طراحی ناخن آمبره: ترند پاییزی جدید

طراحی ناخن آمبره: ترند پاییزی جدید

فهرست مطالب

پیاده سازی ناخن آمبره: ترند پاییزی تازه

چه مورد خاصی حول پیاده سازی‌های ناخن شیب‌دار وجود دارد که موجب شده می باشد ترند پاییزی تازه باشند؟ حقیقت آن می باشد که تنوعی که در این پیاده سازی‌های ناخن وجود دارد همان مخصوص می باشد. رنگ‌ها را به هر صورتی که دوست دارید باهم ترکیب نمایید، قوانین را بشکنید، و از خلاقیت و تصورتان بهره ببرید؛ و ما نیز اینجا هستیم تا تازه ترین ایده‌ها را به شما عرضه دهیم. کیف ببرید!

پیاده سازی‌های ناخن آمبره سیاه

اخیراً تمام می‌دانند که چگونه ناخن‌های آمبره را پیاده‌سازی کنند؛ ولی شی ای که تا به حال نمی‌دانید این می باشد که می‌توانید از رنگ‌های تیره نیز در مانیکورتان بهره ببرید. نظرتان حول یک آمبره سیاه و صورتی ملایم، با برق ناخن اکلیلی بر رویش چیست؟

آمبره مشکی ناخن

آمبره مشکی ناخن

آمبره مشکی ناخن با دیزاین گل

ناخن‌های آمبره اکلیلی: مانند یک ستاره بدرخشید!

ناخن‌های آمبره اکلیلی به‌راحتی، باشکوه و شاداب به نظر می‌رسند. ترکیب یک عرصه سیاه براق با اکلیل‌های طلایی احتمالاً یک ایده تقریباًً غیرمعمولی باشد، ولی فقط یک نگاه به آن کافی می باشد تا شما را به هوس بیندازد که از آن کپی‌برداری نمایید.

دیزاین آمبره صورتی و اکلیلی ناخن

دیزاین آمبره صورتی و اکلیلی ناخن

پیاده سازی آمبره نقطه‌ای پولکی برای دخترهای بامزه

پیاده سازی‌های نقطه‌ای پولکی آسان خیلی بامزه‌اند، ولی زمانی که با ناخن‌های آمبره ترکیب شوند، هیچ پیاده سازی بعدی توان رقابت با آنان را ندارد. این پیاده سازی نقطه‌ای پولکی بر روی عرصه صورتی ملایم، شیرین‌ترین شی ای می باشد که تا به اکنون دیده‌ایم.

آمبره ناخن با دیزاین خال خالی سفید مشکی

آمبره ناخن با دیزاین خال خالی رنگی

آمبره ناخن با دیزاین خال خالی سفید قرمز

زیادتر بخوانید: 10 طرح پیاده سازی ناخن که می‌توانید خودتان انجامش دهید

لاک ناخن مات دائم شیک می باشد

زمانی دو ترند را با نیز ترکیب می‌نمایید، به این معنا که دارید برای برنده شدن حاضر می‌شوید. زمانی نوبت به فصل پاییز می‌رسد رنگ بنفش عالی می باشد، ولی برای آنکه یکنواخت نشود آن را با رنگ یاسی آمبره نمایید. ترکیب آسان رنگ‌ها جالب می باشد، ولی کارتان را با یک لایه لاک مات‌کننده همه ی نمایید و بعدی نمی‌توانید از آن چشم بردارید.

آمبره مات ناخن با رنگ بنفش یاسی

آمبره مات ناخن به رنگ بورگاندی

چطور ناخن‌های آمبره با پیاده سازی اقسام هندسی را پیاده‌سازی کنیم

در صورتی که از ناخن‌های با پیشنهاد‌های هندسی خوشتان می‌آید، این پیاده سازی شی ای می باشد که دقیقاً به آن احتیاج دارید. پیشنهاد‌های هندسی خیره‌کننده سبز و فیروزه‌ای که از رنگ‌های روشن به تیره چیده شده‌اند، پیاده سازی ناخن هندسی شیب‌دار زیبایی را به وجود آورده‌اند. شما چه ذهن می‌نمایید؟

آمبره ناخن با دیزاین اشکال هندسی

آمبره ناخن با دیزاین اشکال هندسی

پیشنهاد‌های پاستیلی شیرین ناخن

در صورتی که تا به اکنون هیچ‌کدام از پیشنهاد‌های آمبره را بر روی ناخن‌هایتان امتحان نکرده‌اید، این پیشنهاد‌های پاستیلی می‌تواند گزینه مناسبی برای آغاز گزینش‌هایتان باشد. از آنجایی که در این پیاده سازی رنگ‌های مورد استفاده تضاد چندانی با نیز ندارند، تبدیل رنگ از نوک ناخن تا انتهای آن بی نهایت دریافت دقت نمی‌کند؛ سپس نیازی نیست نگران شوید که دستاورد شغل بی نهایت تابلو یا ضایع گردد. با این وجود این پیاده سازی ناخن تنها منحصر به اشخاص جدید‌شغل نیست. هرکسی که به جست و جوی یک مانیکور ناخن جالب و هم زمان می‌شود، از این پیاده سازی ناخن پاستیلی زیبا خوشش می‌آید.

آمبره ناخن به رنگ پاستیلی

آمبره ناخن به رنگ پاستیلی

آمبره ناخن به رنگ پاستیلی

پیاده سازی‌های جسورانه ناخن با استفاده از رنگ‌های طیف آبی

برای داشتن یک پیاده سازی ناخن آمبره جسورانه و جلب توجه کننده نیازی نیست که مسلماًً از رنگ‌های متضاد بهره ببرید. در برابر، استفاده از رنگ‌های گوناگون در یک خانواده رنگی ضمانت می‌کند که پیاده سازی غایی ناخن شما ظاهر یکدست و ملایمی داشته باشد. برای چنین انتخابی، خانواده رنگی آبی یکی از مناسب ترین گزینه‌های شاید، چون گوناگونی رنگ‌های این خانواده زیاد گسترده بوده و از آبی کودکانه تا آبی کاربنی را حاوی می‌گردد. پس در صورتی که به جست و جوی یک پیاده سازی آمبره جسورانه و جلب توجه کننده هستید، می‌توانید یکی از پیاده سازی‌های زیر را امتحان نمایید.

آمبره ناخن با رنگ آبی

آمبره ناخن با رنگ آبی

آمبره ناخن با رنگ آبی

ناخن‌های هنری آمبره عمودی

طریق‌های مختلفی برای پیاده‌سازی پیاده سازی‌های آمبره بر روی ناخن‌ها وجود دارد. در صورتی که اولویت می‌دهید از یک مانیکور گوناگون با دیگر اشخاص بهره ببرید، پیاده سازی هنری آمبره عمودی را امتحان نمایید. این نوع پیاده سازی هم زمان که زیاد منحصر به شخص و ویژه می باشد، به شما گزینه‌های متفاوتی برای پیاده سازی ناخن‌هایتان عرضه می‌کند. برای نمونه می‌توانید روی هر یک از ناخن‌هایتان دو رنگ متفاوت را با نیز مخلوط نمایید، و یا یک پیاده سازی کلی برای تمام ناخن‌هایتان در نظر بگیرید که در آن، از یک سمت ناخن‌ها با یک رنگ آغاز نموده و پیاده سازی کلی در سمت بعدی با رنگ بعدی همه ی گردد.

آمبره عمودی ناخن با رنگ پاستیلی

آمبره عمودی ناخن با رنگ آبی بنفش

آمبره عمودی ناخن با رنگ آبی صورتی

پیاده سازی ناخن‌های نئونی روشن

تمام ذهن می‌کردند که ناخن‌های نئونی یک مد زودگذر باشد، ولی به نظر نمی‌رسد که این ناخن‌ها به این زودی‌ها از صحنه خارج شوند. علاوه بر این، مطابق با ترندهای حرفه ای‌تر، با استفاده از رنگ‌های نئونی پیاده سازی‌های خیره‌کننده و جالبی عرضه شده می باشد. یکی از این پیاده سازی‌های جالب و بامزه ناخن‌های آمبره نئونی می باشد؛ سپس وقتی که تصمیم می‌گیرید از این پیاده سازی ناخن بهره ببرید، می‌توانید مطمئن شوید که دائم و تمام جا دقت‌ها را به خویش دریافت می‌کند.

آمبره ناخن با رنگ نئونی

آمبره ناخن با رنگ نئونی

ناخن‌های آمبره دو رنگ

یکی از پرطرفدار‌ترین پیاده سازی‌های آمبره ناخن، پیاده سازی می باشد که در آن از دو رنگ از دو طیف متفاوت رنگی استفاده شده باشد. این پیاده سازی هم زمان که به مواد و کوشش کمی احتیاج دارد، به قدری زیباست که نفس را بند می‌آورد. علاوه بر این، استفاده از طیف‌های متفاوت رنگی گزینه‌های متنوعی را در دسترس قرار می‌دهد که هر کسی می‌تواند بنا بر ذائقه‌اش، در بین رنگ‌های متفاوت گزینش کند. می‌توانید با طیف‌های متفاوت رنگی بازی نمایید و از تزیینات متفاوت بر روی آنان بهره ببرید یکی از این تزیینات که مانیکور شما را به افق تماماًً جدیدی می‌برد، استفاده از اکلیل و ستاره‌های درخشان بر روی پیاده سازی ناخن‌های آمبره می باشد. پس در صورتی که جست و جوی این هستید که ناخن‌هایتان تمام نگاه‌ها را به خویش دریافت کنند، یکی از این طرح‌های زیبا را امتحان نمایید.

آمبره دو رنگ ناخن

آمبره دو رنگ ناخن

آمبره دو رنگ ناخن

از بین نرفتن دوست داشتنی پیاده سازی‌های ناخن آمبره دلایل نیکی دارد. این پیاده سازی چشم‌نواز ناخن موجب تمایز شما با سایرین می‌گردد. از یک پیاده سازی ملایم و متین گرفته تا یک پیاده سازی پر زرق و برق و خیره‌کننده، طریق‌های پیاده سازی ناخن مختلفی وجود دارند که می‌توانید بین آنان گزینش نمایید، و مسلماًً مانیکوری وجود دارد که با آن زیادترین حالت آسانی را داشته شوید.

زیادتر بخوانید: 40 طرح پیاده سازی ناخن آمبره مطلوب برای هر موقعیت

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *