جویدن غذا

جویدن غذا

خوردن قوت وقتی برای قوت سیر شدن سگالش باده کنید ، مقدور است برای کارهایی که اندر رودهٔ کوچک متشکرم روده شما وحدت باده افتد

مشاهده مطلب
دنیای ویران ویروس کرونا و شکوفا شدن بازار لوازم آرایشی!

دنیای ویران ویروس کرونا و شکوفا شدن بازار لوازم آرایشی!

فهرست مطالب

جهان ویران ویروس کرونا و شکوفا شدن خرید و فروش وسایل آرایشی!

جهان ما تحول كرده و عادات ما هم به منزله جامعه تحت کارایی قرار گرفته هست، پس در صورتی که منتظر هستید کل مورد دوباره معمولی گردد، می بایست انتظار زیادتری بكشید. در حقیقت هیچ صنعتی نیست كه از بحران بین المللی به وجود آمده در ردپا ویروس كرونا، صدمه ندیده باشد. واضح هست كه بازگشت به شرایط معمولی پیش از کل گیری اصل گرایانه نیست، حداقل به این زودی خیر. به همین ترتیب مشاغل مجبور می‌شوند هر جنبه‌ای از کوشش‌های خویش را مجددا مورد وارسی قرار دهند و به امید بقا کانال‌هایی برای تحول، سازگاری و كنار آمدن با واقعیت تازه را پیدا كنند. برای صنعت زیبایی هم كه در دهه این روزها شكوفا شده، این عدم قطیت تازه همانند یك هشدار هست. سال‌ها هست كه شركت‌های قوی زیبایی درگیر مسابقه خریداری کمپانی‌های کوچک و کمتر شناخته شده به هزینه چندین میلیون دلار می باشند، در حالی كه راه تازه به سوی مصرف مارك‌های کارایی گذار در شبكه‌های اجتماعی با سرعت بی وقفه‌ای در جریان هست. با اینكه رشد انفجاری هیچ وقت در دراز مدت شاخص نیست، کل گیری كووید 19 بر آن حقیقت تمركز حاد داشته و مشكلات جدی را برای ساخت كنندگان، خرده فروشان، آماده کردن كنندگان و منتشر كنندگان (نه مصرف كنندگان) ساخت می‌نماید. چه موردی معین خواهد كرد که مارك‌های مشهور نه فقط در این شرایط دشوار پیروز می‌شوند بلكه به پیروزی‌های جدیدتری هم دست خواهند یافت؟ برای جواب به سوال های و عقیده‌ها در خصوص تغییرات جزر و مدی كه در صنعت آرایشی در جریان هست، به جست و جو دیدگاه پشت پرده شركت زیبایی اس او اس (SOS) رفتیم، كارخانه‌ای كه مکان پرورش و منبع مارك‌های لوكس و معتبر هست: داستین كش (موسس SOS) و چارلین والدور (مدیر) خریداران فعلی و قبلی برند SOS سالن زیبایی پاتریك تا، جمعه‌های تابستان، مراقبت از پوست شانی داردن و آزمایشگاه توكیو می باشند.


جواب به سوال های در خصوص تغییرات جزر و مدی در صنعت آرایشی


1. در تعدادی سال گذشته رنگ وسایل آرایشی، ولو پیش از این ویروس رو به کم شدن بوده هست. به نظر شما چطور از آن وقت کارایی گرفته هست؟

ما رشد بسیاری در رنگ وسایل آرایشی در سال 2015 داشتیم. به نظر می‌رسد پنج مارك تازه هر روز ظاهر می‌شدند كه كاملا ناپایدار بودند. به شکل روزمره از سوی درآمد گذاران، دستیاران، هنرمندان، رؤسا و نوآوران كه به ادامه ی دخول به زمینه تجارت وسایل آرایشی بودند و روند خرید و فروش را سرعت می‌بخشیدند استعلاماتی دریافت می‌کردیم. رنگ، ناگزیر از دو سال پیش بسیاری افزون شد. صادقانه بگویم، این مورد بدی نیست می بایست این اتفاق می‌افتاد. تنها بسیاری سر و صدا به پا كرد. مارك‌های بسیاری ظاهر شدند و همین موجب شد مارك‌های مناسب كنار بروند.كووید، موجب شد پای خویش را از روی گاز برداشته و تقدم‌ها را مجددا تحلیل نماییم، اما ایضاً شاهد بودیم بعد از نخستین هفته‌های تعطیلی، زیادتر اشخاص به ادامه ی مارك‌های باخبر و دلخواه خویش بودند. این اشخاص نمی‌توانستند محصول های دلخواه خویش را از فروش‌گاه خریداری نمایند، اما برای كشف طرح‌های تازه در تیك تاك، دیدن برنامه‌های زنده موسسان مارك‌ها در اینستاگرام هیجان داشتند و كسانی كه شك داشتند خریداری online نمایند بیشتر از پیش می‌خواستند این نوع خریداری را تجربه نمایند. ما کاربر كمی برای ارائه سود در ماه‌های مارس و آوریل داشتیم و کل تهیه‌های ابتدایی تمام و محصول های سریعاً فروش رفتند. بسیاری دلگرم كننده بود كه بشر وقت در خانه بودن هم به ادامه ی زیبایی بودند.

2. به نظر شما مارك‌های وسایل آرایشی در اکنون حاضر می بایست در تجارت محور باشند؟

می بایست در معادل این حقیقت حساس باشیم كه کل با یك واقعیت مالی جدید روبرو بوده و می بایست روی هر تومانی كه خرج می‌كنیم حساس باشیم. مارك‌ها می بایست مطمئن شوند هر کانال اندازی معنادار بوده و هر ارتباطی انسانیت، اصالت و برابری را نشان می‌دهد. این نکته به مرور وقت تحول نمی‌كند. کل ما تاثیرات این را برای مدتی حالت می‌كنیم پس مطمئن شوید محصول های شما احتیاج حقیقی را برآورده کرده و تماس خویش را با خریداران در پهنا صمیمی‌تر در مقایسه با کوشش‌های قوی بازاریابی پیچیده برای آینده تهیه كنند.

3. به نظر شما قوی‌ترین مشكل فعلی صنعت زیبایی با در نظر گرفتن بازاریابی، کانال اندازی سود، شیوه‌های خرده فروشی، مشاركت‌ها و غیره چیست؟

شماره یك، مارك‌ها نباید منتظر بمانند این اتفاقات آخر یابد به علت عقب گردی وجود ندارد. جهان ما كاملا تحول كرده و عادت ما به منزله یك جامعه تحت کارایی قرار گرفته هست. پس در صورتی که منتظر هستید کل مورد دوباره معمولی گردد، انتظار دراز می بایست بكشید. تكامل یافته و سازگار شوید یا بمیرید. دوم، در اکنون حاضر بشر جنس قابل اطمینان و حقیقی می‌خواهند. مسلماً کل می‌خواهیم از نظر ذهنی نجات یافته و نشان دادن مد دهیم، به هتل‌های لوكس در ایام تعطیلات برویم اما واقعیت این هست كه برخی از ما در اکنون كشمكش برای آماده کردن مخارج روزمره خویش هستیم. بشر نه فقط از نظر مالی مشكل دارند، بلكه یك ویرانی عاطفی حقیقی در حاصل این کل گیری به وجود آمده كه می بایست از آن آگاه و حساس باشیم. در اکنون حاضر، آرایش كردن به معنای زیبا به نظر دست یابی و تحت کارایی گذاشتن دیگران نیست. آرایش، داشتن احساس مناسب در مقایسه با خویش می‌باشد. این می بایست مکرر مد نظر قرار گیرد، اما امروز زیادتر. در صورتی که مارك دلخواه شما نتواند راهی برای برآوردن این احتیاج بیابد، می بایست در خصوص گزینش خویش تجدید نظر كنید.

4. چطور می‌توان با شرایط فعلی نیکوتر كنار آمد؟ آیا کل به راهکار هوشمندانه و معتبر نکته را مدیریت می‌نمایند؟

كار انجل مورینو، موسس لباس هنرمندان كه شب‌های جمعه باشگاه شبانه در اینستاگرام برگزار می‌نماید را می‌پسندیم. او حراج برگزار نمی‌كند، بلكه مخاطبان خویش را بر سر شوق می‌آورد. دیدن برنامه او بسیاری سرگرم كننده بوده و هر جمعه شب خویش را برای برنامه او حاضر می‌كنیم. او به زندگی و مخاطبانش عشق می‌ورزد. مطمئن هستم او به نوعی فزونی فروش را تجربه می‌كند، اما در اصل به نظر می‌رسد مورد نظر او این نیست- بلكه برقراری تماس و شاد كردن بشر هست. برنامه Homechella واقعا درخشان بود. او از مخاطبان می‌خواست مشتاقانه منتظر موردی بمانند. او بسته‌های ویژه سود را برای این برنامه تهیه كرد، لکن فروش داخلی نبود، كار او بسیاری طبیعی بود و به هیچ مبلغ این تجربه خدشه‌دار نمی‌شد.

5. از آنجا كه مرتبا با ماسك در ملاء عام ظاهر می‌شویم آیا عادات زیبایی مصرف كنندگان تحول می‌كند؟ آیا مصرف كنندگان زیادتر گرایش به آرایش چشم دارند؟ به نظر شما مارك‌ها این را تحت فشار قرار می‌دهند؟

ما مشخصا شاهد یك انقلاب غیر قابل اجتناب در عادات و سلیقه مصرف كنندگان هستیم. در صورتی که فكر كنید، می‌بینید پوشاندن شکل در فرهنگ‌های خاصی پیش از كووید 19 هم رواج داشته پس به هیچ مبلغ به معنای بین المللی بودن نیست. اشخاص به این خاطر این كار را می‌كنند كه حالت مناسب و جالب بودن دارند. ممكن هست در این شکل چشمان گیراتر، چانه بی نقص‌تر و پوست درخشان‌تری داشته باشند. من فكر می‌كنم دقت به وضعیت مو و عطر هم شاخص‌تر از پیش شده‌اند.

6. چطور مارک‌ها می‌توانند در عرصه رعایت راهبرد‌های خویش در طول کل‌گیری برای محافظت از مشاغل خویش بدون خطر واكنش شدید مصرف کننده و یا درآمد گذاری ضعیف عمل كنند؟

از این فرصت برای جذاب كردن زنجیره آماده کردن خویش استفاده كنید- مکرر فروش اینگونه نیست، این كار تنها حفاظت از خویش و مطمئن شدن از اینكه کل تخم مرغ‌ها را در یك سبد نگذاشته‌اید می‌باشد. هر چه در خصوص مصرف كننده باشد آسان هست: صادق و حقیقی بمانید. در صورتی که ساده نیستید در اینستاگرام برنامه زنده بگذارید، مجبور به این كار نیستید. در صورتی که می‌خواهید فروش خویش را تقویت كنید، با دست خالی این كار را نكنید نظیر كسانی كه به خیریه‌ها كمك ناچیزی می‌كنند. در صورتی که مقاصد خوبی ندارید این كار را نكنید. این كار می بایست معنادار بوده و کارایی حقیقی بگذارد. در غیر این شکل، كار بیهوده و عجیب و غریب معادل با خودكشی مارك هست.

7. چه مارك‌هایی زیادتر در ماه‌های پیش رو طرفدار دارند و چرا؟

مژه و ریمل، بلافاصله‌ترین راهکار برای کارایی گذاری و زیبا شدن هست. پس فكر می‌كنم شاهد علائق جدید‌ای در این فهرست باشیم. ایضاً فكر می‌كنم پوشاننده زیر چشم براق هم عالی ترین دوست دختران یا پسران باشد. حالت می‌كنم زیادتر ما از مه قرنطینه با دایره‌های تیره دور چشم بیرون بیاییم و همین موجب می‌گردد کل به ادامه ی راهکار‌های خلاقانه برای این بخش از شکل خویش باشند.

8. آیا شاهد كاهش فروش محصول های آرایشی نظیر رژ لب یا لاك خواهیم بود؟ آیا ماركی وجود دارد كه در این فهرست عالی ترین باشد؟

یك بودجه سنجی طبیعی در سلیقه رنگ خریداران ممكن هست پیش بیاید. من فكر می‌كنم کل می‌خواهند بعد از ترك خانه سالم به نظر برسند، به این مفهوم كه رنگ‌های طبیعی روی شکل و لب و كل چهره را اولویت دهند. بدین ترتیب برنامه برای مناطقی كه در دید می باشند زیاد دقیق و هدفمند خواهد بود، پس مارك‌ها می‌توانند از آموزش در خصوص چگونگی استفاده زیادتر از نواحی شکل كه زیادتر در معرض دید می باشند استفاده‌مند شوند. رژ لب معین نیست پس نرمی از رنگ آن شاخص‌تر هست، پس توصیه می‌كنم تمركز زیادتر بر فرمول نرم كننده باشد.

زیادتر بخوانید: علائم، جلوگیری و درمان ویروس کرونا (Corona Virus)

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *