ترکیه سکوی پرش شما به اروپا و آمریکا

 چه از طریق فعالیت‌های آموزشی، سرمایه‌گذاری‌های تجاری یا مبادلات فرهنگی، موقعیت استراتژیک ترکیه و فرصت‌های متنوع، این کشور را به سکوی پرشی ایده‌آل برای جاه‌طلبی‌های شما در عرصه‌ی جهانی تبدیل کرده است.

مشاهده مطلب
لاک زرد؛ پرانرژی بودن تو خونشه!

لاک زرد؛ پرانرژی بودن تو خونشه!

فهرست مطالب

لاک زرد؛ پرانرژی بودن تو خونشه!

استفاده از لاک ناخن زرد راهی مطمئن برای پر کردن زندگی روزمره خویش با انرژی سودمند و شاد هست. از آنجایی که رنگ زرد خیلی روشن و سرزنده هست، مانیکور شما هیچ وقت دور از دقت نخواهد ماند. بعلاوه، آنان به شما اجازه می‌دهند تا ترکیب رنگ‌های افزون و مدل های مختلف دیزاین ناخن را از رنگ‌های پاستلی تا تیره از دیزاین آسان تا پیچیده امتحان نمایید. سپس، در صورتی که می‌خواهید در کل طول سال در مرکز دقت بمانید، این رنگ آفتابی را برای مانیکور خویش گزینش نمایید. ایضاً مشاوره‌های ما ضمانت می‌کنند که برای استایل بعدی ناخن شما خیلی الهام‌قسمت باشند، پس در باقی مطلب مطلب با ما کنار بمانید.

ناخن‌های زرد رنگ برای فصل تابستان

لاک ناخن‌های زرد، صورتی، قرمز، بنفش و سبزآبی برای گذراندن روزها لب استخر عالی می باشند. زرد آفتابی در این فصل خیلی پرطرفدار هست.

مانیکور زرد

مانیکور زرد

مانیکور زرد

اکثر بخوانید: پاستیلی کردن ناخن‌ها در این فصل

لاک ناخن زرد برای ناخن‌های بلند

در صورتی که شما دائم ناخن‌های بلند را برای لاک ناخن زرد بد در نظر می‌گرفتید، ما اینجا هستیم تا به شما ثابت کنیم که خطا می‌نمایید. نه فقط آنان زیبا و ترند به نظر می‌رسند بلکه ایضاً به شما اجازه خواهند داد تا ظاهری برجسته و قدرتمند برای خویش درست نمایید. سپس، در صورتی که در نظر دارید که از آنان به منزله ی استایل مانیکور شخصی خویش بهره ببرید، به آسانی می‌توانید اینکار را اعمال دهید.

مانیکور زرد برای ناخن‌های بلند

مانیکور زرد برای ناخن‌های بلند

مانیکور زرد برای ناخن‌های بلند

دیزاین ناخن زرد برای ناخن‌های کوتاه

در ضمن در صورتی که به ناخن‌های کوتاه کمی رنگ مشکی افزوده نمایید، باز نیز درخنشده به نظر خواهند رسید، آن را آسان نگهدارید و فقط خط‌های مشکی یا یک ناخن مشکی به مانیکور خویش افزوده نمایید. با این اکنون، ناخن‌های زرد آسان هم خیلی درخشان به نظر می‌رسند!

لاک زرد برای ناخن‌های کوتاه

مانیکور زرد برای ناخن‌های کوتاه

ناخن‌های زرد تابستانه دوست داشتنی با دیزاین لیمو

دیزاین ناخن با مرکبات، ما برای هوای آفتابی حاضر هستیم! به مانیکور خویش میوه افزوده نمایید و بگذارید تصواتتان جاری گردد، تابستان در کانال هست!

مانیکور زرد با دیزاین لیمو

مانیکور زرد با دیزاین لیمو

دیزاین ناخن زرد تابستانه

جای تعجبی ندارد که ناخن‌های زرد انتخابی مطلوب برای تابستان می باشند. داشتن ناخن‌هایی انقدر آفتابی و سرزنده فوراً شما را برای اکنون و هوای تعطیلات حاضر می‌کنند. بعلاوه، کانال‌های زیادی برای داشتن مانیکور زرد وجود دارد، از لاک ناخن سبزآبی با افزوده کردن مقداری رنگ زرد گرفته تا ناخن‌های رنگین کمانی با دیزاین زرد.

مانیکور زرد با دیزاین ماهی

مانیکور زرد با دیزاین بستنی

مانیکور زرد با دیزاین فلامینگو

ناخن‌های زرد با فضای خالی

فضای خالی ترندی هست که کانال خویش به زیادی از عرصه‌های جهان مد و زیبایی باز نموده و دیزاین ناخن هم استثنا نیست. اعمال دادن این ترند روی ناخن‌های زرد به کوشش اضافه احتیاج ندارد. از آنجایی که زرد رنگ روشن و سرزنده‌ای هست، هر رنگ تیره‌ای یا درست کردن فضای خالی در معادل آن متضاد به نظر می‌رسد.

مانیکور زرد با دیزاین هندسی

مانیکور زرد با دیزاین گل

مانیکور زرد با دیزاین برگ

دیزاین ناخن آسان مشکی و زرد

با یاری رنگ‌های زرد و مشکی می‌توانید ظاهر ناخن‌های خویش را جلب توجه کننده نمایید، مخصوصاً در صورتی که آنان را با مقداری شکل های هندسی ترکیب نمایید، این ایده را در نظر داشته بمانید!

مانیکور زرد با دیزاین سنگ‌های تزیینی

دیزاین‌های ناخن زرد معرکه

درست هست که پیش از این نیز ذهنتان جایی دور مشغول تعطیلات بوده هست ولی تا حالا نیز در دفترتان مشغول به عمل هستید؟ این ناخن‌های رنگ زرد ملایم با دیزاین گل یا برگ ملیح افزوده شده به شما یاری خواهد کرد تا در ضمن در مکان عمل خویش هم ریلکس نمایید.

مانیکور زرد با دیزاین گل

مانیکور زرد با دیزاین گل

دیزاین ناخن زرد با سنگ

مدل های مختلف دیزاین‌های زرد ملایم را با لاک ناخن زرد و سنگ ترکیب نمایید تا مانیکوری با ظاهری شیک و فراموش نشدنی داشته بمانید که برای هر موقعیتی مطلوب می باشند.

مانیکور زرد با دیزاین سنگ‌های تزیینی

خوب ترین لاک ناخن زرد

عرصه زرد روشن با افزوده شدن مقداری اکلیل نقره‌ای دائم در مرکز دقت خواهد بود.

مانیکور زرد با دیزاین اکلیلی

مانیکور زرد با دیزاین اکلیلی

وقتی که می‌خواهید مانیکور ناخن خویش را مرز دقت قرار دهید، ناخن‌های زرد راهی مطلوب خواهند بود. آنان بدون هیچ زحمتی دقت اضافه به خویش جذب نموده و از چپ و راست تعریف و تمجید دریافت می‌کنند. هر وقتی که به ایده‎های جدید برای استایل تازه مانیکور خویش نیاز داشتید، اکثر از این معطل نکرده و سایت ما را چک نمایید.

اکثر بخوانید: ترندهای بهاری و تابستانی ناخن در سال 2020

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *