تاریخچه برند Emilio Pucci

تاریخچه برند Emilio Pucci

تاریخچه برند Emilio Pucci نخستین بار در سال ۱۹۴۷، امیلیو پوچی و همکارانش برای حاضر سازی لباس اسکی گروه دانشکده‌ای در نیویورک را برعهده گرفتند.

مشاهده مطلب
ده روش موثر در زیبایی

ده روش موثر در زیبایی

فهرست مطالب

ده چاره موثر در زیبایی

زیبایی شکل

ضرورت زیبایی و داشتن ظاهری زیبا امروزه برکسی مخفی نیست. آیا شما  هم جزو کسانی هستید که هر روز تعدادی ساعت جلوی آینه خرج می‌نمایید تا زیبا به نظر برسید؟ در حالیکه آرایش یک کانال سرگرم کننده برای نشان دادن خودتان و کاستن از ضعف هاست اما شما احتیاج نیست به آن وابسته شوید تا زیباییتان را معین نمایید. یک چهره خالص و طبیعی نه فقط به زیبایی شما اجازه ی درخشیدن می‌دهد بلکه خوب ترین و ساده‌ترین کانال برای شما می باشد.پس آیا امکان دارد شما برخی روزها وقت برای ارایش و زیبایی نداشته شوید اما باز نیز بی مانند به نظر برسید؟پاسخ یک بله قاطع می باشد.با رعایت موارد آسان‌ای که در زیر برای شما آمده می باشد می‌توانید به طور طبیعی زیبا به نظر برسید. همه ی این موارد به رژیم، سبک زندگی و مراقبت‌های در روز شما بستگی دارد.در ضمن در صورتی که یکی از این مسائل نادیده گرفته شوند امکان دارد روی سلامتی تان کارایی بگذارد.

با غذا خوردن یک پوست شفاف برای خویش به ارمغان بیاورید

 عبارتی که می‌گوید “شما آنچه هستید که می‌خورید” زیاد درست می باشد. یک رژیم غذایی مغذی خوب ترین کانال دست یابی به پوست سالم می باشد. به وعده‌های در روز تان به اندازه کافی میوه و سبزیجات بیفزایید.غذاهای پر اسید چرب امگا ۳ همچون دانه کتان، گردو و غذا های غنی از ویتامین نظیر پرتقال، سیب زمینی شیرین و کدو اجباری می باشند. نیز چنین غذا هایی با منبع پروتئینی بالا را به رژیمتان بیفزایید نظیر تخم مرغ، مرغ، لوبیا قرمز، عدس، نخود و پنیرهای محلی.یک رژیم همه، همه ی موادی که بدنتان به ان احتیاج دارد را در اختیارش قرار می‌دهد و بدن را سالم و پر طراوت نگه می دارد. تغذیه مطلوب نقش مهمی در زیبایی شما دارد.

میزان اضافه آب بنوشید

نمی‌توان به درست بودن ضرورت آب را گویش کرد.هر نظام و عملکردی در بدن محتاج آب می باشد.یک بطری آب با خویش داشته شوید و در طول روز بدنتان را هیدراته نگاه دارید. مصرف هشت یا شمار زیادتری لیوان آب در روز به بدن هم یاری می کند تا سموم را دفع کند و صورتتان سالم و پر از حیات به نطر برسد و زیبایی پوست خویش را حفظ نمایید. نیز چنین هم یاری می‌کند چین و چروک از بین بروند. خوب ترین چاره آشامیدن اب این می باشد که بطری را با خیار، لیمو، برگ نعنا و سایر سبزیجات با پوست روشن پر نمایید و در طول روز با خویش داشته شوید.این عمل علاوه بر هیدراته کردن بدن، مواد مغذی کافی را هم در نزد بدن می‌گذارد و بدن می توانند به صرفه‌تر از آب سود ببرد.

در آرامش بخوابید

یک خواب شب درست با اینکه چگونه به نظر می‌رسید تماماً تطابق دارد. این عنوان تماماً قاطع می باشد چون که شب ها در خواب بدن خویش را ترمیم می‌کند و مواد سمی را دفع می‌کند. همان طور که شما می بایست تلفن همراهتان را شارژ نمایید، بدن نیز احتیاج دارد خویش را شارژ کند و با باطری پنجاه درصد به استقبال روز برود.تنها کافی می باشد شب‌ها شش تا هشت ساعت بخوابید تا هنگام بیدار شدن نیز نیکوتر به نظر برسید و نیز حس خوب تری داشته شوید. با این عمل جلوی ابداع شدن حلقه تیره زیر چشمتان را می‌گیرید و روند پیری را کند می‌نمایید. زمانی شما می‌خوابید پوست شما کلاژن تازه می‌سازد پس نگذارید هیچ اتفاقی جلوی خواب زیباکننده شما را بگیرد. در حاصل خوابیدن مطلوب نقش مهمی در زیبایی پوست شما دارد.

از مواد تشکیل دهنده آگاه شوید

همان‌طور که زمانی شی ای می‌خورید روی سلامت همه بدنتان کارایی می‌گذارد، شی ای را که روی پوست خویش می‌زنید نیز همان کارایی را دارد. چون که پوست شصت درصد از موادی را که به پوستتان می‌زنید جذب می‌کند.پس از اجزای تشکیل دهنده کرم‌ها و محصول ها پوستی خویش آگاه شوید. از محصول ها پر پارابن، مواد شیمیایی نفتی و سولفات‌ها دوری نمایید چون که می‌توانند موجب ناراحتی پوستی یا خشکی موی شما شوند و کارایی نیکی بر زیبایی شما نداشته باشند.نیکوتر می باشد از محصولاتی با مواد تشکیل دهنده طبیعی بهره ببرید.

برای داشتن پوست سالم ورزش نمایید

جنبش بدنی‌نیز برای سلامت بدن و نیز سلامت روحی زیاد سودمند می باشد. یک جنبش گزینش نمایید، هر چه که به آن تمایل دارید.می‌توانید شنا نمایید، یوگا سامان دهید یا بدوید. از نظر علمی ثابت شده می باشد که ورزش به پوست بهره می‌رساند و حالتان را نیکوتر می‌کند. با داشتن حداقل سه ساعت جنبش تحویل دادنی در هفته در سلامتی‌تان تماماً مشهود خواهد بود.این جنبش‌ها گردش خون را تقویت می‌کنند، به دفع سموم هم یاری می‌کنند، میانگین اکسیژنی که به پوست می‌رسد را بیشتر شدن می‌دهند و باعث کم شدن استرس می‌شوند که به همه بدن از حرف پوست بهره رسانی می‌کنند. ورزش کردن از موارد زیاد برجسته در حفظ زیبایی می باشد.

به مراقبت های روتین پوستی خویش وفادار شوید

شما می بایست نوع پوست خویش را بشناسید و بدانید چه مراقبت‌هایی برای پوست شما مطلوب می باشد و آن را به شکل روتین سامان دهید.روتین سه قسمت‌ای پوست در بر دارنده: شستن، پاکسازی و مرطوب کردن پوست می باشد. محصولی که در این سه قسمت استفاده می‌نمایید تماماً به نوع پوست شما بستگی دارد .یک روتین صبح و شب برای خویش تنظیم نمایید و ضمانت می‌کنیم که بهبودی قابل توجهی در پوست خویش شاهد خواهید بود. هیچ موقع بدون پاک کردن و شستن پوست خویش به رخت خواب نروید چون که با این عمل تنها مشکل ها را به پوست خویش دعوت می‌نمایید.برای دست‌ها و پاهای خویش از یک کرم و لوسیون بدن جداگانه بهره ببرید.

لایه برداری را جدی بگیرید

پوست به طور مداوم لایه ای از سلول‌های مرده بر مساحت خویش می‌سازد.به این روند طبیعی با یک لایه بردار ملایم هم یاری برسانید.تجمع پوست مرده باعث ابداع آکنه و جوش‌های سر سیاه در پوست می‌گردد و منافذ پوست را مسدود می‌کند. زمانی از لایه بردار استفاده می‌نمایید نیکوتر می باشد به موقع از کرم مرطوب کننده و سرم پوست خویش بهره ببرید تا حاصل خوب تری بگیرید.می‌توانید این لایه بردارها را از داد و ستد تهیه نمایید یا اسکراب قهوه یا سایر اسکراب‌های طبیعی را در خانه درست نمایید. لایه بردارها را بیشتر از دو بار در هفته استفاده نکنید.شما با سامان این چاره پوست نرم‌تر و جدید‌تری خواهید داشت.

کرم ضد آفتاب اجباری می باشد

کرم ضد آفتاب یک گزینه انتخابی نیست.اشعه فرابنفش در دسترس در آفتاب موجب عملیات پیری پوست می‌گردد. در صورتی که این گزینه را رعایت نمایید در آینده از خویش تشکر خواهید کرد.این عمل از ابداع نقاط تیره و پر پیگمانت در پوست پیشگیری می‌کند. SPF یا همان فاکتود محافظتی در مقابل نور خورشید نشان دهنده مقدار محافظتی می باشد که جنس برای شما به عمل می‌آورد. پوست شناسان توصیه می‌کنند از SPF حداقل ۳۰ پیش از خروج از خانه بهره ببرید.

از شر استرس خلاص شوید

در زندگی‌های حرفه ای امروزی مجموع ما برنامه‌های ازدحام داریم و استرس به طور معمول برایمان پیش می‌آید.هر تعدادی استرس کنترل نشده می‌تواند باعث مشکلاتی نظیر سر درد یا فشار خون گردد. نیز چنین امکان دارد خویش را به شکل آکنه، ریزش مو یا سفید شدن مو بروز دهد. این‌ها فقط چندین حاصل از استرس می باشند که نام برده شد. سپس زمانی کارتان با کسب و کار، قبض‌ها و استرس ناشی از آنان اشباع شده می باشد نیکوتر می باشد یک کانال برای رهایی از آن بیایبد. مدیتیشن نمایید، یک لیوان چای بنوشید، به موزیک گوش نمایید یا هر کاری که شما را آرام می‌کند سامان دهید تا از مشکل ها ناشی از استرس پیشگیری نمایید. برای حفظ زیبایی خودتان نیز که شده استرس خویش را کنترل نمایید.

چای سبز بنوشید

مسلماً دلیلی وجود دارد که این نوشیدنی بین مشتاقان سلامت این قدر پر طرفدار می باشد.چای سبز شاید خوب ترین نوشیدنی گرم در دسترس می باشد و پر مقادیر اضافه مواد مغذی، برای بدن می باشد.پر نوعی آنتی اکسیدان می باشد که موجب پیشگیری از آسیب دیدن سلول‌ها می‌گردد.گردش خون را بهبود می‌بخشد، باعث کم شدن کلسترول خون می‌گردد، فشار خون را کنترل می‌کند و باعث سالم سازی پوست شما می‌گردد.

نیز چنین یک جزئی به نام ECG در چای سبز وجود دارد که باعث کم شدن وزن به ابزار کم شدن جذب می‌گردد.نوشیدن چای سبز را به یک عادت جایگزین نمایید تا از خواص آن سود‌مند شوید.

 

مسلماً بخوانید : بیست و پنج مدل مو جذاب
منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *