شیر مادر

شیر مادر

شیر مادر تصمیم‌گیری درباره تغذیه با شیر مادر برای نوزادان موضوعی شخصی می باشد، لیکن شاید عقاید و نظراتی از دوستان و اطرافیان برای دریافت

مشاهده مطلب
شال طوسی را اینجوری بپوشی قشنگتره!

شال طوسی را اینجوری بپوشی قشنگتره!

فهرست مطالب

شال طوسی را اینجوری بپوشی قشنگتره!

در صورتی که شما در سال 2020 به ادامه ی تیپ‌های با حجاب هستید تا ببینید که چطور می‌توانید روسری یا شال طوسی خویش را با لباس‌هایتان ست نمایید، پس جای تصدیق آمدید. خیلی از خانم‌هایی که روسری طوسی می‌پوشند رنگ پریده به نظر می‌رسند لیکن گزینش مطلوب لباس می‌تواند تبدیل جلال ابداع کند. پس ما می‌خواهیم الان به شما نشان دهیم که چطور روسری طوسی را با لباس‌های تابستان خویش بپوشید.

شال طوسی و بلوز سفید

آیا می‌دانستید که آسان‌ترین و ساده‌ترین مسیر پوشیدن شال طوسی ست کردن آن با بلوز یا تی‌شرتی سفید می باشد. فرقی نمی‌نمایید که طوسی روسری شما چه رنگی می باشد، روشن می باشد یا تیره، حتماًً با بلوزی سفید زیبا خواهد شد. فقط واجب می باشد رنگی گزینش نمایید که با آن زیادتر حس آسانی می‌نمایید و غیر از این می‌توانید هر جور که دلتان می‌خواهد آن را بپوشید، فرقی نمی‌کند به راهکار آسان باشد یا توربان.

ست کردن شال طوسی با بلوز سفید

شال طوسی و رنگ‌های شاد

در صورتی که می‌خواهید ظاهری سرزنده و شاداب‌تر داشته شوید، ما به شما توصیه می‌کنیم که آن را با لباس‌های رنگی امتحان نمایید. شما می‌توانید این رنگ شال را با رنگ‌های قرمز، زرد یا صورتی بپوشید. اگر چه می بایست سعی نمایید جنس و پارچه‌های گوناگون را امتحان نمایید. برای نمونه، در صورتی که شما بلوز یا کاردیگان لنین پوشیدید، می بایست شالی با جنس شیفون گزینش نمایید. در صورتی که بلوزی کتان پوشیدید، می‌تواند با آن شال شیفون، ساتن یا ابریشمی بپوشید.

ست کردن شال طوسی با لباس‌های رنگی

شال طوسی با رنگ‌های پاستیلی و نود

بعضی از خانم‌ها دوست ندارند رنگ‌ها مشکی و سفید بپوشند لیکن بی نهایت مشتاق به پوشیدن رنگ‌های جیغ نیز نیستند. در صورتی که شما نیز از آن گروه اشخاص هستید، هیچ وقت پوشیدن رنگ‌های ملایم پاستیلی و نود برای شما خطا نخواهد بود. شما می‌توانید یک پیراهن آبی پاستیلی را با شالی طوسی بپوشید. ضمناً می‌توانید رنگ‌های نود شبیه بژ و قهوه‌ای را با حجاب طوسی خویش سِت نمایید، رنگ‌های جانور در استایل خویش را با پوشیدن بلوزی سفید و شلواری جین متعادل نمایید.

ست کردن شال طوسی با لباس‌های پاستیلی و نود

استایل یک رنگ طوسی با حجاب

در صورتی که عاشق استایل‌های تک رنگ هستید، این تیپ مورد تمایل بعدی شما خواهد بود. شما می‌تواند ظاهری سراسرً طوسی و زیاد شیک داشته شوید. سعی نمایید حجاب طوسی خویش را با پیراهن طوسی، مانتو یا بلوز و دامن بپوشید. ما ذهن می‌کنیم در صورتی که شال خویش را به رنگی کمی روشن‌تر یا تیره‌تر از غیر از این لباس‌های خویش گزینش نمایید، ظاهری شیک‌تر داشته شوید. ظاهری این چنین برای شب هم عالی می باشد.

استایل مونوکروم طوسی

استایل با شال طوسی

استایل با شال طوسی

زیادتر بخوانید: 10 استایل لباس – کدام یک از آنان استایل شماست؟

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *