چرا روتین پوستی مانند قبل تاثیرگذار نیست؟

چرا روتین پوستی مانند قبل تاثیرگذار نیست؟

فهرست مطالب

چرا روتین پوستی شبیه پیش تاثیرگذار نیست؟

عموماًً این سوال را می‌شنویم: «روتین مراقبت پوستی من قبلاً زیاد نیکو پاسخ می‌داد لیکن حالا دیگه همون حاصل رو نمی‌گیرم. چرا روتین مراقبت پوستیم نظیر پیش تاثیرگذار نیست؟!» این سوال نیکی هست. محصول ها پوستی عالی به هم راه روتین مداوم و همیشگی می‌تواند دائم ظاهر پوست شما را برای سال‌ها سالم و درخشنده نگه دارد و هم یاری کند تا علائم پیری پوست دیرتر ظاهر شوند. هرچند، عامل ها غیرقابل پیش‌بینی می‌تواند مانع از گرفتن آن تاثیری گردد که از محصول ها پوستی خویش می‌گرفتید. آیا روتین مراقب پوستی شما غیر از این تاثیرگذار نیست؟ وقتی که محصول ها مراقبت پوستی شما آنطور که انتظار می‌رود، تاثیرگذار نیستند، شما خیلی ناراحت و گیج می‌شوید، مخصوصاٌ در صورتی که محصول ها پوست ارگانیک بهره ببرید که عاری از هرگونه مواد سمی شیمیایی باشند. در صورتی که روتین مراقبتی پوست شما شبیه پیش تاثیرگذار نیست، وقت آن رسیده هست که کمی به چرایی آن ذهن نمایید. امکان دارد تعدادی مساله راحت وجود داشته باشد که بتوانید با رعایت آنان به برگشت تاثیرگذاری روتین مراقبتی پوست خویش هم یاری نمایید.
لیکن نخست بگذارید تعدادی مساله صحیح و قابل توجه را حول روتین پوستی به شما تداعی کنیم. پوست شما به مرور وقت در معادل محصول ها پوستی «مصونیت» پیدا نمی‌کند. وقتی که از حاصل پوستی خویش استفاده می‌نمایید، سلول‌های پوست شما آن را جذب می‌کنند. در صورتی که شما از محصول ها با مرغوبیت استفاده می‌نمایید، حاصل روی پوست شما تاثیرگذار خواهد بود و شما می بایست حاصل آن را ببینید. حالا که غیر از این این واقعیت‌ها را می‌دانید، وقت آن رسیده هست که نگاهی داشته باشیم به 4 علتی که شایدً موجب می‌گردد اینگونه به نظر برسد که محصول ها مراقبت پوستی شما تاثیرگذار نیستند لیکن در اصل چگونگی گزینش محصول ها پوستی و رفتارها می باشند که این فرق را ابداع نموده‌اند.


شما به شکل غیرعمدی محصول ها خویش را آلوده نموده‌اید


آیا می‌دانید که امکان دارد هر روز در اکنون وارد کردن باکتری و ناخالصی‌ها به محصول ها پوستی خویش شوید؟ هر دفعه که انگشت خویش را وارد قوطی کرم می‌نمایید و یا با دست در محفظه آن را باز می‌نمایید و یا به سر محفظه تیوپی و پمپی آن دست می‌زنید، میکروب وارد آنان می‌نمایید. در صورتی که ابزاری که استفاده می‌نمایید (شبیه قطره چکان) را رو به رو به پوست بزنید، آن وسایل می‌توانند فرمول حاصل را آلوده کنند. ناخالصی‌ها و باکتری‌ها می‌توانند در تاثیرگذاری حاصل پوستی خلل ابداع کنند و با استفاده‌های همیشه در آینده طریق خویش را به پوست شما هم باز کنند.
برای پیشگیری از موارد آلودگی، مطمئن شوید که محصول ها پوستی را با دست یا انگشت استفاده نمی‌نمایید. یک طریق عالی برای پیشگیری از ارتباط رو به رو، استفاده ار وسایل مراقبت پوستی شبیه اسنفج یا کاردک هست و پس از هر بار استقاده می بایست آنان را ضدعفونی نمایید. یک گزینش فوق‌العاده برای استفاده از محصول ها تمیز کننده، اسفنج کنجاک هست. شما می‌توانید به شکل رو به رو حاصل تمیز کننده پوست را روی اسفنج کنجاک بریزید و بعد از اینکه کارتان کل شد، آن را آبکشی نمایید. در کنار این شستن دست‌ها پیش از آغاز روتین مراقب پوستی، مانع از وارد شدن باکتری، کثیفی و ناخالصی به پوست و زیر پوست می‌گردد.

کرم مرطوب کننده


دفعات تکرار و تدوام روتین پوستی کافی نیست


تبدیل آب و هوا و نوع پوست شما هر دو خاطر‌هایی نیکی برای استفاده کمی زیادتر یا کمتر از محصول ها پوستی هست تا پوست شما را شاداب و سالم نگه ‌دارد. گاهی خاطر تاثیرگذار نبودن روتین پوستی به عدم تدوام و تکرار در روتین روزمره مرتبط هست. تداوم روتین ضرورری هست لیکن در صورتی که شما به شکل مدام فقط شکل خویش را یکبار در روز یا یک روز در بین می‌شویید پس تکرار روتین شما بخشی از چالش هست. یک روتین نیکو حاوی هر مورد هست. پس در صورتی که قاعده تداوم و تکرار را رعایت نمی‌نمایید، حالا وقت آن رسیده هست تا رویکرد خویش را تبدیل دهید.
شایدً شما نیز اینکار را نموده‌اید: یک حاصل مراقبتی تازه برای پوستتان خریده‌اید چون به شما قول تاثیرگذاری عالی را داده هست، در ادامه پیش از اینکه بگویید: «برای من تاثیرگذار نبود.»، فقط آن را تعدادی باری استفاده نموده‌اید. مراقبت از پوست یک شبه معجزه نمی‌کند. تعدادی هفته‌ای وقت می‌برد تا آغاز نمایید به دیدن تاثیرات صحیح آن. در صورتی که تدوام و تکرار شی ای هست که با آن درگیر هستید، تعهد خویش را در مقایسه با پوستتان مورد بازبینی قرار دهید و محصول ها تازه پوستی خویش را بر طبق دستورالعمل پیشنهاد شده رو جعبه یک یا دو بار در روز به مدت شش هفته تکمیل دهید.

کرم مرطوب کننده روی پوست


ترکیب برندها و مواد تشکیل دهنده آنان تاثیرگذار نیست


هر شخصی یک هنگامی نقش ساخت کننده محصول ها پوستی را با ترکیب کردن آنان بازی نموده هست. به اینگونه که حول محصولی که تاثیرگذاری عالی دارد گوش داده‌ایم و آغاز به درست کردن ترکیبی از تعدادی برند، حاصل و مواد تشکیل دهنده آنان نموده‌ایم. بازی کردن این نقش احتمالاً خشنود کننده باشد، لیکن تعدادی مورد است که می بایست در نظر بگیرید. ترکیب تعدادی حاصل می‌تواند منتهی به بیشتر از مقدار شدن یک ماده در ترکیب گردد. بله، شما امکان دارد از یک ماده نیکو شبیه ویتامین آ (رتینول) بیشتر از مقدار داشته شوید یا موادی که نباید با هم دیگر استفاده شوند. در صورتی که آنان به نیکی با هم دیگر سازگار نباشند، امکان دارد هم دیگر را خنثی کنند یا در ضمن بدتر، به هم دیگر واکنش نشان دهند. برای نمونه ویتامین آ (رتینول) و ویتامین C نباید با هم دیگر استفاده شوند و امکان دارد باعت تحریک شدید پوست شوند. برخی از مواد وقتی که با هم دیگر ترکیب می‌شوند می‌توانند موجب از بین رفتن تعادل پی هاش (PH) شوند و باکتری‌های سودمند پوست را دچار اختلال یا در ضمن آنان را از بین ببرند. در صورتی که باکتری‌های سودمند پوست شکل مختل شوند، توانایی پوست برای حفاظت از خویش ضعیف می‌گردد. پی هاش (PH) پوست حساس و آسیپ‌پذیر هست و می‌تواند موجب موارد پوستی متفاوت بسته به نوع پوست شما گردد. در پایان، ترکیب برندهای متفاوت محصول ها پوستی به این معنی نیست که شما می‌توانید مزایای دلخواه خویش را از هر کدام از آنان بگیرید. با استفاده از یک فرمول مراقبت پوستی مجموع جانبه که برای تمیز، تقویت، محافظ و احیا کردن پوست ساخته شده هست، می‌تواند مطمئن شوید که شما از پوست خویش با ترکیب و مقدار مطلوب از هر مواد تشکیل دهنده برای حاصل دلخواه مراقبت می‌نمایید.

محصولات پوستی


از محفظه مطلوب بهره ببرید


مواد تشکیل دهنده محصول ها پوستی می‌توانند با در معرض گرفتن عامل ها متفاوت تضعیف شوند. برای نمونه وقتی که یک حاصل را باز و استفاده از آن را آغاز می‌نمایید، آن را در معرض هوا قرار داده‌اید و آن به مرور وقت آغاز به تصویر‌العمل نشان دادن می‌کند. اکسیژن حاضر در هوا تاثیرگذاری مواد تشکیل دهنده محصول ها پوستی را کم شدن می‌دهد، شبیه آهن که به مرور وقت زنگ می‌زند. تنها از بین رفتن روغن و مواد حاضر غیر از این در محصول ها مراقبت از پوست به اندازه اکسید شدن آهن در اکسیژن هوا وقت نمی‌برد. ما به شما توصیه می‌کنیم که قوطی‌های باز شده را هر 6 ماه یا یکسال یک بار تبدیل نمایید. هرچند، در صورتی که برای گرفتن حاصل دلخواه، از حاصل مدام و همیشه بهره ببرید، نباید به وقت جابجایی حاصل پوستی برسید. 
قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرما، رطوبت و کمبود رطوبت می‌تواند موجب کم شدن تاثیرگذاری محصول ها گردد. آیا آینه حمام شما دائم بخار می‌گیرد؟ در این شکل، محصول ها مراقبت از پوست شما امکان دارد در معرض نوسان دما باشد که می‌تواند ثبات و اثربخشی مواد را به خطر بیندازد. در طول ماه‌های گرم سال، احتمالاً مورد نیاز باشد محصول ها پوستی که حاوی مواد حساسی شبیه ویتامین A و C می باشند را در یخچال نگهدارید تا از آنان محافظت نمایید. هرچند، محصول ها بر پایه روغن شبیه سرم‌ها امکان دارد وقتی که در معرض دمای بالا قرار می‌گیرند، آغاز کنند به تکه تکه و تیره شدن. محل مطلوب برای نگهداری از محصول ها مراقبت پوستی جایی خنک و خشک شبیه کمد یا کشو دراور اتاق خوابتان هست که از تابش رو به رو نور آفتاب در امان باشد.

محفظه نگهداری محصولات پوستی

مورد نظر این مطلب اصلاح عادات و کارها برای روتین مراقبت از پوست هست تا معین گردد که چه شی ای تبدیل نموده که موجب شده تاثیرگذاری سابق روتین پوستی شما متوقف گردد. به یاد داشته شوید که پوست شما انعکاسی از آن شی هست که می‌خورید. عدم تعادل و نوسانات هورمونی، کم آبی و در کنار این کمبودهای تغذیه‌ای می‌تواند در موارد پوستی منعکس شوند. پوست سالم از داخل به بیرون بدن آغاز می‌گردد و یک رژیم غذایی سالم هم به زیبایی پوست شما هم یاری می‌کند!

زیادتر بخوانید: چرا روتین پوستی شبیه پیش تاثیرگذار نیست؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *