رنگ دکوراسیون بهاری

رنگ دکوراسیون بهاری

رنگ دکوراسیون بهاری رنگ دکوراسیون بهاری زمانی فصل بهار آغاز می گردد شما نیز می بایست به ذهن بهاری کردن دکوراسیون داخلی خانه تان بمانید.

مشاهده مطلب

خواص کشک

معمولا ایرانیان در اکثر غذاهای خود به وفور از کشک استفاده می کنند،آیا از خواص درمانی کشک اطلاعات کافی دارید؟

مشاهده مطلب
چشم‌هایتان را بر اساس فُرم‌شان کانتور کنید!

چشم‌هایتان را بر اساس فُرم‌شان کانتور کنید!

فهرست مطالب

چشم‌هایتان را بر پایه فُرم‌شان کانتور نمایید!

آیا دائم می‌خواستید طریقه کانتور کردن چشم را یاد بگیرید؟ هیچ وقتی نیکوتر از حالا برای یادگیری وجود ندارد. سوی کسب داده ها زیادتر نسبت به کانتور کردن چشم‌ها با فرم‌های گوناگون به خواندن مطلب باقی مطلب بدهید. کانتور کردن فقط برای داشتن استخوان‌های گونه خاص همچون کیم کاردشیان نیست. از این چاره می‌توان برای زیباتر کردن استخوان ترقوه، استخوان فک و زیباتر کردن وضعیت چشم‌ها استفاده کرد. کانتور کردن چشم در آرایش برای دگرگونی یا زیباتر کردن وضعیت طبیعی خو چشم هست و در صورتی که شما چشم‌هایی رو به پایین، تک پلک یا ریز دارید، این طریقه کانتور ترفند بعدی مورد تمایل شما در اعمال آرایش خواهد بود. شما در این مطلب یاد خواهید گرفت که چطور چشمانتان را کانتور نمایید و چهره‌ای چشمگیرتر داشته شوید. فرم چشم‌های شما چیست؟ با اعمال یک جستجوی آسان در اینترنت می‌توانید فرم چشم‌های خویش را پیدا نموده و چاره کانتور مطلوب آن را اعمال دهید.

1. چشم‌های گرد

خانم‌هایی که چشمهایشان گرد هست، چشمانی قوی و باز دارند. به همین خاطر قصد از کانتور کردن این نوع چشم‌ها کشیده‌تر کردن فرم آنهاست. اینکار را با زدن سایه‌ای متوسط تا تیره در وسط چشم و در نتیجه استفاده از سایه روشن روی گوشه‌های چشم سوی هایلایت کردن آنان اعمال دهید. ترجیحاً از سایه چشم مات بهره ببرید، بعلاوه شما ایضاً می بایست در طول خط مژه خویش خط چشم بکشید چون این کنش به کوچکتر کردن ظاهر چشم‌های شما هم یاری می‌کند.

2. چشم‌های بادامی

در صورتی که فرم چشم‌های شما بادامی هست، خانم خیلی خوش شانسی هستید. این فرم چشم آسان‌ترین نوع برای اعمال کانتور هست. پس فقط کافی هست که از سایه چشمی با رنگ متوسط همچون سایه چشم مات قهوه‌ای یا مات خاکستری روی پلک بهره ببرید. برای چین بیرونی چشم از یک سایه تیره‌تر بهره ببرید. سوی از بین بردن خط بین سایه‌های متفاوت، قطعاًً مطمئن شوید که سایه چشم‌ها را به نیکی در هم دیگر محو می‌نمایید. این طریقه کانتور به چشم‌های بادامی شما یاری می‌کند تا ظاهری زیبا و چشمگیرتر داشته باشند

3. چشم‌های تک پلک

چشم‌های تک پلک آن نوعی از چشم‌ها هست که فقط یک پلک سفت دارند. در صورتی که چاره کانتور کردن مطلوب این چشم‌ها را ندانید، آرایش کردن آنان می‌تواند کاری چالش ‌برانگیز باشد. کاری که شما می بایست اعمال دهید، تأثیری محو از ترکیب چندین نوع سایه چشم در هم دیگر روی پلکتان هست. کنش خویش را با زدن سایه چشم‌ تیره نزدیک خط مژه خویش آغاز نمایید. در نتیجه یک رنگ سایه خنثی به وسط پلک بزنید. کانتور چشم‌های خویش را با استفاده از سایه چشم براق زیر ابروها کل نمایید. این چاره آرایش چشم به شما یاری خواهد کرد تا چشمانتان ظاهری قوی و زیباتر داشته باشند.

4. پلک افتاده

چشم‌هایی که پلک افتاده دارند، در اصل زمان باز بودن چشم پلک بالا روی پلک پایینی چشم آنان را می‌پوشاند در نتیجه آنان به فضای زیادتر روی پلک خویش برای آرایش کردن و نیکوتر کردن فرم آن تا جای ممکن احتیاج دارد. کنش خویش را با زدن سایه چشم قهوه‌ای مات به شکل ضربات ملایم روی پلک آغاز نمایید. قطعاًً می بایست این کنش را با ضربات خیلی آرام اعمال دهید تا پلک چشم ظاهری افتاده و سنگین‌تر به خویش نگیرد. در نتیجه گوشه داخلی چشم و ایضاً استخوان ابرو را هایلایت نمایید. در صورتی که اندیشه می‌نمایید اینکار کافی نیست، می‌توانید داخل چشم خویش را هم خط بکشید. برای خانم‌های با پلک‌ افتاده دائم مرتب نگه داشتن ابروها خیلی برجسته هست هست. اینگنه شما دائم فضای کافی برای آرایش کردن چشم خویش خواهید داشت.

5. چشم‌های ریز

برای چشم‌های ریز، همانطور که معین هست، می بایست ظاهر آنان را قوی‌تر نمایید ولی نه با اعمال آرایش غلیظ. عالی ترین کنش  دائم استفاده از سایه چشم روشن تا متوسط برای پلک هست چون سایه چشم تیره چشم‌های شما را کوچکتر نشان خواهد داد. شما ایضاً می بایست از خط چشم و ریمل کم بهره ببرید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایه چشم‌هایی به رنگ‌های خاکستری یا برنز ملایم بهره ببرید. آرایش چشم اسموکی روشن برای چشم‌های ریز عالی ترین گزینش هست. بعلاوه شما می‌توانید کمی از سایه چشم روشن روی خط مژه پایین خویش برای درشت‌تر کردن ظاهر چشم‌ها بهره ببرید.

6. چشم‌های بیرون زده

آن سری از افرادی که چشم‌های بیرون زده یا ورقلمبیده دارند، هدفشان از کانتور کردن چشم می بایست نیکوتر کردن ظاهر چشم‌ها و نه قوی کردن آنان باشد. از سایه چشمی با رنگ متوسط تا تیره روی پلک‌ها بهره ببرید. کنش خویش با زدن سایه چشمی روی پلک‌ها سوی زیرسازی آغاز نمایید. در نتیجه از یک سایه چشم براق روی پلک بهره ببرید. با استفاده از سایه چشم تیره‌تر چین‌های پلک را تیره نمایید. کنش خویش را با خط کشیدن درون چشم خویش کل نمایید. لطفاً از استفاده کردن سایه چشم‌های روشن خودداری نمایید چون اینکار فقط موجب قوی‌تر نشان دادن چشم‌های شما می‌گردد.

7. چشم‌های رو به پایین

خانم‌هایی که چشم‌های رو به پایین دارند، می بایست هدفشان از کانتور کردن چشم‌ها لیفت کردن آنان باشد. چطور می‌توان چشم‌ها را با کانتور لیفت کرد؟ شما می‌توانید یک سایه چشم سفید یا صورتی براق را روی گوشه درونی چشم خویش بهره ببرید. در نتیجه یک سایه چشم قهوه‌ای یا طلایی ملایم روی وسط پلک خویش بزنید. تا اینجای کنش شما می بایست آرایش چشمی اسموکی و محو داشته شوید در نتیجه مطمئن شوید که سایه‌ها را به نیکی در هم دیگر محو می‌نمایید. بعلاوه خط چشم کشیدن می‌تواند برای شما سودمند باشد. فقط کافی هست که خط چشم را در راستای خط مژه بالایی خویش کشیده و دم آن را کوچک و تیز بکشید.

8. چشم‌های رو به بالا

در صورتی که فرم چشم‌های شما رو به بالا هست پس فقط موردی که احتیاج دارید متعادل کردن ظاهر آنهاست. از یک سایه چشم تیره روی گوشه بیرونیِ پایینِ چشم خویش بهره ببرید. اینکار فوراً وضعیت چشم‌های شما را رو به پایین آورده و به شما یاری می‌کند تا فرم آنان را متعادل نمایید. برای روی پلک، از یک سایه چشم با رنگ متوسط بهره ببرید. شما می‌توانید از همان سایه چشم روی خط مژه پایین خویش هم بهره ببرید. فراموش نکنید که استخوان ابرو هم می بایست هایلایت گردد. در صورتی که می‌خواهید فرم چشم‌های خویش را معین‌تر نموده، می‌توانید کمی دم به خط چشم خویش هم افزوده نمایید.

زیادتر بخوانید:  17 طرح آرایش که دوباره مد شدند!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *