چگونه رنگ‌های پاستیلی را با یکدیگر سِت کنیم؟

چگونه رنگ‌های پاستیلی را با یکدیگر سِت کنیم؟

فهرست مطالب

چطور رنگ‌های پاستیلی را با هم دیگر سِت کنیم؟

در صورتی که می‌خواهید در خصوص سِت و ترکیب کردن رنگ‌های پاستیلی بدانید، زیاد خوش شانس هستید چون که مناسب ترین مساله در خصوص رنگ‌های پاستیلی این می باشد که به خاطر داشتن هاله‌های مشترک و ته‌رنگ سفید، بیشتر آنان با هم دیگر ست می‌شوند. رنگ‌های پاستیلی در جهان مد زیاد پرطرفدار می باشند چون که خیلی از اشخاص با لباس‌هایی که کاملاًً رنگ‌های پاستیلی داشته باشند، حس آسانی می‌کنند و آنان را به لباس‌های رنگ روشن اولویت می‌دهند. اگرمطمئن نیستید که چطور می بایست رنگ‌های پاستیلی را هم دیگر ست نمایید، نگاهی به این مطلب داشته بمانید که در آن استایل‌ها و مساله‌هایی را در این عرصه جمع آوری نموده‌ایم، آنان ضمناً برای ایده گرفتن زیاد به شما یاری می‌کنند.

رنگ زرد پاستیلی با صورتی‌ و ارغوانی‌ پاستیلی عالی به نظر می‌رسد

ست کردن رنگ‌ زرد پاستیلی با صورتی‌ها و ارغوانی‌های پاستیلی دائم زیبا می‌گردد. این ترکیب یادآور بهشت می باشد و زرد پاستیلی نیز امسال ترند شده می باشد و شما گزینش‌های زیاد بسیاری دارید که می‌توانید آنان را به شکل تحت وب پیدا نمایید. در صورتی که هوا تا الان کمی سرد می باشد، پلیوری به رنگ زرد پاستیلی با شلوار کتان یا گشاد بپوشید. شما ضمناً می‌توانید یک کت صورتی پاستیلی را برای جلسات کاری خویش گزینش نمایید. شما می‌توانید لباس‌های سال 2020 خویش را برای فصل بهار و تابستان کاملاًً با رنگ‌های پاستیلی ترند شده گزینش نمایید.

ست کردن رنگ زرد پاستیلی با صورتی‌ و ارغوانی‌ پاستیلی 

رنگ پاستیلی آبی را با سبز ست نمایید

قبلاً در خصوص اینکه چقدر رنگ آبی و سبز با هم دیگر مناسب به نظر می‌رسند، مکالمه نموده‌ایم و این قانون حاوی رنگ‌های پاستیلی هم می‌گردد. این رنگ‌ها برای کت و شلوار زنانه عالی می باشد. شما می‌تواند رنگ یکی از آنان را پررنگ‌تر از شخصی دیگر گزینش نمایید و تضاد رنگی در لباس‌ خویش داشته بمانید و یا اینکه سایه‌های کمرنگ‌تر از هر دو رنگ را بپوشید و به لباس‌های خویش ظاهری ملایم‌تر بدهید. در صورتی که کمی رنگ ارغوانی و یا زرد به لباس‌های خویش افزوده نمایید، ایرادی پیش نخواهد آمد! ضمناً امسال کمپانی پنتون گزارش نموده می باشد که رنگ سال آبی کلاسیک می باشد و شما می‌توانید به این چاره از رنگ آبی در لباس‌هایتان بهره ببرید.

ست کردن رنگ پاستیلی آبی با سبز

رنگ‌های خنثی و ملایم پاستیلی

در صورتی که رنگ بیشتر و غلیظ شما را می‌ترساند، دائم این گزینش را دارید که از رنگ‌های پاستلی ملایم و خنثی‌تر بهره ببرید و رنگ‌هایی را باهم ست نمایید که از یک خانواده رنگ می باشند و فقط هاله و تن‌های آنان با یگدیگر مختلف می باشد سان قرمز کم‌رنگ، نارنجی‌های پاستیلی و زردهای پاستیلی. شما ضمناً می‌توانید محتاطانه‌تر در خصوص لباس‌هایتان تصمیم بگیرید، مطمئناًً نیازی نیست که هر تکه از لباستان یک رنگ باشد. فقط می‌توانید کت خویش را با رنگ پاستیلی گزینش نمایید و برقرار لباس‌ها را سان بلوز و شلوار آسان نگهدارید.

ست کردن رنگ‌های خنثی و ملایم پاستیلی

اکسسوری‌های پاستیلی رنگ

اکسسوری را فراموش نکنید، آنان می‌توانند دقیقاً همان موردی باشند که شما نیاز دارید مخصوصاٌ جوراب شلواری‌های با رنگ پاستیلی که امسال زیاد ترند شده‌اند. اکسسوری‌ها با رنگ پاستیلی برای افرادی مطلوب می باشد که فقط کمی رنگ برای لباس‌های خویش می‌خواهند و نه اینکه همه ی لباس‌هایشان پاستیلی رنگ باشد. یک کیف یا یک جفت کفش پاستیلی رنگ راهی عالی برای سِت کردن رنگ پاستیلی با لباستان می باشد. استفاده از اکسسوری سان جادویی می‌ماند که می‌تواند ظاهر شما را کسل کننده به چشم گیر تبدیل دهد.

اکسسوری‌هایی با رنگ پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

استایل‌های پاستیلی

زیادتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اطمینان به نفس

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *