مارکهای پایدار در زالاندو، از سال 2023 فروش میرود!
مشهورترین خرده فروش برپایه اینترنت تحت وب در اروپا، اقدامات قابل توجهی را برای بهبود تأثیرات اجتماعی و زیست خارجی تمام داده می باشد. زالاندو ابراز نموده که این موضوع پایداری را برای برندهایی که با آن موضوع میکند فراهم میکند. از سال 2023، کل 2000 برند مد می بایست تحت سرپرستی زالاندو کلیه داده ها مربوط به زنجیره کاریشان را عرضه دهند و هر محصولی که امتیاز مناسبی از جهت کاربرهای دریافت نکند در سایت قابل ارائه نخواهد بود. این کسب و کار آلمانی که مشهورترین خرده فروش برپایه اینترنت تحت وب در اروپا می باشد سه سال به شرکای خویش فرصت داده می باشد تا بتوانند این نیازهای تازه را وارسی کنند. کل برندها می بایست به دست ماژول Higg و ماژول خرده فروشی که به وارسی اثرات زیست خارجی و اجتماعی محصول های یک برند میپردازد رتبهبندی شوند. Kate Heiny بنیانگذار گسترش پایدار زلاندو به WWD گفت: “این یک موقعیت قوی می باشد که ما از آن استفاده میکنیم و معتقدیم که این موضوع وضوح می باشد، چرا که در آینده شاهد یک تماس حیاتی بین پایداری و پیروزی خواهیم بود.
در اکنون حاضر، 400 برند در زالاندو با نخستین قسمت از این برنامه درگیر می باشند که حاوی یک پرسشنامه 250 سؤالی می باشد و به قسمتهای زنجیره تأمین یک کسب و کار میپردازد و انتظار میرود که نتایج خویش را تا ماه نوامبر عرضه دهند. زالاندو که ادعا میکند نخستین خرده فروش در دنیا می باشد آخرین نسخه از وسایل ماژول خرده فروشی و ماژول Higg را اجباری نموده می باشد. این کسب و کار برتر با حضور گسترده خویش در این قاره و داشتن زیادی از برندها در پلت فرم خویش میتواند تاثیرات قابل توجهی را در صنعت مد خلق کند، خصوصاً که رقیب ها به جست و جو این راهبرد می باشند.
زیادتر بخوانید: با 43 تا از عالی ترین طراح ها برندهای مشهور جهان مانوس شوید