کوچک کردن بینی با میکاپ

کوچک کردن بینی با میکاپ

فهرست مطالب

کوچک کردن بینی با میکاپ

باریک کردن بینی با ترفندهای میکاپ و کانتورینگ شکل
 

داشتن بینی خوش فرم و کوچک نتیجه اضافه در زیبایی چهره دارد تا جایی که زیادی از اشخاص برای زیباتر شدن چهره شان بینی مشهور خویش را به تیغ جراحی می‌سپارند. ولی بعضی از خانم‌ها به خاطر قیمت بالای عمل بینی و ترس از عمل اولویت می‌دهند به جای عمل بینی با کمی تبحر در آرایش بینی خویش را متناسب با صورتشان کنند. با این قسمت از جهان مد نمناک دنبال شوید تا شما را با تکنیک‌های زیبایی باخبر کنیم که می‌توانند تاثیرات اضافه در زیبایی شکل داشته باشند.

کوچک کردن بینی با میکاپ

چطور با آرایش بینی خویش را کوچک نشان دهیم؟

ابزار مورد احتیاج باریک کردن بینی با آرایش:

کانتور:

شما برای کوچک کردن بینی خویش می‌توانید یا از محصول ها برجسته کانتورینگ و یا از کرم پودرهای 2-3 درجه تیره تر از پوستتان بهره ببرید. ضمناً سایه چشم مات، قهوه ای هم همان گونه عمل می‌کند پس می‌توانید از آنان استفاده کنید. در صورتی که تبحر اضافه در آرایش ندارید خوب تر هست به جای استفاده از کرم پودر از پودر استفاده کنید.

کوچک کردن بینی با میکاپ

هایلایت:

از هایلایتر مات برای کانتور کردن بینی بهره ببرید.شما می‌توانید از سایه چشم سفید/کرم روشن هم برای این موضوع استفاده کنید و رنگی دو سه درجه از پوست خویش روشن‌تر را گزینش کنید.

کوچک کردن بینی با میکاپ

قلمو برای کشیدن خط کانتور روی بینی

قلموی زاویه دار:

برای کشیدن روی بینی از قلموی زاویه داراستفاده نمایید. برای اینکه کنترل زیادتری روی حرکت قلم مویتان داشته بمانید خوب تر هست قلم موی شما کوچک و سفت باشد.

کوچک کردن بینی با میکاپ

قلموی پرپشت برای ترکیب و یا اسفنج آرایشی:

شما خوب تر هست برای ترکیب کانتورینگ از اسفنج بلندر یا قلموی پرپشت استفاده کنید. اسفنج برجسته ترکیب کرم روی شکل، از قلمو خوب تر این موضوع را تکمیل می‌دهد.

کوچک کردن بینی با میکاپ

اسفنج بلندر برجسته کانتورینگ شکل

مراحل باریک کردن بینی با آرایش

بخش 1:

برای اینکه ثمر خوب تری از کانتور ثمر گردد و کنترل ما روی ثمر آخرین اکثر باشد پیش از کانتور از کرم پودر استفاده می‌گردد ولی به هر اکنون زدن کرم پودر گذشته و یا بعد از کانتور، سلیقه شخصی هست .

کوچک کردن بینی با میکاپ

استفاده از کرم پودر گذشته از کانتورینگ

بخش 2:

برای کشیدن دو خط در اطراف بینی خویش قلم زاویه دارتان را به پودر/کرم/سایه کانتور بزنید و این دوخط را بکشید. کانتور خویش را ملایم بزنید چون که پاک کردن این مواد چالش هست. در صورتی که بینی از بالا تا پایین پهنی دارید ، خط خویش را از نوک ابرو تا بالای پره‌های بینی بکشید و برای طبیعی به نظر دست یابی ،آن را در نوک ابرو ترکیب نمایید .

کوچک کردن بینی با میکاپ

کانتور بینی و باریک کردن بینی پهن با آرایش

در صورتی که دارای پره های بینی پهن هستید، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و بنابراین یک خط کوچک به جهت بیرون روی پره‌های بینی بکشید.

کوچک کردن بینی با میکاپ

کانتور بینی برای لاغر نشان دادن پره‌های بینی

در صورتی که نوک بینی شما در مقایسه با بخش‌های بقیه بینی پهن‌تر هست، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و بنابراین دو خط سان فلش به جهت داخل بکشید تا نوک بینی شما لاغر دیده گردد.

کوچک کردن بینی با میکاپ

باریک کردن پره‌های بینی با این طریق کانتورینگ

بخش 3:

یک قلم تازه برداشته و یا قلم موی خویش را بشویید .

بخش 4:

قلم خویش را به پودر/کرم/سایه هایلایتر آغشته کنید و یک خط تقریباً پهن از بالا تا پایین در مرکز بینی بکشید. مساله:اگردارای نوک بینی و یا پایین بینی پهن هستید، هایلایت را در نیمه طریق قطع نمایید و تا پایین نکشید.

کوچک کردن بینی با میکاپ

بخش 5:

برای ترکیب و محو کردن خط ها یک قلموی پرپشت یا اسفنج آرایشی بردارید و طوری ترکیب نمایید که خطی دیده نشود واین دو رنگ هم با نیز ترکیب نشود و فقط از خط ها یک سایه برقرار بماند. ترکیب ماهرانه خط ها کانتور باعث پیروزی اکثر می‌گردد.

کوچک کردن بینی با میکاپ

 

مطمئناً بخوانید : بیست و سه استایل زنانه
منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *