کت دامادیتان را اینجوری شیک کنید!

کت دامادیتان را اینجوری شیک کنید!

فهرست مطالب

کت دامادیتان را اینجوری شیک نمایید!

آقایون نیز می‌خوان خوش بگذرونن! پس بفرمایید، و اجازه بدین داماد شما نیز یکم با استایل دامادیش خوش باشه! با اینکه چسبوندن برچسب تاریخ‌های برگزیده‌تون، نظیر تاریخ روز ازدواج‌تون، داخل کت دامادی یه کلیشه‌ی کامله، ولی ما پیشنهاد می‌کنیم که خارج از چهارچوب ذهن کنین و از ایده‌های خلاقانه و بامزه برای شخصی کردن داخل کت دامادی کیف ببرین! 

1. متن آهنگ‌ها 

Kourtney Marquis، بنیان‌گزار Marquis Events در فیلادلفیا، پیشنهاد می‌ده که تعدادی بیت از آهنگی که یک زوج برای نخستین بار با اون رقصیدن، دنبال با تاریخ عروسی، داخل کت دامادی دوخته بشه. برای نمونه، شعرهای تصویر بالا، از آهنگ «Then by Brad Paisley» می باشند. اووووه! 

2. یک نقل قول مورد تمایل 

فرقی نداره که قسمتی از سخنرانی رییس جمهور مورد تمایل‌ش باشه، دیالوگی از فیلم مورد  تمایل‌ش، یا تکیه‌کلام همیشگی مادربزرگش، حک کردن یه نقل‌قول بامعنی در داخل کت دامادی یک طریق عالی برای الهام بخشیدن و انگیزه دادن به اون در روز عروسی‌شه. اینو Courtney Geigle بنیان‌گزار My Wed Style می‌گه. 

3. نامه‌های عاشقانه

یا عالی باش، یا هرگز نباش، درسته؟ Justin Delaney، رئیس اجرایی قسمت اجاره تحت وب لباس‌های رسمی در وب سایت Menguin، به ما گفت که همین حالا در اکنون حاضر کردن یک کت برای یکی از دوستاشون هستن که اثر‌های داخل اون، قسمتی از نامه‌های عاشقانه‌ی اون به همسرشه. به این می‌گن تعهد! 

نوشتن متن عاشقانه داخل کت دامادی

4. هشتگ عروسی شما 

در صورتی که داماد بازیگوش و اهل شوخی باشه، چه اشکالی داره که هشتگ اعلا به عروسی‌تون رو داخل کت دامادیش حک کنه؟ Rachel Jo Silver، بنیان‌گزار نتورک تلویزیونی Love Stories می‌گه «اخیراً زوج‌ها برای هشتگ‌هاشون بسیار بامزه و خلاق شدند. قبلا هشتگ‌ها تنها ترکیبی از اسم‌های اون‌ها و تاریخ‌ها بود، ولی حالا بشر واقعا سعی می‌کنن که از روش هشتگ‌هاشون مورد خاصی رو بگن». و به همین علت، تماماً می‌ارزه که روی این گزینه واقعا ذهن نمایید!  

5. یک خط از سوگند عروسی‌تان 

اخیراً، مرسوم شده که خودتون سوگند عروسی‌تون رو بنویسد. Silver می‌گه «برگزیده‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین خط از سوگند شما، می‌تونه الهام‌قسمت یک خاطره درست برای سالیان بعد باشه». 

6. یک آیه از کتاب مقدس 

Kerrie Hileman، بنیان‌گزار White Magnolia Bridal Collection،  به عروس و دامادهای مذهبی پیشنهاد می‌کنه که آیه‌ای از کتاب مقدس رو گزینش کنند که در تماس‌شون معنی خاصی داشته باشه. اون می‌گه «برای نمونه، یکی از آیات مورد تمایل‌ی من، آیه‌ی 1 John 4:19 هست که می‌گه: ما عشق می‌ورزیم چون در شروع او عاشق ما بود». 

7. یک خاطره برگزیده

با دوختن یک نگاره کوچیک از یک خاطره مشترک‌تون، نظیر نخستین قرارتان زیر ستاره‌ها، یا یک مسابقه‌ی دریانوردی، اون خاطره برگزیده رو به داماد تداعی کنین، به عنوان مثال در این نکات، یک آسمان شب یا قایق. Geigle می‌گه «این شغل شما رو به آغاز تماس‌تون و هنگامی که نخستین جرقه‌ها بین‌تون زده شدن، برمی‌گردونه». 

زیادتر بخوانید: آقایان خوشتیپ! این 10 مورد را در کمدتان داشته شوید

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *