علت ابتلا به ایدز در زنان:رابطه با همسر، رابطه نامشروع یا خودفروشی؟

 میزان ابتلا به ایدز در زنان افزایش یافته است. همچنین احتمال انتقال بیماری ایدز از مادر به جنین وجود دارد که البته در مواردی هم قابل پیشگیری است. در این مقاله با جزئیات بیشتری به این مسئله پرداخته می شود

مشاهده مطلب
چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

فهرست مطالب

چهار مسیر برای از بین بردن جوش های سرسیاه

چهار درمان خانگی برای رهایی از جوش‌های سرسیاه روی بینی

جوش‌های چرکی و یا جوش های سرسیاه روی بینی به هیچ مبلغ قابل تحمل نیستند خصوصاً زمانی درست پیش از یک قرار و یا میتینگ پر اهمیت روی شکل سبز شوند اینجاست که یک طریق درمانی و نسخه سریع کافی می باشد و زیاد احتیاج ، درست همان شی ای که در باقی مطلب این قسمت از نمناک خواهیم گفت . این نوع جوش‌ها به علت در وسط شکل می باشند، زیاد مهم‌اند برخی اشخاص ناخواسته و ندانسته موجب افزون شدن آنان می‌شوند و راهی برای درمان جوش روی بینی، نمی‌دانند. در صورتی که شما نیز جز این اشخاص هستید، خواندن این مطلب را باقی مطلب دهید، تا یاد بگیرید چطور می‌توانید با طریق‌های راحت و خانگی، آنان را از بین ببرید، آنان را امتحان نمایید تا بتوانید پوستی زیبا داشته بمانید.

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

درمان‌های خانگی برای از بین بردن فوری جوش روی بینی

 

خاطر جوش زدن روی بینی چیست

دلایل متنوعی وجود دارد، که موجب جوش زدن روی بینی می‌گردد:

  • تغذیه ضعیف
  • آلودگی
  • تغییرات هورمونی
  • بهداشت بد
  • دست اندرکاران ژنتیکی

 

خاطر و دلایل زدن جوش روی بینی 

 

1- بخار بابونه و رزماری :

نخستین درمان خانگی برای از بین رفتن جوش‌های روی بینی، یک حمام بخار درست می باشد این موضوع، شبیه یک دارویی عمل می‌کند که موجب باز شدن منافذ پوست می‌گردد که موجب می‌گردد،انجام مواد دارویی پس از آن، مستقیما به پوست شما دسترسی پیدا کند. بابونه، یک ضدالتهاب می باشد، این در صورتی می باشد که، رزماری می‌تواند عفونت را درمان کند که ترکیب آنان در بخار حمام، می‌تواند کارایی بسزایی داشته باشد ایده‌ی نیکی می باشد، در صورتی که این موضوع را حداقل یک بار در هفته سامان دهید.

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

درمان جوش روی بینی با بخور بابونه و رز ماری

 

برای سامان این موضوع به 5 فنجان، مقابل الیتر آب، دو قاشق غذاخودی (30گرم) رزماری خشک شده، دو قاشق غذاخوری گل بابونه خشک شده(30گرم) احتیاج می باشد.نخست از کل، آنان را داخل آب بریزید و ضمناً روی اجاق گاز قرار دهید و اجازه دهید، تا به مدت 5 دقیقه به جوش بیاید ضمناً اجازه دهید تا کمی خنک گردد و از بخار آن بهره ببرید و صورتتان را در مساوی بخورش قرار دهید ، تنها مراقب بمانید که خودتان را نسوزانید!
یک حوله را روی سر خویش بگذارید و اجازه دهید تا بخار، روی آن بخش نگه‌داشته گردد صبر نمایید که این بخار جادویی، 2تا 5 دقیقه، موضوع خویش را سامان دهد.
جوش شیرین مناسب ترین درمان جوش روی بینی

2- جوش شیرین و روغن نارگیل لایه بردار:

بعد از اینکه منافذ پوستتان ، به دست بخار حمام باز شد، در مناسب ترین موقعیت هستید ، تا یک پاک کنندگی و لایه برداری عمیق روی آن سامان گردد که در این مطلب، ما به شما پیشنهاد کردیم،که از ترکیب جوش شیرین و روغن نارگیل باهم بهره ببرید.چون که روغن نارگیل پوست شما را تغذیه و مرطوب می کند و همین طور جوش‌های روی بینی شما را درمان می‌کند.

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

درمان جوش روی بینی با ماسک جوش شیرین

 

شما به یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل(15میل)، یک قاشق چای خوری جوش شیرین(3گرم) ،احتیاج دارید.این دو مواد را درست، با نیز مخلوط نمایید، تا یک شمایل خمیری به خویش بگیرد و بعد به آرامی، روی بینی خویش ماساژ دهید.در صورتی که دوست دارید،می‌توانید این ماسک را روی همه شکل خویش هم، انجام نمایید و در پایان صورتتان را با آب بشویید.

3- ژل آلوئه ورا و روغن درخت چای :

در صورتی که می‌خواهید، بینیتان را مرطوب نمایید، بدون این‌که چرب گردد، از ژل آلوئه ورا برای نخست موضوع بهره ببرید، که رطوبت را در خویش حفظ و از پوست شما محافظت می‌کند روغن درخت چای هم، به علت خواص ضد باکتریایی که دارد، موجب از بین رفتن جوش‌های بینی شما می‌گردد.

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

درمان جوش روی بینی با ژل آلوئه ورا و روغن درخت چای

 

شما به 3قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا(45گرم) و 6 قطره از اسانس روغن درخت چای احتیاج دارید مواد را باهم ترکیب نمایید، و در یک ظرفی که مسیر باز داشته باشد، بریزید و ضمناً روی پوست خویش بمالید، تنها مراقب بمانید که با چشمتان حادثه نداشته باشد.

 

4- ماسک ذغال سنگ و خاک رس :

در صورتی که می‌خواهید که از شر جوش‌های روی بینی خویش خلاص شوید، به ماسکی احتیاج دارید، که آلاینده‌هارا از میزان پوست حذف کند و سم زدایی سامان دهد که ذغال سنگ و خاک رس مناسب ترین عملکرد را در این عرصه‌ها دارند و خاک رس، به علت وجود مواد معدنی سموم را جذب میکند ذغال سنگ هم یک پاک کننده استوار می باشد و همچون یک لایه بردار نیز عمل می‌کند پس حتماً ترکیب این دو مواد باهم، ترکیب فوق العاده ای را برای از بین بردن جوش خلق می‌کنند.

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

درمان جوش روی بینی با ماسک ذغال و خاک رس

شما به یک قاشق غذاخوری خاک رس سفید یا سبز (15گرم) ،یک قاشق چای خوری ذغال سنگ آرایشی _بهداشتی (5گرم) و سه قاشق غذاخوری آب احتیاج دارید.نخست از کل، این سه آیتم را با نیز ترکیب نمایید، تنها در نظر داشته بمانید که از ظروف پلاستیکی یا فلزی استفاده نکنید، از شیشه، سرامیک و یا چوب بهره ببرید.می بایست یک ماسکی توسط آورید، که نه بسیار خشک، و نه بسیار‌تر باشد.ماسک را روی بینی خویش بمالید، به مدت 15 دقیقه صبر نمایید، تا خشک گردد و در پایان بشویید و مرطوب نمایید.

ماسک سفیده تخم مرغ برای درمان جوش‌های سر سیاه

شما برای تهیه این ماسک به 3 سفیده تخم مرغ احتیاج خواهید داشت که بصورت زیر از آنان استفاده خواهد شد :
1. نخستین سفیده تخم مرغ را بطور یکنواخت روی صورتتان پخش کنیدسپس یک دستمال کاغذی روی آن فشار دهید و اجازه دهید خشک گردد .
2.دومین سفیده تخم مرغ و دستمال را روی صورتتان بگذارید و اجازه دهید خشک گردد.
3.سومین سفیده تخم مرغ و دستمال را قرار دهید. هنگامیکه سفیده های تخم مرغ همگی سراسر خشک شدند، شما در صورتتان حالت سفتی خواهید کرد .

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

بعد از قرار دادن سومین سفیده تخم مرغ ضمناً دستمال را از صورتتان جدا نمایید و صورتتان را با آب ولرم بشویید. در صورتی که این موضوع را تعدادی بار در هفته بمدت 2 ماه تکرار نمایید، از شر جوش های سر سیاه را حت خواهید شد.

از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی با برگ چای سبز

تعدادی قاشق چایخوری از برگ های خشک چای سبز را خرد نمایید و به آن آب افزوده نمایید تا به شمایل یک خمیر غلیظ در آید ضمناً این خمیر را روی بینی خویش تعدادی دقیقه مالش دهید و با آب گرم بشویید. این طریق همه آلودگی‌ها را از منافذ شما پاک خواهد کرد و حاصل مثبتی بر پوست‌های چرب می‌گذارد. از این درمان 3 بار در هفته بهره ببرید تا حاصل خوشایند قسمتی یابید.

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

از بین بردن جوش‌های سر سیاه روی بینی با ترکیب عسل و دارچین

یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری دارچین مخلوط نمایید تا به شمایل خمیر در آید ضمناً این خمیر به مدت 10 دقیقه مستقیما روی جوش‌های سر سیاه بگذارید و با یک پارچه تمیز بپوشانید و فشار دهید تا به خمیر بچسبد و ضمناً پوستتان را با آب گرم بشویید. تعدادی بار درهفته این موضوع حاصل قسمت را سامان دهید. عسل خام و ارگانیک، مناسب ترین گزینه برای این موضوع می باشد،برای این موضوع عسل را روی جوش‌های سرسیاه بمالید، حدود 10 دقیقه صبر نمایید، و ضمناً با آب گرم بشویید. این درمان می بایست تعدادی بار در هفته مورد استفاده قرار گیرد تا زمانیکه مورد رفع گردد .

چهار راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه

از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی با جوش شیرین

2 یا 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با آب مخلوط نمایید تا به شمایل یک خمیر نرم در آید . این خمیر را با استفاده از نوک انگشتانتان و با حرکات دایره‌ای، روی جوش‌های سرسیاه بمالید و صبر نمایید تعدادی دقیقه بماند تا خشک گردد و ضمناً با آب گرم بشویید. استفاده از این خمیر تنها 2 بار در هفته جوش‌های سرسیاه را بسرعت خشک می‌کند و شکل شما را عاری از جوش نماید

 

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *