انتخاب مدل لباس عروس 2020

انتخاب مدل لباس عروس 2020

گزینش طرح لباس عروس 2020 راهنمای مطالعه گزینش لباس عروسقد عروستناژ سرد لباس عروستناژ گرم لباس عروسگروه‌بندی رنگ سفیدرنگ لباس دامادفصل عروسیرنگ های لباس عروسعالی

مشاهده مطلب
باور خوردن پاستا و چاقی و چاق شدن اشتباه از آب درآمد

باور خوردن پاستا و چاقی و چاق شدن اشتباه از آب درآمد

خوردن مواد غذایی همچون پاستا و چاقی در بین تمام افراد به عنوان یک باور کاملا ثابت شده رواج دارد تا جایی که اگر یکی از دوستانتان برای لاغر شدن شما را راهنمایی کند اول از هر چیز می گوید: از همین امروز ماکارونی ممنوع!

مشاهده مطلب
با موز 7 روزه لاغر شوید !

با موز 7 روزه لاغر شوید !

آیا شما هم به دنبال کم کردن سریع وزن خود هستید ؟ موز یکی از بهترین چربی سوزهاست ودر کاهش وزن اثر فوق العاده دارد و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می شود .

مشاهده مطلب
ناخن‌هایتان را به سبک خال خالی دیزاین کنید

ناخن‌هایتان را به سبک خال خالی دیزاین کنید

فهرست مطالب

ناخن‌هایتان را به سبک خال خالی دیزاین نمایید

هیچ شی پیچیده‌ای در زمینه دیزاین ناخن خال‌خالی وجود ندارد ولی زیبایی که ناخن‌های شما می‌دهد، واقعاً شگفت انگیز هست. مساله اینجاست که دیزاین ناخن خال‌خالی بی نهایت پیچیده‌تر و تطبیق‌پذیرتر از آن موردی هست که در ضمن بتوانید تصورش را بکنید. ناخن‌های شما با تولید خال‌خالی بر مبنای ایده‌ای انتخابی شما می‌تواند رنگارنگ یا ملیح، شلوغ یا معصوم و آسان یا پیچیده باشد. به همین علت هست که ما ایده‌های جدید از دیزاین خال‌خالی که قرار هست محبوب بشوند را برای شما جمع آوری کردیم. ما شما را به دیدن و گزینش مانیکور خال‌خالی بعدیتان دعوت می‌کنیم، پس در باقی مطلب مطلب با ما هم گام شوید.

ناخن‌های بنفش و یاسی خال‌خالی 

در صورتی که بدانید که چه رنگ‌هایی را می بایست با دیزاین ناخن خال‌خالی ترکیب نمایید، مانیکور دست‌های شما در ضمن زیادتر از گذشته زیبا به نظر می‌رسد. برای نمونه، دیزاین ناخن که دارای رنگ یاسی هست، دائم دلنشین و زیبا به نظر می‌رسد. در وقت ترکیب تولید خال‌خالی با این رنگ، ناخن‌های شما در یک چشم بهم زدن دخترانه و رویا می‌شوند. این دیزاین را برای مانیکور بعدی خویش در نظر داشته شوید!

لاک بنفش با دیزاین خال خالی

لاک یاسی با دیزاین خال خالی

ناخن طوسی با تولید خال‌خالی 

در صورتی که شما هم به پیوست کردن ترندها تمایل دارید، پس پیش از این می‌دانستید که لاک ناخن طوسی در جهان دیزاین ناخن چه طوفانی به پا نموده هست. ولی این رنگ گاهی به فقط شاید کمی کنسل کننده به نظر برسد. این دقیقاً همان جایی هست که دیزاین ناخن خال‌خالی ترند می‌گردد. بگذارید این طور بگوییم که خال‌خال‌های سفید بدون زیاده‌روی به ناخن‌های شما مقداری زیبایی و شیکی افزوده می‌کنند.

لاک طوسی با دیزاین خال خالی

لاک طوسی با دیزاین خال خالی

لاک طوسی با دیزاین خال خالی

رنگ‌های بژ کمرنگ و نود 

آن مجموعه از خانم‌هایی که شیفته رنگ‌های نود می باشند، مسلماًً این دگرگونی تازه و زیبا را می‌پسندند. کل موردی که شما برای داشتن مانیکوری خال‌خالی و زیبا احتیاج دارید، گزینش رنگ بژ مورد تمایل خودتان و افزوده کردن آن به الگوی پیچیده خال‌خالی ناخن‌هایتان هست. همین قدر آسان هست! شما می‌توانید این طریق را برای درست کردن هر دیزاین ناخنی که در فکر دارید، امتحان نمایید.

لاک نود با دیزاین خال خالی

لاک نود با دیزاین خال خالی

لاک نود با دیزاین خال خالی

ناخن‌های صورتی دلنشین با دیزاین خال‌خالی 

ناخن‌های صورتی با دیزاین خال‌خالی مثال‌ای همه و زیبا از مانیکوری ملیح و خانمانه می باشند. بعلاوه، در صورتی که شما رنگ صورتی را با خال‌خال‌های خنثی ترکیب نمایید حاصل آن در ضمن برای دشوار پسندترین اشخاص هم متحیر کننده خواهد بود. به قصد افزوده کردن کمی زیبایی دخترانه زیادتر به آن، شما دائم می‌توانید پیشنهاد‌های گلدار هم به مانیکور خویش افزوده نمایید.

لاک صورتی با دیزاین خال خالی

ناخن‌های صورتی با دیزاین خال‌خالی

ناخن‌های مشکی با دیزاین خال‌خالی 

آن مجموعه از خانم‌هایی که اندیشه می‌کنند دیزاین‌ خال‌خالی فقط برای درست کردن مانیکورهای ملیح پاستیلی مطلوب هست، سراسرً در نادرست می باشند! گزینش‌های جسورانه‌ با این دیزاین هم برای آنان وجود دارد. در صورتی که شما از آن مجموعه کسانی هستید که مانیکور بی نهایت جیغ نمی‌خواهید ولی هم زمان با خلق کمی دگرگونی در دیزاین ناخن همیشگی خویش ایرادی ندارید، ناخن‌های مشکی با دیزاین خال‌خالی دقیقاً همان موردی هست که شما به آن احتیاج دارید. لاک ناخن مشکی براق یا دیزاین متناقض آن به طریق خال‌خالی اصلاًً معمولی به نظر می‌رسد. فقط کافیست یک بار آن را امتحان نمایید!

لاک مشکی با دیزاین خال خالی

لاک آبی سبز با دیزاین خال خالی

لاک سفید مشکی با دیزاین خال خالی

ناخن‌های سفید با دیزاین خال‌خالی 

مانیکور با دیزاین خال‌خالی بدون هیچ شکی ممتاز و منحصر به شخص هست. ولی وقتی که شما از رنگ ناخن‌های خویش برای مانیکور بعدی نامطمئن هستید، سفید انتخابی عالی خواهد بود. مخصوصاً در صورتی که می‌دانید چطور می بایست آن را دیزاین نمایید. به نظر ما، در صورتی که زیاد از خانم‌های شیک پوش دائم تولید‌ها تمام شده با دست را تحسین می‌کنند، افزوده کردن خال‌خال‌ها طلایی به لاک ناخن سفید نیز برای خانم‌های شیک و نیز برای خانم‌های به روز پیشنهادی عالی هست.

لاک سفید با دیزاین قلب و خال خالی

لاک سفید با دیزاین خال خالی

ناخن‌های سفید با دیزاین خال‌خالی

دیزاین خال‌خالی و لاک آبی شیک 

دیزاین خال‌خالی روی لاک ناخن آبی برای هر موقعیتی در فصل بهار مطلوب هست. این دیزاین به ناخن‌های شما ظاهری دلنشین می‌دهد.

لاک آبی با دیزاین خال خالی

لاک آبی با دیزاین خال خالی

دیزاین‌های خال‌خالی قرمز 

در صورتی که شما به پیوست دیزاین ناخنی رنگارنگ و جذاب هستید، این دیزاین برای شما مطلوب خواهد بود! رنگ قرمز هیچوقت از مد نمی‌افتد ولی دیزاین‌های تازه و ترند شده دائم می بایست در دسترس شما باشد، به همین علت هست که تزئین لاک ناخن رنگی شما با دیزاین خال‌خالی و میکی موس ایده‌ای زیاد جذاب و عالی هست!

لاک سفید با دیزاین میکی موس

لاک سفید با دیزاین خال خالی

لاک قرمز با دیزاین خال خالی و گل

دیزاین ناخن خال‌خالی نارنجی 

نارنجی رنگی زیاد آبدار و زیبا هست و به همین علت هست که در صورتی که می‌خواهید اکنون خودتان را نیکوتر نموده و حالت زیبایی و درخشندگی نمایید، این دیزاین برای شما انتخابی عالی خواهد بود. در صورتی که نارنجی به تنهایی شاید کمی بیشتر از مرز کسل کننده به نظر برسد، دیزاین خال‌خالی اینجاست تا شما را نجات دهد. فقط کافیست نگاهی به این دیزاین‌های رویا و ممتاز بندازید تا حداقل عاشق یکی از آنان شوید.

لاک نارنجی با دیزاین خال خالی

لاک نارنجی با دیزاین خال خالی

دیزاین ناخن خال‌خالی رنگین کمانی 

چه کسی می‌تواند بگوید که دیزاین خال‌خالی را دوست ندارد؟ مخصوصاً با این رنگ‌های رنگین کمانی. در صورتی که نمی‌توانید رنگ دلخواه خویش را گزینش نمایید، این همان مانیکوری هست که به آن نیاز دارید! بعلاوه تمام آن زیاد هست!

لاک رنگارنگ با دیزاین خال خالی

لاک مشکی با دیزاین خال خالی

زیادتر بخوانید: بیشتر از 20 تولید ناخن‌ که تنها در سه بخش تمام میشه!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *