مسیلار واتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

مسیلار واتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

فهرست مطالب

مسیلار واتر چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

تمیز کردن شکل بدترین بخش در خصوص مناسب ترین بخش حاضر شدن به این معنا که اعمال دادن میکاپ می باشد. لیکن صبر نمایید، این روز هاً موردی وارد خرید و فروش شده که مجموع ما به آن نیاز داریم و آن موردی نیست جز میسلار واتر. این خدمت به تازگی وارد گروه بندی آرایش پاک کن‌ها شده می باشد و مجموع موردی را که ما در خصوص پاک کردن آرایش و تمیز کردن پوست شکل می‌دانیم را دگرگونی داده می باشد که ما هم از این تغییرات زیاد خرسندیم. مدتی می باشد که ما با محصولاتی شبیه دستمال مرطوب، دستمال آرایش پاک کن، تمیز کننده‌های بر پایه آب، لوسیون‌های بر پایه روغن، روغن بچه،… برای تمیز کردن شکل خویش سر وکار داریم. به احتمال بیشتر هر دختری در این جهان از مجموع محصول ها مورد نظر استفاده نموده می باشد و سعی نموده آن محصولی را پیدا کند که در عین پخش نکردن آرایش، آسیب نرساندن به پوست و استفاده آسان روی پوست، آرایش را هم به شکل موثر و کل پاک کند. اینها مشکلاتی جدی و کلافه کننده می باشند و ما را واقعاً از داخل شدن این خدمت به خرید و فروش خوشحال می‌کنند. لیکن میسلار واتر چیست؟ چطور از آن استفاده کنیم؟ چرا می بایست از این خدمت استفاده کنیم؟ صبر نمایید، همه ی سوال های شما در این مطلب جواب داده خواهد شد در نتیجه شما می‌توانید با اطلاع کل در خصوص آن تصمیم گیری نمایید. بگذارید از نخست به این مسئله بپردازیم.


میسلار واتر چیست؟


میسلار واتر یک پاک کننده مایع و پر مولکول‌های کوچک میسل می باشد که به آسانی در آب محلول می باشند و روغن را جذب می‌کنند. این بدان معنی می باشد که چربی، آرایش، خاک و آهک تنها با هم یاری تعدادی تکه پنبه جذب میسلار واتر می‌شوند. این ماده پر آب، کمی گلیسیرین و سورفکتانت‌ها با غلظت کم می باشد که به از بین بردن کثیفی روی پوست هم یاری می‌کند. پس از استفاده از میسلار واتر احتیاجی به شست و شو پوست با آب نیست چون سراسرً جذب پوست شما می‌گردد و به موضوع نوعی تونر عمل می‌کند. لیکن سوال شاخص همچنان برقرار می باشد، آیا واقعاً این خدمت برای پوست شما نیکو می باشد؟ در باقی مطلب مطلب به جواب این سوال خواهیم پرداخت.


آیا مسیلار واتر برای پوست شما مطلوب می باشد؟


میسلار واتر ملایم، بدون الكل، روغن و مواد شیمیایی می باشد. این ماده پر صابون‌های سنگین یا مواد پاک کننده‌ای نیست که روغن‌های طبیعی پوست شما را از بین ببرد، آن را خشک نمی‌کند و یا موجب جوش زدن پوست شما نمی‌گردد. روی پوست به نرمی حرکت می‌کند و هیچ آسیبی به آن نمی‌زند. از طرف بعدی، از آنجایی این ماده پر هیچ ماده استوار نیست، امکان دارد مجموع آثار برقرار‌مانده از میکاپ شما را پاک نکند. در نتیجه، شما احتیاج خواهید داشت تا بعد از آن از ژل شست و شو شکل، تمیز کننده شکل یا تونر بهره ببرید. خب، شما در درجه ابتدا می بایست اندیشه نمایید که چرا احتیاج به استفاده از آن دارید؟ می بایست بگوییم که دلایل اضافه برای استفاده از میسلار واتر وجود دارد. به خواندن این مطلب باقی مطلب دهید تا به وارسی این دلایل بپردازیم!


چرا می بایست از میسلار واتر بهره ببرید؟


  • نیازی به آبکشی کردن ندارد و برخلاف بیشتر پاک کننده‌های آرایشی از خویش اثری روغنی و چرب روی میزان پوست برقرار نمی‌گذارد.
  • این ماده پر هیچ ماده شیمیایی نیست باعث تحریک، قرمزی یا ولو اشک انداختن چشمان شما گردد. فرمول آب و گلیسیرین برای پوست حساس هم مطلوب می باشد.
  • میسلار واتر اسکراب یا لایه‌بردار نیست و هیچ گونه الکلی در خویش ندارد که موجب خشک شدن یا التهاب پوست شما گردد. برای پوست زیاد ملایم می باشد.
  • فقط با تعدادی تکه پنبه پر این ماده بدون کثیف کاری آرایش شما پاک می‌گردد. موجب صرفه‌جویی در وقت می‌گردد و احتیاجی به روشویی برای آبکشی ندارد. شما می‌توانید از میسلار واتر در تخت خواب بهره ببرید و فوراً بعد از آن مستقیماً بخوابید. بی نهایت معرکه می باشد که فقط یک خدمت پوستی می‌تواند به شکل کل روتین مراقبت پوستی را برای شما اعمال دهد، شما اینطو اندیشه نمی‌نمایید؟ بگذارید به این مسئله بپردازیم که چطور می‌توانید استفاده از میسلار واتر را به شکل منظم آغاز نمایید.

چطور از میسلار واتر در روتین مراقبت پوستی خویش بهره ببرید!


1. به موضوع تمیز کننده پوست در صبح

متخصصان پوست می‌گویند شما به چرخه‌ای کل از دو بار شست و شو در روز برای پوست خویش نیاز دارید. یک بار صبح و یک بار شب برای پاک کردن آرایش. لیکن بیاید روراست باشیم، شما شایدً اندیشه می‌نمایید که ادامه ی کردن چنین روتینی بیشتر از مرز سخت می باشد. اینجاست که میسلار واتر برای نجان دادن شما وارد میدان می‌گردد. این ماد جذب پوست شما شده و بی نهایت بلافاصله آن را تمیز می‌کند. در صورتی که شما از هر گونه سرم، کیت یا لوسیون به موضوع قسمتی از روتین شبانه مراقبت پوست خویش استفاده می‌نمایید، صبح روز بعد گذشته از اینکه شکل خویش را بشویید، نخست آن را با میسلار واتر تمیز نمایید.

2. به موضوع تونر برای پوست

در صورتی که اندیشه می‌نمایید که به آرایش پاک کنی استوار‌تر نیاز دارید، یکی از محصول ها آرایش پاک کن را به سلیقه خویش گزینش نمایید و بعد از آن از میسلار واتر بهره ببرید. میسلار واتر در صورتی که آخرین اثرات به جا مانده از آرایش را از روی پوست صورتتان پاک می‌کند، به عنوانی تونر هم عمل می‌کند.

3. آرایش پاک کن

از مسیلار واتر برای آن هدفی بهره ببرید که در حقیقت برای آن ساخته شده می باشد، به این معنا که پاک کردن آرایش. پد آرایش پاک کن پنبه‌ای را با این ماده خیس نمایید و با آن آرایش خویش را پاک نمایید. در صورتی که آرایشتان غلیظ می باشد، تعدادی بار اینکار را اعمال دهید. این ماده ایمن‌ترین و بی‌خطرترین مسیر برای پاک کردن آرایش شماست.

4. شاداب کردن پوست

در صورتی که حالت می‌نمایید که آرایش اضافه روی پوست صورتتان می باشد یا وسط یک روز گرم روی پوستتان حالت سنگینی می‌کند، میسلار واتر در این شرایط زیاد سودمند اصل می‌گردد. پنبه یا یک تکه پارچه نرم را با میسلار واتر خیس نمایید و آن را به شکل ضربه‌های آرام اطراف تی زون یا نقاط چرب شکل خویش بزنید. اینگونه فوراً پوست شما شاداب می‌گردد و پوست صورتتان هیدراته برقرار می‌ماند.

5. تمیز کننده براش‌های آرایشی

خودتان نیکو می‌دانید که هیچ وقت برای تمیز کردن براش‌های آرایشی خویش وقت ندارید یا مکرر بهانه‌ای برای آن می‌آورید. ما سراسرً شما را فهم می‌کنیم. میسلار واتر آسان‌ترین، ارزان‌ترین و بی‌ضررترین مسیر برای تمیز کردن براش‌های شماست. براش‌های خویش را در یک کاسه پر شده از میسلار واتر برای تعدادی دقیقه نگهدارید. در نتیجه آن را با حوله کاغذی یا پارچه‌ای نرم خشک نمایید و بعدی براش‌های شما تمیز شد!

6. پاک کننده بعد از ورزش

بیشتر ما زمان ورزش کردن آرایش نمی‌کنیم، در نتیجه اندیشه می‌کنیم که شستن صورتمان مستقیماً با یک پاک کننده یا ژل شست و شوی شکل بعد از همه ی شدن ورزش ایده‌ای عالی می باشد. واقعیت این می باشد که دانه‌های عرق روی میزان پوست شما مانده و گرد و خاک را جذب خودش نموده می باشد. این مسئله می‌تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شما گردد. فقط کافیست از میسلار واتر بهره ببرید تا صورتتان فوراً بعد از همه ی شدن ورزش تمیز گردد.

7. ضدعفونی کننده دست

احتمالاً اینکار به نظر احمقانه‌ برسد لیکن وقتی که شما در تنگنا قرار دارید، می‌توانید از میسلار واتر به موضوع ضدعفونی کننده دست بهره ببرید.


جواب به سوال های پرتکرار


1. آیا میسلار واتر بدون روغن می باشد؟

بله. این ماده پر آب، گلیسیرین و مخلوط ملایمی از سورفکتانت‌ها می باشد.

2. میسلار واتر برای چه پوستی‌هایی مطلوب‌تر می باشد؟

میسلار واتر پر هیچ ماده شیمیایی آسیب رساننده‌ای نیست، پس برای اقسام متفاوت پوست مطلوب می باشد.

3. زمان خریدن میسلار واتر، می بایست مراقب چه ماده‌ای در آن باشیم؟

میسلار واتر محصولی سراسرً بی‌خطر برای استفاده کردن می باشد. با این اکنون، بعضی از برندها موادی همچون گلیسرول و الکل را به آن افزوده می‌کنند، در نتیجه گذشته از اینکه عمل به خرید کردن نمایید، در خصوص برند مذکور خویش کمی پژوهش نمایید.

4. تمایز بین میسلار واتر و تونر چیست؟

میسلار واتر به طور اکثراً تمیزکننده می باشد و پر عناصری می باشد که گرد و غبار و دانه‌ها را جذب می‌کند. از طرف بعدی، تونر روند تمیز کردن شکل را همه ی می‌کند، منافذ شما را می بندد و با ملایمت پوست شما را لایه‌برداری می‌کند.

5. چه هنگامی می بایست از میسلار واتر استفاده کنیم؟

شما می‌تواند از میسلار واتر در نهایت روز برای پاک کردن آرایش خویش بهره ببرید. در صورتی که اندیشه می‌نمایید که این ماده برای پاک کردن آرایش بیشتر از مرز ملایم می باشد، می‌توانید از روندی دو قسمت‌ای در کنار آرایش پاک کنی بعدی بهره ببرید تا همه ی مواد و کثیفی‌های سرسخت روی میزان پوست شکل خویش را از بین ببرید.

اکثر بخوانید: چرا روتین پوستی همچون گذشته تاثیرگذار نیست؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *