بالا ندارید تنها کافی هست هفت غلط اکثر در تزیینات داخلی را بشناسید و آنان را به شغل نگیرید.

گزینش رنگ در بخش نخست تزیین منزل

درست هست که گزینش رنگ یکی از خوب ترین طریق هایی هست که باید با هم یاری آن جزییات پیاده سازی خویش را راحت تر گزینش نمایید لکن به این مفهوم نیست که لزوما گزینش رنگ برتری پیاده سازی و تزیین منزل شما باشد. گاهی نیکوتر هست شما پس از گزینش دیزاین و پارچه ی رو مبلی خویش به جست و جو گزینش یک رنگ موافق با آن بروید با این شغل علاوه بر زیبایی تمایل ی زیادتری به دکوراسیون منزل خویش پیدا خواهید کرد.

خریداری مبلمان بدون اندازه گیری در تزیین منزل

برترین اشتباهای که در پیاده سازی و دکوراسیون داخلی خریداری مبلمان بدون اندازه گیری هست.پس برای داشتن یک دکوراسیون منحصر به شخص نیکوتر هست پیش از خریداری به اعداد و ارقام اطمینان نمایید و از آنان مشاوره بخواهید تا مبلمان مطلوب فضای تان به آسانی بیابید.

خریداری جزییات تزیینی منزل در یک مغازه

احتمالاً خریداری کلی از یک مغازه در وهله نخست خوش آیند به نظر برسد لکن می بایست بگوییم که این عنوان تا مرز بسیاری غلط هست چرا که جلوه ی دیداری فضای شما را محدود می کند. سعی نمایید مغازه ها و فروش‌گاه های گوناگون را برای پیدا کردن المان و یا ابزار ی ایده آل خویش جست و جو نمایید فروش‌گاه های برپایه اینترنت برای این نیت خوب ترین گزینه شمرده می گردد که می تواند تاحد بسیاری شما را خوب ترین وسایل برساند.

خریداری گروه ای تمام از وسایل در تزیین منزل

زمانی شما یک گروه ی تمام پیاده سازی شده را خریداری می نمایید در اصل کانال حل چندانی برای خلق تغییرات دکوراسیونی، تزیین منزل و یا ولو در تعویض آنان ندارید سپس به اجبار دکوراسیونی کسل کننده را برای خویش تدارک می بینید که قدرت تحول آن را نخواهید داشت و یا تحول آن مطلب پر بها ای برای شما خواهد شد. سپس نیکوتر هست جزییات مختلف را خودتان تهیه نمایید و چیدمان منحصر به فردی برای آن در نظر بگیرید.

هیچ وقت تزیینات منزل را ممتاز نکنید

استفاده بیشتر از اندازه از رنگ ها و عناصر ممتاز پس از مدتی برای شما خسته کننده خواهد شد و جایگزینی یک المان ممتاز بعدی برای آن نمی تواند شما را همچون گذشته خوشحال کند، پس نیکوتر هست در گزینش جزییات تزیین منزل خویش تعادل را رعایت نمایید با این شغل باید برای مدت زیادتری از آنان کیف ببرید بدون آنکه از آنان خسته شوید.

تزیینات منزل را ممتاز نمایید

درست در معادل بند گذشته نیکوتر هست با ممتاز کردن بعضی از تزیینات یک نقطه ی کانونی در فضای خویش اجاد نمایید. این نقطه ی کانونی با هم یاری یک تابلو نقاشی جسورانه، یا کوسن های خوش رنگ و… می تواند در فضای شما خلق گردد و از آن کیف ببرید. دقت داشته شوید که در در وقت گزینش یک مورد تازه برای فضای خویش به هماهنگی آن با فضا و از بین نرفتن نقطه ی کانونی تان مسلماً توجه نمایید.

در تزیین منزل از گذشته رها شوید

از گذشته رها شوید و جزییات تازه را تجربه نمایید. استفاده از یک سبک دکوراسیون برای مدت های دراز می تواند کسالت آور باشد. نیکوتر هست بعد از مدتی ظاهر دکوراسیون خویش را تحول دهید و چهره ی منحصر به فردی به آن ببخشید و وسایل قدیمی را با وسایل نو جابجایی نمایید و دیزاین و نقش جالب تری به فضای داخلی تان ببخشید.

7 غلط عالی در تزیین منزل را بشناسید

4.37

این مقاله سودمند بود ؟61

منبع : namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *