معرفی میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای

معرفی میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای

فهرست مطالب

شناساندن میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای

رنگ موی طوفانی شنی و ماسه‌اي ، طریق ایده‌آل برای داشتن رنگ بلوند در کل طول سال هست. سال 2020 شاید سال رنگ موي قهوه‌اي باشد، ولی این بدان معادل نیست که ما رنگ‌هاي بور خویش را سراسرً توسط فراموشي بسپاريم! در صورتی که تا اینجای کار نیز در سال تازه به ادامه داشتن يك رنگ موي بور هستید، احتمالاً وقت آن رسیده باشد که داغ‌ترین رنگ ترند امسال را امتحان نمایید: رنگ موي طوفاني شنی و ماسه‌اي . آيا تا اینجای کار نمی‌دانید كه رنگ موی شنی و ماسه‌اي براي شما مطلوب هست؟ حول مجموع چیزهایی که می بایست حول اين رنگ مو بدانید از حرف اینکه چه رنگي‌ست، سازگار با رنگ پوست چه کسانی هست و همچنين چگونگی مراقبت از آنان، در باقی مطلب مطالب، داده های زیادتری را در اختيار شما خواهيم گذاشت.


رنگ موی شنی و ماسه‌اي چیست؟


در صورتی که رنگ موي شنی و ماسه‌اي شاید به نظر شما بسیار جالب به نظر نرسد، مسلماًً نظر ما را در اين مورد بشنوید! در صورتی که به ادامه راهی برای داشتن موهايي به رنگ روشن هستيد بدون اينكه موهايتان را دكلره كنيد، رنگ موی شنی و ماسه‌اي مطلوب شماست. در صورتی که موهایي به رنگ تیره دارید، آرايشگر موي شما، برای دست یابی به رنگ موی شنی و ماسه‌اي ، بايد اکثر روی انتهاي مو و قاب شکل شما تمرکز کند، و از هایلایت با طریق فویل یا طریق بالياژ برای افزوده كردن طيفي از بلوند شنی در طول موي شما استفاده کند. دستاورد چه مي‌گردد؟ موجب مي‌گردد كه ظاهر شما روشن‌تر نشان داده گردد. اين در حالی هست که ریشه‌های موي شما به رنگ طبیعی هست. در صورتی که به طور طبیعی داراي موهاي بلوند هستید، آرايشگر موي شما می‌تواند ريشه‌هاي موي شما را تیره کند تا ظاهری طوفانی از شنی و ماسه‌اي را برايتان ساخت کند که بهترين گزينه برای شما مي‌باشد. در صورتی که زمينه موهاي شما تيره هست و مي‌خواهيد آن را به رنگ روشن دربياوريد، برای دست یابی به ظاهر دلخواه خویش می بایست از دكلره بهره ببرید. اين در صورتی که استفاده از دكلره دائم به موها آسیب وارد می‌کند. رنگ‌شناس شما می‌تواند پیش از اينكه سالن را ترک كنيد، بدون دكلره كردن موهاي شما، با گزینش رنگ شنی و ماسه‌اي ، حس خوبي در شما ايجاد كند.


رنگ موی شنی و ماسه‌اي برای چه افرادي خوب تر هست؟


رنگ موی شنی و ماسه‌اي را مي‌توان به راحتي تنظيم كرد، به این معنی که هر کسی با هر رنگ پوستي می‌تواند از اين رنگ استفاده كند. هرچند كه رنگ موي شنی و ماسه‌اي می‌تواند اشخاص بور را مورد تحسین و ستايش قرار دهد، ولی اين رنگ بيشتر مطلوب افرادي هست كه داراي پوست تيره و سبزه می باشند.

رنگ موی شنی و ماسه‌اي

رنگ موی شنی و ماسه‌اي


چطور از رنگ موي شنی و ماسه‌اي مراقبت نمایید؟


آيا شما رنگ موي شنی و ماسه‌اي را گزینش كرده‌ايد؟ پیش از رزرو قرار ملاقات، بیایید در خصوص نگهداری از آن با نیز گفتگو کنیم. هر لحظه که رنگ جدیدی را گزینش می‌نمایید، می‌توانید تغییرات مورد نیاز را در برنامه مراقبت از مويتان اعمال دهید. اين را بايد از همان ابتداي كار اعمال دهيد. شامپو و نرم‌کننده معمولی خویش كنار گذاشته و جاي آن را با موادي که برای موهای رنگ‌شده تنظیم شده، مقابل نمایید. ما به شما توصیه می‌کنیم از شامپوها و نرم کننده‌هاي برجسته موهاي رنگ‌شده كه ماندگاري رنگ را بالا مي‌برد، استفاده كنيد. این مواد که با تجمع پروتئین ساخت شده‌اند، موهای رنگ شده شما از ریشه تا انتهاي آن را درمان می‌کند و به آب‌رساني موهايتان هم یاری می‌کند.

آيا مي‌خواهيد در فاصله مراجعاتتان به سالن‌هاي آرايشي، رنگ‌مويتان را زيبا و شاداب نگه داريد؟

از يك سيستم شامپو و نرم‌كننده حاوي ذرات بنفش استفاده كنيد. ذرات فرابنفش در دسترس در اين شامپو و وضعیت‌دهنده كمك مي‌كنند كه رنگ‌هاي بلوند موهاي شما در فاصله مراجعاتتان به سالن آرايشي، زمينه رنگي ماسه‌اي را براي شما حفظ كند. یک یا دو میتینگ استفاده از دكلره‌ي مو می‌تواند موجب خشكي و آسيب ديدن موهاي شما بتوان. به همین خاطر ما به شما توصیه می‌کنیم كه ماسک مو را به برنامه در روز خویش افزوده نمایید. بعضي از اين ماسک موها دو در یک می باشند يعني نیز درمان‌کننده و نیز مراقب‌کننده می باشند و به طور اعلا برای مراقبت از موهای رنگ شده شما پیاده سازی شده‌اند.

اکثر بخوانید: راهنمای گزینش رنگ مو بر مبنای پوست و چشم

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *