وقت آن رسیده که ست کردن جوراب ‌شلواری را یاد بگیرید

وقت آن رسیده که ست کردن جوراب ‌شلواری را یاد بگیرید

فهرست مطالب

وقت آن رسیده که ست کردن جوراب ‌شلواری را یاد بگیرید

جوراب شلواری ‌ها خوب ترین گزینه برای تکمیل کردن یک تیپ بیرونی می باشند. آنان راحت، آسان و زیبا می باشند و کاری می‌کنند که دیگر اجزای تیپتان با نیز هم مسیر شوند. پوشیدن جوراب شلواری به راحتی هم یاری می‌کند که تیپ کلی‌تان را متناسب نمایید. می‌توانید بدون زحمت از آنان در با تقریبً کل ظاهرهای گوناگون‌تان بهره ببرید، از ظاهر رسمی گرفته تا ظاهر روزمره و آسان، ظاهر شغل‌ای و یا هر شی ای بین این نکات. علاوه بر این، استفاده از جوراب شلواری برای فاصله تبدیل فصول عالی می باشد، چون که تا هنگامی که هوا سرد می باشد پاهای شما را گرم نگه می‌دارد، ولی در ساعات گرم‌تر روز موجب آزار شما نمی‌گردد. در صورتی که همین کنون جایی در کمد لباس‌هایتان یا کشوهای جوراب‌هایتان حداقل سه طرح جوراب شلواری گوناگون ندارید، وقت آن می باشد که به خرید کردن بروید! جوراب شلواری ‌ها هم زمان نیز ترندی می باشند و نیز سنتی؛ یکی از ارزشمندترین لباس‌هایی که می‌توانید داشته شوید. در ضمن در صورتی که تا به اکنون ذهن می‌کردید که جوراب شلواری فقط برای پوشیدن زیر یک دامن پلنگی مطلوب می باشد و یا به ادامه روشی برای آن می‌گردید که با استفاده از جوراب شلواری ، تیپ‌های قدیمی‌تان را به‌روزتر نمایید، سایر کافی نیست اکثر از این تجسس نمایید! با داشتن تعدادی جوراب شلواری مطلوب، مرتب کردن تیپتان برای هر موقعیتی فقط به اندکی خلاقیت احتیاج دارد!

1. گزینش جوراب شلواری مدل دار

با آن که داشتن یک جوراب شلواری مشکی در هر کمد لباسی واجب می باشد، ولی در صورتی که دوست دارید استفاده متفاوتی از جوراب شلواری داشته شوید، مجبور نیستید که خودتان را به مدل‌های راحت و تک رنگ مشکی محدود نمایید. در صورتی که به ادامه آن شوید که ظاهرتان را اندکی گوناگون‌تر و جالب‌تر نمایید، مدل‌های خیلی جذاب و متفاوتی برای جوراب شلواری وجود دارند که در آنان از الگوهای گوناگون و طبیعی استفاده شده می باشد. هنگامی می‌خواهید جوراب شلواری مدل دار بپوشید، می بایست دیگر لباس‌هایتان را جوری گزینش نمایید که جوراب شلواری ‌هایتان در مرکز دقت قرار بگیرند. نیکوتر می باشد دیگر لباس‌هایتان تقریباًً راحت و خنثی باشند و سعی نمایید لباس‌های دیگرتان بیشتر مدل دار نباشند. در صورتی که گزینش شما یک جوراب شلواری راحت تک رنگ با یک رنگ روشن می باشد، برای آن که مطمئن شوید این جوراب شلواری با دیگر ظاهرتان همخوانی نیکی دارد، نیکوتر می باشد یک تکه سایر از لباس‌های انتخابی‌تان با جوراب شلواری ‌تان نیز رنگ باشد یا از این رنگ در الگوهای دیگر لباس‌هایتان استفاده شده باشد. برای آن که در نهایت کنش، ظاهری آشفته و شلخته نداشته شوید، از کنار نیز گذاشتن لباس‌های گوناگون با رنگ‌های راحت و گوناگون در کنار نیز اجتناب نمایید.

جوراب شلواری گل دار با کت خزدار

2. تیپ سایز قوی

پوشیدن لباس‌های سایز قوی با آن که در نوع خویش بانمک می باشد، ولی در صورتی که گزینش‌های اضافی‌تان به درست بودن تمام نشده باشند، شاید در آخر به شما یک ظاهر نامرتب، ژولیده و بدون شمایل بدهد. علاوه بر این، خرج نظر از این که تی‌شرت شما چقدر قوی و بلند می باشد، احتمالاً طریق در خیابان هنگامی که فقط یک تی‌شرت گشاد و بلند مخفی‌اید، کمی ناراحت‌کننده باشد! خوب ترین طریق حل برای همراهی با لباس‌های گشاد، استفاده از جوراب شلواری می باشد. می‌توانید یک جوراب شلواری مطلوب را با یک تی‌شرت گشاد و بلند و بوت‌های تا ساق پا هم راه نمایید، یا با یک سوییت شرت گشاد و چکمه. استفاده از جوراب شلواری موجب می‌گردد که لباس سایز بزرگتان فوراً با دیگر لباس‌هایتان هم مسیر گردد و ظاهرتان از بی‌حالتی در بیاید. علاوه بر این، استفاده از جوراب شلواری موجب می‌گردد که قدبلندتر، ظریف‌تر و متناسب‌تر به نظر برسید و فرم پاهای شما را زیباتر جلوه می‌دهد.

ست کردن تونیک بافتنی اور سایز با جوراب شلواری

3. شغل‌ای شوید

ذهن نکنید که جوراب شلواری ‌ها فقط به درد استفاده در تیپ‌های روزمره می‌خورند! جوراب شلواری ‌ها نه فقط در تیپ‌های شغل‌ای پر مصرف می باشند و موجب می‌شوند که ظاهر شما رسمی‌تر و شغل‌ای‌تر گردد، بلکه موجب می‌شوند که نشستن با دامن کوتاه بر روی صندلی‌های سرد ناراحت‌کننده نباشد. می‌توانید به آسانی جوراب شلواری را به ظاهر رسمی همیشگی‌تان در مکان کارتان افزوده نمایید. فقط مساله مهمی که می بایست به یاد داشته شوید آن می باشد که تعادل را در ظاهر کلی‌تان حفظ نمایید و کل لباس‌هایتان تنگ نباشند. خوب ترین طریق برای ابداع تعادل در یک ظاهر رسمی با استفاده از جوراب شلواری ، هم راه کردن آنان با یک دامن کوتاه چسبان و یک بلوز آستین‌دار تقریباًً گشاد می باشد؛ و یا می‌توانید از یک پیراهن تنگ هم راه با یک ژاکت تقریباًً گشاد بهره ببرید؛ و برای کفش، می‌توانید هم راه با جوراب شلواری هر کفشی که دوست دارید بپوشید، از کفش‌های راحت تخت گرفته تا کفش‌های نوک‌تیز پاشنه‌بلند! استفاده از جوراب شلواری به طور خودکار به شما ظاهری متین و ظریف می‌دهد و موجب می‌گردد گزینش کفش کنش آسان‌تری باشد!

استایل خیابانی با جوراب شلواری و دامن

4. استفاده از بافت‌های گوناگون

جوراب شلواری ‌ها در الگوها و بافت‌های خیلی جذاب و متفاوتی در دسترس می باشند. جوراب شلواری ‌های بافت‌دار عموماًً از جنس الیاف نایلونی می باشند و مدل‌های خیلی متنوعی دارند، از مدل‌های گل‌دار گرفته تا حیوانات رویای و مدل‌های کارتونی. خوب ترین مورد نسبت به جوراب شلواری ‌های بافت‌دار آن می باشد که هم زمان که ظرافت ظاهر شما را حفظ می‌کنند، به شما ظاهری خلاقانه و منحصر به شخص می‌دهند. در صورتی که دوست ندارید از جوراب شلواری ‌های الگو دار با مدل‌های هندسی شلوغ بهره ببرید، می‌توانید به جای آنان از جوراب شلواری ‌های بافت‌دار بهره ببرید. می‌توانید به آسانی این جوراب شلواری ‌های بافت‌دار را با طیف گسترده‌ای از لباس‌ها و تیپ‌های گوناگون هم راه نمایید، بدون آن که ظاهرتان اضافه شلوغ و آشفته گردد. با این اکنون، در صورتی که می‌خواهید که جوراب شلواری ‌های بافت‌دارتان اکثر مورد دقت قرار گیرند، نیکوتر می باشد دیگر بخش‌های تیپتان راحت باشند. برای آن که ظاهر غایی‌تان ظریف‌تر باشد، می‌توانید جوراب شلواری ‌های بافت‌دار را زیر شلوارهای جین پاره بپوشید تا فقط بخش کوچکی از مدل آنان در معرض دید باشد.

پوشیدن جوراب شلواری با شلوار زاپ

5. شلوارک بپوشید

در صورتی که می‌خواهید یک ظاهری شهری نوین و شیک داشته شوید، می‌توانید ترکیب جوراب شلواری و شلوارک را امتحان نمایید. احتمالاً در شروع ایده هم راه کردن جوراب شلواری و شلوارک با نیز به نظرتان کمی عجیب باشد، ولی این ترکیب نامعمول، به ظاهر ترندی شما ابعاد جدیدی می‌بخشد! ترکیب یک شلوارک فاق بلند با پاچه‌های تا خورده را با یک جوراب شلواری مشکی راحت و یک جفت بوت بلند امتحان نمایید. عموماًً شلوارک‌های با رنگ‌های روشن‌تر همخوانی زیادتری با جوراب شلواری ‌های مشکی دارند تا شلوارک‌های تیره رنگ. رنگ روشن شلوارک موجب ابداع تضاد با رنگ جوراب شلواری شده و به ظاهر شما تعادل و جذابیت می‌بخشد.

استایل خیابانی شلوارک با جوراب شلواری

6. جوراب شلواری و لباس سرهمی

اخیراً نیز لباس‌های سرهمی ترندی می باشند و نیز جوراب شلواری ‌ها و هر دوی این نکات در کمد لباس‌های هر دختری پیدا می‌شوند. پس چرا آنان را با نیز نپوشیم؟ ترکیب یک لباس سرهمی آستین‌دار مدل دار را با یک جوراب شلواری راحت و آسان امتحان نمایید تا یک ظاهر امروزی و شیک داشته شوید. می‌توانید از ادوات تزییناتی سبک بوهو نیز بهره ببرید تا استایل‌تان روزمره‌تر و ترندی‌تر گردد، سان گوشواره‌های آویز قوی یا یک شال گردن متناسب.

ست کردن جوراب شلواری با لباس سرهمی

7. تیپ تگ رنگ

می‌توانید با گزینش یک جوراب شلواری و یک جفت کفش مطلوب، یک ظاهر تک رنگ جالب ابداع نمایید. پوشیدن جوراب شلواری مشکی با کفش‌های سیاه رنگ (خصوصاً هر نوع کفش پاشنه‌دار) موجب می‌گردد که پاهایتان ظریف‌تر و کشیده‌تر به نظر برسد. ترکیب یک جوراب شلواری سیاه رنگ با بوت‌های پاشنه‌بلند مشکی و یک پیراهن مدل دار تقریباًً گشاد را امتحان نمایید تا یک ظاهر بامزه و زنانه داشته شوید؛ و یا می‌توانید جوراب شلواری سیاه رنگ را هم راه با بوت‌های پاشنه‌بلند تا زیر زانو، شلوارک و یک تی‌شرت بپوشید تا یک ظاهر امروزی و جسورانه داشته شوید.می‌توانید جوراب شلواری ‌ها را با تقریبً با هر لباسی هم راه نمایید، نوع های گوناگون دامن، شلوارک، ژاکت یا سوییت‌شرت‌های گشاد. هنگامی می‌خواهید از جوراب شلواری ‌های حاضر در کمد لباس‌هایتان بهره ببرید، گزینش‌های بی‌شماری در نزد دارید! از خلاق بودن نترسید و به گوناگونی جوراب شلواری ‌ها یقین نمایید؛ جوراب شلواری ‌های مختلفی را امتحان نمایید و مطمئن شوید که ناامیدتان نمی‌کنند!

استایل مونوکروم با جوراب شلواری

اکثر بخوانید: پاییزو می بایست اینجوری خوشتیپ باشی

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *