میکاپ ماهرانه به این میگن

میکاپ ماهرانه به این میگن

فهرست مطالب

میکاپ ماهرانه به این میگن

زیادی از خانم‌ها عاشق ورق زدن هفته نامه‌های مد و فشن و دیدن میکاپ‌های جسورانه روی شکل طرح و سلبریتی‌ها می باشند که ظاهر آنان را معرکه نموده هست! خب زیاد از خانم‌ها این آرایش‌ها را می‌بینند لکن هیچ وقت آنان را برای خودشان امتحان نمی‌کنند. در اکنون حاضر ما وقت اضافی زیاد بسیاری در خانه در نزد داریم که اخیراً را جایگزین به موقعیتی مطلوب برای امتحان کردن آرایش‌های تازه می‌کند! این روزهای موقعیتی عالی برای تمرین تبدیل روتین آرایشی هست. نه فقط کسی شما را نمی‌بیند، بلکه می‌توانید در یک روز تعدادی آرایش را امتحان نمایید. همه ی پالت‌های آرایشی مورد تمایل خویش را بیرون بیاورید و برای آرایش کردن حاضر شوید!

1. میکاپ اکلیلی

در صورتی که شما به جست و جو درخشیدن هستید، امتحان کردن میکاپ اکلیلی می‌تواند زیاد جذاب باشد. این آرایش جسورانه می‌تواند چشمان شما را به مقدار بسیاری پرجلوه کند و تعریف و تمجیدها از شما را بیشتر شدن دهد. شما به براق‌ترین سایه خویش برای آغاز کردن این میکاپ احتیاج دارید. اکلیل‌های براقی که به منزله سایه خویش استفاده می‌نمایید می‌تواند هر رنگی داشته باشند که شما اولویت می‌دهد. ضمناً شما می‌توانید سمت داشتن آرایشی جسورانه اکلیل را با هر رنگ کسی دیگر ترکیب نمایید. به هم راه این آرایش از مقداری هایلایتر بهره ببرید تا به درخشندگی محض برسید. در صورتی که می‌خواهید شب بیرون بروید، این میکاپ برای شما عالی خواهد بود، ایضاً شما می‌توانید لباس‌های خویش را با آن سازگار نمایید. در صورتی که هیچ وقت قبلاً این آرایش امتحان نکردید، حالا وقت مطلوب آن فرا رسیده هست. این میکاپ را امتحان نمایید تا برای دفعه بعدی که می‌خواهید بیرون بروید آن را بی‌نقص اعمال دهید.

میکاپ اکلیلی

2. چشم‌های اسموکی

تمام عاشق داشتن چشم‌های اسموکی زیبا می باشند و اعمال دادن آنان هم زیاد راحت هست. این آرایش جلوه‌ای بی‌نقص و جسورانه‌ به ظاهر شما می‌دهد. ماهر شدن در اعمال این میکاپ می‌تواند یکی از مناسب ترین کارهایی باشد که شما در دوران خانه ماندن خویش اعمال می‌دهید. این میکاپ جسورانه می‌تواند با لباس‌ها و موقعیت‌های بسیاری سِت گردد. رنگ‌های تیره درون پالت سایه خویش را امتحان نمایید، آنهایی که هیچ وقت تا به اکنون آنان را لمس نکردید! شاید از اینکه چقدر با این آرایش درست به نظر می‌رسید، شوکه شوید. شما می‌توانید آرایش چشم‌های اسموکی را با رژلبی نو سِت نمایید تا چشم‌هایتان را پرجلوه نمایید! این آرایشی هست که شما مطمئناًً می بایست آن را امتحان نمایید.

سایه چشم‌ اسموکی

3. تم رنگی

اعمال دادن میکاپ با تم رنگی می‌تواند برای اعمال دادن زیاد جذاب باشد! از بین تمام آرایش‌های جسورانه، این یکی می‌تواند هنرمند درونی شما را به تماشا بگذارد. یک رنگ پررنگ شبیه نارنجی یا آبی پیدا نمایید و رنگ‌های متفاوت سایه چشم را با هم ترکیب نمایید. با این حاصل چشمانی جسورانه خواهید داشت که موجب می‌گردد چشمان شما پرجلوه گردد. در صورتی که می‌خواهید ظاهری توهم داشته شوید، می‌توانید خط چشمی با همان رنگ هم به آرایش خویش افزوده نمایید. این رنگ را با رنگ رژلب خویش سِت نمایید که با چشمان شما سازگار هست، ایضاً افزوده کردن مقداری هایلایتر ظاهری فوق العاده جذاب و زیبا به شما می‌دهد. این رنگ می‌تواند با لباسی که دوست دارید معادله داشته باشد یا اینکه تنها می‌توانید سمت تفریحی آن را امتحان نمایید.

میکاپ نارنجی

 4. ظاهر طبیعی

آرایش طبیعی می‌تواند زیاد مستحکم باشد. بعضی از اشخاص نسبت به میکاپ می‌گویند: «ولو آرایش کم هم بیشتر هست.» در صورتی که شما به جست و جو داشتن ظاهری طبیعی هستید، این عبارت برای شما هم درست هست! به جای داشتن چشمانی تیره یا رنگارنگ، می‌توانید رنگ برنزی متناسب با رنگ پوست یا ولو بعضی از برنزها را به منزله سایه چشم امتحان نمایید. کانتور روشن موجب می‌گردد پوست شما با بعضی از هایلایترها بدرخشد. این ظاهر را با یک برق لب خنثی جامع نمایید و به جز آن آرایش شما جامع هست. اگرچه این آرایش میکاپی طبیعی هست، لکن تا اینجای کار هم ظاهری جسورانه دارد که چشمان شما را پرجلوه نموده و پوست شما را شگفت انگیز نشان می‌دهد.

میکاپ طبیعی با رنگ‌های نود

5. چشمان رنگین کمانی

در صورتی که می‌خواهید جیمز چارلز درونی خویش را بیرون بیاورید، می‌توانید آرایش چشم رنگین کمانی را امتحان نمایید! از بین تمام آرایش‌های جسورانه، این یکی خلاقانه‌ترین‌ها هست. شما می‌توانید همه ی رنگ‌های سایه چشم مورد تمایل خویش را گزینش نموده و آنان را با هم دور چشم خویش ترکیب نمایید تا به چشمان خویش سایه رنگین کمانی بدهید. این ظاهر جسورانه برای امتحان کردن در خانه و آزمایش ترکیب رنگ‌ها زیاد مطلوب هست. شما می‌توانید در موقع افزوده کردن خط چشم و ریمل مژه‌های خویش خلاقیت بسیاری به خرج دهید.

میکاپ رنگین کمانی

 6. خط چشم گربه‌ای

در صورتی که در کشیدن خط چشم گربه‌ای مهارت ندارید، حال مناسب ترین لحظه برای تمرین هست! این میکاپ ظاهر جسورانه به چشم‌ها می‌دهد که موجب می‌گردد میکاپ شما به افق بالاتری برود. آموزش‌های در اینترنت زیادی در عرصه چطور کشیدن خط چشمی بی‌نقص وجود دارد. تمرین این راهکار‌ها می‌تواند شما را به یک شغل‌ای جایگزین کند! خط چشم گربه‌ای با سایه چشمی به گزینش خودتان و یک رژلب قرمز پررنگ می‌تواند در کنار هم زیاد عالی باشد. با این میکاپ به محض دیدن دوستانتان، آنان را تحت نتیجه ی قرار خواهید داد!

خط چشم گربه‌ای با رنگ آبی

7. میکاپ الهام گرفته شده از سلبریتی‌ها

چه موردی سرگرم کننده‌تر از کوشش برای اعمال آرایش سلبریتی مورد تمایل شما هست؟ میکاپ مورد تمایل شخص معروف خویش را پیدا نموده و آن را امتحان نمایید! به نظر می‌رسد زیادتر آرایش های جسورانه از اشخاص معروف الهام گرفته شده هست، سپس امتحان کردن میکاپ سلبریتی مورد تمایل خودتان می‌تواند زیاد سرگرم کننده باشد! اشخاص معروف می‌توانند از لحاظ مد و آرایش زیاد الهام قسمت باشند و آزمایش بعضی از مناسب ترین آرایش‌های جسورانه آنان می‌تواند اطمینان به نفس شما را در تماس با آرایش زیادتر کند.

 میکاپ صورتی سلنا گومز

8. لب‌های قرمز

آیا شما از آن مجموعه افرادی هستید که ذهن نمی‌نمایید بتوانید یک رژلب قرمز جسورانه را امتحان نمایید؟ خب، پس می بایست دوباره ذهن نمایید! داشتن لب‌های قرمز می‌تواند برای کسی که عادت به اعمال میکاپ جسورانه ندارد، ترسناک باشد. حاصل خویش را با امتحان رنگ‌هایی روشن‌تر از خط لب قرمز آغاز نمایید تا رژ مطلوب خویش را پیدا نمایید. ولو می‌توانید برق لب قرمز را امتحان نمایید که زیاد جیغ نیست. هر موردی که به شما یاری کند تا با رژلب قرمز حالت آسانی زیادتری نمایید، سودمند هست. تمام می بایست این آرایش لب‌های قرمز ترند را امتحان کنند. این آرایش موجب می‌گردد که لب‌های شما در چشم بیایند و تمام از ظاهر شما تعریف کنند. زمانی که اطمینان به نفس کافی برای اعمال این میکاپ را پیدا نمایید، به جز آن دلتان می‌خواهد هر روز این آرایش را روی شکل خویش داشته شوید. از بین تمام میکاپ‌های جسورانه، این یکی از نکاتی هست که اطمینان به نفس شما را تقویت نموده و تمام آرایش شما را درخشان می‌کند!

رژلب قرمز

9. ابروهای جسورانه

در صورتی که تا اینجای کار ترند ابرو جسورانه را امتحان نکردید، حال لحظه مطلوب آن فرا رسیده هست! مدادهای ابرو مورد تمایل خویش را برداشته و حاصل خویش آغاز نمایید. این آرایش به دست زیادی از طرح‌های مد و اشخاص معروف دیده شده هست. شما قادر خواهید بود این میکاپ را مطابق با تمایل خویش تبدیل دهید که اعمال آن را جذاب‌تر می‌کند. در صورتی که نخستین بار هست که این میکاپ را امتحان نمایید، استفاده از پودر ابرو می‌تواند ظاهر ملایم‌تری به شما بدهد. رنگ قهوه‌ای پررنگ برای ابرو می‌توانند تکمیل کننده سایه چشم شما باشد و آرایش شما را تمیزتر نشان دهند. ایضاً موجب برگزیده شدن چشمان شما می‌گردد و به شکل شما ساختار منسجم‌تری می‌بخشد!

 ابروهای قوه‌ای پررنگ

10. خط چشم رنگی

خط چشم رنگی شاید مثل آن چیزهایی باشد که شما ذهن می‌کردید هیچ وقت آن را امتحان نخواهید کرد لکن این نوع خط چشم می‌تواند جذاب‌ترین نتیجه ی را به ظاهر آرایش شما بدهد! به جای استفاده از رنگ مشکی، سعی نمایید از خط چشم سفید توی چشم خویش بهره ببرید تا چشمانتان را پرجلوه گردد. ضمناً می‌توانید حاصل خویش را با گزینش رنگی پررنگ باقی مطلب دهید. خط چشم پررنگ می‌تواند ظاهر آرایش شما را تحسین کند! شما می‌توانید به آسانی رنگ‌ها را با یک سایه چشم ترکیب نمایید تا زیبایی و جلوه به آرایش خویش ببخشید.

خط چشم رنگی

زیادتر بخوانید: 8 سایه ترند: زیبایی دقیقاً به همین راحتی هست!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *