داشتن استایلی شیک با مدل موی کج | ویژه‌ی آقایان

داشتن استایلی شیک با مدل موی کج | ویژه‌ی آقایان

فهرست مطالب

داشتن استایلی شیک با طرح موی کج | ویژه‌ی آقایان

طرح مو کج مردانه (Side Swept) شیک و غیررسمی می باشد و طرح موهای خیلی کمی وجود دارند که با آن قابل مقایسه باشند. در طول سال‌ها طرح مو کج ثابت نموده می باشد که خیلی مخصوص و محبوب می باشد، این روز هاً این طرح به همقدم موی دور کوتاه یا محو شده هم پرطرفدار شده می باشد. طرح مو کج که ترند و حرفه ای می باشد از تمایز کج آغاز شده و به سوی عقب کوتاه‌تر می‌گردد، در کنار این می‌توان آن را با مدل های مختلف بلندی برای روی مو، از کوتاه گرفته تا متوسط و بلند، گزینش کرد. این طرح مو در کنار این به نام طرح مو یک جانبه (one side hairstyle) شناخته می‌گردد، زمانی که موهای حجم داده شده به سوی یک طرف کج باشد، این طرح مو توسط می‌آید. به قصد مشاوره برای پیدا کردن خوب ترین کوتاهی مو، به خواندن مطلب باقی مطلب دهید تا با خوب ترین مسیر‌های داشتن این طرح مو مردانه مانوس شوید. فرقی نمی‌کند که موهایتان صاف، ضخیم، نازک، فر یا وضعیت‌دار باشد، این طرح موهای کج مردانه با کناره‌های محو و کوتاه همان جذابیتی که می‌خواهید را به شما می‌دهند.


طرح موی کج چه مدلی می باشد؟


برای داشتن مویی با طرح کج می بایست موها در کناره‌ها و پشت سر کوتاه و روی مو بلندتر باشد. مرکزیت و اصل طرح مو کج این می باشد که تفاوت بالا، پشت و کناره‌های آن دائم آشکار و مشهود باشد. پرطرفدار‌ترین طرح‌های آن عموماًً در بر دارنده مو محو شده یا کوتاه در کناره‌ها می باشد که بلندی موهای پشت آن بین کوتاه و متوسط و موهای بالای سر بلند می باشد. برای داشتن ظاهری جالب‌تر، این طرح می‌تواند با مو بلند هم تکمیل گردد.

مدل موی کج

در انتها، برای داشتن طرح مویی یک جانبه کج و زیبا، می بایست جلوی موها که بلند می باشد را با تمایز کج به سوی یک طرف ببرید. این طرح مو مردانه که برای مدل های مختلف نوع مو مطلوب می باشد، تطبیق‌پذیر و زیبا هم می باشد.

مدل موی کج و یک طرف محو شده


چطور طرح موی کج داشته باشیم؟


ساده‌ترین مسیر برای داشتن طرح مو کج این می باشد که از آرایشگر خویش بخواهید تا کناره‌های موهای شما را کوتاه نموده لکن روی آن را بلندتر نگه دارد. هر چقدر که می‌خواهید روی موهای کوتاه‌تر باشد می بایست به همان نسبت از آرایشگر خویش بخواهید تا کناره‌ها و پشت آن را هم کوتاه‌ کند.

مدل موی کج با کناره‌های کوتاه

میزان محو شدن کناره‌های طرح مو کج هم می‌تواند گوناگون باشد، تکمیل مدل های مختلف آن می بایست برای آرایشگری ماهر ساده باشد. با وجو مدل های مختلف طرح‌های محو در کناره‌های مو، آقایان می‌تواند مقدار محو شدگی آن بخش را بین کم، متوسط و افزون گزینش کنند.

مدل موی کج

برای داشتن ظاهری نوآورانه، بعضی آقایان محو شدگی متوسط یا افزون را برای کناره‌های مو اولویت می‌دهند. کناره‌های مو با تقریبً تا پوست سر محو می‌گردد تا روی موهای کوتاه‌تر باشد. در غیر این شکل، محو کلاسیک و معمولی هم مطلوب می باشد.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

برای داشتن طرح کوتاهی شیک‌تر، کناره‌های مو را همه ی محو نموده و روی مو را بلند بگذارید. کناره‌های ماشین شده مو می‌تواند به شکل خیلی کوتاه یا از بالای سر به شکل آهسته به طرف پایین سر کوتاه گردد تا در انتها کناره‌های موهایتان ظاهری محو داشته باشد.

مدل موی کج با کناره‌های کامل محو شده

یکی از دلایل استقبال افزون طرح مو کج با کناره‌های کوتاه این می باشد که برای داشتن این طرح مو، روی موها می‌تواند هر اندازه‌ای از کوتاه تا بسیاری بلند باشد. از آنجایی که این طرح مو مدل های مختلف مختلفی دارد، مجموع آقایا می‌توانند آن را امتحان کنند.

مدل موی کج جاستین بیبر


طرح موهای کج


با محو کم

طرح مو کج با کناره‌های کوتاه از پرطرفدار‌ترین مدل های مختلف مو کج به حساب می‌آید که در آن موهای بلند از تمایز کناره‌های سر با موهای کوتاه پایین‌تر آن ترکیب می‌گردد. این طرح مو می‌تواند به شکل کوتاهی نامتصل یا محو کلاسیک گزینش گردد و بیشتر آقایان برای این طرح جلو موهای خویش را بلندتر می‌گذارند تا موهایشان ظاهری نامتقارن داشته باشد.

مدل موی کج با کناره‌های کمتر محو شده

این طرح مو مردانه تازه، نیارزی به نگهداری افزون برای دائم مرتب نگهداشتن آن ندارد. در این طرح مو حرفه ای و زیبا، برای داشتن ظاهری جالب می بایست بلندی روی موها را شی ای بین متوسط تا بلند نگهدارید.

مدل موی کج

فرقی نمی‌کند که شما آن را بهم ریخته، در نیز پیچیده و فقط با گروه‌ای موی بلند در جلو رها نمایید یا مجموع موهای بلندتان را به یک طرف شانه نمایید، گزینش با خودتان می باشد.

مدل موی کج

با کناره‌های محو شده

طرح مو کج با کناره‌های محو شده ترندی می باشد که به شما ظاهری جالب، متناقض و جسورانه می‌دهد. کناره‌ها و پشت این طرح می بایست محو بتوان و روی موها به شکل کوتاه یا بلند می‌تواند با هر استایلی موافق گردد.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

مقدار کوتاهی که برای خط کنار سر گزینش می‌نمایید، چه بلند باشد، چه متوسط یا کوتاه، مقدار کوتاهی ماشین شده پایین آن را معین خواهد کرد. این طرح موافق شده با موهای تراشیده شده در کناره‌ها موجب می‌گردد تا مجموع نگاه‌ها به روی موهای شما باشد.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

این طرح نیز تازه و شیک می باشد و نیز تطبیق پذیری آن به شما اجازه می‌دهد تا در طول هفته طرح آن را هر طور که می‌خواهید تغییر نمایید. برای داشتن خط مویی تمیز موهای خویش را مرتب نموده و مقداری ریش بگذارید تا جالب شوید.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

با محو افزون

این طرح مو کج با محو افزون همچنان یکی از ترندهای طرح مو در آرایشگاه‌های مردانه همه ی دنیاست. با ترکیب کردن محو افزون مو در کناره‌ها و پشت با مو کج، این طرح مو به نوجوانان، آقایان جوان و مسن برای رقابت کردن با هم دیگر ظاهری کلاسیک لکن هم زمان ترند می‌دهد.

مدل موی کج با محو زیاد

با محو افزون تا پوست

طرح مو کج با محو افزون به شما اجازه می‌دهد تا طرح مویی با پشت یا کناره‌های خیلی کوتاه داشته شوید که روی آن برجسته و کج می باشد. شما می‌توانید پیش از تصمیم گرفتن برای تکمیل محو کردن کناره‌ها تا پوست سر، نخست از آرایشگر خویش یک طرح مو کج با کناره‌های کوتاه معمولی بخواهید. این طرح مو را به زیبایی با فراورده مویی مات طرح بدهید تا موهایتان ظاهری حجیم به خویش بگیرد، مجموع موهای خویش را به سوی یک طرف کج نموده یا برای داشتن ظاهری گوناگون آنان را به سوی عقب شانه نمایید.

مدل موی کج با محو زیاد

با کناره‌های کوتاه

طرح مو کج کوتاه برای آن گروه از آقایانی مطلوب می باشد که طرح مویی شیک با احتیاج به مراقبت کم می‌خواهند. به منزله طرح مویی با احتیاج به مراقبت کم، شما می بایست طرح مویی با محو کم یا کوتاه در کناره‌های سر داشته شوید تا به میزانی کافی روی موهای خویش تضاد خلق نمایید. موقع طرح دادن به آن، موهای بخش بالا می بایست حجیم، لایه لایه و شانه شده به سوی یک طرف باشد.

مدل موی کج با کناره‌های کوتاه

طرح مو کج کوتاه که مرتب و برای تابستان مطلوب می باشد، برای آن گروه از آقایانی توصیه می‌گردد که طرح مویی کوتاه لکن شیک، آسان و جالب می‌خواهند.

مدل موی کج با کناره‌های کوتاه

با کناره‌های بلند

در صورتی که می‌خواهید مقداری بلندی روی موهای خویش را نگهدارید، پس طرح مو کج با کناره‌های بلند همان شی ای می باشد که شما احتیاج دارید. فرقی نمی‌کند که موهای شما فقط تعدادی سانت و تا شانه بلند باشد یا موهای واقعاً بلندی داشته شوید، طرح موهای کج آورده شده در باقی مطلب موهای شما را واقعاً زیباتر نموده و مجموع نگاه‌ها را به سوی شما جذب می‌کند.

مدل موی کج با کناره‌های بلند

برای رسیدن به این طرح مو می‌توانید یا نخست مجموع موهای خویش را بلند گذاشته و ضمناً کناره‌ها و پشت آن را محو نمایید یا می‌توانید هر دفعه که برای مرتب کردن موهای خویش می‌روید، جلو موهای خویش را بلند نگهداشته تا در انتها روی موهایتان بلند و کج گردد. از اسپری مو نمک دریایی روی موهای نمدار خویش بهره ببرید تا برق طبیعی آنان را نگهدارید. در صورتی که می‌خواهید یکی از آن آقایان جالب با موهای بلند شوید، این استایل مطلوب شماست.

مدل موی کج با کناره‌های بلند

دو طرف کوتاه

در صورتی که به پیوست طرح مویی با استایل لایه لایه و حجیم می‌گردید پس طرح مو کج دو طرف کوتاه برای شما ایده‌ال می باشد. در صورتی که مو کوتاه در کناره‌های سر دائم برای شما آقایان به معنای محو یا ماشین کردن می باشد لکن می بایست بدانید که در صورتی که کناره‌های مو را با قیچی محو و کوتاه نمایید، موهای آن بخش بلندتر خواهد بود.

مدل موی کج دو طرف کوتاه

این طرح مو کلاسیک عموماًً با مو متوسط یا کوتاه برای بخش روی سر دیده می‌گردد. عموماًً دادن ظاهری بهم ریخته با موهایی بلندی که در جلوی شکل شما رها می باشند، ظاهری همچون پسرهای شیطان به شما می‌دهند.

مدل موی کج دو طرف کوتاه

موی کج وضعیت‌دار

مو کج وضعیت‌دار موهای شما را به شکل معرکه‌ای حجیم می‌کند و آقایان خیلی کمی بدون مو وضعیت‌دار می‌توانند آن را داشته باشند. در صورتی که طرح دادن به موهای صاف و ضخیم می‌تواند ساده باشد لکن مو کج وضعیت‌دار خیلی جالب می باشد. قطعاًً می بایست برای طرح دادن به موهایتان از محصولاتی همچون واکس، موس یا کرم بهره ببرید تا در وضعیت دادن به موهایتان به شما هم یاری نموده و نگذارد آنان به شما غلبه کنند.

مدل موی کج حالت‌دار

موی کج فر

مو کج فر هم یکی از آن طرح‌هایی می باشد که ولو در اکنون پرطرفدار‌تر شدن می باشد. همانطور که آقایان دارای موهای فر هم تصدیق می‌کنند، مدیریت و طرح دادن به موهای فر می‌تواند سخت باشد. یکی از مسیر‌حل‌ها طرح دادن به آن، مویی کوتاه با جلو بلند می باشد که می بایست آن را به شکل کج به سوی یک طرف طرح دهید. داشتن طرح مویی با کناره‌های کوتاه به شما اجازه می‌دهد تا فقط روی طرح دادن به موهای بالای سر خویش به شکل کج تمرکز نمایید.

مدل موی کج حالت‌دار

چتری کج برای آقایان

فرقی نمی‌کند که در چه موقعیتی شوید، چتری کج شیک و جسورانه می باشد. طرح مو با چتری کج به آقایان اجازه می‌دهد تا کناره‌های مو خویش را محو یا کوتاه نموده در صورتی که مقداری بلند جلوی موهای خویش را نگهداشته‌اند. با وجود گزینش‌های وسیع برای طرح مو، چتری زاویه‌دار به آسانی می‌تواند با هر استایل، جنس و بلندی مو موافق گردد.

مدل موی چتری کج

چتری بلند با کناره‌های محو شده

یکی از طرح‌های کوتاهی مویی که بین آقایان به روز متدول شده، این طرح چتری بلند با کناره‌های محو می باشد. به شکل کلی، چتری بلند به شما ظاهری برجسته و مخصوص می‌دهد. محو کردن کناره‌های مو آن بخش‌ها را آسان و بی‌دردسر نگهداشته و شما می‌توانید روی استایل دادن به بخش بالایی موها تمرکز نمایید.

مدل موی چتری بلند با کناره‌های محو شده

چتری کج با کناره‌های شیو شده

طرح مو کج با کناره‌های شیو شده یکی از جسورانه‌ترین مدل های مختلف طرح مو می باشد. با شیو کردن یک طرف یا هر دو طرف مو و کج کردن موهای بخش بالا سر خویش به یک طرف، شما استایلی جالب خواهید داشت. ریشی بلند گذاشته و ااز ستایل جالب و جلب توجه کننده خویش خوشی ببرید.

مدل موی چتری کج با کناره‌های شیو شده


چطور موی کج را وضعیت بدهیم؟


شما قطعاًً از اینکه بدانید چندین راهکار متفاوت برای استایل دادن به طرح موهای کج آقایان وجود دارد، شگفت شده خواهید شد. زمانی که طرح مو مطلوب و محصول ها مو با مرغوبیت داشتید، می بایست سریعاً و ساده موهای خویش را به سوی یک طرف کج نموده و به آن استایل بدهید. برای استایل دادن به طرح مو کج، شغل خویش را با استفاده از مقداری محصول ها مو مناسب آغاز نموده و آن را به همه ی موهایتان بزنید. برای داشتن طرح مویی حجیم، لخت و دارای درخشش طبیعی، می بایست پماد، واکس یا موس مویی مات با خاصیت نگهدارندگی متوسط به موهایتان بزنید. برای موهای ضخیم که مدیریت و کنترل کردن آنان سخت می باشد، می بایست از محصول ها مو با خاصیت نگهدارندگی بالا بهره ببرید.

مدل موی کج

برای درست کرن ظاهری کلاسیک و مرتب، موهای خویش را به سوی یک طرف برس نموده یا شانه بکشید. در صورتی که شما استایلی بهم ریخته و غیررسمی را اولویت می‌دهید، موهای خویش را با دست و انگشتانتان به یک سوی کج نمایید. هر چه موهای بخش بالا بلندتر باشد، زیادتر می‌توانید به آن استایل‌های گوناگون بدهید. در صورتی که موهایتان لایه‌های زیادتری داشته باشد بخش بالا، پشت و کناره‌ها مو حجم و تفاوت زیادتری در مقایسه با هم دیگر خواهند داشت.

مدل موی کج

در صورتی که روی موهایتان کوتاه می باشد و چتری بلند دارید، می بایست با استفاده از پماد مویی استوار چتری‌ها را به یک سوی کج نمایید.

مدل موی کج


خوب ترین محصول ها مو برای آقایان


محصول ها مو را دست کم نگرفته و مطمئن شوید که مطلوب‌ترین آنان را در نزد دارید. احتمالاً آرایشگر شما بتواند خوب ترین کوتاهی را روی موهای شما تکمیل دهد لکن بدون محصول ها مو با مرغوبیت شما نمی‌توانید طرح مو مطلوب را برای خویش درست نمایید. پماد‌های مو خوب ترین محصول ها با خاصیت نگهدارندگی بالا می باشند. این فراورده طرح دهنده مو برای حجیم کردن موهایتان به مدتی دراز عالی می باشد. برعکس پماد یا واکس مو، کرم خاصیت نگهدارندگی کم تا متوسط دارد و زیادتر برای دادن ظاهری طبیعی به مو مطلوب می باشد. برای مدیریت و کنترل کردن موهای وضعیت‌دار و فر بدون بهم چسباندن آنان هم ایده‌آل می باشد. موس که با نام فوم طرح دهنده مو برای آقایان شناخته می‌گردد، می‌تواند به منزله محصولی برای حجم دادن به موها مورد استفاده قرار گیرد. موس برای وقتی ایده‌آل می باشد که بلندی موهای شما متوسط تا بلند باشد.

زیادتر بخوانید: درمان شوره سر با استفاده از سرکه

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *