علائم عصبی کرونا

علائم عصبی کرونا

علائم عصبی کرونا دکتر شادی شکوه یار، حرفه ای بیماری‌های داخلی مغز و اعصاب، در گفت‌وگوی زنده با برنامهٔ اینستاکیلینیک محب، حول علائم عصبی کرونا

مشاهده مطلب
درمان ریشه دندان

درمان ریشه دندان

درمان ریشه دندان درمان ریشه دندان یکی از خدمات بسیار مهم دندانپزشکی و اقدامات اولیه پیش از ارتودنسی و ایمپلنت به شمار می ‌آید. درمان

مشاهده مطلب
رنگ موی قرمز | رنگی برای باکلاس‌ها

رنگ موی قرمز | رنگی برای باکلاس‌ها

فهرست مطالب

رنگ موی قرمز | رنگی برای باکلاس‌ها

همانطور که دائم نیز اطلاق می‌گردد: «در این جهان که می‌توانی جایگزین به هر شخصی شوی، یک مو قرمز معرکه باش.» من به طور قطع نمی‌توانم وجود چنین حرف‌ای را گواهی کنم لیکن خواندن این حرف موجب می‌گردد که من نیز دلم رنگ موی قرمز بخواهد! فرقی نمی‌کند که رنگ موهای شما بلوند، تیره یا شی ای بین این دو باشد، شایدً پیش از این چیزهایی نسبت به دگرگونی رنگ موهای خویش یاد گرفته‌اید. رنگ موی قرمز نه فقط شاداب و جالب هست بلکه رنگ‌های قرمز بسیاری وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه‌تان یکی از آنان را گزینش نمایید. آیا دوست دارید موهایتان را قرمز نمایید لیکن نمی‌دانید از کجا آغاز نمایید؟ ما به پیگیری سوزی باند، آرتیست و رنگ‌کنش شغل‌ای برند لورآل رفتیم تا به شما رازهای پنهان برخی از رنگ موهای معرکه‌ای در اطرافتان می‌بینید را به شما بگوییم. به خواندن مطلب باقی مطلب دهید تا علاوه بر توصیه‌های مراقبت از مو، 45 مورد از عالی ترین ایده‌های رنگ موی قرمز را نیز ببینید. 

آنچه در باقی مطلب می‌خوانید:

  1. آیا من می‌توانم رنگ موهایم را قرمز کنم؟
  2. رنگ موی قرمز بعد از محو شدن به چه رنگی جایگزین می‌گردد؟
  3. چطور می‌توانم از محو شدن رنگ موی قرمز پیشگیری کنم؟
  4. آیا رنگ قرمز به مو آسیب می‌زند؟
  5. عالی ترین رنگ موی قرمز چه رنگی هست؟
  6. نوع ها رنگ موهای قرمز 

آیا من می‌توانم رنگ موهایم را قرمز کنم؟


ما از آن مجموعه آدمهایی هستیم که اعتقادی استوار به این مسئله داریم که رنگ موهای شما هر چه باشد، می‌توانید با چاره مطلوب و اگر چه رنگ‌کنش شغل‌ای موهایتان را به هر رنگی که می‌خواهید جایگزین نمایید. هر تعدادی، تئوری‌های در این مورد وجود دارد که بسته به رنگ پوست می بایست مطلوب‌ترین رنگ مو را گزینش کرد. برای آن مجموعه از خانم‌هایی که رنگ پوستشان روشن‌تر یا زیاد روشن هست، رنگ بلوند توت فرنگی و قرمز با تناژ مسی خیلی مطلوب هست. در صورتی که تناژ رنگ پوست شما سرد هست و چشم‌هایی به رنگ آبی یا سبز دارید، رنگ موهای قرمز تیره‌تر سان زنجبیلی یا بلوطی برای شما مطلوب‌تر خواهد بود. برای آن مجموعه از خانم‌هایی که پوستشان زیادتر تناژ گرم و تیره دارد، رنگ با پایه آبی و قرمز‌های بر پایه ارغوانی عالی ترین رنگ موی جانور برای شما خواهد بود.      


رنگ موی قرمز بعد از محو شدن به چه رنگی جایگزین می‌گردد؟


از آنجایی که رنگ قرمز زیادتر و فوری‌تر از بقیه رنگ‌ها علاقه ی به محو شدن دارد، کل اشخاص این رنگ را به این موضوع می‌شناسند که یکی از سخت‌ترین رنگ‌ها برای نگهداری هست. بسته به اینکه رنگ موی ابتدایی شما چقدر تیره باشد، رنگ موی قرمز عموماًً به رنگ نارنجی روشن یا قهوه‌ای تیره جایگزین می‌گردد.


چطور می‌توانم از محو شدن رنگ موی قرمز پیشگیری کنم؟


باند به ما اعتماد می‌دهد که با محصول های و روتین مراقبت از موی مطلوب، شما می‌توانید کاری نمایید که رنگ موهایتان سان همان روزی که از سالن زیبایی بیرون آمدید، به نظر معرکه و شاداب برسد. برای اینکه رنگ موهایتان را شاداب نگه دارید، باند پیشنهاد می‌کند که شامپو و کاندیشنر همیشگی خویش را با محصولاتی تغییر نمایید که برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شدند. این استایلست شغل‌ای شامپو و کاندیشنر برند لورآل طرح L’Oréal Professionnel Vitamino A-OX Color Preserve را به خریدار‌هایش پیشنهاد می‌کند. فرمول این محصول های، محافظی برای رنگ موهایتان در مساوی اشعه UV خورشید فراهم می‌کند تا برای مدت بلند رنگ موهایتان را درخشان نگه دارید. 


آیا رنگ قرمز به مو آسیب می‌زند؟ 


بسته به رنگ قرمزی که گزینش می‌نمایید و اگر چه رنگ عرصه موهایتان، رنگ‌کنش امکان دارد برای دست یابی به آن رنگ مو موهایتان را دکلره کند. دلکره کردن دائم موجب آسیب زدن به مو می‌گردد لیکن رنگ‌کارتان به شما یاری خواهد کرد که پیش از بیرون رفتن از آرایشگاه، موهایتان نیز سالم به نظر برسند. ما ضمناً به شما پیشنهاد می‌کنیم تا ماسک مویی هفتگی سان ماسک مو برند لورآل طرح like L’Oréal Professionnel Vitamino Color A-OX Moisturizing Masque را به روتین مراقبت از موهایتان افزوده نمایید. این ماسک موی تقویت کننده بخش‌های ضعیف شده و آسیب دیده موهای شما را قصد قرار می‌دهد و دور آنان لایه نازکی می‌پیچد تا در مساوی آسیب‌های روزمره از آنان محافظت کند. حالا که سایر مراقبت‌های مورد نیاز از رنگ موی قرمز را یاد گرفتید، وقت آن رسیده هست که به آرایشگاه بروید و این رنگ جالب را امتحان نمایید. باند می‌گوید شما می بایست نوبت‌های رنگ در آرایشگاه را با فواصل هر چهار تا شش هفته یکبار برنامه‌ریزی نمایید تا موهایتان ریشه‌گیری گردد.   


عالی ترین رنگ موی قرمز چه رنگی هست؟


آیا مشتاق امتحان کردن رنگ موی قرمز و تازه هستید؟ ما شما را سرزنش نمی‌کنیم! وقتی که نوبت به گزینش رنگ موی قرمز رویایی می‌رسد، عالی ترین کنش این هست که از رنگ کرن موهایتان در خانه خودداری نمایید. قرمز به موضوع یکی از بدقلق‌ترین رنگ موها شناخته می‌گردد، به همین علت ما دائم به خریدار‌هایمان پیشنهاد می‌کنیم که دگرگونی رنگ مو به قرمز را در آرایشگاه فرجام دهند. آنان می‌توانند با استفاده از رنگ‌های شغل‌ای فرمول خاصی برایتان بسازند و اینگونه به شما یاری کنند تا سالن آرایشگاه را با عالی ترین ثمر ممکن ترک نمایید. حالا که سایر می‌دانید چطور عالی ترین رنگ مو را برای خودتان گزینش و از آن مراقبت نمایید، در باقی مطلب 45 رنگ موی قرمز معرکه وجود دارد که مورد نیاز هست به آنان نگاهی بیندازید!    

زیادتر بخوانید: با این چاره، موهایتان را قرمز مخملی نمایید!


نوع ها رنگ موهای قرمز 


رنگ موی قرمز با تناژ نارنجی

در صورتی که شما به جست و جوی رنگ مویی هستید که شما را برگزیده کند و هر جا که می‌روید، کل نگاه‌ها را به سوی شما برگرداند، پس شما می‌توانید این رنگ موی قرمز با تناژ نارنجی را گزینش نمایید. این رنگ مو برای آن مجموعه از خانم‌هایی که تناژ پوستشان تیره‌تر هست، عالی به نظر می‌رسد و وقتی که به آنان طرح ویو ساحلی یا فر باز می‌دهید، چشم گیر می‌شوند.

رنگ موی قرمز با تناژ نارنجی

قرمز دارچینی

برای آن مجموعه از خانم‌های که رنگ پوستشان متوسط هست، رنگ قرمز دارچینی عالی ترین گزینش هست. این رنگ خیلی وسوسه کننده به نظر می‌رسد و احتمالاً گذشتن از آن دشوار باشد!

رنگ موی قرمز دارچینی

قرمز جیغ

رنگ موی قرمز جیغ یک مسیر جسورانه برای روشن کردن هر جایی هست که می‌روید و به شما اکنون و هوای دخترهای جوان و باحال را می‌دهد. در صورتی که شما می‌خواهید هر جا که هستید کل دقت‌ها به شما دریافت گردد، گزینش این رنگ هیچ موقع نمی‌تواند گزینش اشتباهی باشد.

رنگ موی قرمز جیغ

قرمز مسی

این رنگ موی قرمز مسی، شما را به یاد پرنسس‌های کلاسیک انیمیشن‌های کمیک می‌اندازد. با این رنگ شما بدون هیچ زحمتی مانند به شخصیت انیمیشنی مورد تمایل‌تان می‌شوید. نه فقط پررنگ هست بلکه درخشندگی خیلی بسیاری به شما می‌دهد که مسلماًً عاشقش خواهید شد.

رنگ موی قرمز مسی

قرمز مرجانی

در صورتی که شما نمی‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهد رنگ موهایتان را صورتی یا قرمز نمایید پس مورد نیاز هست تا این رنگ موی قرمز مرجانی را امتحان نمایید. این رنگ موی جیغ برای نوع ها رنگ‌های پوست مطلوب هست و راهی جذاب برای نشان دادن شخصیت درخشنده شماست.

رنگ موی قرمز مرجانی

قرمز آتیشی

این رنگ موی دارچینی موجب می‌گردد کل سرها به سوی شما چرخیده گردد و برای کل افرادی مطلوب هست که به جست و جوی یک دگرگونی قوی برای سال تازه در رنگ موهایشان می باشند. باند می‌گوید: «این رنگ مو دقیقاً سان اسمش به نظر می‌رسد و برای اشخاص بی‌اطمینان به نفس مطلوب نیست. در صورتی که شما به جست و جوی رنگ مویی سراسرً برگزیده و بی‌مثل می‌گردید، این رنگ مو مطلوب شماست.» باند می‌گوید برای رسیدن به این رنگ موی چشم گیر به رنگ‌کنش خویش بگویید که زدن رنگ موی همیشه و پایدار را از ریشه موهای شما آغاز نموده و همه مسیر تا پایین موها باقی مطلب دهد. در صورتی که موهای شما به شکل طبیعی تیره هست و امیدوار هستید تا موهایتان را به این رنگ پویا و زنده دگرگونی دهید، رنگ‌کنش شما مجبور می‌گردد موهای شما را پیش از رنگ کردن با دکلره روشن کند.

زیادتر بخوانید: رنگ موی قرمز شرابي، مطلوب روزهاي سرد زمستانی

بلوند با هاله مسی

شما می‌توانید به رنگ بلوند با هاله مسی به موضوع رنگ مویی قرمز برای جدید کارها اندیشه نمایید. این رنگ آنقدری قرمزی دارد که شما بتوانید به شکل رسمی خودتان را مو قرمز بنامید، بعلاوه این رنگ سان سایر رنگ‌های قرمز تیره به مراقبت زیاد بیشتر نیاز ندارد. باند می‌گوید: « این دگرگونی رنگ پر ریسک به مسی و از مسی به قهوه‌ای برای کل هدف های شما مطلوب هست، از پوشش موهای سفید گرفته تا هایلایت و بهبود بخشیدن به رنگ مو با روشی نیمه همیشه.» رنگ بلوند با هاله مسی برای کل رنگ‌های پوست مطلوب هست. باند می‌گوید: «کل خانم‌ها با نوع ها رنگ پوست می‌توانند این رنگ موی بلوند با هاله مسی را داشته باشند. مقدار روشن یا تیره بودن آن دقیقاً همان شی ای هست که برای هر فرد می‌تواند گوناگون باشد تا جوری به نظر بیایید که گویا با این رنگ مو متولد شدید.» در صورتی که موهای شما به شکل طبیعی قهوه‌ای روشن، بلوند تیره یا مسی هست، رنگ‌کنش شما می بایست بتواند با فقط یک نشست رنگ موی شما را به رنگ بلوند با هاله مسی دگرگونی دهد. در صورتی که رنگ موهای طبیعی شما خیلی گوناگون‌تر از این رنگ مو هست، ممکن از پیش از اینکه بتوانید با رنگ مویی رویایی خویش از سالن آرایشگاه بیرون بیایید، به تعدادی نشست رنگ مو نیاز داشته شوید.

رنگ موی بلوند با هاله مسی

مسی آتیشی

در صورتی که شما شیفته رنگ موی بلوند با هاله مسی شدید لیکن می‌خواهید آن را به حد جدیدی ببرید، رنگ مسی آتیشی برای شما خیلی مطلوب هست. این رنگ موی سراسرً قرمز به شما این ضمانت را می‌دهد که امسال دو مساوی دائم از شما تعریف و تمجید بتوان. باند می‌گوید فقط مسیر جانور برای داشتن رنگ مویی که سراسرً مسی آتیشی باشد این هست که موهای خویش را به شکل یک دست قرمز نمایید. او معرفی می‌دهد: «از آنجایی که این رنگ مو خیلی برگزیده و منحصر به شخص هست، فرجام همه مراحل رنگ مو می بایست به شکل کل فرجام گردد.»

رنگ موی مسی آتیشی

شرابی

رنگ موی شرابی برای آن مجموعه از خانم‌هایی مطلوب هست که می‌خواهند موهای خویش را قرمز کنند لیکن نمی‌خواهند با موهای تیره خویش خدافظی کنند. این رنگِ الهام گرفته شده از شراب ترکیب خیلی زیبایی از رنگ قهوه‌ای تیره، قرمز بورگاندی و قرمز آب آلبالویی هست. رنگ موی شرابی جزء یکی از رنگ‌های قرمزی هست که به مراقبت کمی احتیاج دارد و می‌توان از آن به موضوع مزیتی سایر برای این رنگ نام برد. در صورتی که می‌خواهید کمی رنگ قرمز به موهای قهوه‌ای تیره خویش افزوده نمایید، از رنگ‌کارتان بخواهید رنگ قرمز بورگاندی و آلبالویی را به موضوع هایلایت یا آمبره به موهای شما افزوده کند. در صورتی که می‌خواهید موهای شرابی شما زیاد مانند به رنگ حقیقی شراب باشد، می بایست از رنگ‌کنش خویش بخواهید که رنگ موی آلبالویی تیره را به همه موهایتان بزند.

رنگ موی شرابی

بلوند زردآلویی

بلوند زردآلویی دقیقاً نقطه مساوی رنگ موی شرابی هست: این رنگ مو برای آن مجموعه از خانم‌هایی مطلوب هست که می‌خواهند رنگ موهایشان را قرمز کنند لیکن نمی‌توانند برداشت کنند که می بایست موهای بلوند خویش را کنار بگذارند. در صورتی که رنگ موهای طبیعی شما بلوند هست و از آن مجموعه اشخاصی هستید که دائم به قرمز کردن رنگ موهایتان اندیشه می‌نمایید، این رنگ سراسرً برای شما مطلوب هست. برای داشتن این رنگ مو، رنگ‌کنش شما لایه‌های نازکی از رنگ زردآلویی با تناژ قرمز را با فویل به موهای بلوند شما افزوده می‌کند. در صورتی که موهای طبیعی شما بلوند نیست، رنگ‌کارتان اول پیش از اینکه رنگ موی رویایی شما را به موهایتان بزند، می بایست آنان را با دکلره روشن کند. در صورتی که چه دکلره کردن دائم موجب آسیب زدن به مو می‌گردد لیکن یک رنگ‌کنش شغل‌ای می‌تواند آسیب وارد شده به ظاهر و خویش موها را خیلی کم کند.

رنگ موی بلوند زردآلویی

قرمز روشن

در صورتی که بلوند عسلی همان رنگی هست که کل خانم‌ها در فصل تابستان امتحانش می‌کنند پس رنگ قرمز روشن هم همان رنگ مقدس برای طرفداران موی قرمز هست. سان رنگ مسی، رنگ موی قرمز روشن هم برای آن مجموعه از خانم‌هایی مطلوب هست که پوست آنان تناژ خیلی گرمی دارد. هر تعدادی، این رنگ مو زیادتر نزدیک به بلوند هست تا مسی و به رنگ بلوند توت فرنگی خیلی نزدیک هست. 

رنگ موی قرمز روشن

حنایی تیره

در صورتی که رنگ شکل شما در مجموعه رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد، رنگ موی قرمزی را گزینش نمایید که به طور برگزیده با این قصد ساخته شده هست تا شما را سان یک الهه برنزه نشان دهد. آن رنگ مو بدون شک حنایی تیره هست، ترکیبی چشم گیر از نارنجی و بلوند که می بایست به ته‌رنگ نارنجی قرمز آن دقت داشته شوید.

رنگ موی حنایی تیره

رنگ موی توت فرنگی

رنگ موهای قرمز و به طور برگزیده رنگ‌هایی که با بلوند ترکیب می‌شوند، به شکل غیرقابل باوری تابستانه به نظر می‌رسند. توت فرنگی حتماًً یکی از آن رنگ‌های مطلوب برای لب دریا رفتن هست. نسخه روشن‌تر و بلوندتر رنگ موی مسی در کنار پوست کمی برنزه شده دوست داشتنی به نظر خواهد رسید.

رنگ موی توت فرنگی

قرمز تیره

رنگ موی قرمز تیره، رنگی تیره و درخشان هست که برای ترکیب شدن با موهای قرمز یا تیره عالی هست و رنگ موها را زیادتر به سوی رنگی مانند زنجبیلی دگرگونی می‌دهد. بسته به سلیقه و رنگ‌کنش شما، این رنگ می‌تواند پر هاله‌هایی از رنگ‌های نارنجی، شکلاتی و ارغوانی باشد.

رنگ موی قرمز تیره

آلبالویی

رنگ موی قرمز تیره‌ای را برداشت نمایید که ناگهان مربای انگور روی همه آن می‌ریزد و از خودش لایه‌ای از رنگ بنفش به جا می‌گذارد، این رنگ دقیقاً همان رنگ موی قرمز آلبالویی هست. این رنگ خیلی شاداب و پویا هست و در کمال تعجب به همان اندازه که برای بهار مطلوب هست، برای زمستان هم زیباست.

رنگ موی آلبالویی

قرمز بورگاندی

همانطور که قرمزی رنگ موی شرابی از اسم آن معین هست، رنگ موی قرمز بورگاندی نیز سان اسم آن برگزیده و بی‌مثل هست. این رنگ قهوه‌ای بنفش به شکل متفاوتی به رنگ مو، رنگ شکلاتی تیره می‌دهد. 

رنگ موی قرمز بورگاندی

قرمز بنفش

آیا رنگ موی آلبالویی به اندازه کافی بنفش نیست که شما را راضی کند؟ پس رنگ موی قرمز بنفش را امتحان نمایید. از رنگ‌کنش خویش بخواهید تا رنگ موی شما را به رنگ موهای الهام گرفته شده از انگور دگرگونی دهد. 

رنگ موی قرمز بنفش

رنگ موی بلوطی

در صورتی که رنگ قرمز تیره در مجموعه رنگ‌های بنفش قرار می‌گیرد، بلوطی بدون شک یک رنگ قرمز حقیقی هست. این رنگ موی فوق‌العاده نسخه تیره‌تر رنگ موی فندقی هست، رنگ‌های قهوه‌ای متوسط و تیره را با قرمز ترکیب نمایید تا این رنگ موی درخشنده توسط بیایید که حدوداً مطلوب نوع ها رنگ پوست هست.

رنگ موی بلوطی

آلبالویی نوشابه‌ای

سان رنگ نوشیدنی این رنگ موی الهام گرفته شده از رنگ نوشابه، هاله‌ای از رنگ قرمز را به شکل متفاوتی به موهای قهوه‌ای تیره افزوده می‌کند. این یکی از آن رنگ موهای قرمزی هست که استثنائاً به مراقبت بسیاری احتیاج ندارد و برای آن مجموعه از خانم‌هایی مطلوب هست که موهای تیره دارند و دوست دارند موهای خویش را از یکنواختی در بیاورند.

رنگ موی آلبالویی نوشابه‌ای

یاقوتی

برخلاف رنگ‌های مسی و توت فرنگی، یاقوتی رنگ قرمز با تناژ سرد هست که زیادتر از آلبالو ما را به یاد انار می‌اندازد. رنگ‌های قرمز-آبی روی پوست‌های زیاد روشن و زیاد تیره شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و ته رنگ پوست را معین‌تر می‌کند.

رنگ موی یاقوتی

 قرمز هلویی

رنگ موی قرمز هلویی با تناژ گرم واقعاً مورد دقت قرار گرفته هست. تا همین اکنون، شما به احتمال بیشتر این رنگ را در خیلی از تیوپ‌های رژلب‌های مات، پالت‌های رژگونه و چیزهایی از این مجموعه دیدید. حالا به جای اینکه آن رنگ را به لب‌هایتان بزنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن را به روشی نیمه دائمی بهره ببرید. 

رنگ موی قرمز هلویی

قرمز قهوه‌ای

در صورتی که شما به جست و جوی روشی هستید که با راهی تا مقدار قابلیت نامحسوس به جمعیت مو قرمزها ملحق شوید، رنگ موی قرمز قهوه‌ای برای شما مطلوب هست. این رنگ مو از ترکیب کمی رنگ شکلاتی تیره با نارنجی فلفلی و بلوند توسط می‌آید، رنگ‌کنش شما رنگ موهایتان را به گونه‌ای دگرگونی خواهد داد که به دشواری می‌توان شما را در مجموعه اشخاص مو قرمز قرار داد.

رنگ موی قرمز قهوه‌ای

قرمز صورتی

تا به اکنون نشده که ولو یک ترند را در مدیا‌های اجتماعی سان اینستاگرام ببینیم و عاشق آن نشویم و رنگ موی قرمز-صورتی نیز اسثتناء نیست. این رنگ که هر دو رنگ یاقونی و صورتی کمرنگ را درون خویش دارد، رنگ مویی با تناژ زیاد سرد و شی ای بین پاستیلی و سرخابی هست.

رنگ موی قرمز صورتی

رنگ موی نارنجی خونی

برخلاف رنگ موی صورتی، نارنجی خونی جزو رنگ‌های آب‌دار هست. شما به دشواری در این رنگ هاله قرمز می‌بینید. به جای آن، رنگی که در وهله ابتدا می‌بینید، بلوند نارنجی هست که زیبایی حرفه ای دارد.

رنگ موی نارنجی خونی

تمشکی

به رنگ موی تمشکی قرمز به موضوع رنگ سرخابی غلیظ اندیشه نمایید که از یک رنگ عرصه تیره و پررنگ توسط می‌آید. این رنگ خیلی جوان پسند و درخشان هست.

رنگ موی تمشکی

طلایی قرمز

در صورتی که رنگ‌های کاراملی، عسلی و بلوند توت فرنگی به دست عالی ترین رنگ‌کنش در جهان با هم دیگر ترکیب شوند، ثمر آن طلایی قرمز خواهد شد. این رنگ ترکیبی چشم گیر از رنگ‌های گرم و کره‌ای هست که آن را برای آن مجموعه از خانم‌هایی مطلوب می‌کند که رنگ پوستشان روشن یا متوسط هست.

رنگ موی طلایی قرمز

قرمز کاراملی

اینجا بازهم یکی سایر از رنگ‌های قرمز را داریم که برای کل مطلوب هست. این رنگ که نتیجه ی کاراملی در آن دیده می‌گردد و ترکیبی از کمی رنگ خاکستری با قرمز گرم و قهوه‌ای هست، برای نوع ها رنگ پوست مطلوب هست. به جای اینکه یک سال سایر را نیز با همان رنگ موی قدیمی کاراملی بگذرانید، درخشش شگفت‌انگیر قرمز را به ترکیب موهای خویش افزوده نمایید.

رنگ موی قرمز کاراملی

رنگ موی غروب آفتاب

در صورتی که شما مشتاق دگرگونی در رنگ موهای خویش هستید، از رنگ موهایی که عجیب به نظر می‌رسند و در بر دارنده رنگ‌های هارمونی‌دار با قرمز می‌شوند، نترسید. رنگ موی غروب آفتاب، رنگین کمانی از نارنجی، بنفش و قرمز هست در مدیا‌های اجتماعی سان اینستاگرام خیلی دیده می‌گردد.

رنگ موی غروب آفتاب

دارچینی

در صورتی که شما از آن مجموعه اشخاص مشتاق به مد و فشن هستید یا تمایل بیشتر به چیزهای برگزیده دارید، پس به امتحان کردن این رنگ مو اندیشه نمایید. شادابی حقیقی این رنگ مو و رنگ قرمز پررنگ آن به گونه‌ای هست که هیچکس ولو از فاصله دور نیز نمی‌تواند از آن چشم بردارد.

رنگ موی دارچینی

نارنجی سوخته

ما عموماًً واژه سوخته را با هیچ شی ای که معنای موافق داشته باشد به کنش نمی‌بریم لیکن این رنگ موی چشم گیر استثنایی برای این قانون هست. نارنجی سوخته درخشنده هست و رنگ مسی در خودش دارد و به دامنه وسیع و متفاوتی از رنگ‌های پوست می‌آید.

رنگ موی نارنجی سوخته

مارون

بیشتر ما رنگ مارون را به موضوع یکی از رنگ‌های دوران مدرسه به یاد می‌آوریم. این رنگ خیلی گوناگون از رنگ کسل کننده لباس‌های ورزشی دوران مدرسه هست و شما شوکه می‌شوید از اینکه چقدر رنگ مارون می‌تواند شیک به نظر برسد.

رنگ موی مارون

قهوه‌ای قرمز

در صورتی که رنگ موهای شما به شکل طبیعی تیره هست و مشتاق این هستید که تناژ قرمز موهایتان را آشکار نمایید، دگرگونی رنگ ناگهانی موهایتان به قرمز جیغ می‌تواند کمی احساس زیاده‌روی کردن به شما بدهد. به جای اینکار، برای دگرگونی بین دو رنگی که خیلی به هم دیگر نزدیک می باشند از رنگ قهوه‌ای قرمز معقول بهره ببرید.

رنگ موی قهوه‌ای قرمز

رنگ موی سبز و قرمز

آیا شما عاشق مراسم کریسمس هستید؟ هیچ شی سان رنگ‌های سبز و قرمز نمی‌تواند یادآور مراسم دوست داشتنی کریسمس باشد. وقتی که رنگ موهای خویش را جایگزین به نعنایی و قرمز روشن می‌نمایید از اینکه چقدر این رنگ معرکه (و نه فصلی، بلکه گوناگون) به نظر می‌رسد، شگفت زده خواهد شد.

رنگ موی سبز و قرمز

رزگلد

خواهر رنگ صورتی پاستیلی، رزگلد هست و همان رنگ موی آشنایی هست که هر اینفلوئنسر اینستاگرامی در تعدادی سال گذشته آن را امتحان نموده هست. در صورتی که مدت بلند هست که موهایتان رنگ بلوند دارد و به جست و جوی راهی راحت برای به‌روز کردن موهای خویش می‌گردید، رنگ موی رزگلد نام شما را صدا می‌زند.

رنگ موی رزگلد

مگنتا

هر خانمی حداقل می بایست یکبار به پیگیری رنگ موهایی مبالغه‌آمیزی سان مگنتا برود. سان یک اکسسوری به‌روز یا یک جفت کفش پاشنه بلند، امتحان کردن این رنگ مو نیز تجربه جالبی برای به‌روز کردن و گوناگون کردن ظاهرتان در مقایسه با پیش هست.

رنگ موی مگنتا

رنگ موی آبی و قرمز

آبی و قرمز امکان دارد سریعاً شما را به یاد رقابت‌های سرسختانه طرفدران استقلال و پرسپولیس بیندازد لیکن این فقط برداشتی نیست که شما می‌توانید از این رنگ داشته شوید. رنگ‌کنش شما می‌تواند روی عرصه تیره موهایتان این دو رنگ متضاد را با هم دیگر ترکیب کند.

رنگ موی آبی و قرمز

قرمز جیغ

وقتی که می‌خواهید رنگ موهایتان را قرمز نمایید، دائم این گزینش وجود دارد که موهایتان را کلا قرمز نمایید. این رنگ موی قرمز جیغ مستقیماً از کتاب‌های کمیک یا رمان‌های جاسوسی بیرون آمده هست. ما می بایست به شما هشدار بدهیم که رنگ موی قرمز یکدست زیاد زود محو می‌شوند، در نتیجه شما احتیاج دارید تا نسبت به روتین مراقبت از موی این رنگ برگزیده با رنگ‌کنش خویش راهنمایی نمایید.

رنگ موی قرمز جیغ

رنگ موی ماهاگونی

 این رنگ مو از رنگ آلبالویی الهام گرفته شده هست و با رنگ‌های قهوه‌ای تیره و قرمز ترکیب شده و به رنگی جایگزین شده که برای هر سنی مطلوب هست.

رنگ موی ماهاگونی

بادمجونی

بادمجان فقط یک گیاه خوردنی نیست بلکه شما می‌توانید از آن برای رنگ موهای خویش الهام بگیرید و نوع ها رنگ‌ موهای آن را در نتورک‌های اجتماعی ببینید.

رنگ موی بادمجونی

شرابی مشکی

به این رنگ موی شرابی روی عرصه مشکی نگاه نمایید و از آن به موضوع رنگ مویی الهام قسمت برای رنگ بعدی موهای خویش بهره ببرید. این رنگ موی قرمز آبدار و خیلی شیک، نسخه به روز رنگ موی قرمز هست.

رنگ موی شرابی مشکی

آمبره نارنجی و قرمز

وقتی که برای تغییر کردن رنگ موهای خویش دو دل هستید، از چاره آمبره بهره ببرید. این ترکیب چشم گیر از نارنجی و قرمز به موهای شما جلوه و بُعد خواهد داد و موهای شما را سراسرً به‌روز نگه می‌دارد.

آمبره نارنجی و قرمز

بالیاژ

در صورتی که شما تمایل‌ای ندارید که دائماً و پیوسته به سالن آرایشگاه بروید، این چاره رنگ مو را در نظر بگیرید که زیادتر برای رشد کردن ریشه مو مطلوب هست. چاره بالیاژ دائم انتخابی هوشمندانه هست.

بالیاژ مسی مو

زنجبیلی

سان رنگ ریشه زنجبیل، رنگ موی زنجبیلی نیز سراسرً فراموش نشدنی و منحصر به شخص هست. رنگ نارنجی پررنگ زنجبیلی، چهره شما را درخشان می‌کند و رنگی مطلوب برای دگرگونی از رنگی مویی زمستانه به بهاره هست.

رنگ موی زنجبیلی

هایلایت قرمز روی عرصه مشکی

با افزوده کردن هایلایت قرمز به عرصه مشکی، رنگ موی خویش را جادویی نمایید. این رنگ موی چشم گیر و درخشنده سراسرً نسبت به پخش دادن مو هست.

هایلات قرمز روی زمینه مشکی

قرمز مخملی

این رنگ موی قرمز مخملی و زیبا فقط رنگ مویی ترند نیست بلکه می‌تواند به شیوه زندگی شما جایگزین گردد.

رنگ موی قرمز مخملی

زیادتر بخوانید: چگونه رنگ موی قرمز را استفاده کنیم؟!

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *