چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش سِت کنیم؟

چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش سِت کنیم؟

فهرست مطالب

چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش سِت کنیم؟

با پوشیدن لباس بنفش، شما به راحتی می‌توانید گوناگون از دیگران به نظر برسید! خیلی از خانم‌ها به دلایل سراسرً اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌کنند. در اصل، سِت کردن لباس بنفش آنقدرها نیز سخت نیست! ما به شما نشان خواهیم داد که چه رنگ‌های با بنفش سِت خواهند شد و از چه قوانین استایلی می بایست پیروی نمایید، پس باقی مطلب مطلب را از دست ندهید!

بنفش و صورتی

 این دو رنگ هارمونی زیبایی با هم دیگر دارند. هچنین وقتی که رنگ‌های ملایم یا پاستیلی را برای آن گزینش می‌نمایید، این ترکیب رنگ خیلی دخترانه به نظر می‌رسد.

استایل خیابانی با ست بنفش و صورتی

بنفش و مشکی

 بی نهایت کم پیش می‌آید که سِت کردن رنگی با مشکی خطا باشد. این ترکیب با رنگ بنفش براق بین طرفداران آهنگ راک خیلی پرطرفدار هست. حال ترکیب رنگ‌ها مشکی و یاسی اکثراً هم در استایل‌ها خیابانی دیده می‌گردد.

استایل خیابانی با ست بنفش و مشکی

بنفش و طوسی

در صورتی که سِت کردن رنگ بنفش و مشکی برای سلیقه شما بیشتر از مقدار متضاد هست پس می بایست به جای مشکی رنگ طوسی را گزینش نمایید. این ترکیب رنگ لباس بنفش شما را درخشان می‌کند.

استایل خیابانی با ست بنفش و طوسی

بنفش و بنفش

 از آنجایی که رنگ بنفش یکی از کمیاب‌ترین رنگ‌ها در کمد لباس بیشتر خانم‌ها به حساب می‌آید، استایل بنفش یک رنگ مطمئناًً قابل توجه خواهد بود. ولی پوشیدن سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر بنفش با هم دیگر ظاهری واقعاً شیک به لباس‌های شما خواهد داد.

استایل مونوکروم بنفش

بنفش و قرمز

 این ترکیب در سال‌ها گذشته روز به روز در اکنون پرطرفدار‌تر شدن هست. رنگ کفش یا لباس‌های بقیه خویش را محدود به مشکی و بژ نمایید.

استایل خیابانی با ست بنفش و قرمز

بنفش و سبز

 شما می بایست از سِت کردن رنگ بنفش روشن با سبز خودداری نمایید. ولی از طرف بقیه، بنفش تیره و سبز زمردی می‌توانند به لباس‌های شما اکنون و هوایی سلطنتی بدهد. برای دادن اکنون و هوایی بهاره به استایل خویش می‌توانید رنگ سبز روشن شبیه نعنایی را با ارغوانی سِت نمایید.

استایل خیابانی با ست بنفش و سبز

بنفش و زرد

 زرد تکمیل کننده رنگ بنفش هست پس تضادی بسیاری با آن دارد. هرچند در صورتی که اکسسوری و کفش تیپ خویش را به رنگ‌های خنثی گزینش نمایید، می‌توانید این دو رنگ را با هم دیگر سِت نمایید.

استایل خیابانی با ست بنفش و زرد

با بلوز بنفش چی بپوشیم؟

در صورتی که می‌خواهید مقداری رنگ بنفش به کمد لباس خویش افزوده نمایید، می بایست شغل خویش را با بلوزی راحت به این رنگ آغاز نمایید. تی‌شرت، بلوز و پلیور بنفش را می‌توانید به آسانی با شلوار یا جین‌های به رنگ‌ آبی، مشکی و طوسی سِت نمایید. رنگ ترند ارغوانی به طور ناب به تاپ و تی‌شرت‌ها کوتاه شما ظاهری خانمانه‌تر می‌دهد.

ست کردن بلوز سفید و دامن بنفش

این رنگ‌ها با دامن یا شلوار بنفش زیبا به نظر می‌رسند

ترکیب کردن دامن و شلوار بنفش سخت‌تر از ترکیب کردن لباس‌ها مشکی یا جین‌های آبی هست، ولی غیرممکن نیست! زمان گزینش کردن بلوز خویش، می بایست آنهایی را گزینش نمایید که سفید راحت، طوسی، بژ و یا دارای دیزاین مشکی یا پیشنهاد‌های بنفش می باشند. برای نمونه، یک بلوز با پیشنهاد گلدار بنفش می‌تواند با دامن بنفش سِت گردد اگر چه در صورتی که رنگ‌های بنفش آن دو به هم دیگر مانند باشند. رنگ‌ها پاستلی شبیه نعنایی، قرمز روشن یا زرد پاستیلی با ارغوانی زیبا به نظر می‌رسند.

استایل خیابانی با شلوار بنفش

چطور می بایست پیراهن بنفش پوشید و به آن اکسسوری افزوده کرد؟

پیراهن‌ بنفش روشن انتخابی پرطرفدار برای ساقدوش‌های عروس یا بقیه مهمان‌های عروسی هست چون این رنگ به زیبایی با اکنون و هوای رمانتیک جشن‌های عروسی همراه می‌گردد. در صورتی که می‌خواهید کمی پیراهن خویش را جذاب نمایید، می‌توانید جزئیات زیبایی شبیه آستین آف شولدر، یقه هفت باز یا کمر تنگ را به آن افزوده نمایید.

پیراهن بنفش

و اینکه چه رنگ کفشی برای پیراهن بنفش مطلوب خواهد بود؟

در صورتی که پیراهن شما بنفش روشن باشد، می‌توانید به آسانی استایل خویش را با گزینش اکسسوری دارای رنگ‌های خنثی شبیه مشکی، نود، قهوه‌ای، نقره‌ای-طوسی و طلایی ملایم نمایید. پیراهن‌های تابستانه غیررسمی به رنگ ارغوانی با زیورآلات طلایی، کیف سبدی و صندل زیبا به نظر می‌رسند. برای میکاپ هم مکرر از سایه چشم‌های خنثی و رژلب‌ها صورتی خاکی بهره ببرید که به شکل شما طروات و شادابی می‌دهند! برای بیرون رفتن‌ها شبانه یا جسورانه کردن ظاهر خویش می‌توانید رژلب و لاک ناخن قرمز را با پیراهن بنفش تیره سِت نمایید.

بلوز بنفش

زیادتر بخوانید: چطور رنگ‌های پاستیلی را با هم دیگر سِت کنیم؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *