رنگینک بوشهری

رنگینک بوشهری

رنگینک بوشهری   وجود نخلستان‌های سرسبز و ساخت فراوان نخلیات در استان‌های جنوبی و علی الخصوص بوشهر موجب شده تا انسان ها استان بوشهر و

مشاهده مطلب
۴ مدل کفش تابستانی که کیت میدلتون می‌پوشد

۴ مدل کفش تابستانی که کیت میدلتون می‌پوشد

فهرست مطالب

۴ طرح کفش تابستانی که کیت میدلتون می‌پوشد

کیت میدلتون مطمئناً مورد تمایل کل‌س. نه به علت بچه‌هاش، بلکه به علت کفش‌های زیبایی که با پیراهن‌هاش می‌پوشه! هنگامی موضوع به وسایل تزییناتی مورد تمایل‌ش می‌رسه، کیت میدلتون بی نهایت قابل اعتماده. بله، درسته که هر از گاهی از مدار بیرون می‌افته و یه برند تازه یا رنگ مختلف رو آشناسازی می‌کنه، لکن در کل، تیپ اون از یه فرمول معین پیروی می‌کنه. برای نمونه، اون عاشق تناسب رنگی کفش‌هاشه. در صورتی که یک پیراهن سبز رنگ می‌پوشه، ادامه ی یکنواخت کردن میره و یه کفش دقیقا با همون رنگ می‌پوشه، یا با گزینش یک کفش از همون خانواده رنگی، تناسب خلق می‌کنه. علاوه بر این، اون دوست داره دیگر وسایل تزییناتیش رو نیز با کفش‌هاش ست کنه، در نتیجه اگه ببینید که کمربند و کیف دستی مشکی مخفی، می‌تونین با یقین حدس بزنید که کفش‌هاش چه رنگی می باشند. پایین برید تا دیگر‌ی کفش‌های مورد تمایل کیت میدلتون رو نیز ببینید.

۱. کفش‌های نوک باریک با رنگ متناسب

هنگامی شک دارید، همون کاری رو بکنید که کیت میدلتون دائم تمام میده، کفش‌های با رنگ متناسب گزینش نمایید. اون دائم یا کفش‌های دقیقا نیز‌رنگ با پیراهنش گزینش می‌کنه، یا با یک پرده تمایز رنگ، و در نتیجه تیپش دائم تناسب رنگی بی نهایت نیکی داره. لباس‌های تن میدلتون: پیراهن RossGirl x Soler Amanda (۴۳۴دلار)، کیف دستی Asprey ، گوشواره‌‌های قطره‌‌ای Zeen Dazzling(۸دلار)، کفش‌های Emmy London.

پیراهن و کفش‌های نوک باریک قرمز رنگ کیت میدلتون

این کفش‌ها رو به سبک میدلتون، هم راه با یک پیراهن سبز رنگ بپوشید. لباس‌های تن میدلتون: پیراهن Preen، کفش‌های Gianvito Rossi.

پیراهن و کفش‌های نوک باریک سبز کیت میدلتون

لباس‌های تن میدلتون: کت Catherine Walker و کفش‌های Jimmy Choo. بی نهایت به درد بخور، بی نهایت کلاسیک.

 کفش مشکی و پیراهن طوسی کیت میدلتون

لباس‌های تن میدلتون: پیراهن Needle and Thread، کفش‌های Gianvito Rossi. در صورتی که هدف دارید روی یک گرافیست اندوخته‌گزاری نمایید، این خوب ترین موقعیت برای شماس.

پیراهن و کفش قرمز نوک باریک  کیت میدلتون

۲. کفش‌های لژدار زرد مایل به قهوه‌ای

کفش‌های مورد تمایل کیت میدلتون برای پوشیدن با زیادتر پیراهن‌های روزمره‌ش، بدون شک کفش‌های لژدار زرد مایل به قهوه‌ای کنفی می باشند. به خصوص، اون اکثراً این کفش‌ها رو با پیراهن‌های میدی گلدار آستین کوتاه می‌پوشه. اون یک دسته کفش از برندهای Sandro، L.K.Bennett، و بقیه برندها داره.

پیراهن طویب گلدار و کفش‌های لژدار مورد علاقه کیت میدلتون

برند کفش‌های لژدار مورد تمایل کیت میدلتون، یک برند ثابت شده‌س. لباس‌های تن میدلتون: پیراهن Sandro، کفش‌های Castaner Carina Espadrilles. این کفش‌ها در رنگ‌های متنوعی حاوی رنگ‌های روشن و طبیعی عرضه ی میشه. این کفش‌های صورتی زیبا، واقعا برای فصل بهار مناسبند.

پیراهن طرح دار و کفش‌های لژدار مورد علاقه کیت میدلتون

۳. بوت‌های تا روی قوزک پا

میدلتون ایضاً عاشق پوشیدن بوت‌های تا روی قوزک پا با پیراهن و ساپورته. این بوت‌های K.L.Bennett یکی از به روز ترین کفش‌های اونه و ما حالت می‌کنیم که قراره بی نهایت ازشون استفاده کنه.

کت قرمز و بوت‌های مشکی کیت میدلتون

این کفش‌ها با بی نهایت تیپ‌ها نیز‌خوانی دارند، از شلوار جین گرفته تا پیراهن. بله، می‌تونید این کفش‌ها رو توی بهار و تابستون نیز بپوشید.

کت سبز و بوت کیت میدلتون

۴. بوت‌های تا زیر زانو

کت سورمه‌ایی و بوت‌های تا زیر زانو کیت میدلتون

برای هوای یخبندان، فرمول تیپ دوشس کمبریج آسان‌س: پیراهن میدی و کت به همون بلندی، و بوت‌های تا زیر زانو. دائم می‌تونید روی این بوت‌های خوش‌تولید که تا همیشه دوام میارن حساب نمایید‌.

کت سبز و بوت‌های تا زیر زانو کیت میدلتون

زیادتر بخوانید: کفش‌هایی که می‌توانید با هر پیراهن تابستانه بپوشید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *