خواص بی نظیر شوید خشک برای سلامتی بدن

 برای آشنایی بیشتر با خاصیت شوید خشک، در ادامه به معرفی تعدادی از خواص بی‌نظیر این سبزی مفید می‌پردازیم تا بعد از مطالعه، مصرف آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید و بدن خود را در برابر بسیاری از بیماری‌ها بیمه کنید.

مشاهده مطلب
۱۰ رنگ موی خیره‌کننده برای پوست‌های زیتونی

۱۰ رنگ موی خیره‌کننده برای پوست‌های زیتونی

فهرست مطالب

۱۰ رنگ موی خیره‌کننده برای پوست‌های زیتونی

ما درباره رنگ موهای مطلوب برای پاییز تحقیقات اضافه داشته‌ایم، که می‌تواند گزینش رنگ موی پرطرفدار‌تان را ساده کند. لکن فاکتورهای اضافه وجود دارد که می بایست گذشته از تبدیل رنگ مو آنان را در نظر بگیرید. مراقبت‌های بعد از رنگ، مقدار بها‌ای که می بایست بپردازید و از کل برجسته‌تر اینکه آیا رنگ انتخابی‌تان، مطلوب رنگ پوست و چهره‌ی شما می‌باشد. عموماًً در کل جای جهان، رنگ پوست را به دو رنگ روشن و تیره تقسیم نموده‌اند و در این بین هیچ اشاره‌ای به دخترانی با رنگ پوست مرز وسط نشده‌ هست. درست حدس زدید. دختران دارای پوست زیتونی، شما نیز دارای این رنگ پوست می‌شوید! ما می‌توانیم مناسب ترین رنگ موهای مطلوب برای پوست‌های زیتونی را به شما شناساندن کنیم. در باقی مطلب مطالب، مناسب ترین گزینه‌های رنگ مو برای پوست‌های زیتونی آورده شده که شما می‌توانید با این رنگ‌ها، چهره‌تان را به زیباترین شمایل ممکن آراسته نمایید.


پوست زیتونی گرم هست یا سرد؟


زمانی که می‌خواهید تصمیم بگیرید که مناسب ترین و مطلوب‌ترین رنگ مو برای رنگ پوست شما کدام هست، نخستین موردی که می بایست معین نمایید این هست که آیا رنگ پوست شما تناژ گرم یا سرد دارد. برخی اشخاص دارای پوست زیتونی می باشند که در اصل می‌تواند حالتی بین گرم و سرد باشد. فقط داشتن رنگ پوست روشن لزوماً به معنی سرد بودن عرصه پوستی او نیست و بالعکس در صورتی که کسی پوست تیره‌ای داشته باشد به معنای این نیست که عرصه پوستی گرمی دارد. در اصل امکان دارد کسی با رنگ پوست روشن عرصه گرم و کسی با پوست سبزه عرصه پوستی سرد داشته باشد. در صورتی که می‌خواهید تشخیص دهید که دارای پوست گرم یا سرد هستید، به داخل مچ دست خویش نگاهی بیندازید و رنگ رگ‌های خویش را وارسی نمایید. در صورتی که آنان آبی یا بنفش باشند، شما ته‌رنگ‌های سرد دارید، و در صورتی که آنان سبز باشند، شما ته‌رنگ گرم دارید. داشتن کمی از هر دو ته‌رنگ در اصل یک نعمت به حساب می‌آید! این بدان معناست که رنگ‌های زیادتری وجود دارند که به زیبایی و جذابیت چهره شما افزوده کنند. این اشخاص هر بار که به سالن آرایشگاه برای تبدیل رنگ مو مراجعه می‌کنند، اصطلاحاً روز آرایشگرشان را می‌سازند.


مناسب ترین رنگ مو برای پوست‌های زیتونی کدام هست؟


  • در صورتی که ته‌رنگ سرد دارید، و می‌خواهید رنگ شما گرم‌تر نشان داده گردد، شما می‌توانید به موضوع نمونه، رنگ بلوند عسلی که تضادی دلنشین با رنگ پوست زیتونی شما دارد را گزینش نمایید.
  • در صورتی که شما در اکنون مرور تصاویر اضافه از موی قهوه‌ای تیره و نکات مشابه هستید، ما به شما می‌گوییم که همه ی دختران دارای پوست زیتونی نباید تنها به این رنگ‌ها ذهن کنند.
  • اشخاص دارای رنگ پوست زیتونی می بایست از تن خاکستری در موهایشان پیشگیری کنند، چون که ترکیب موهای سرد و تناژ رنگ پوست سرد، موجب می‌گردد که از شفافیت رنگ شما کاسته گردد.
  • رنگ انتخابی شما فقط موردی نیست که می بایست به آن ذهن نمایید! تکنیکی که رنگ‌شناس شما انجام می‌کند، می‌تواند به همان اندازه برجسته باشد. به این ذهن نمایید که رنگ خویش را تعدادی بعدی ابداع نمایید تا نیز‌خوان‌ترین رنگ را به پوست زیتونی شما بدهد.
  • شما با گزینش رنگ مطلوب پوست‌تان، می‌توانید خواستنی‌تر به نظر برسید. در صورتی که می‌خواهید شبیه خورشید بدرخشید، بالیاژ راهی هست که به شما این قابلیت را می‌دهد. هایلایت هم یکی بعدی از تکنیک‌های عالی هست که می‌تواند برای دست یابی به رنگ دلخواه شما استفاده گردد.

هر طیف رنگی را که گزینش می‌نمایید، اعتماد داشته شوید که با مراقبت‌های کافی، می‌توانید فاصله هنگامی بین قرار ملاقات‌تان در سالن آرایشگاه را زیادتر نمایید. شما می‌توانید با استفاده از شامپوهای بدون سولفات و نرم‌کننده‌ی موی مطلوب، از رنگ مویتان محافظت نمایید! 

زیادتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس پوست و چشم


مناسب ترین رنگ مو برای پوست‌های زیتونی که می بایست آن را امتحان نمایید!


هایلایت کاراملی

هایلایت‌های کاراملی بی نهایت زیبا می باشند، و مطلوب و سازگار با همه ی رنگ‌های پوستی هستند. هر رنگ پوستی که دارید می‌توانید از رنگ‌کنش خویش بخواهید، هایلایت کاراملی را برای شما به کنش ببرد و موجب روشن شدن چهره شما، ایضاً بخشیدن عمق و بُعد به موی شما گردد.

رنگ موی تیره با هایلایت کاراملی

بلوند کرمی

بلوند کرمی ترکیبی عالی از تناژهای گرم و سرد هست، که پوست‌های زیتونی متوسط، را واقعاً خیره‌کننده نشان می‌دهد. قطعاًً از یک شامپو و نرم‌کننده شامل ذرات بنفش بهره ببرید که از رنگ بلوند محافظت نموده و احتیاج شما را به سالن‌های آرایشی کمتر کند.

رنگ موی بلوند کرمی

قهوه‌ای شکلاتی

در صورتی که برای گزینش رنگ‌تان دچار شک و تردید شده‌اید، نیکوتر هست از رنگ‌های تیره بهره ببرید! موهای قهوه‌ای شکلاتی طیفی دوست‌داشتنی و دلپذیر هست که جلوه زیادتری به پوست‌های زیتونی می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

شکلاتی شیری

در صورتی که رنگ موی بی نهایت تیره را دوست ندارید اما هم زمان عاشق رنگ کاکائو هستید، رنگ موی شکلات شیری عالی‌ترین گزینه هست. این رنگ باشکوه قهوه‌ای روشن، با داشتن ته رنگ‌های طلایی، می‌تواند گرمای پوست زیتونی‌تان را متعادل کند.

رنگ موی شکلاتی شیری

اسپرسویی

ترکیب موهای شیشه‌ای -که به معنی موهای بی نهایت لخت و براق هست- با رنگ‌ موی اسپرسویی چنان همخوانی زیبایی دارند که انگار از بهشت آمده‌اند. با امتحان کردن این دو رنگ در کنار نیز، خواهید دید که رنگ پوست شما در مرکز دقت قرار می‌گیرد. می‌توانید از یک فراورده تقویت‌کننده و آب‌رسان بهره ببرید تا از وزشدگی موهایتان پیشگیری کند و در آخر جلوه‌ای درخشان شبیه شیشه را به موی شما بدهد.

رنگ موی اسپرسویی

فندقی

فصل پاییز وقت مناسبی برای استفاده بهینه از طیف‌های گرم و خاکی شبیه هست، مناسب ترین گزینه گزینش رنگ‌های شاه بلوطی یا فندقی می‌باشد. امکان دارد این رنگ قهوه‌ای روشن، در ریشه موهایتان کمی قرمز به نظر برسد، لکن مناسب ترین رنگ برای طبیعی‌ جلوه دادن پایه موی شما هست.

رنگ موی فندقی

مسی

رنگ مسی یکی از داغ‌ترین ترندهای رنگ مو در فصل پاییز می‌باشد، لکن می‌توانید این طیف گرم که از حرارت و گرما الهام گرفته را در همه ی طول سال بهره ببرید (که با پوست زیتونی، واقعاً خیره‌کننده به نظر می‌رسد). در صورتی که پوست زیتونی با چشمانی آبی دارید، استفاده از این طیف رنگی را به شما توصیه می‌کنیم!

رنگ موی مسی

قرمز روشن

از استفاده از رنگ‌های روشن نترسید! در صورتی که رنگ‌های قرمز را دوست دارید، این طیف قرمز آتشین و زنده سراسرً سازگار با رنگ پوست زیتونی شماست.

رنگ موی قرمز روشن

هایلایت‌های عسلی

با افزوده کردن هایلایت‌های ظریف عسلی رنگ، به ظاهر خویش گرما ببخشید. مکرر با ما پیروز شوید! در صورتی که پوست شما زیتونی سرد هست، افزوده کردن طیف عسلی به جذابیت سیمای شما هم یاری شایانی می‌کند.

هایلایت‌ عسلی روی موی فر

آبی اقیانوسی

ظاهرتان را با موهایی به رنگ آبی اقیانوسی، جدید و سرزنده نگه دارید. رنگ آبی سراسرً روی مد و به روز می‌باشد و به چشم‌گیر بودن شما هم یاری می‌کند. در صورتی که می‌خواهید پایه رنگ مویتان را به طور کل تبدیل دهید، از آرایشگر خویش بخواهید که از تکنیک بالیاژ یا آمبره برای شما استفاده کند.

رنگ موی آبی اقیانوسی

زیادتر بخوانید: راهنمای کاربردی انتخاب رنگ مو

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *