چطوری برای هر موقعیتی ترنچ کت بپوشیم؟

چطوری برای هر موقعیتی ترنچ کت بپوشیم؟

فهرست مطالب

چطوری برای هر موقعیتی ترنچ کت بپوشیم؟

تمام ما مناسب می‌دانیم که ترنچ کت گزینش نخست اکثر بشر هست. شایدً به همین خاطر هست که برای اکثر موقع های سال مطلوب هست. سپس امروزه ما در این مطلب می‌خواهیم در زمینه چطور پوشیدن ترنچ کت با تمام لباس‌ها و برای تمام موقعیت‌های مکالمه کنیم. در تداوم شما تیپ‌های خیلی اضافه با ترنچ کت خواهید دید که مطمئناًً الهام قسمت شما می باشند و دفعه برای پوشیدن ترنچ کت ایده حاضر و دست به نقد خواهید داشت، پس در تداوم مطلب با ما هم راه بمانید.

تیپ روزمره

یکی از کانال‌های مطلوب برای پوشیدن ترنچ کت این هست که آنان را جلوی در خانه خویش آویزان نمایید تا بتوانید آن را به آسانی روی هر لباس که برای بیرون رفتن در نظر گرفتید، بپوشید. این کت به اکثر تیپ‌های غیررسمی می‌آید و گاهی ضمناً موجب می‌گردد تا آنان شیک‌تر به نظر برسند.

استایل خیابانی با ترنچ کت

تیپ غیررسمی مطلوب زمانه

نمی‌دانم چرا زمانی به عصرانه خوردن ذهن می‌کنم یاد رنگ زرد، دامن و عینک آفتابی میافتم. سپس این تیپ اساساً برای عصرانه خوردن با دوستانتان خیلی مطلوب هست. ترنچ کت با دامن عالی، خیلی شیک و ساده به نظر می‌رسد و راهی عالی برای جایگزین کردن تیپ روز به شب هست. ضمناً در صورتی که بلندی دامن و ترنچ کت شما یک اندازه بمانید، شیکی این استایل اکثر خواهد شد.

استایل غیررسمی با ترنچ کت

تیپ رسمی یا کاری

من این تیپ یک رنگ مگان مارکل را بی نهایت دوست دارم. این ظاهر برای قرارهای کاری یا موقعیت‌های رسمی عالی هست. در صورتی که شما دوست ندارید که با ترنچ کت پیراهن بپوشید، می‌توانید یک دامن یا شلوار رسمی گزینش نمایید. ترنچ کت‌ها برای تیپ رسمی عالی می باشند چون که در عین شیک و زیبا بودن خیلی ساده و بی‌دردسر هم می باشند.

استایل رسمی با ترنچ کت

قرار ملاقات‌های شبانه

من عاشق کفش پاشنه بلند استیلتو برای قرارهای شبانه هستم و این نوع کفش یکی از گزینه‌های عالی برای سِت شدن با ترنچ کت هست. پوشیدن ترنچ کتی که در محیط کمر کمربند آن بسته شده، واقعاً شیک و برای ظاهری شبانه عالی هست، مخصوصاً در صورتی که شما آن را با جواهرات و کیف مطلوب بپوشید.

استایل مجلسی با ترنچ کت

ترنچ کت با لباس شب

تمام خانم‌ها مکرر با این دشوار دست و پنجه نرم می‌کنند که زمانی هوا سرد هست می بایست با لباس شب خویش چی بپوشند. در صورتی که شما بتوانید ترنچ کتی مخصوص سان این تصویر پیدا نمایید، می‌توانید با پوشیدن آن روی هر لباسی شبی ظاهر خویش را واقعاً زیبا نموده و به طور خاصی آن را شیک نمایید. هرچند، ترنچ کت‌های آسان هم روی پیراهن‌های شب واقعاً شیک به نظر می‌رسند. فقط مورد نیاز هست آن کتی را پیدا نمایید که اندازه و بلندی مناسبی برای پیراهن شما دارد. در صورتی که پیراهن شما کوتاه هست، هیچ ایرادی نیست، هر ترنچ کتی مطلوب آن خواهد بود. در صورتی که پیراهن شما بلند هست و نمی‌خواهید که پایین پیراهن از زیر کت شما بیرون بزند، پس می بایست آن طرح ترنچ کتی را پیدا نمایید که بلندی آن تا روی زمین هست. هرچند، بیرون زدن تور پیراهن از زیر ترنچ کت واقعاً معرکه به نظر می‌رسد.

استایل مجلسی با ترنچ کت

چطور پوشیدن ترنچ کت در تابستان

تا آنجایی که من می‌دانم، کسانی خیلی به پیوست راهی برای پوشیدن ترنچ کت در تابستان می باشند. وقتی که این تیپ را دیدم، فهمیدم که مطلوب‌ترین استایل را برای اینکار پیدا نموده‌ام. این تیپ برای ماه‌های گرم‌تر سال، در صورتی که تا به حال شما می‌خواهید زیبا و شیک به نظر رسیده و از گرمای کم ترنچ کت هم بهره ببرید، عالی هست. شما می‌توانید آن را روی بلوزی سفید و شلوارک یا ضمناً روی پیراهن تابستانه بپوشید. شما ضمناً می‌توانید برای اکثر تابستانه کردن استایل خویش آستین‌های را تا روی آرنج خویش جمع نمایید.

ست کردن ترنچ کت با پیراهن

ترنچ کت برای لباس‌های حاملگی

شما مکرر می بایست در دوران بارداری خویش حالت آسانی نمایید و به همین خاطر هست که بیشتر خانم‌های باردار عاشق پوشیدن پیراهن می باشند. ترنچ کت واقعاً برای پوشیدن روی لباس‌های حاملگی عالی هست چون که برخی از کت‌ها واقعاً می‌توانند برای استفاده در دوران حاملگی خیلی سنگین باشند ولی ترنچ کت سبک و ساده هست و وزن آن را روی بدن خویش حالت نخواهید کرد. و اگر چه که آنان با پیراهن فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

پوشیدن ترنچ کت در دوران بارداری

چطور پوشیدن ترنچ کت برای خانم‌ها ریز اندام

دختر خانم‌ها ریز اندام می بایست بدانند که در صورتی که به پیوست داشتن ظاهری گشاد و لَش نیستند می بایست مطمئناًً مطمئن شوند که بلندی ترنچ کت آنان دقیقاً تا زیر زانوهای آنهاست. ترنچ کتی که بلندی آن تا زیر زانو هست، قد شما را کوتاه نشان نمی‌دهد ولی در برابر ترنچ کت خیلی بلند شما را خویش مخفی می‌کند. پس داشتن ترنچ کتی تا زیر زانو برای شما عالی هست. شما ضمناً می‌تواند روی بخش کمر کت خویش کمربند بسته تا به آن بعد و جلوه بدهید. در صورتی که می‌خواهید جلوی آن را باز بگذارید، خوب تر هست زیر آن لباس تنگ بپوشید و در صورتی که می‌خواهید زیر آن دامن بپوشید، خوب تر هست دامنتان از ترنچ کت کوتاه‌تر باشد. 

استایل خیابانی با ترنچ کت

موارد اکثر: آن سری از خانم‌های که فرم بدن سیب یا مثلث صورت دارند، برای داشتن بدنی منحنی و متمایزتر می‌توانند روی بخش کمر کت خویش کمربند ببندند.

استایل خیابانی با ترنچ کت

 ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

اکثر بخوانید: 20 آیتمی که هیچ وقت از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *