گرایشات 2020 در عرصه‌ی جواهرات چه چیزاییه!

گرایشات 2020 در عرصه‌ی جواهرات چه چیزاییه!

فهرست مطالب

گرایشات 2020 در زمینه‌ی جواهرات چه چیزاییه!

تزیینات بهاری 2020 در نشان دادن‌های مد در همه ی جهان جلوه‌گری کردن و حالا می‌تونیم قاطعانه پیش‌بینی کنیم که گرایشات 2020 در زمینه‌ی جواهرات چه چیزاییه! تزیینات این فصل بیشتر ظریف و نامحسوس نبودن، بلکه بیشترشون تزیینات قوی، قدرتمند، و درخشانی بودن که سراسرً تاثیرگذار بودن. برخی از گرایشات جواهرات در بهار/تابستان 2020 یادآور گرمای این فصول بودن، از حرف پیشنهاد‌های گلدار، صدف‌ها، و یه عالمه رنگ‌های روشن. کلی ساخت‌های پرزرق‌وبرق دیدیم، که در کنار ساخت‌های مینیمالیست عرضه شده بودن. یکی از قابل‌دقت‌ترین تزیینات بهاری/تابستانی 2020، ساخت‌هایی بودن که از زنجیر و اتصالات استفاده نموده بودن، که توی دستمال‌گردن‌ها، گردن‌بندها و ولو کمربندهای این فصل عرضه شده بودن. زنجیرهای مورد استفاده در تزیینات بهاری 2020 قوی و ضخیم بودن، ولی ظاهرشون بیشتر صنعتی نبود، پس می‌شد اونا رو با هر استایل لباسی سازگار کرد.


گرایشات جواهرات بهاری/تابستانی 2020


1. صدف‌های دریایی قوی

تزیینات صدفی تعدادی فصلی است که مورد دقت هستن، ولی تمایز گرایشات جواهرات بهاری 2020، اندازه قوی صدف‌های استفاده شده در نشان دادن‌های مد بود، که از گوشواره‌ها و گردن‌بندها آویزون بودن. در Prada، صدف‌های پیچ ابهت رو به منزله ی گوشواره مخفی بودن که زیادتر اوقات با کلاه‌های ماهیگیری ساخت 2020 کنار شده بودن، که در کنارهم یه ظاهر ساحلی به وجود آورده بودن. در Balenciaga از گوشواره‌های صدفی تخت ابهت استفاده نموده بودن که لوگوی دوقلوی BB برعکس-شون، با اندازه قوی وسط اونا چاپ شده بود. در Ulla Jonson نیز مجموع‌مورد نسبت به‌ی سنگ‌های گرانبهای طبیعی، رنگ‌ها و صدف‌های قوی با صورت-های متفاوت بود.

گوشواره‌ها و گردن‌بندهای صدفی

 2. جواهرات گل‌دار برای فصل بهار

نسبت به‌ی ساخت‌های گلدار مورد بسیاری برای گفتن نیست… خوشگلن، طبیعین، و همون‌طور که نسبت به لباس‌ها و تزییناتشون دیدیم، در جواهرات بهاری 2020 نیز حضور داشتن. جواهرات گل‌دار در برند Ulla Jonson یه احساس دخترونه‌ی قشنگ داشتن که خودشو توی طرح‌های عینک‌های رنگی گلداری نشون می‌داد که در کنار گوشواره‌ها و گردن‌بندهای شلوغ قرار گرفته بودند.المان-های گلدار در جواهرات تزییناتی Christian Dior از طلا ساخته شده بودن، و جوری صورت داده شده بودن که مثل گل‌هایی مانند رز به نظر برسن. در Gianbattista Valli، شاهد ترکیبی از مواد متفاوت بودیم، که در اون‌ها، گوشواره‌های طلایی مثل به برگ و گل‌های رنگارنگی بودن که با گوشواره‌ها سازگار شده بودن.

گوشواره‌ها و گردن‌بندهای گل‌دار

3. سنجاق ‌سینه‌های پیشنهاد گل

گلی‌های نصب شده روی سینه و درست بالای قلب، میرتونن به هر ساخت جواهرات زنانه‌ای، یه احساس مردانه افزوده کنن. این فصل گل‌ها بی نهایت قوی بودن، ولی با این وجود تا به حال نیز جواهرات بهاری 2020 احساس خاصی داشتن. در نشان دادن مد Marc Jacobs گل‌هایی که به سینه‌ یا کلاه تعدادی شخص از طرح‌ها سنجاق شده بودن، حضور چشمگیری داشتن. سنجاق‌سینه‌های پیشنهاد گل برند Louis Vuitton نیز از پارچه ساخته شده بودن، ولی ظاهرشون اونقدر صحیح بود که انگار از گوناگونی کاملی از گل‌های متفاوت استفاده نموده بودن. در پایان، در Saint Laurent، از سنجاق‌سینه‌هایی از گل‌های پارچه‌ای سیاه‌رنگ استفاده نموده بودن تا با احساس تیره‌ی تمام نشان دادن هماهنگی داشته باشن. ما گل‌سینه‌هایی در Versace و Tory Burch نیز دیدیم.

سنجاق‌سینه‌های گل پارچه ای

4. جواهرات مثل به حیوانات

بی نهایت از جواهرات بهاری 2020 از طبیعت الهام گرفته شده بودن، از حرف جواهرات مثل به حیوانات، که حاوی نوع های موجودات در نوع های ادوات تزییناتی متفاوت می‌شدن. Dolce & Gabbana ساخت‌های طلایی ضخیم و ابهت رو عرضه داده بودن که برای اینکه با تم کلی دسته‌ی نمایششون که تم اکتشاف جنگلی بود همخوانی داشته باشد، به صورت یوزپلنگ و پلنگ ساخت شده بودن. در برند Oscar de la Renta بازوبندهایی به صورت حشرات عرضه شده بودن که در عین عجیب و غریب بودن، فریبنده نیز بودند. در پایان، گوشواره‌های کریستالی بلند مشکی در Vivetta، یکی از بانمک‌ترین و بازگوشانه‌ترین جواهرات حیوانی بود که دیدیم.

جواهرات الهام گرفته شده از حیوانات

5. گردن‌بند بیخ‌ گلویی زنجیری ضخیم

در نشان دادن‌های مد پاییز گذشته، از گردن‌بندهای بیخ‌ گلو به منزله ی یه نماد دهه 90 میلادی استفاده شده بود، ولی در گرایشات تابستانی 2020 تا به حال نیز این گردن‌بندها حضور داشتن. گردن‌بندهای بیخ‌گردنی زنجیری ضخیم با اتصالات قوی و لبه‌های زمخت، به طوری که میشد از اون‌ها برای مهمونی‌های شب‌نشینی نیز استفاده کرد. اتصالات زنجیری در گردن‌بندهای Chloe با تکنیک خاصی ساخته شده بودن که ترکیبی از المان‌های طلایی و نقره‌ای، یا طلایی و مشکی در کنار نیز بودن. گردن‌بندهای زنجیری برند Zimmermann با گردن‌بندهای دوگانه‌ای که مخفی بودن، از ظاهر پانک فاصله گرفته بودن: یه زنجیر ضخیم قوی ساخته شده از مینای سفید، و یه زنجیر دوم کوچیکتر که از طلای درخشان ساخته شده بود. در Bottega Veneta شاهد یه ظاهر صنعتی، ولی فریبنده بودیم، که در اون از نقره‌ی درخشان برای ساختن اتصالات زنجیری ضخیم مستطیلی استفاده شده بود. ضمناً در برندهای Hermes و Sacai نیز زنجیرهای ضخیم رو دیدیم.

گردن‌بندهای بیخ‌ گلو با زنجیر کلفت

6. گردن‌بندهای زنجیری

در گرایشات تزیینات بهاری/تابستانی 2020 هیچ اجباری نبود که زنجیرها مسلماً به گردن چسبیده باشن، طرح‌های مختلفی از گردن‌بندهای زنجیری آویز نیز عرضه شده بودن. گردن‌بندهای زنجیری در Brandon Maxwell که با یه جور  پوشش فوق‌درخشان کاور شده بودن، در نشان دادن مدشون برق می‌زدن. در Ports 1961، گردن‌بندهای زنجیری روشن و رنگی بودن، و اتصالاتی به صورت‌های متفاوت داشتن، ولی برای فریبندگی زیادتر، برخی از اون‌ها از طلا ساخته شده بودن. برای اونایی که عاشق جواهرات ظریفن، شاید مناسب ترین گزینه گردن‌بند زنجیری از برند Tory Burch باشه، که در اون یه زنجیر طلایی دور گردن پیچیده شده بود تا یک ظاهر ظریف و بی‌فکر رو نشون بده.

گردن‌بندهای زنجیری آویز

7. گردن‌بندهای سینه‌ریزی

واژه‌ی سینه‌ریز احتمالاً بی نهایت شیک به نظر نیاد، ولی این نوع از گردن‌بندهای بلند تزییناتی عملاً می‌تونن بی نهایت باشکوه و فریبنده باشن. میشه این نوع گردن‌بند رو با تیشرت یقه‌دار به شکل روزمره استفاده کرد، یا برای افزوده کردن تجمل زیادتر، اونا رو روی پیرهن‌های شب با یقه راحت پوشید. مجموع‌ی تزیینات برند Valentino در این فصل از طلا ساخته شده بودن، از حرف یه دسته ابهت از سینه-ریزهای طلایی با دورگردنی دایره‌ای که شمار بسیاری ریسه‌های متفاوت و رمانتیک از اون‌ها آویزون شده بودن. سینه‌ریز نقره‌ای در Alberta Ferretti از ردیف‌های کنارهم از نقره ساخته شده بود، که با یک پیرهن حرفه ای و راحت سفیدرنگ مخفی شده بود. ضمناً در برندهای Lutz Huelle، Pyer Moss و Kenzo نیز سینه‌ریزهایی رو دیدیم.

گردن‌بندهای سینه‌ریزی

8. گردن‌بندهای آویزان بلند

یه گردن‌بند بلند، اگه با یه یقه V صورت باز مخفی بشه، می‌تونه بی نهایت سکسی و جالب باشه، یا می‌شه اونو همزمان با یه گردن‌بند کوتاه‌تر پوشید. بهرحال، خوشحال شدیم که تنها بیخرگردنی‌ها تو نشان دادن‌های مد بهاری/تابستانی 2020 عرضه نشده بودن! در برند Pyer Moss، یه گردن‌بند زنجیری بلند طلایی با یه پیرهن باشکوه با یقه‌ی باز سازگار شده بود که یه ظاهر اغواکننده رو ساخته بود. در برند Celine، گردن‌بندهای بلند هم یاری نموده بودن تا با استفاده از گردن‌بندهای چندتایی بلند روی بلوزهای یقه‌باز، به ظاهر الهام گرفته شده از دهه 70 میلادی نردیک بشیم. موردی سکسی‌تر از یه نشان دادن Versace وجود نداره، و گردن‌بندهای بلند بی نهایت به این مورد هم یاری می‌کنن. گردن‌بندهای این فصل طلایی بودن و با جواهرات رنگی تکمیل شده بودن -ساخت‌ Vشکل این گردن‌بندها سراسر با پیرهن‌های با یقه‌های Vشکل همخوانی داشتن.

 گردن‌بندهای آویزان و بلند برای بلوزهای یقه ‌باز

9. سنگ‌های جواهرات خام

سنگ‌های تزییناتی خام یا بیشتر پرداخت‌نشده، مناسب ترین ابزار تزییناتی برای استایل یه زن دوره‌گرد شمرده می‌شن، و همون طور که نمایشرهای مد بهاری/تابستانی 2020 نشون دادن، اکنون دور، دور این استایله! جذاب‌ترین مثال‌ها، جواهراتی در Roland Mouret بودن که سنگ‌های با تراش صاف و ابهت داشتن که از گردن‌بندها آویزون بودن و رنگ‌های متنوعی داشتن. آویزهای سنگی صاف در برند Giambattista Valli نیز بودن، ولی به گردن‌بندهای با اندازه‌ی متناسبی آویزون بودن که بهشون ظاهر بی نهایت خاصی می‌داد. ملکه‌ی استایل دوره‌گردی، Isabel Marant، جواهراتی با ظاهر قدیمی و ساییده عرضه داده بود، از حرف گردن‌بندهای مهره‌ای و گوشواره‌های چلچراغی تزیین شده با سنگ‌های طبیعی. ما سنگ‌های طبیعی زیادتری رو نیز در برندهای Balmain، Zimmermann و Gabriela Hearts دیدیم.

جواهرات درست شده با سنگ

10. مرواریدهای آوانگارد

مرواریدها مکرر باکلاس و شیک هستن، ولی در گرایشات جواهرات بهاری/تابستانی 2020، گرافیست‌ها طریق‌هایی پیدا کردن که از این مرواریدها به صورت‌های آوانگاردی استفاده کنن. در Miu Miu، ترکیب رشته‌های باشکوه پر از مروارید با یک طناب ضخیم، ساخت بی نهایت باحالی رو خلق نموده بود. ساخت‌های Prabal Gurung با استفاده از ترکیب مروارید و نقره بون، و در این بین، پیشنهاد‌های گوشواره‌های خلاقانه‌ی اون‌ها قابل توجه بود. گوشواره‌های مرواریدی برند Jason Wu نیز حاوی یک رشته مروارید ظریف برای یک گوش، و یک مروارید درشت و زیبا برای گوش دیگه می‌شد.

گردنبند و گوشواره‌های مرواریدی

11. مرواریدهای درشت و سنگین

در تضاد با جواهرات مرواریدی حرفه ای، دیگر گرافیست‌ها از مرواریدهای درشت و سنگینی استفاده نموده بودن که به نظر میومد از جواهرات تاریخی الهام گرفته شده باشن. این ساخت‌ها اونقدر قدیمی و قوی بودن که انگار مستقیماً از جعبه‌ی جواهرات مادربزرگ‌تون بیرون اومده بودن. در برند Alexander McQueen از مرواریدهای قوی و اشکی‌صورت در ترکیب با طلا استفاده شده بود و از اون‌ها در تولید گوشواره و گردن‌بند استفاده نموده بودن. گوشواره‌های اشکی صورت مرواریدی برند Tory Burch نیز یه احساس قدیمی و باکلاس داشت، به خصوصً اینکه کنار با یه طرح موی دهه 80ی عرضه شده بود. جواهرات مرواریدی در Simone Rocha و Anna Sui نیز قوی و سنگین بودند.

مرواریدهای درشت و سنگین

12. جواهرات هندسی

اگه شما قرار باشه تنها یه تیکه جواهر استفاده کنین، می بایست یه تیکه‌ی اعلا باشه. در گرایشات بهاری/تابستانی 2020 تیکه‌های اعلا کم نبودن، ولی برای ساخت که بلد باشه چگونه با استفاده از کوچک ترین مورد‌ها، زیادترین اثر رو خلق کنه، مناسب ترین گزینه استفاده از جواهرات درشت با صورت‌های هندسی خاصه. در Proenza Schouler، گردن‌بندهای Vشکل طلایی، مورد ایده‌آل برای جفت شدن با ساخت‌های تمیز و شیک‌شون بودن. امسال در Off-White از تزییناتی از جنس پارچه استفاده نموده بودن که چنان صورت-های منحصر به فردی داشتن که اون‌ها رو به یاد موندنی نموده بود. ما در برندهای Vivienne Westwood و Prabal Gurung نیز ساخت‌های هندسی رو دیدیم.

جواهرات با اشکال هندسی

زیادتر بخوانید: این ترندهای اکسسوری، استایل شما را زیباتر می‌کند

13. گوشواره‌های حلقه‌ای ضخیم

این نشونه‌ی خوبیه که یکی از قوی ترین آیکون‌های استایل فصل، یه زن سناتور باشه. مجموع گوشواره‌های حلقوی قوی و ضخیم الکساندرا اوساسیو کورتز در مراسم سوگند رسمیش رو به یاد دارن، از حرف گرافیست-های گوشواره‌های بهاری/تابستانی 2020. اندازه گوشواره‌های طلایی در برند Carolina Herrera یکم کوچیکتر بودن، ولی حلقه‌های بی نهایت ضخیمی داشتن که یکم وضعیت دهه 80ی داشت و یادآور قدرت فراوان بود. ما ضمناً گوشواره‌های حلقه‌ای ضخیم رو در نشان دادن‌های مد Sies Marjan و Dolce & Gabbana نیز دیدیم.

گوشواره‌های حلقه‌ای کلفت

14. حلقه‌های چندتایی

گوشواره‌های حلقه‌ای رو بیشتر می‌بینیم، ولی اگه دوست دارین به تاپ‌ترین ساخت‌های بهاری/تابستانی 2020 نگاهی بندازین، می‌تونین به گوشواره‌های چندحلقه‌ای نگاهی بندازین که با صورت‌های متنوعی عرضه شده بودن. در هر دو برند Helmet Lang و Jonathan Simkhai، گوشواره‌های حلقه‌ای ساخت شده بودن که در اون‌ها، حلقه‌های متفاوت بهم وصل شده بودن و به گوش آویزون می‌شدن. در Prabal Gurung حلقه‌های ظریف و پرمروارید بهم وصل شده بودن، ولی به علت اندازه‌ی این حلقه‌ها مختلف بود، با تکون خوردن سر یه احساس دراماتیک خلق می‌کردن.

 گوشواره‌های چندحلقه‌ای

15. گوشواره‌های حلقه‌ای هنری

بجز گوشواره‌های حلقه‌ای کلاسیک و تعدادی حلقه‌ای، تعدادی گوشواره با ساخت‌های رنگی و صورت‌های هنری نیز در بین گوشواره‌های حلقه‌ای دیدیم. برای نمونه، در برند Missoni یه گوشواره‌ی دایره‌ای دیدیم که نصفش با یک ماده آبی‌رنگ که یادآور دریا بود پر شده بود و نصف دیگه‌ی اون، یه نیم‌حلقه‌ با رنگ‌های طریق‌طریق سیاه‌ و سفید بود. نیمه‌ی پایینی گوشواره‌ی حلقه‌ای بی نهایت قوی در برند Marni نیز با یک پوشش مینایی با رنگ روشن کاور شده بود که به اون یه احساس سرزنده و رنگی می‌داد. گوشواره‌های حلقه‌ای در برند Aigner به جای فلز، از یه ماده شفاف ساخته شده بود و با یک وضعیت موج-دار صورت داده شده بود.

گوشواره‌های حلقه‌ای با اشکال هنری

16. گوشواره‌های چلچراغی حرفه ای

گوشواره‌های چلچراغی عموماًً ظاهر لوکسی دارن، ولی در گرایشات جواهرات بهاری/تابستانی 2020، این گوشواره‌ها هم زمان که وضعیت دراماتیک خودشونو حفظ نموده بودن، با یک ظاهر حرفه ای و پیشرو عرضه شده بودن. گوشواره‌های چلچراغی در برند Jill Sander مثل قطعات متحرک طلایی بودن که با استفاده از توپ‌های کوچیک طلایی در انتهای یه دسته از طبقات پیچیده، سیارات رو به نشان دادن می‌ذاشتن. گوشواره‌های چلچراغی در Isabel Marant با زنجیره‌های کوچیک و صفحات کوچیک نقره‌ای که طوری مثل به پر داشتن، ترکیل دلنشینی از یک استایل حرفه ای و دوره‌گردی رو عرضه می‌دادن. گوشواره‌های چلچراغی تاثیرگذار و جالبی رو در برندهای 3.1 Phillip، Valentino و Stella McCartney نیز دیدیم.

گوشواره‌های آویزان چلچراغی

17. گوشواره‌های ناهمگون

گوشواره‌های ناهمگون مدتیه که به یه Standard ثابت در نشان دادن‌های مد جایگزین شدند، پس دیدن اینکه در گرایشات جواهرات بهاری/تابستانی 2020 نیز گوشواره‌های ناهمگون مختلفی عرضه شده بودند، تعجبی نداشت. این فصل، موردی که اعلا بود این بود که گوشواره‌های ناهمگون تا حدی به همدیگه شباهت داشتن. در عین اینکه اونقدر مختلف بودن که دوقلو نباشن، ولی اونقدر نیز مثل نیز بودن که خواهر باشن. برای نمونه، در Jason Wu، طرح‌های اسپورتی از ترکیب گوشواره‌های مرواریدی برای یک گوش و گوشواره‌های صدفی ساحلی برای گوش دیگه، و یا گوشواره‌های زنجیری با طول متفاوت برای دو گوش عرضه شده بودن. در Ulla Johnson، گوشواره‌ها اونقدر رنگی و شلوغ بودن که احتمالاً در نگاه نخست، هشیار نمی‌شدین که دو لنگه‌ی گوشواره، پیشنهاد و رنگ متفاوتی دارن و از سنگ‌ها و با ترکیب متفاوتی ساخته شدن. گوشواره‌های متعدد و ناهمگونی رو در برندهای Alexander McQueen و Jill Sander نیز دیدیم.

گوشواره‌های تا به تا

18. پابندها

در حالیکه زیادتر مورد های پابندهای عرضه شده در ساخت‌های بهاری/تابستانی 2020 به خویش کفش‌ها وصل شده بودن، ولی نکاتی از پایندهای مجزا نیز دیده می‌شد. پوشیدن یک پایند زیبا با صندل ایده‌ی جدیدی نیست، ولی این پابندها هنوزم ایده‌ی بانمکی برای ساخت‌ها شمرده می‌شن. پابندها در Zimmermann از جنس طلا و به صورت اتصالات زنجیری ضخیم ساخته شده بودن، و به اون‌ها یک آویز به صورت دندان کوسه نیز افزوده شده بود که احساس خطر زیادتری رو انتقال می‌داد. پایندهای برند Oscar de la Renta ظریف‌تر بودن، از یک زنجیر طلایی ظریف ساخته شده بودن که زیر بند صندل‌، دور مچ پا پیچیده شده بود.

پابندهای زنجیری

19. گوشواره‌های زنجیری آویزان

در گرایشات جواهرات بهاری/تابستانی 2020، ما عاشق دیدن گوشواره‌های زنجیری آویزان و ظریفی شدیم که احساس زرق‌وبرق و فریبندگی رو منتقل می‌کنن. در انتهای گوشواره‌های زنجیری برند Area کریستال‌های ظریفی افزوده شده بود تا با تزیینات جواهری شغل گذاشته شده روی شکل طرح، همخوانی داشته باشن. در برند Blumarine نیز گوشواره‌های صورت کلی مستطیلی داشتن که از یک آبشار باشکوه از زنجیرهای مجزا خلق شده بود. و در پایان، در J.W. Anderson، زنجیرهای ظریفی که در آخرشون جواهرات ابهت وصل شده بود، به پایه‌ی گوشواره‌های ضخیم آویزان شده بودند.

گوشواره‌های آویزان و زنجیری

20. فلزات بافت‌دار

ولو اگر مواد ابتدایی مورد استفاده برای تزیینات فلزی بافت‌دار دقیقا مشابه دیگر تزیینات فلزی باشه، باز نیز در این تزیینات، یه موردی وجود داره که به آدم احساس خامی و طبیعی بودن رو منتقل می‌کنه. در Oscar de la Renta، طلا رو به طبیعی‌ترین صورت ممکن چکش‌کاری نموده بودند و در پایان طوری مثل به برگ پیدا نموده بود. به طرز غافلگیرکننده‌ای، طلای بافت‌دار در برند 3.1 Phillip Lim با گردن-بندی که ساختارش بی نهایت مثل به مورد قبلی بود، نیز دقیقاً همون تالیف رو خلق می‌کرد. دستبندهای طلایی و نقره‌ای در برند Chloe نیز بافت‌دار بودن، ضمناً بازوبندهای باریکی که با ظاهر صافشون، احساس اورگانیک و دوره‌گردی رو فراخوانی می‌کردن.

دستبند و گردنبند طلایی و نقره‌ای

21. تزیینات نواری

افزوده کردن روبان یا نوارهای پارچه‌ای، راهکار نیکی برای تبدیل بافت و افزوده کردن رنگ به تزیینات بهاری/تابستانی 2020 بود. در برند Lanvin روبان‌های رنگی به دور گوشواره‌های حلقه‌ای پیچیده شده بودن، در صورتی که در برند Off-White روبان‌ها مجموع سفید بودن. در Hermes، تزیینات روبانی به صورت نوارهای رنگی راحت‌ای بودن که اسم برند روی او‌ن‌ها چاپ شده بود و به راحتی، دور مچ بسته شده بودند.

روبان های رنگی و چرمی دور مچ دست

22. تزیینات مهره‌ای

گردن‌بندهای مهره‌ای در جواهرات بهاری/تابستانی 2020، مناسب ترین طریق برای افزوده کردن ازدحام و نوسان به ظاهر اشخاص بودند. کمتر پیش میاد که در برند Christian Dior شاهد استایل‌های دهاتی یا تیره‌رنگ باشیم، ولی گردن‌بندها و دست‌بندهای مهره‌ای این فصل‌ که از مهره‌های سنگی مات ساخته شده بودن، این احساس رو خلق می‌کردن. در Saint Laurent، گردن‌بندهای چندتایی مهره‌ای که از گردن آویزان شده بودن، یک ترکیب دوره-گردی بانمک خلق نموده بودن. ما ضمناً گردن‌بندهای مهره‌ای نیکی رو در برندهای Marc Jacobs و Ulla Johnson نیز دیدیم.

گردنبندهای مهره‌ای

23. دستبندهای سردست (Cuff)

دستبندهای سردست قوی، هم زمان که ظاهر ملایم و زنانه‌ای دارن، نشان‌دهنده قدرت نیز می باشند، به همین خاطر خوشحال شدیم که دیدیم قسمتی از جواهرات بهاری/تابستانی 2020 رو به خودشون اختصاص دادن. جواهرات برند Moschino، مناسب ترین و رنگارنگ‌ترین جواهرات فصل بودن، از حرف دستبندهای قوی طلایی که روی نیز سوار شده بودن و نیز روی دست‌های برهنه و نیز روی دستکش مخفی شده بودن. دستبندها در برند Balmain تپل‌تر و گردتر بودن و از مواد سیاه‌رنگ براق ساخته شده بودن. در پایان،  در Elie Saab، دستبندهای سردست مطابق با گردن‌بندهای ضخیم طلایی ساخت شده بودن تا یک ظاهر قابل توجه برای مهمونی‌های شب‌نشینی خلق کنند. 

دستبندهای مچی

‌24. گوشواره‌های تکی

زمانی که بشه با یک لنگه گوشواره‌ نیز به اندازه کافی تاثیرگزار بود، کی به دو تا لنگه نیاز داره؟ امسال گرافیست‌های مد طرح‌هایی رو با یک لنگه گوشواره توی نشان دادن‌ها مد فرستاده بودن، گوشواره‌ها زیادتر اوقات قوی بودن، و تالیف نامتعادل چشم‌گیری خلق می‌کردن. سپس اگر یه لنگه از گوشواره‌های مورد تمایل‌تون رو گم کردین، با فکر آسان از اون یکی لنگه‌ی باقیمانده به تنهایی استفاده کنین و خوشی ببرین! گوشواره تک حلقه‌ای که طرح‌های برند Tibi مخفی بودن یک احساس صنعتی داشت، در صورتی که در برند Marni، هر طرح یک لنگه گوشواره حلقه‌ای بی نهایت قوی با تزیینات رنگارنگ مخفی بود. چشمگیرترین گوشواره تکی در برند Valentino بود که یه گوشواره حجیم و چلچراغی طلایی درخشان بود.

گوشواره‌های تک لنگه

25. گوشواره‌های بالای گوش

در گرایشات جواهرات تابستانی 2020، گوشواره‌ها با ساخت‌ نکاتی که تمام گوش رو پوشش می‌دادن، وارد فاز جدیدی شدن. در برند Prabal Gurung مجموع نوع ساخت‌های دراماتیکی که تمام گوش رو می‌پوشوند پیدا می‌شد، از حرف یک ساخت مثل به بال ساخته شده از نقره، و ضمناً یک ساخت چندحلقه‌ای که به صورت جالبی تمام گوش رو احاطه می‌کرد. ساخت‌های برند Annakiki راحت‌تر بودن، از حرف گوشواره‌های حلقه‌ای مرواریدی که به صورت راحت‌ای روی گوش قرار گرفته بودن.

 گوشواره‌هایی که بالای گوش قرار میگیرند

26. توپ‌ها و گلوله‌ها

جواهرات بهاری 2020 از ترکیبات متنوعی از گلوله‌ها یا توپ‌ها استفاده نموده بودند تا یه احساس شاد و جشنی به ساخت‌هاشون افزوده کنن. گوشواره‌های توپ و زنجیر در برند Ann Demeulemeester با توپ‌های نقره‌ای که اونقدر پایین آویزون شده بودن که به شانه‌ها تصادف می‌کردند، احساس خاصی داشتند. گوشواره‌های رنگارنگ و روشن Nina Ricci مثل به توپ‌های کریسمس یا بادکنک‌های کوچیک بودن. در Bottega Veneta، توپ‌های نقره‌ای کوچیک به پشت گردن‌بندها وصل شده بودند، و روی پشت آویزون می‌شدن، که موجب می‌شد یک گزینش عالی برای لباس‌های دکلته باشند.

گوشواره های توپی

27. جواهرات بدن

اضافی‌ترین قسمت از جواهرات بهاری/تابستانی 2020 حتماًً جواهرات بدن بودن، که در این فصل، در مقایسه با سالیان گذشته، حضور بی نهایت پرنگ‌تری داشتند. ساخت‌های برند Area موردی بین جواهرات و پوشاک بودن، پیرهن راحت‌ی پشت بازی که در اون از زنجیرهای طلایی برای وصل کردن لبه‌های پشتی و خلق یه ظاهر قفس‌همچون، استفاده شده بود. در Marine Serre و Loewe، ساخت‌های بر طبق زنجیر از گردن طرح‌ها آویزان شده بودن تا با پیچ-تاب‌های بدن صورت بگیرن. در پایان، جواهر سینه‌بند-همچون پوشانیده از کریستال برند J.W. Anderson، به لطف طبیعت برگزیده‌شون، مجموع توجهات رو به خودشون دریافت نموده بودند.

زنجیرهای آویزان شده با پیچ و تاب‌ با توجه به شکل بدن

28. کمربندهای زنجیری

زنجیرها یکی از قوی ترین گرایشات جواهرات بهاری/تابستانی 2020 بودن، و با اینکه اکثراً به منزله ی گردن-بند استفاده شده بودند، ولی در نشان دادن‌های مد به صورت کمربند نیز به شغل رفته بودن که بسته به صورت استفاده-شون، احساس پیشرو بودن یا شکوه رو منتقل می‌کردن. کمربندهای زنجیری باریک در برند Chanel روی دامن‌های پف‌دار افزوده شده بودن، که ظاهر دخترانه و تزییناتی رو به وجود آورده بودن. کمربندهای زنجیری در Chloe سورپرایز نبودن و در اصل، به صورت زیبایی با گردن‌بندهای بیخ‌گردنی رنجیری این برند کنار شده بودن. ما کمربندهای زنجیری دیگه‌ای رو در Burberry، Tory Burch و Chanel نیز دیدیم.

کمربندهای زنجیری روی لباس

29. زنجیر روی کمربند

اگر شما اونقدر جسور نیستین که از کمربندهای زنجیری استفاده کنین، ولی تا به حال نیز از ایده‌ی استفاده از زنجیر در کمربند خوشتون میاد، می‌تونین یه تیکه زنجیر به کمربندهای معمولی‌تون افزوده کنین که یکی دیگه از گرایشات وسایل تزیینی در بهار/پاییز 2020 بود. در هر دو برند Marc Jacobs و Michael Kors، یک زنجیر به هر دو طرف کمر وصل شده بود که کمی پایین‌تر از کمربند اساسی آویزان بود. در برند Victoria Beckham، زنجیر افزوده شده به یک کمربند بی نهایت باریک و ظریف، اون رو یکم چشمگیرتر نموده بود.

زنجیر روی کمربند

30. دستکش‌های بلند

دستکش‌های عرضه شده در گرایشات بهاری/تابستانی 2020 سراسر مطلوب مهمانی‌های شب بودند. دستکش-های بلند شب‌نشینی این فصل خیره‌کننده بودن و اغلب یک احساس بازیگوشانه خلق می‌کردن. در برند Off-White دستکش‌های بلند تمام سفید بودن، ولی به دلیل سوراخ‌هایی که به شکل رندوم در اون‌ها خلق شده بود، کمی از پوست دست رو نشون می‌دادن. نشان دادن مد Gucci با طرح‌های گوناگونی که دستکش‌های بلند چرم مشکی مخفی بودن و نوع های مختلفی از کیف‌های دستی‌ رو حمل می‌کردن، احساس سلطه‌گرانه‌ای داشت. در پایان، در برند Moschino، دستکش‌ها طوری ساخته شده بودن که نیز از لحاظ رنگ و نیز از لحاظ ساخت، با پیرهن‌های رنگارنگ‌شون همخوانی داشته باشن، که در برخی مواد به این معنی بود که پیشنهاد‌های روی هر کدوم از دستکش‌ها، با وجود اینکه با الگوهای وحشی بهاری 2020 همراهی می‌کنه،  با دستکش دیگه مختلف باشه.

 دستکش‌های بلند با طرح های هنری

31. دستمال گردن

تنها به دلیل اینکه هوا گرم‌تر می‌شه، خاطر نمیشه که دستمال گردن‌ها قسمتی از تزیینات بهاری/تابستانی 2020 نباشند! دستمال گردن‌های سبک و اکثراً ابریشمی، می‌تونن به هر استایلی، یه میزان رنگ افزوده کنن و یه احساس باشکوه رو منتقل کنن. از دستمال گردن‌های نازک و براق در برند Missoni  می‌شه به صورت‌های متفاوتی استفاده کرد –میشه اونا رو محکم دور گردن گره زد، یا برای داشتن یه ظاهر شیطنت‌آمیزتر، اونا رو شل‌تر دور گردن پیچید. دستمال‌گردن‌های کنار با لباس‌های با ظاهر مردانه در برند Marc Jacobs محکم دور گردن پیچیده شده و گره خورده بودن و با یقه‌های برگردان بلوزها سازگار شده بودند. در پایان، در Givenchy، دستمال گردن‌ها زیادتر مثل دستمال‌های گلداری بودن که در استایل کابوی‌یی دور گردن گره زده می‌شن و از همون جنس و رنگ پارچه‌ی بلوز یا پیرهنی ساخته شده بودن که طرح اونو مخفی بود.

دستمال گردن های نازک و براق

32. کمربندهای طنابی

در گرایشات بهاری/تابستانی 2020 نوع های مختلفی از تزیینات طنابی عرضه شده بودن، به خصوص در کفش‌های صندل، ولی میشه همین مواد راحت رو دور کمر بست و یک کمربند عالی تولید! در برند Valentino، طناب سفیدی که در هر دو انتهاش منگوله داشت، محکم دور کمر گره خورده بود که به خوش‌فرم ماندن پیرهن‌ها و ضمناً، ظاهر مصنوعی شلوارها هم یاری می‌کرد. کمربند طنابی و ظاهر روستایی در برند Christian Dior ترکیب شده بودن، تا پیرهن‌ها و دامن‌های حریر رو محکم سرجاشون نگه‌دارن و اگر چه، وسط این کمربندها، قلاب فلزی با لوگوی این برند می‌درخشید. در پایان، کمربندهای طنابی در Tory Burch تضاد جالبی با پیرهن‌های رنگی خلق نموده بودن، ولی با شلوارهای فاق‌بلند نیز همخوانی داشتن.

کمربندهای طنابی با منگوله

زیادتر بخوانید: 12 اکسسوری ترند و محبوب در سال 2020

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *