بهترین زمان برای باردار شدن چه موقعی است؟

بهترین زمان برای باردار شدن چه موقعی است؟

وجود بچه در زندگی یکی از شیرین تر اتفاقات برای هر فرد است و یکی از اهداف ازدواج افراد، داشتن بچه است. بارداری برای خانم ها با وجود آن که سختی های خاص خود را دارد، اما در نهایت شیرین است. یکی از سوالاتی که برای خانم ها پیش می آید، این است که بهترین […]

مشاهده مطلب
سیر سیاه

سیر سیاه

بیزار کمرنگ آدمیزاد کشورهای آسیایی مشابهت تایلند، نیم‌کره جنوبی متشکرم ژاپن سیرهای کمرنگ را به طرف نشانی یک غذای کهن رئیس‌ها پایه‌گذاری متشکرم استثمار کرده‌اند،

مشاهده مطلب
چه رنگ‌هایی را نباید با هم بپوشیم؟

چه رنگ‌هایی را نباید با هم بپوشیم؟

فهرست مطالب

چه رنگ‌هایی را نباید با نیز بپوشیم؟

یاد گرفتن این که چه رنگ‌هایی را نباید با نیز بپوشید، بخش مهمی از روند ساخت سبک شخصی ما در لباس پوشیدن می باشد. در دوران کودکی، دقت چندانی به هماهنگی رنگ‌ها نداریم و در لحظه گزینش لباس‌های خویش، رنگ‌های مورد تمایل‌مان همخوانی چندانی با نیز ندارند. لیکن در سالیان نوجوانی کم کم در مقایسه با دقت دیگران حساس می‌شویم و دوست داریم که ظاهر متناسب و نیکی داشته باشیم. و یک بخش خیلی قابل توجه از سبک مد فردی شما این می باشد که بدانید کدام رنگ‌ها را نباید با نیز بپوشید. این یک مبحث پیچیده می باشد و به نظر می‌رسد این ترکیب رنگی دائم در اکنون تبدیل می باشد، چون طراح ها مد هر فصل رنگ‌های کلیدی جدیدی را شناسایی می‌کنند. گاهی این ترکیب‌های رنگی همخوانی پیشرفت‌آمیزی دارند، به عنوان مثالً زمانی که در زیادی از تیپ‌های زنانه، رنگ سبز زمردی با آبی تیره دنبال شدند. و در سالیان گذشته، شاهد آن هستیم که در زیادی از الگوهای پارچه‌ها، رنگ‌های مختلف و جذابی از طیف صورتی در کنار عرصه سبز ملایم قرار گرفته‌اند.

1. ناهمخوانی‌های کلاسیک

لیکن در دیگر اوقات، مد تازه جایگزین می‌گردد به یک نادرست وحشتناک- به عنوان مثالً زمانی که طراح ها دکوراسیون در دهه 1970 تصمیم گرفتند برای تولید بارها، از ترکیب نارنجی روشن و بنفش استفاده کنند! این یک مثال از ناهمخوانی‌های کلاسیک می باشد که در آن ترکیب دو رنگ زیبا، فاجعه به بار آورد. و یک ترکیب بعدی که تعدادی سال پیش عرضه شد، یک گرافیست مد در یک تیپ خیره‌کننده، یک کت قرمز را روی یک پیراهن بنفش به تن مگان مارکل پوشاند. این ترکیب زیاده از مرز رنگی بود، و با آن که هر دو رنگ گزینش شده زیبا بودند، لیکن ترکیب آنان در کنار نیز، چشم را می‌زد.

استایل مگان مارکل ؛ کت قرمز روی پیراهن بنفش

2. تنالیته‌ها و رنگ‌ها

به هر اکنون، تعیین کردن قوانین سفت و سخت برای این که چه رنگ‌هایی را نباید با نیز بپوشید کنش خیلی سختی می باشد، چون کل مورد به تنالیته‌ها و رنگ‌ها بستگی دارد. تولید‌های پارچه‌ها حاوی ترکیبات رنگی خیلی متنوعی از رنگ‌های سرد و گرم می باشند، که تنالیته‌ها و رنگ‌های تماماًً جدیدی ساخت می‌کنند. و در آخر این خویش شما هستید که می بایست بتوانید از مشاهداتتان به نیکی بهره ببرید و شخصاً تصمیم بگیرید که چه رنگ‌هایی با نیز همخوانی دارند و چه رنگ‌هایی به نیز نمی‌آیند. برای نمونه، شما عموماًً یک بلوز صورتی را روی یک دامن نارنجی نمی‌پوشید، لیکن یکی از رنگ‌های پرطرفدار این روزهای جهان مد، رنگ صورتی سالمونی می باشد، و یک رنگ پرطرفدار بعدی، رنگ کورال. هر دوی این رنگ‌ها از ترکیب رنگ‌های صورتی و نارنجی با مقادیر مختلف ساخت می‌شوند، و هر دو تعادل خیلی نیکی بین سردی و گرمی دارند!

3. «ته‌رنگ‌ها» را با نیز موافق نمایید

عموماًً اطلاق می‌گردد که زنان فهم غریزی مناسب تری از هماهنگی رنگ‌های گوناگون دارند و مرتباً به شرکای مرد خویش در زمینه چاره‌های باکلاس موافق کردن رنگ‌ها توصیه می‌کنند. با این اکنون قوانین پایه‌ای برای هماهنگی رنگی وجود دارند، از عبارت موافق کردن پیشرفت‌آمیز رنگ‌های متضاد و مکملی که «ته‌رنگ» و شدت رنگ یکسانی دارند. برای نمونه، رنگ مشکی می‌تواند ته‌رنگ‌های متفاوتی داشته باشد، از عبارت قهوه‌ای، سبز، آبی و بنفش. پس نباید یک بلوز مشکی با ته‌رنگ قهوه‌ای را بر روی دامن یا شلوار مشکی با ته‌رنگ آبی یا بنفش بپوشید. این اتفاق به آن خاطر می باشد که قهوه‌ای یک رنگ گرم می باشد، که در کنار رنگ‌های آبی یا بنفش که از مجموعه رنگ‌های سرد می باشند، ظاهر نیکی پیدا نمی‌کند.

4. از تیپ تک ‌رنگ اجتناب نمایید

در اصل، یک کوشش برای جمع کردن یک تیپ تک‌رنگ سر تا پا مشکی یا سر تا پا سفید می‌تواند یک کابوس باشد! رنگ‌های مشکی و سفید آن قدر ته‌رنگ‌های متنوعی دارند که نباید سعی نمایید رنگ‌های مشابه را با نیز ست نمایید. همین اصل برای هر تیپ تک‌رنگ بعدی نیز صادق می باشد، پس سعی نمایید در هر تیپ کلی‌تان، از دو تکه یا شمار زیادتری لباس با یک رنگ استفاده نکنید، مگر آن که یک ته‌رنگ مشابه داشته باشند. برای نمونه، رنگ قرمز می‌تواند ته‌رنگ نارنجی یا ته‌رنگ بنفش داشته باشد، و این دو رنگ قرمز مختلف در کنار نیز افتضاح می‌شوند! خاطر این عدم همخوانی آن می باشد که نارنجی یک رنگ گرم می باشد، در صورتی که بنفش از مجموعه رنگ‌های سرد می باشد. به طور مشابه، رنگ سبز نیز می‌تواند طیف خیلی متنوعی داشته باشد –بعضی از رنگ‌های خانواده سبز به رنگ زرد گرایش دارند و برخی به رنگ آبی. پس در صورتی که دو رنگ سبز گوناگون را کنار نیز قرار دهید، شاید با وجود آن که هر دو از مجموعه رنگ‌های سرد می باشند، لیکن باز نیز ناهماهنگی ناخوشایندی بین ته‌رنگ‌های زرد و آبی ساخت گردد!

5. شدت رنگ را در نظر بگیرید

یک بلوز زرد روشن را در کنار یک بلوز آبی تیره فرض نمایید. از دید تکنیکی این دو رنگ می بایست «به نیز بیایند»، لیکن تمایز شدت رنگ این دو بلوز شاید موجب گردد که رنگ زرد روشن، زیاده از مرز روشن به نظر برسد و توی چشم بزند! پس گاهی اوقات کلید کنار نیز گذاشتن دو رنگ که در وضعیت معمولی نباید با نیز مخفی شوند، آن می باشد که با استفاده از یک روسری یا کیف یا کفش، از یک رنگ روشن بعدی در تکمیل تیپتان بهره ببرید.

6. از این ترکیب‌های رنگی اجتناب نمایید

در باقی مطلب، لیستی از ترکیبات رنگی که نیکوتر می باشد از کنار نیز گذاشتن آنان اجتناب نمایید را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

  • قهوه‌ای با مشکی
  • قهوه‌ای با خاکستری
  • آبی تیره با مشکی
  • سبز با نارنجی
  • سبز با قرمز
  • بنفش با زرد
  • قرمز با نارنجی
  • قرمز با صورتی
  • قرمز با بنفش

و از نقطه نظر علمی، می‌توانید از دایره رنگ‌ها یاری بگیرید! در اینجا قانون این می باشد که نباید رنگ‌هایی که در نقاط متقابل دایره رنگی قرار دارند را با نیز بپوشید.

چرخه رنگ

7. رنگ‌هایی که نیکوتر می باشد در این فصل با نیز بپوشید

طیف رنگ‌های خنثی خاکی دائم ظاهری باکلاس دارند و حاوی ورژن‌های مختلفی از نارنجی، قهوه‌ای گرم، زرد تنباکویی ملایم، سبز خزه‌ای و قرمزهای ملایم می باشند. در بین رنگ‌های روشن، اساساً مقصود از سبز یک رنگ زرد-سبز ملایم می باشد که از رنگ سبز خزه‌ای روشن‌تر می باشد، و می‌توانید این رنگ را با آبی تیره دنبال نمایید. پس برای داشتن یک ظاهر ترندی، می‌توانید ترکیب جین‌های آبی تیره با یک تاپ شاداب سبز روشن را امتحان نمایید. و رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری نیز در این فصل دوباره مد شده‌اند.

8. رنگ‌های خنثی را با نیز ست نمایید

مورد خیلی قابل توجه بعدی که می بایست در نظر بگیرید، تنالیته رنگ پوست، مو و چشمتان می باشد. در صورتی که تنالیته رنگ پوستتان گرم می باشد، می بایست رنگ‌های گرم بپوشید و در صورتی که تنالیته رنگ پوستتان سرد می باشد، نیکوتر می باشد رنگ‌های با ته‌رنگ سرد را گزینش نمایید. در مجموع، رنگ‌های طبیعی گرم را می‌توان از روی چشم‌های قهوه‌ای یا عسلی تشخیص داد، و از جهت بعدی، اکثراً افرادی که چشم‌هایی به رنگ مشکی، آبی، سبز یا خاکستری دارند، تنالیته رنگ پوستشان سرد می باشد.

9. وارسی در مساوی آینه و در نور بیشتر

کلید تصمیم‌گیری برای رنگ‌هایی که در کنار نیز قرار می‌دهید آن می باشد که از یک آینه قدی بهره ببرید و لباس‌ها را تا مرز قابلیت در نور همه ی روز امتحان نمایید. استفاده بیشتر از مرز از رنگ‌های قهوه‌ای و سبز ظاهر شما را دل‌مرده نشان می‌دهد، و استفاده بیشتر از مرز از رنگ‌های بسیار روشن نیز ظاهر شما را بیشتر از مرز رنگی رنگی می‌کند! ترکیب رنگ‌هایی که گزینش می‌نمایید، می‌توانند عکس کلی شما را اساساً تبدیل دهند، پس زمانی یک ترکیب رنگی را برای نخستین بار امتحان می‌نمایید، به نخستین حسی که با دیدن تصویرتان در مساوی آینه به شما القا می‌گردد اطمینان نمایید!

اکثر بخوانید: چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش سِت کنیم؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *