حاضرید این 7 استایل را در سال 2020 امتحان کنید

حاضرید این 7 استایل را در سال 2020 امتحان کنید

فهرست مطالب

حاضرید این 7 استایل را در سال 2020 امتحان نمایید

مریل استریپ احتمالاً خیلی درست تحت کارایی بعضی ترندهای بهار / تابستان در فیلم «شیطان برند پرادا می‌پوشد» قرار نگرفته می باشد، پس شایدً خوب ترین طریق، این می باشد که او از این مطلب دوری کند. پیشنهاد‌های گل‌دار تنها یک ترند مد می باشند که در بهار امسال به صورتی مشهور برگشته‌اند و در هفته‌های مد ماه سپتامبر به طور گسترده ارائه داده شده می باشد. همه ی لباس‌هایی که در ویترین‌های پاریس، میلان، لندن و نیویورک به ارائه گذاشته شده‌اند، دقیقا به همان صورت که در ارائه‌های مد دیده‌ایم، به خیابان‌های اساسی شهر طریق نخواهند یافت. لکن عناصر لباس در ارائه‌های مد- چه ایده، رنگ، پارچه یا پیشنهاد باشد- به دست بقیه طراح های گزینش و کپی می‌شوند و تعدادی ماه بعد کارایی بسیاری بر آنچه در مغازه‌ها می‌بینیم، می‌گذارند. نویسنده نشریه تلگراف تشریح می‌دهد: «خرده‌فروشان می بایست معین كنند اندیشه می‌کنند چه ظاهرهایی را می‌خریم، تولیدكنندگان می بایست آغاز به طراحی انبوه آن ادوات کنند.” و بنابراین دستگاه‌های بازاریابی برند می بایست تدبیر کنند که چطور کالای تازه را انتشار و تجارت کنند، به شیوه‌ای که ما را متقاعد کند پولمان را خرجش کنیم. در اینجا هفت ظاهر اساسی مد وجود دارد که می‌توانید انتظار داشته شوید در سال 2020 ببینید (یا احتمالاً بپوشید).

ترند 1: استایل نئونی

شاید به یک عینک آفتابی احتیاج داشته شوید، در صورتی که اتفاقی به اجرای لیتل میکس در رادیو بی بی سی گوش دهید. لکن پیروز‌ترین مجموعه دختران سالیان گذشته درواقع با لباس‌هایشان پیشروی بازی بوده‌اند. در هفته‌های مد در ماه سپتامبر شاهد بودیم که چندین دیزاینر با تم نئونی بازی کردند. بعضی، سبزهای نعنایی یا رنگ‌های پسته‌ای را به طور برگزیده‌ای در سری‌هایشان به ارائه درآوردند، سایر یک حس شفاف ماژیکی به لباس‌هایشان دادند. صورتی، نارنجی، آبی، سبز و زرد شب‌نما چیست و آیا از آمیخته شدن با جمع خودداری می‌کند؟ تمام رنگ‌های نئونی الهام‌گرفته از رنگ‌های ماژیکی از ارائه‌های مد مورد تمایل شما سرچشمه می‌گیرند. نویسنده یک روزنامه مد خاطرنشان كرد: “آن را نئون، توپ تنیس زرد یا سبز ماژیکی بنامید، رنگ اسیدی از جداسازی‌های ایجاد‌یافته و لباس‌های سیال گرفته شده می باشد.” رنگ نئونی در سری‌های مد حضور پیدا کرد و به مغازه‌ها طریق یافته می باشد.

لباسهایی به رنگ نئونی

ترند 2: چرم رنگی

بسته ای از بولینگ‌های چمنی در رنگین‌کمان رنگ‌هایی که طراح های در ماه های گذشته از چرم در ویترین‌ها ارائه داده‌اند، نقشی ندارد. هیچ اشتباهی وجود ندارد که چرم –ازجمله گیاهی یا مصنوعی- پارچه‌ای می باشد که تمام از فعالیت با آن در فصل آینده هیجان‌زده می باشند. این پارچه در ارائه مد بهار 2020 از نیویورک تا پاریس کشف شد، در با تقریب هر صورتی، از کت رنگی تا دامن و شلوار. پیشنهاد چرم، وقتی برای پاییز و زمستان کنار گذاشته می‌شد، لکن به نظر می‌رسد چرم قرار می باشد در بهار امسال، نشان خویش را بسازد.

لباس‌هایی با چرم رنگی

ترند 2: استفاده از کیف‌های مشهور

هیچ لباسی بدون وسایل جانبی مطلوب، جامع نیست و کیف‌های با فضای فراوان در هفته‌های مد ماه سپتامبر در معرض ارائه بسیاری قرار گرفتند. با این اکنون برخی از آنان قطعاً پر کاربرد‌تر از سایر بودند. برای نمونه شفافیت بعضی از پیشنهاد‌های (پایین)، موجب می‌گردد حریم خصوصی کمتر حفظ گردد. و فرصت نیکی وجود دارد که اموال شما از حفره‌های مشهور کیف سفید مایل به خاکستری بیرون بیفتد، لکن هیچ‌گاه به این عنوان اعتنا نکنید، شبیه حداقل زمانی این اتفاق می‌افتد، خیلی شیک به نظر می‌رسید.

کیف‌های بزرگ

برای كسانی كه پر کاربرد بودن را به ترندهای کوچک اولویت می‌دهند ، بالاخره وقت آن می باشد كه کیف‌های ریزه میزه 2019 را كه با هیچ شی ای تناسب ندارند، کنار بگذارند. مشهور اندیشه نمایید. سفید مایل به خاکستری دارد در اندازه‌های به اندازه کافی مشهور جا باز می‌کند تا تمام مشکل ها زندگی شما را حل کند. به معنای حقیقی واژه آنان شایدً می‌توانند با درمانگر شما همراه باشند.

کیف‌های بزرگ

ترند 4: استایل نارنجی

افرادی که کمی ویتامین C در رژیم غذایی مد خویش دوست دارند، از مقدار سری نارنجی روشن که قفسه‌های مغازه‌ها را طی تعدادی ماه آینده پر خواهد کرد، خوشحال خواهند شد. طراح های در بهار به رنگ‌های پرجنب و جوش و مطبوع ویترین مغازه‌ها علاقه ی دارند. این، یکی از دلایلی می باشد که شایدً نئون در اوایل امسال به نیکی فعالیت می‌کند. لکن یک رنگ برگزیده و تقریباً پرزرق و برق بعدی که به صورت نارنگی می باشد، برای سال 2020 در شهر وجود دارد. این سایه‌ روشن ناب از نارنجی برای لباس های غیررسمی سان شورت و ژاکت فعالیت می‌کند، لکن برای لباس‌های پرجزئیات‌تر سان لباس‌های بلند یا تاپ‌های چروک نیز مورد تمایل می باشد.

لباس هایی با رنگ نارنجی

ترند 5: لباس‌های گل‌دار

بدون اشاره به لباس‌های گل‌دار، این گزارشی در خصوص ترندهای بهاری نخواهد بود. در سال 2020 درواقع یک نوآوری شاخص در چاپ وجود دارد: طراح های در فعالیت با گل‌های رز زبردست شده‌اند، به‌ویژه برای این که سری‌های بهاری احساس بهار بدهد. حاصل فعالیت، خیلی ظریف می باشد. اگر چه انقلابی ترین معنا برای سری بهار و تابستان نیست ، طراح های دائم می توانند برای روشن تر کردن چیزها به گل ها اطمینان کنند. اگر چه انقلابی‌ترین معنا سری بهار و تابستان نیست، طراح های دائم می‌توانند برای روشن‌تر کردن چیزها به لباس‌های گل‌دار اطمینان کنند. این یک تم گوناگون، رنگارنگ و از نظر دیداری جالب می باشد که به نظر می‌رسد دائم در بین مصرف‌کنندگان پرطرفدار می باشد. پس دائم یک چاره مطمئن برای فصل بهار می باشد.

لباس هایی با چاپ گل رز

ترند 6: یقه دیسکو

و همین‌طور که دیسکو از بین نرفته می باشد، یقه‌های گشاد مورد حمایت استودیوهای تولید مد، بازگشتی غافلگیرانه در ارائه مد بهار 2020 داشت. نو کردن کت‌ها، کاپشن‌ها و دکمه‌های پایین و جلوتر از آن، ظاهری که اکثراً با رنگ‌های متضاد نشان داده می‌گردد تا واقعاً آن را منحصربه شخص کند، ضرورت دارد، چراکه مساله یک یقه عالی چیست، در صورتی که واقعا نمی‌توانید آن را ببینید؟نمی‌توانید در این‌باره صحبت نمایید. خواه بلند، باریک، روشن یا تیره باشند، انتظار داشته شوید شمار زیادتری از این ترند مثلثی را ببینید.

لباس هایی با یقه دیسکو

7. کمربندهای طنابی و کلاه‌های قوس‌دار

به سوی گاراژتان بروید، شبیه شاید بفهمید در بین تمام خرت و پرت‌های تصادفی‌تان، یکی از شیک‌ترین ادوات جانبی 2020 را دارید. طناب‌هایی که به‌موضوع کمربند استفاده می‌گردد، در ارائه‌های مد دیده می‌شدند، اگرچه نسخه‌های آنان شایدً گران‌تر از طناب‌هایی می باشد که می‌توانید در زیرزمین خانه‌تان گزینش نمایید. نوع های گره‌ها، پیچ‌ها و سبک‌های گوناگون در ارائه‌های مد دیده می‌شد. برخی از آنان با همان نیت کمربند ارائه ی می‌شد، لکن زیادتر آنان تنها برای هدف های تولید حضور داشتند. ادوات جانبی شخصی دیگر که طراح های برای هیجان‌انگیز کردن ظاهر به آنان عادت دارند، کلاه‌های قوس‌دار می باشند که خبر نیکی برای ماهیگیران تمام جا می باشد. تمام بهار آینده از کلاه‌های قوس‌دار استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد آنان از بین نمی‌روند. تمام بر روی ارائه‌های مد جست و خیز نموده و از آنان استفاده نموده‌اند. در بین تمام این سری ظاهرهایی که مغازه‌ها را تصرف می‌کنند، اعتماد داریم سال 2020 سالی با پیشنهاد‌های خیلی خلاقانه خواهد بود که ضمناً مریل استریپ را راضی خواهد کرد.

کمربندهای طنابی روی لباس و شلوار

زیادتر بخوانید: ‌گرایشات تزیینات بهاری/تابستانی 2020 

منبع : www.styley.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *