چربی قهوه ای لاغر کننده ی طبیعی

چربی قهوه ای لاغر کننده ی طبیعی

لاغر کننده های بسیاری را می شناسید اما مطمئن هستم تا به حال نشنیده اید که یک نوع چربی بتواند شما را لاغر کند و به تناسب اندام دلخواه برساند. چربی قهوه ای نوعی چربی لاغر کننده عالی است.

مشاهده مطلب
تاریخچه برند زارا ZARA

تاریخچه برند زارا ZARA

تاریخچه برند زارا ZARA برند زارا یکی از مطرح ترین و ماندگارترین برندهای جهان هست. پشت این برند مشهور فردی به نام آمانسیواورتگا قرار دارد

مشاهده مطلب
کیف‌های دستی بهار و تابستان 2020 که حسابی تِرند شدند

کیف‌های دستی بهار و تابستان 2020 که حسابی تِرند شدند

فهرست مطالب

کیف‌های دستی بهار و تابستان 2020 که حسابی تِرند شدند

از اونجایی که کیف دستی شایدً پرکاربردترین ابزار تزییناتی‌ایه که یه خانوم می‌تونه داشته باشه، خوشحالیم که گرایشات کیف‌های دستی در بهار/تابستان 2020 رو بهتون اعلام بدیم. این فصل طیف گسترده‌ای از نوع های کیف‌ها عرضه شدن: برخی طرح‌ها کلاسیک و برخی دیگه نوآورانه، برخی‌ها آسان و برخی‌ها به طرز عجیبی پرزرق‌وبرق. فرقی نداره که شما چه موردی رو اولویت می‌دین، مسلماً یه طرح باب میل-تون رو بین طرح‌های 2020 پیدا می‌کنین. اگه شما از افرادی هستین که هر فصل پا نمیشین برین بیرون و یه کیف اجرای تازه بخرین (به این معنا که مانند زیادتر ما بشر معمولی)، مسلماً خوشحال میشین که بدونین کیف‌های دستی بهار 2020 در بر دارنده برخی از طرح‌های فصل‌های پیش نیز میشه، مانند کیف‌های گرد که مدت زیادیه کیف پرطرفدار دخترای اهل مهمونین. اگه جست و جوی کیف‌های بهاری 2020 تازه و مطلوب فصلین، یه نگاه به کیف‌های طبیعی و دست‌ساز بندازین که ظاهر جلال دارن، مانند کیف‌های حصیری یا قلاب‌دوزی شده، یا احتمالاً کیف‌هایی که با شمایل‌های هندسی خلاقانه عرضه شدن، براتون جذاب باشن.

1. کیف‌های بافت (طنابی)

برای تکمیل صندل‌های شما‌ چه موردی نیکوتر از یه کیف بافت می باشد که قسمتی از دسته‌های تابستونی 2020 باشه؟ این کیف‌ها با طیف وسیعی از تم‌هایی که قبلا توی راهروهای مد دیدیم و این روزا دوباره مورد استفاده قرار گرفتن همخوانی دارن، و رنگ روشن‌شون موجب میشه یه گزینش عالی برای فصل تابستون باشن! Ulla Johnson طیف همه ی و خیره‌کننده‌ای از کیف‌های دستی و شانه‌ای عرضه داده که از طناب بافته شدن و ظاهر حصیری دارن، لیکن به بیشترشون یکم رنگ افزوده شده که بهشون یه احساس شادی صحیح افزوده می‌کنه. در بین یه دسته از کیف‌های چرمی موقر مارک Givenchy، عاشق احساس روستایی یهویی یه کیف دستی شل‌وول برتر (که کیف اساسی ارائه ی مد Givenchy در این فصل بود) شدیم که از طناب‌هایی ساخته شده بود که محکم بهم بافته شدن.

کیف‌های بافته شده از طناب

2. کیف‌های حصیری

عاشقای مواد طبیعی و استایل‌های روستایی مسلماً از طرح‌های کیف‌دستی بهاری 2020 خوششون میاد که درست مانند سبدهای حصیری، از پوشال بافته شده ساخته شدن! کیف‌های حصیری در Oscar de la Renta با افزوده کردن یه میزان کم رنگ مشکی بافته شده بودن که به اونا پختگی و دلفریبی افزوده نموده بود –یه مورد سایز بالای هیجان‌انگیز دیدیم که با یه پیرهن متناسب مخفی شده بود، و همین‌طور، یه نسخه کوچیک از  oath bag در استایل حصیری. ارائه ی مد Celine در این فصل، یه کاراکتر بی نهایت مخصوص عرضه دادن، یه جور دختر باحال فرانسوی از دهه 70، که سراسر نیز هیپی نبود –دختری که واقعا یه سبد با جزییات اضافی رو مث یه کیف روی شونه‌ش میندازه. کیف‌های حصیری دیگه‌ای رو نیز دیدیم، به خصوصً توی کت‌واک‌های  Kate Spade در نیویورک، J.W. Anderson، Missoni و Michael Kors. 

کیف‌های حصیری بافته شده از پوشال

3. کیف‌های قلاب‌دوزی

در ارائه ی‌های مد، قلاب‌دوزی رو از سر تا پا می‌دیدیم، و تعدادی تایی از طراحای جسور، کیف‌های 2020 قلاب‌دوزی شده رو نیز عرضه داده بودن. کیف‌های قلاب‌دوزی شده خمیده می‌تونن برای هر کسی که ظاهر boho-chic رو دوست داره عالی باشن، لیکن می‌تونن با یه کمد لباس نوین‌تر نیز جلوه‌ی نیکی داشته باشن. کیف‌های قلاب‌دوزی شده در ارائه ی مد Alexander McQueen با استفاده از کیف‌های با اندازه متوسط، که در اون‌ها، روی مواد با رنگ بژ، قلاب‌دوزی شده بود و با گل‌های سه‌بعدی قلاب‌دوزی پوشانده شده بودن، یک احساس ملایم غافلگیرکننده رو عرضه می‌دادن. در ارائه ی مد Altuzarra قلاب‌دوزی با مجموع‌جور لباسای قلاب‌دوزی شده جلوه‌ی اضافه داشت، لیکن این دفعه، ما ذهن می‌کنیم که گزینش ما جفت‌وجور کردن کیف-دستی‌های دوست‌داشتنی قلاب‌دوزی Altuzarra با پارچه‌های موج‌دار باشه. از کیف‌های قلاب‌دوزی برندهای Prabal Gurung، Zimmermann، و Isabel Marant نیز قدردانی می‌کنیم.

کیف‌های قلاب‌دوزی شده

4. مجموعه‌های چوب بامبو

کیف‌های ساخته شده از مواد طبیعی، قسمت جلال از گرایشات کیف‌دستی 2020 رو تشکیل می‌داد، لیکن هنوزم برای استفاده از مواد طبیعی به منزله یه تزیین کوچولو جا بود، مانند مجموعه‌های چوب بامبو. برند Miuccia Prada در این فصل همش تو حاصل مجموعه‌های چوب بامبو برای کیف بود که طرح‌های متفاوت با مجموعه‌های با سایز متوسط برای مخاطبین Miu Miu، و یه کیف بزرگسال پوست‌ماری با مجموعه‌های بامبو رو توی ارائه ی مدش عرضه می‌داد. یکی از کیف‌های مخصوص‌تر در برند گوچی، که به طوری از چرم پوست مار ساخته شده بود که ما رو به یاد جعبه بایگانی داده های می‌انداخت، مجموعه‌های چوب بامبویی داشت در مقابل چرم تیره‌رنگ، تضاد دلنشینی ساخت نموده بودن.

کیف‌هایی با دسته‌های چوب بامبو

5. چرم بافته ‌شده

اگه شما از ایده‌ی کیف‌ بافته‌شده خوشتون میاد، لیکن اونقدر جسور نیستین که از کیف‌های حصیری استفاده کنین، احتمالاً از کیف‌های بافته‌شده چرمی که توی کیف-های بهاری 2020 دیدیم خوشتون بیاد. کیف‌های چرمی بافته‌شده و گره‌دار در برند Fendi، با گوناگونی وسیعی از رنگ‌ها، شمایل-ها و اندازه‌ها عرضه شده بود، و کیف‌های مورد تمایل ما، نسخه‌های چرم بافته‌شده از کیف‌های Fendi نمادین بود. دنبال کردن کیف و کفش باهم دائم ایده‌ی نیکی بوده، و ما در Bottega Veneta کیف و کفش‌های چرم بافته شده رو دیدیم. بافت کیف‌های Bottega Veneta محکم‌تر بودن، پس در کل مات‌تر بودن، لیکن اینجا نیز تنوعی از کیف-های مکعبی، خمیده و کیف‌های شانه‌ای وجود داشت که به این شمایل مخصوص از چرم بافته شده، ساخته شده بودن.

کیف‌های بافته‌شده چرمی

6. کیف‌های تعدادی بخشی

در حالیکه استفاده همزمان از چندین کیف چندان معمول نیست، به نظر میومد که گرافیست ها اولویت می‌دادن که در ازای، در دسته کیف‌های 2020 بهاره، کیف‌های چندقسمتی رو عرضه بدن. یک کیف چندقسمتی که تعدادی شخص از طرح‌های برند J.W. Anderson با خودشون حمل می‌کردند، به ما یه احساس قدرتمند از هیپی‌گری می‌داد. اون کیف از چرم قهوه‌ای فندقی ساخته شده بود، بندش مانند یه کمربند به شمایل اریب از روی شونه رد می‌شد، و بخش‌های گرد کیسه‌مانندی به اون افزوده شده بودند. به قسمت بالایی هر بخش، ریسه‌های چرمی افزوده شده بود، پس به راحتی می‌تونیم برداشت کنیم که این کیف تو جشنواره فصل چقدر پرطرفدار می‌شه! در ارائه ی مد Peter Pilotto، کیف‌های چندقسمتی به شمایل هنری عرضه شده بودن، که در اون‌ها، کیف‌های جداگانه، به لطف مجموعه‌هایی که می‌تونستن به پایین کیف‌های دیگه وصل بشن، جایگزین به کیف‌های چندقسمتی می‌شدند.

کیف‌های چند تایی

7. کیف‌های دستی با پرهای ریش‌ریش

یکی از عناصر تزییناتی که به نظر ما در کیف‌های بهاره/تابستانه 2020 مخصوص بود، پرهایی بود که در ارائه ی‌های مد متفاوت، به کیف‌های مختلفی افزوده شده بودند و اغلبً با پیرهن‌های با تزیینات پر دنبال شده بودند. برای همراهی با یه پیرهن Valentino پردار، چه گزینه‌ای نیکوتر از یه کیف دستی پردار وجود داره؟ زیادتر کیف دستی‌های بهاره 2020 که با پر تزیین شده بودند، عملاً اجرای‌های کیف‌های آسان‌ای بودند که ترکیب جالبی ساخت نموده‌ بودند. در برند Staud، از پر استفاده شده بود تا یه ریسه‌ی بی نهایت ریش‌ریش بسازن که ازش برای تزیین جلوی کیف، و در برخی نکات کیف‌دستی، همه کیف، استفاده شده بود.

کیف‌هایی با پرهای ریش‌ریش

8. کیف دستی‌های بی نهایت کوچیک

کیف‌های کوچولو-موچولو جایی نمی‌رن، و قسمتی از گرایشات کیف‌های بهاره 2020، شمار اضافه از این کیف‌های مخصوص بودند. از این کیف‌های کوچیک میشه به منزله کیف نگهداری سکه استفاده کرد. کوچیک‌ترین کیفی ما دیدیم یه کیف دستی خیییییلی کوچولوی سفید در Jill Sander  بود که حدوداً مطمینیم به اندازه‌ی یک یا دو تا سکه جا داشت. در برند Longchamp اجرای مینیاتوری دیگه‌ای دیدیم –یه کیف دستی کوچولوی ساخته شده از چرم پوست‌ماری سفید. دسته‌های  دیگه‌ای نیز بودند که در بر دارنده کیف‌های کوچولو بودن، مانند Ports 1961 و Tory Burch.

کیف‌های میکرو

9. کیف‌های مچی

یه مورد دوست‌داشتنی و ظریف در تماس با بندی که دور مچ پیچیده شده وجود داره، به همین علت از کیف‌های مچی 2020 خوشمون اومد. ما ذهن می‌کنیم که این کیف-ها می‌تونن یه گزینش دوست‌داشتنی برای مراسم عصرانه باشند و با گرایشات کیف-های کوچیک نیز همخوانی دارند. فریبنده‌ترین نمونه‌ها رو در برند Simone Rocha دیدم، از حرف یه کیف تخم‌مرغی شمایل با یه زنجیر مچی که با مرواریدهای صحیح تزیین شده بود، و یه کیف اطلس مشکی جواهرنشان. فرقی نداشت که چه طرح کیفی باشه، مجموع‌ی  کیف‌های برند Proenza دستی بودن، از حرف یه کیف دستی مشکی با یه شمایل مخصوص و بند مچی چرمی.

کیف‌هایی که دور مچ پیچیده می‌شوند

10. کیف‌ دستی‌های پنجه‌ای

توضیحش سخته که چرا به نظر ما کیف‌دستی‌های پنجه‌ای ظریف می باشند، لیکن زمانی که به هر شب‌نشینی واقعا تفننی دعوت می‌شیم، می بایست انتخابمون این کیف‌ها باشند. این کیف‌های کوچولوی باکلاس با یک بند محکم جور شدند که میشه برای داشتن امنیت زیادتر در مقایسه با کیف‌های معمولی، اونو دور دست پیچید. در برند Valentino، یه کیف دستی صورتی کوچیک، جایگزین شده بود به یه کیف پنجه‌ای با یه زنجیر باشکوه که دور مچ می‌پیچید. Gucci برندیه که عموماًً مقاومت می‌کنه، و این بار نیز، با یه کیف دستی سیاه‌رنگ همین حاصل رو نموده بود که به نظر ما زیادتر مثل به یک جلد تپانچه مسخره بود تا کیف دستی.

کیف پنجه‌ای که با زنجیر دور مچ می‌پیچید

11. کیف‌های گل‌گلی

اگه به جست و جوی یکی از اون گرایشات کیف بهاره 2020 می‌گردین که انگار دارن داد می‌زنن «بهار»، احتمالاً کیفی که راهکار دیزاین‌های گل‌دار چاپ شده همون موردی باشه که می-خواین! کیف‌های گل‌گلی در برندهای Anna Sui و دسته Brock  امسال نقش جلال داشتند که به کیف‌هاشون، دیزاین‌های رمانتیک و ملایم گلدار افزوده نموده بودند. دیزاین گلدار کیف‌های Troy Burch نیز ظریف و کوچیک بود، و به منزله یک پافشاری به دیزاین الماس در کیف‌های جای سکه افزوده شده بود.

کیف‌هایی با طرح‌های گل‌دار چاپ شده

12. روانگردان (psychedelic)

گرفتن وجود دهه 70 در یک کیف دستی حاصل سختیه، پس زمانی که این دهه به ارائه ی‌های مد حکمرانی می‌کرد، واقعاً نتیجه اضافه روی کیف‌های دستی بهاره 2020 نداشت. به نظر ما، دیزاین‌های ابروبادی به منزله یک دیزاین روانگردان عمل می‌کنن، و مجموع‌ی دسته‌ی Alberta Ferretti در همین مورد بود، به خصوصً کیف‌های شانه‌ای و بندبندی تزییناتی. در Fendi، دیزاین‌های روانگردان به منزله پافشاری روی دیزاین‌های چرمی استفاده شده بودند تا یه گزینش اصل‌بینانه‌تر ساخت کنن. ممکنه اطلاق بشه که دیزاین‌های گلدار روی کیف‌های شانه‌ای تابستانه 2020 Peter Pilotto زیادتر احساسی بودند تا روانگردان، لیکن ما هنوزم ذهن می‌کنیم که این کیف-ها به لطف اجرای رنگارنگ و خلاصه‌شون، به این مجموعه تعلق زیادتری دارن!

کیف هایی با طرح‌های ابروبادی

13. شطرنجی لطفا!

اگه امسال دارین برای پیک‌نیک‌های رمانتیک برنامه‌ریزی می‌کنین، چرا یکی از کیف-های 2020 رو گزینش نمی‌کنین که با لباسای پیک‌نیک‌تون همخوانی داشته باشه؟ اگر چه ما در مورد معدود کیف دستی‌هایی حرف می‌زنیم که با یک دیزاین باشکوه شطرنجی در ارائه ی‌ها عرضه شده بودن. در برند Batsheva، یک کیف واقعا عجیب مکعبی زنجیردار با دیزاین‌های شطرنجی بود دنبال با یه پیراهن با همون ترکیب آورده شده بود. در برند Lanvin نیز شمار کمی کیف‌های شانه‌ای  شطرنجی وجود داشتن که لابلای طیف وسیعی از کیف‌های بهاره 2020 قرار گرفته‌بودن. کیف‌های شطرنجی Burberry سورپرایز جلال نبودن، زیرا این برند دائم راهی پیدا می‌کنه که دیزاین‌های نمادینش رو در هر دسته‌ای پیاده کنه، و این بار، طرحش در کیف‌ دستی‌های کوچیکتری ظاهر شده بود که به شمایل بانمکی برای برند جلوه‌گری می‌کردند.

کیف‌های شطرنجی

14. کیف‌های پرزرق‌ و برق

کیف‌های براق برای بهار 2020، با مقدار نوری که اجرای شده بودن تا منعکس کنن و مقدار لذتی که منتشر می‌کردن، یادآور توپ‌های دیسکو بودن. در برند Maryam Nassir Zadeh، به نظر میومد که جایگزین کردن یه پارچه‌ی نقره-ای پرزرق‌ و برق به یه کیف دستی کوچولو تصمیم اجرای بی نهایت نیکی باشه –دیگه کجا می‌خواین سکه‌هاتونو نگه دارین؟ همه دسته‌ی Paco Rabanne نیز با زرق و برق دیسکو مرتبط بود، با کیف‌های کوچیک با رنگ‌های نقره‌ای و یه آبشار از آویزهای حاشیه‌ای.

کیف‌های با زنجیرهای آویزان

15. کیف‌های دایره‌ای

کیف‌های دایره‌ای در ارائه ی‌های مد جایگزین به یه اصل شدن، عموماًً در اندازه‌های کوچیکتر ظاهر می‌شن و مثل کیف‌های مهمونی غیرعادی به نظر بین. کیف‌های تابستانی 2020 در بر دارنده انواعی از کیف‌های دایره‌ای می‌شد که این‌بار در اندازه‌شون مختلف بودن. برند Stella McCartney این وجهه‌ی بازیگوشانه رو با مواد طبیعی ترکیب نموده بود تا کیف بهاری نهاییشو بسازه. اون کیف‌های دایره‌ای در اندازه‌های کوچک و جلال رو عرضه نموده بود که از نی‌های بافته شده ساخته شده بودن و وسط‌شون یه پلاک حاصل گذاشته شده بود که اسم برند رو نشون می‌داد. این کیف‌ها شمایل بافت‌های طبیعی رو داشتن و با رنگ‌های آبی و قهوه‌ای تیره عرضه شده بودن. دیگر دیزاینر‌ها، کیف‌های دایره‌ای رو تعدادی فصله که عرضه می‌دن، مانند Marc Jacobs که این بار، کیف‌های دایره‌ای پشمالو در رنگ‌های روشن عرضه داده بود. در ارائه ی مد Michael Kors، کیف‌های دایره‌ای این بار از چرم سبز یا قهوه‌ای مایل به زرد (برنزی) با یک لوگوی برند طلایی رنگ در وسط کیف عرضه شده بودن.

کیف‌هایی به شکل دایره‌

زیادتر بخوانید: 5 مورد اساسی که با هر تیپی متناسب می‌گردد!

16. کرباس و چرم

یکی از گرایشات کیف بهاره 2020 که به قدری مخصوص بود که چشم‌ها رو به خودش خیره می‌کرد، ترکیب کرباس و چرم بود. کرباس به آدم احساس یه حاصل طبیعی با مواد رنگ روشن رو می‌داد، لیکن افزوده شدن چرم به اون، با دادن ظرافت و ساختار بهش، اونو نیکوتر نموده بود. در برند Lanvin، کیف‌های شانه‌ای بلند، عرصه چرم تیره‌‌ای داشتن که دنباله‌ی اون از کناره‌های کیف بالا میومد، در حالیکه همه کیف از کرباس نرم ساخته شده بود. ترکیب برند Hermes با داشتن آویزهایی که از همون جنس ساخته شدهع بودن، یکم احساس ازدحام داشت. 

کیف‌های چرمی

17. کیف‌های نواری (کانال ‌کانال)

یکی از گرایشات دیزاین‌های بهاره 2020، دیزاین‌های نواری بود که وارد گرایشات کیف-های تابستانه‌ی 2020 نیز شده بود! کیف‌های با دیزاین‌های نواری در برند Fendi با داشتن نوارهای رنگی روی یه کیف چرم جیر قهوه‌ای، یکم احساس «دهه 70 میلادی» داشتن. گزینش رنگ در برند Marc Jacobs برای نوارهای چرمی نیز یه احساس دهه 70 داشت. همین‌طور برند Gabriela Hearts که در اون یه طرح با پیرهن نواری قلاب‌دوزی شده، یه کیف با ظاهر خمیده رو حمل می‌کرد که به نیکی با لباسش همخوانی داشت.

کیف‌های راه راه

18. کیف‌های جعبه‌ای

درست مانند کیف‌های دایره‌ای، کیف‌های جعبه‌ای نیز یه قسمت دیگه از گرایشات کیف دستی در سال 2020 بودن که تعدادی ساله وارد بازی شدن. کیف‌های جعبه‌ای اکثراً یه میزان فریبندگی گذشته‌گرا دارن، و با اینکه بی‌روح‌تر از اونن که هر روز ازشون استفاده کنیم، لیکن به منزله کیف‌های مهمونی واقعاً عالین. برند Oscar de la Renta کیف‌های جعبه‌ای با شمایل مستطیلی عرضه داده بود که وسطش یه مجموعه داشت و به نیکی تو دست جا می‌شد. در برند Roksanda، کیف‌های جعبه‌ای با رنگ‌های پاستیلی ما رو یکمی به یاد سبدهای پیک‌نیک مینداخت، لیکن به شمایل عجیبی روی مد و مینیمالیست بودن.

 کیف‌های جعبه‌ای شکل

19. سگک‌های برتر

دیدن سگک‌های برتر در کیف‌های بهاره/تابستانی 2020 مورد عجیب یا دور از ذهنی نبود، لیکن این بار این سگک‌ها جایگزین شده بودن به یه المان تزییناتی، و واقعا با کیف-هایی که روشون حاصل گذاشته شده بودن، همخوانی نیکی داشتن. در کیف دستی کوچیک مکعبی در برند Proenza Schouler با این که احساس مینیمالیستی خودشو داشت، یه سگک برتر از وسط کیف رد شده بود که تضاد  جالبی ساخت می‌کرد. در کیف‌های مخمل برند Tommy Hilfiger، سگک‌های برتر به همه کیف ساختار می‌دادن. و در پایان، سگک‌های تزییناتی گوناگونی کاملی در برند Michael Kors داشتن که با بندهایی که به طور عمودی در مجموع کیف کشیده شده بودن ترکیب شده بودن.

کیف‌هایی با سگک‌های بزرگ

20. کیف‌های شانه‌ای خرید کردن

گرافیست ها ممتاز مد که می‌دونن که با جایگزین کردن هر مورد روزمره‌ای به یه مورد مد و فشن، می‌تونن مقدار فروششون رو بالا ببرن، این بار شانسشونو با کیف‌های شانه‌ای خرید کردن امتحان کردن. در ارائه ی مد Prabal Gurung، گرایشات کیف دستی ترکیبی بود: کیف‌های شانه-ای شل‌وول با رنگ‌های روشن که در بالای اون‌ها آویزهای تزییناتی بود –موردی که ما عاشقش شدیم این بود که مجموع‌ی این کیف‌ها پر شده بودن از گل! ما از کیف‌های برند 3.1 Phillip Lim نیز خوشمون اومد که از دوختن نوارهای نازک چرمی روی عرصه شفاف ساخته شده بودن. دیگر طرح‌های با اهمیت از این کیف‌های شانه‌ای در برندهای Jonathan Simkhai، Sies Marjan، و Louis Vuitton عرضه شده بودن.

کیف‌های دوشی برای خرید

21. دیزاین‌های مبدل

کیف‌های با ظاهر مبدل دائم مورد تمایل ما بوده‌اند، با وجود این که دیزاینر‌ها هر سال شمار کمی طرح تازه عرضه میدن که سراسرً با نیز متفاوتن، با این اکنون این کیف‌ها قسمت جالبی از گرایشات کیف‌های بهاره 2020 رو تشکیل می‌دن. این کیف‌ها قابل‌دقت‌ترین کیف‌های 2020 هستن که مثل به… خب، چیزهای دیگه‌ن. یکی از مخصوص‌ترین نکات یه کیف از برند Louis Vuitton بود که دقیقا مثل به یه نوار VHS به نظر میومد –موردی که احتمالاً برخی از حضار کم سن و سال هرگز باهاش آشنایی نداشته باشن! Jeremy Scott نیز با شکب‌های منحصر به فردی از کیف‌های دستی اومده بود، با یه کیف که مثل به پالت رنگ نقاش‌ها بود و دقت مجموع‌ی عاشقای کارای هنری رو به خودش دریافت نموده بود. اگر چه کیف‌های آویز یه اصل اصلی هستن، لیکن ما واقعا از کیف سبز نئونی که برند Nina Ricci اجرای نموده بود تا مثل یک سطل صحیح به نظر برسه خوشمون اومد. در کیف‌های چرمی J.W. Anderson نیز یه طرح دیدیم که دقیقا مثل به کلاه‌های بیسبال، لیکن با استفاده از چرم قهوه‌ای، اجرای شده بود. اگه تنها بخوایم یه اشاره بلافاصله داشته باشیم، یه کیف به شمایل یه گیتار مینیاتوری نیز در ارائه ی Pyer Moss عرضه شده بود. 

کیف‌هایی با طرح اشیا

22. کیف‌های کمری

کیف‌های کمری با شمار اضافه از کیف‌های 2020 که دور کمر طرح‌ها بسته شده بودن، هر روز قدرتمند‌تر می‌شن، و برای مسافرت‌ها و فستیوال‌ها بی نهایت به درد بخورن. اگه جست و جوی یه مورد مخصوص می‌گردین، یه نگاهی به کیف‌های کمری شکل‌دار Maison Margiela بندازین که زیرا از جنس چرم براق ساخته شدن، می‌تونن یه احساس درخشان به هر تیپی افزوده کنن. اگه یه ظاهر آسان‌تر رو اولویت می‌دین،  احتمالاً از کیف‌های کمری Rag & Bone خوشتون بیاد که زیر کمر بسته می‌شدن و اندازه-شون برای جابجا کردن یه تلفن هوشمند عالی بود. شمار اضافه کیف‌های کمری دیگه نیز بودن، از حرف مارک‌های Brandin Maxwell و APC.

کیف‌های کمری

23. کیف‌های هندسی

اگر چه که کیف‌های با شمایل‌های سنتی دوست‌داشتنی‌اند، لیکن از دیدن برخی از کیف-دستی‌های بهاره 2020 با شمایل‌های مختلف با مربع و مستطیل و دایره‌های مرسوم، خوشحال شدیم. Christopher Kane امسال از تک‌سلولی‌ها ایده گرفته بود، و کیف‌هاش مثل به ارگانیسم‌های تک‌سلولی کوچیک بود. دائم از برند Maison Margiela انتظار یه ارائه ی خلاقانه داریم، و امسال نیز با کیف‌های دستی ساخته شده از چرم‌های رنگی، که انگار با استفاده از تکنیک‌های اوریگامی ساخته شده بودن، انتظارمون برآورده شد. در کیف‌های 2020 برند Proenza Schouler گرایش سراسرً به جهت مینیمالیست بود، و در برخی از اجرای‌های جدیدشون از شمایل‌های استوانه‌ای استفاده نموده بودن که در آخر گوشه‌دار شده بود. در ارائه ی مد Off-White نیز شمایل‌های کیف دستی جذابی دیدیم.

کیف‌هایی با اشکال هندسی

24. بندهای زنجیری ضخیم

مجموعه‌ها و بندهای زنجیری در بی نهایت از کیف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن، لیکن در کیف‌های دستی تابستانی 2020 یه وجه تمایز تازه به اونا افزوده شده بود، اتصالات زنجیری بی نهایت برتر. امسال مجموع‌ی ارائه ی مد Marques Almeida یه احساس تیره داشت، با کیف‌های سیاه‌رنگی که مجموعه‌های ضخیم سیاه‌رنگی داشتن که به فهم احساس تیرگی همه دسته هم یاری می‌کردن. از طرف دیگه، در Ports 1961، زنجیرهای ضخیم سراسرً بازیگوشانه بودن. خصوصاً به دلیل اینکه این زنجیرها از مواد رنگی ساخته شده بودن، با کیف‌های صاف و صیقلی تضاد ساخت نموده بودن.

کیف‌هایی با بندهای زنجیری ضخیم

25. کیف‌های بندی

کیف‌های بندی‌، چه به شکل کوله‌پشتی استفاده شده باشن، چه به شکل شانه‌ای یا دستی، قسمتی از دسته‌ی 2020 تابستانی رو تشکیل می‌دادن و ما از این اتفاق خوشحالیم. این اجرای کیف دستی دائم جادار و راحته و برای استفاده روزمره مناسبه. کی فکرشو می‌کرد که یه کیف بندکشی شده به اندازه‌ی کیف ساتن قرمز باشکوهی که ما در ارائه ی مد Zimmermann دیدیم زیبا باشه؟ این کیف رو با یه زنجیر طلایی که به نتیجه لوکس بودنش افزوده نموده بود، مانند یه کوله‌پشتی مخفی بودن. نامناسب نیست یه اشاره‌ای کنیم به مجموعه کیف‌های بندی‌ فوق‌العاده‌ای که در ارائه ی مد Ulla Johnson عرضه شده بودن. زیادتر این کیف‌ها روزمره و مطلوب تابستون بودن و از مواد طبیعی و با یه عالمه اجرای‌های بافت یا قلاب‌دوزی ساخته شده بودن. اجرای‌های بانمک‌تر ی از کیف‌های بندی 2020 رو در ارائه ی‌های مد Missoni، Tory Burch و Brandon Maxwell دیدیم.

کیف‌های با بند کشی

26. کیف‌ دستی‌های اسراف‌ کارانه

کیف‌های نرم و اسراف‌کارانه 2020 یه جور احساس آسانی پرنعمت رو به ما می‌دادن. منظورمون اجرای کیف‌هاییه که از میزان زیادتری چرم اضافی استفاده می‌کنن تا به کیف یه ظاهر پرچین ‌و چروک بدن. کیف دستی‌های مخمل در Miu Miu با میزان اضافه چرم اضافی ساخته شده بودن که موجب شده بود کیف‌ها با داشتن یه ظاهر بافت‌دار، کوچیک‌تر و در عین‌اکنون، جادارتر باشن. در Nanushka، یه کیف برتر و شل‌وول ساخته شده از چرم کرم‌رنگ نیز همین ظاهر ملایم و چروکیده‌ رو داشت.

 کیف‌ دستی‌ چین و چروک

27. کیف‌های تا شده

این نیز یکی دیگه از گرایشات کیف‌های واپس‌گرای بهاری 2020! کیف‌های تاشده مجموع‌جا بودن و یه احساس باکلاس به کیف‌های دستی می‌دادن. کیف‌های آسان چرمی تاشده در ارائه ی مد Lacoste که زیر بازو حمل می‌شدن، در بر دارنده کیف‌های برتر، کیف‌های زنجیردار و کیف‌های شانه‌ای می‌شدن. دیدن اینکه در برند Cahnel نیز همین ظاهر به کیف‌های بندی داده شده بود نیز جذاب بود –یه راهکار خلاقانه و جذاب برای عرضه جدیدی از یه طرح پایه. کیف‌های تاشده دیگه‌ای نیز در برندهای Rokh، Bottega Veneta و Valentino دیدیم.

کیف‌های تاشده

28. کیف‌های مهره‌ای

مهره‌ها کلا چیزای به درد بخورین، به خصوصً به طوری که در دسته کیف‌های بهاری/تابستانی 2020 مورد استفاده قرار گرفته بودن. در حالیکه زیادتر کیف‌های مارک Miu Miu از چرم ساخته شده بودند، یه کیف بی نهایت جذاب دیدیم که از مهره‌های چوبی ساخته شده بود و احساس ساحلی و کودکانه‌ای داشت. یکی از کیف‌های اساسی در Lemaire نیز همین احساس ساحلی رو داشت، لیکن به یه شمایل تیره‌تر. این یه کیف مربعی بود که به طور همه ی با مهره‌های قهوه‌ای تیره مخفی شده بود و بندهای مهره‌ای ضخیمی داشت که بهش یه احساس بیگانگی افزوده می‌کرد.

کیف‌های درست شده با مهره‌های چوبی

29. کیف‌های سطلی

اگه تا پیش از اینکه دسته کیف‌های بهاری/تابستانی 2020 عرضه بشه از این طرح کیف‌ها نخریدین، حاضر شین که یکی دو تا کیف با اجرای سطلی به دسته‌تون افزوده کنین! ما تو این دسته‌ها نیز اجرای‌های کیف‌های سلطی کلاسیک دیدیم و نیز اجرای‌های نوین‌تر، پس برای هر کسی یه مورد مخصوص پیدا میشه. زمانی به پیدا کردن کیف‌های با اجرای سطلی تمیز، مینیمالیست و غیرسنتی می-رسیم، A.W.A.K.E Mode عالی ترین دسته برای دیدنه، مانند کیف استوانه‌ای آبی کمرنگ یا کیف استوانه‌ای قهوه‌ای شکلاتیش. کیف‌های سطلی Lanvin به لطف شمایل‌های آینده‌نگرانه، رنگ‌های پاستیلی و تزیینات بانمکی که بهشون افزوده شده بود، یه جور احساس سرخوشی داشتن. Miu Miu نیز تعدادی طرح کیف سطلی کوچیک با رنگ‌های روشن و تزیینات اضافی بامزه عرضه داده بود. ما ضمناً عاشق کیف سطلی برتر فرازمینی Marni و کیف دستی کوچیکتر Brandon Maxwell شدیم که برای شب‌نشینی‌ها عالی بود.

کیف‌های سطلی

30. کیف‌دستی‌های منحنی

در کیف‌های تابستانی 2020 در کنار کیف‌های دایره‌ای، یه شمار کیف منحنی با اجرای‌های جذاب نیز وجود داشتن. این استایل کیف دستی یکی از اون اجرای-های کلاسیکیه که تو هر وقتی می‌تونه جذاب دقت باشه. امسال دیدیم که برخی از اجرای‌های کلاسیک با استفاده از رنگ‌های شاد، به روز شده بودن، مانند کیف منحنی Chanel که با یه رنگ سبز شاداب اجرای شده بود، یا پیشنهادات سراسر غیرمنتظره‌ای مانند کیف منحنی A.W.A.K.E Mode و کیف بندبندی Giorgio Armani.

کیف‌‌های منحنی شکل

31. کیف‌های با ظاهر قدیمی

قسمت مورد تمایل‌ی ما در مجموع دسته‌ی بهاری/تابستانی 2020؟ حتماًً اون کیف‌های دستی با ظاهر قدیمی با قلاب‌های بانمکی که واقعاً یافته‌های گرانبهایین! دسته کیف‌های قدیمی با ظاهر آجدار Miu Miu در چندین رنگ خوشمزه، با زنجیرهای طلایی و قلاب‌های سنگ مصنوعی براق، همون کیف‌هایین که می بایست داشته باشین. کیف‌های قفل‌دار سفید Simone Rocha، نیز به دلیل شمایل دوست‌داشتنی قلبی و نیز به دلیل تزیینات براق و سنگی لبه‌هاش، یه احساس رمانتیک همه ی داشت. از طرف دیگه، Tory Burch، Coach، Marc Jacobs، و Rokh، زیادتر به جست و جوی دیزاین‌های مینیمالیست‌تر و تمیزتر با رنگ‌های قدرتمند بودن که مستقیماً کمد لباس بهاری و تابستانی شما رو روشن می‌کردن.

کیف‌هایی با زنجیرهای طلایی و سنگ مصنوعی براق

زیادتر بخوانید: 13 ترفند کوچک که شما را به یک طرح جایگزین می‌کند

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *