دندان‌های سفید با ۹ روش طبیعی

دندان‌های سفید با 9 روش طبیعی

فهرست مطالب

دندان‌های سفید با 9 طریق طبیعی

در کنار موهای عالی و پوستی جالب، دندان‌های سفید عموماًً برای بیشتر اشخاص برتری اساسی به حساب می‌آید. با این وجود، رسیدن به دندان‌های سفید یک نگرانی مداوم هست چون هیچ شی شیک‌تر از یک لبخند سفید و براق به شکل شما زیبایی نمی‌دهد. در صورتی که مراجعه‌ای بلافاصله به مطب یک دندانپزشک می‌تواند به منزله درمانی بلافاصله و کسب و کار‌ای برای سفید کردن دندان‌های شما عمل کند، لکن داشتن برنامه‌های شلوغ به معنای این هست که شایدً فرجام آسان‌ترین کارها در زندگی روزمره ما غیرممکن به نظر برسد. خوشبختانه، طیف گسترده‌ای از طریق‌های طبیعی برای سفید کردن دندان‌های شما وجود دارد و خیلی از آنان عموماًً در لیست مواد غذایی هفتگی ما وجود دارد. از عادات در روز گرفته تا میوه‌های جدید و پرطرفدار، برای اینکه بطور طبیعی دندان‌های مرواریدی و سفید شما ضمناً سفیدتر گردد، ما خوب ترین مساله‌های حاضر را برای شما در این مطلب گرآوری کردیم. پس در تداوم مطلب با ما همرا بمانید.

پنیر

بله درست خواندید، پنیر! پنیر دندان‌های شما را سفیدتر می‌کند و به همان اندازه که طعمی عالی دارد، غنی از کلسیم هم می باشد که نه فقط به منزله صبحانه برای آغاز یک روز نیکو عالی هست بلکه برای سفیدتر کردن دندان های شما هم سودمند هست، چون کازئین، پروتئینی حاضر در شیر هست که ثابت شده هست که موجب کم شدن مینای دندان می‌گردد، در خویش دارد. خویش پنیر هم بی‌رنگ هست، به این معنی که دندان‌های شما لکه‌دار نمی‌کند و موردی از آن روی دندان شما برقرار نمی‌ماند. پس این یک علت بقیه برای خوردن پنیر به مقدار بیشتر هست، اگر چه که برای خوردن پنیر به هیچ توجیهی نیاز نداریم.

صبحانه

جوش شیرین و لیمو

اینها موادی می باشند که مکرر در خانه پیدا می‌شوند و برای مسواک کردن روی جرم‌های دندان و از بین بردن لکه‌های آن خیلی مطلوب می باشند. جوش شیرین در اصل به منزله سفید کننده عمل می‌کند و خاصیت ساینده آن موجب می گردد تا ماده‌ای عالی برای از بین بردن جرم‌های دندان شما و سفید کردن آنان باشد. جوش شیرین برای از بین بردن جرم و لکه‌های ارزشی دندان به نیکی عمل می‌کند و این موجب می‌گردد که این ماده هر تعدادی وقت یکبار برای سفید کردن دندان‌هایتان وسوسه کننده به نظر برسد. برای اثر درخشندگی اکثر آن و نتایجی با ماندگاری اکثر آن را با لیمو ترکیب نمایید.

 لیمو

سیب

خوشمزه، ترد و مملو از مواد مغذی، سیب نه فقط موجب سلامتی بدن شما می‌گردد بلکه دندان شما را اکثر از آن موردی که به شکل متداول اندیشه می‌نمایید، سفید نگه می‌دارد. زمانی که سیب را گاز می‌زنید در اصل موجب تمیز کردن دندان‌ها می‌گردد و ایضاً این میوه شامل مقدار بسیاری آب هست که موجب می‌گردد از شر چیزهای کثیف بین دندان‌هایتان سان باکتری و تکه‌های مانده غذا آسان شوید. جذاب دقت هست که سیب ها دارای اسید مالیک هم می باشند که ماده‌ای قدرتمند، متداول و استفاده شده در خیلی از محصول ها سفید کننده دندان هست. سیب خوردن نه فقط کاری سودمند برای سفید کردن دندان، بلکه میوه‌ای عالی برای سلامتی هست.

سیب

استفاده از نی

احتمالاً امری بدیهی به نظر برسد لکن می بایست بگویم که قدرت لکه‌های خلق شده به دست نوشیدنی را روی دندان دست کم نگیرید. با وجود نوشیدنی‌های خیلی بسیاری که دندان‌های شما را لکه‌دار می‌کنند که از عبارت آنان قهوه، نوشابه و دیگر نوشیدنی‌های مضر را می‌توان نام برد، یک کانال حل راحت برای حل این مورد استفاده از نی هست تا ارتباط دندان‌های خویش را با این مجموعه از مایعات به حداقل برسانید و اینگونه درخشش و سفیدی طبیعی دندان شما از بین نخواهد رفت. در صورتی که خوردن برخی از این نوشیدنی‌ها با نی امکان دارد عجبیب و غیر معمول به نظر برسد، سان قهوه، لکن از قرار گرفتن دندان‌های خویش در معرض این نوع مایعات دانش داشته بمانید چون موجب می‌شوند که سفیدی و درخشش دندان‌های شما از بین برود.

نی

توت‌ فرنگی

توت فرنگی‌ها به این علت که شامل فیبر غذایی و مقدار بالای ویتامین C می باشند، مورد دقت قرار می‌گیرند، لکن این الماس‌های شیرین تنها برای سالادهای میوه یا اسموتی سودمند نیستند. نگذارید رنگ قرمز و شاداب آنان شما به غلط بیندازد، توت فرنگی به منزله سفید کننده‌ای طبیعی تماماًً مؤثر هست. سان سیب، توت فرنگی نیز اسید مالیک را خویش حفظ می‌کند که به طور طبیعی دندان‌ها را تمیز و سفید می‌کند. توصیه ما این هست که از آنان، علی الخصوص در فصل‌های برجسته خودشان، خوشی ببرید.

توت‌ فرنگی

آجیل و مغز

برای لکه‌های ارزشی، آجیل و مغز خوب ترین کانال‌حل برای شما می باشند. این دانه‌ها که به شکل طبیعی زبر می باشند، برای از بین بردن جرم دندان‌ها، دادن درخشش و سفیدی طبیعی و اکثر به آنان تماماًً نیکو عمل می‌کنند. آجیل و مغزها ایضاً برای بالا بردن ویتامین‌های بدن شما، مواد معدنی، پروتئین‌ها، چربی و فیبر سودمند می باشند و به طور موثری برای سلامت عمومی و به طور ممتاز برای مو، پوست و ناخن سودمند می باشند.

پسته

شیر و ماست

شیر و ماست که غنی از کلسیم می باشند، نه فقط استخوان‌های ما بلکه دندان‌های ما را هم تقویت می‌کنند. از آنجایی که لبنیات بی‌رنگ می باشند، موجب لکه شدن دندان شما نمی‌شوند و برای بالا بردن کلسیم هم سودمند می باشند. پروتئین حاضر در لبنیات علاوه بر پیشگیری از لکه شدن دندان شما، سان یک خمیر دندان سفید کننده بدون مواد شیمیایی نامطبوع عمل می‌کند. با خوردن ماست یونانی یا یک لیوان شیر صبح و شب از مزایای لبنیات سود‌مند شوید و از آن به منزله درمانی خانگی برای سفید کردن دندان‌هایتان خوشی ببرید.

ماست

آب

زمانی که گفتگو از تحول رنگ دندان‌ها می‌گردد، برای از بین بردن لکه‌ها و پیشگیری از لکه‌های اکثر و بعدی به یک پاک کننده عالی احتیاج دارید. پیرامون اسیدی دهان موجب فزونی احتمال لکه شدن دندان و تحول رنگ دندان‌ها می‌گردد. از آب می‌توان به منزله طبیعی‌ترین پاک کننده‌ای نام برد که از هرگونه صدمه‌ای به مینای دندان پیشگیری می‌کند، این مورد به این معنی هست که در اصل برای شستن لکه‌های دندان شما خیلی عالی هست. در روز هشت لیوان آب برای هیدراته کردن بدن و شستشوی مواد غذایی برقرار مانده در دهان توصیه می‌گردد. در صورتی که تا حالا نیز برای نوشیدنی‌های گازدار مصمم هستید، سعی نمایید آب گازدار بی‌رنگ را گزینش نمایید چون در مقایسه با بقیه نوشیدنی‌های گازدار برای مینای دندان خوب تر می باشند و به اندازه بقیه اشکال آنان مضر نیست.

آب

هویج و کرفس

از هویج و کرفس نه فقط می‌توان به منزله بین وعده‌هایی پرطرفدار نام برد، بلکه آنان برای سفید کردن دندان هم عالی عمل می‌کنند. با داشتن آب بیشتر، آنان به طور طبیعی دهان را به طراحی زیادتری از بزاق تحریک می‌کنند، در نتیجه آنان موجب تمیز شدن دندان‌های شما، شسته شدن تکه‌های برقرار مانده و ناخواسته غذا و از بین رفتن جرم‌های دندان شما می‌گردد. آنان ایضاً برای تقویت لثه و سلامت عمومی دهان خیلی سودمند می باشند.

هویج

اکثر بخوانید: استفاده از گیاهان دارویی برای درمان های متفاوت

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *